Uitgerekend november/december 2017

Plaats reactie
Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 29 december 2017, 17:46

@mali hier mag hij in de nacht 4u tss laten maar doet dit enkel na laatste avond voeding en dat is dan 90ml nutrilon HA, dan in de nacht krijgt hij 90ml afgekolfde melk en is hij daar ook om de 3u soms zelfs vroeger... ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ด dus ook hier weinig of geen slaap, geeft ook melk terug en boert soms moeilijk dus altijd lang bezig. Tijdens de dag kan hij ook niet langer dan 3u wachten dan drinkt hij altijd aan de borst.

Hier ook vaak huiluurtjes... hopelijk gaat dit toch over... vind het zo zielig.

Prettig eindejaar iedereen ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐Ÿพ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 ๐Ÿ’™&๐Ÿ’ซ geboren!
Start brusje september โ€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli โ€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 ๐Ÿฃjuniโ€™23

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 29 december 2017, 18:51

Oh Mali, ik herken je verhaal over kreunen en onrustig zijn in eigen bedje 's nachts! Seth heeft/had dit ook fel, waardoor wij slecht slapen natuurlijk. Bij hem is het soms van reflux (soms al halfuurtje ah slapen en dan plots beginnen slikken en kreunen) maar vaak ook gewoon geborgenheid willen denk ik, dan start het kreunen van zodra we hem in zijn bedje leggen en kan hij zo een uur doorkreunen. 's nachts is het donker en stil, terwijl er overdag geluiden en gebeurtenissen rond hem zijn. Ik probeer hem dan te troosten door zijn handje of hoofdje vast te nemen, wat niet altijd lukt... Het kreunen is ondertussen wel al wat beter, sinds vorige week (toen 8 weken). Ik weet niet juist waarom die verbetering er nu plots is, kan zijn door ons bezoek aan de osteopaat of omdat ik hem opnieuw inbaker, of hij is er misschien gewoon uitgegroeid. We zijn gewoon blij dat het al wat beter is, want die nachten beginnen wel te wegen hoor! :| Ik denk dat je gewoon wat moet afwachten en dat Tibo er ook wel zal uitgroeien als hij wat ouder is.

Qua voedingen, Seth eet nu nog 6x per 24u (borstvoeding), waarvan 1 nachtvoeding. Hij drinkt rond 22u 's avonds, dan rond 4u 's nachts en dan om 8u 's morgens weer. En vind dit wel okรฉ voor 9 weken eigenlijk! Je hoort inderdaad van baby's die 8u doorslapen op 4 weken, maar dat zal toch de minderheid zijn denk ik, zo'n klein baby'tje kan gewoon nog niet zo lang zonder voeding. Maar om de 3u 's nachts eten, is wel vermoeiend ja! Proberen om overdag vaak en genoeg eten te geven en altijd slapen met licht en geluid, en 's nachts donker en stil en voeding wat proberen rekken met tutje, zodat ze goed het verschil tussen dag en nacht leren kennen?

Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik met zijn slaap-en eetpatroon moet doen. Nu drinkt Seth rond 19u en dan opnieuw tussen 22u en 23u en dan gaan wij samen naar bed. Hij blijft nu tussen die twee voeding beneden bij ons in de zetel of in zijn park, soms slaapt hij en soms niet. Maar ik merk wel dat hij dan soms tegen de slaap vecht of maar licht slaapt omdat tv enzo opstaat. Kan ik hem beter al boven in zijn bedje leggen rond 20u zodat hij dan al echt goed slaapt? Maar dan moet ik hem even wakker maken voor die laatste voeding als ik ga slapen?
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje โค๏ธ
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje โค๏ธ

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 2 januari 2018, 13:48

Babybummy van harte gefeliciteerd met casper!
Al een beetje gewoon?

Mali, Isabelle kreunt ook als we haar 's avonds boven in bed leggen. Geen idee, waarom want beneden doet ze dat ook niet :)
Ondertussen is het wel geminderd.

Sterrie fijn dat de osteopathie lijkt te helpen :)
Wij zijn ook ah gaan omwille van voorkeurshouding. 2x geweest en we merken echt het verschil. Donderdag gaan we nog eens terug.
Trouwens, heeft Seth ook zoveel last erna? De 1e keer was Isabelle echt 4 dagen zo ambetant. Bedoel daarmee dat ze รฉcht niet lekker in haar vel zat he, niet dat ik haar ambetant vond ๐Ÿ˜
de 2de keer was het gelukkig na 2 dagen over. Heel sneu

Hier gaat ook alles goed.
Slaappatroon is als volgt... tussen 22 en 23 een fles en dan slaapt ze gemiddeld tot 6 of 7 uur. Sinds een kleine 2 weken slaapt ze dus lekker door. Ze is nu 9 weken.
Overdag slaapt ze beneden in haar park. Gelukkig slaapt ze door alles heen. Een opluchting want Valerie werd van ieder geluidje wakker ๐Ÿ˜‚
We zitten trouwens op 5 voedingen van 150ml (heel soms zijn het er eens 6)
Donderdag ook de 1e spuitjes dus ben benieuwd hoe ze gaat reageren. Hopelijk word ze er niet ziek van.
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 โ™ก bevallen!

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 4 januari 2018, 20:11

Hey Dames
Hoe gaat het met jullie en met de babietjes?

Hier beetje ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜ดvanaf Luciano 3/4weken is vaker Wenen lees Krijsen...bij k&g zeiden ze dat normaal is eerste 6/8weken ook dat maagje en darmen nog wat gevoelig zijn dus... troosten bij ons nemen enzo... maar sinds hij 3kg weegt mag ik in de nacht proberen 4u tss voeding laten... laatste voeding is wel poedermelk zodat ik kan kolven (drinkt in de nacht afgekolfde melk) en daarvan kan hij 4u slapen na borstvoeding niet...๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ฑ

Maar toch naar de kinderarts geweest vandaag
niet zo leuk nieuws๐Ÿ˜ž, ze hoort geruis op zijn hartje...dinsdag moet ik om 9u al in Jette zijn bij de kindercardioloog voor een echo van zijn hartje... misschien een gaatje tussen de kamers... vermoedelijk iets kleins want tijdens zwangerschap en uitgebreide echoโ€™s nooit iets gezien en na de geboorte nooit iets gehoord nu de eerste keer ๐Ÿ˜”

Het Wenen enzo denkt ze dat hij niet voldoende verzadigd is dus meer voeden als hij wil... en in de avond flesje van 120ml is proberen en basis wat hij daarvan drinkt de afgekolfde melk voor de nacht ook meer in de flesjes doen...
indien het dat niet is dan moeten ze verder zoeken desnoods echo van maagje ofzo...
wel goed bijgekomen nu (morgen) 6 weken en 3kg695 en 50cm!

Dus toch weer wat extra zorgen ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜ข
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 ๐Ÿ’™&๐Ÿ’ซ geboren!
Start brusje september โ€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli โ€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 ๐Ÿฃjuniโ€™23

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 13 januari 2018, 14:57

Oh Gioia, dat is inderdaad geen leuk nieuws, dat geruis op zijn hartje... Weet je ondertussen al iets meer? Ik duim dat het maar iets kleins is zoals ze vermoeden! En hoe is het met het wenen en eten? Weent Luciano na zijn voeding? Want Seth jeeft dat ook regelmatig, dat hij na/tijdens de borstvoeding onrustig was en soms ook weende. De eerste weken dacht ik dat mijn melkproductie niet hoog genoeg was en dat hij dus altijd honger had, werd daar echt onzeker van. Maar elke week kwam hij goed bij, dus hij was eerder een 'aanstellerke' zei de vroedvrouw :D Gewoon een grote zuigbehoefte denk ik, dus sussen met zijn tutje na de voeding en dan is het wenen snel over. En hij heeft soms ook last van reflux na de voeding, dus daardoor ook onrustig. Als Luciano goed bijkomt, zal het ook eerder door krampjes zijn misschien, en niet zozeer door honger?

Amai clau, super dat Isabelle al sinds 7 weken zo goed doorslaapt! Hier slaapt Seth sinds vorige week, dus toen 10 weken, (meestal) ook 8u na elkaar 's nachts, dus eindelijk echt doorslapen :) Maar zijn laatste voeding hebben we wel wat proberen vervroegen naar ongeveer half9, zodat hij echt aan zijn nacht kan beginnen om 9u. Voorheen sliep hij 's avonds gewoon in het park bij ons en gaf ik hem tussen 22u en 23u nog een voeding voor ik ging slapen en dan bedje in. Maar de laatste tijd dronk hij dan amper omdat hij niet wakker werd of was hij lastig om terug in slaap te vallen. Dus voor zijn eigen ritme is vroeger bedje in beter, maar voor mij minder, omdat ik dus terug met een nachtvoeding zit rond 5u :roll: Maarja, stilaan zal die voeding ook steeds later worden he. Hopelijk eens hij volledig op flesjes zit, ik begin volgende week met afbouwen van de borstvoeding! Want ik heb geen zin in kolven op het werk, en ik moet eind februari terug gaan werken. Wanneer gaan jullie terug werken?

Wij zijn ook al 2x naar osteopaar geweest. Zijn voorkeurshouding is ook al veel beter, maar qua reflux zien we maar kleine verbetering. De eerste keer heeft hij er niet van geweten, maar na de tweede keer was hij ook een paar dagen hangerig.

Hoe is het met jullie en de babys?
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje โค๏ธ
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje โค๏ธ

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 13 januari 2018, 18:15

Hey hey,

Deze week dus nr Jette... heel raar daar nu met hem te zijn na wat we daar allemaal doorstaan hebben.

Luciano heeft dus een klein gaatje tussen de onderste hartkleppen aan de onderkant...we kunnen daar momenteel niets aandoen... groter worden kan dit normaal niet, moeten wel op controle komen voor een nieuw onderzoek en echografie en hopelijk tegen dan dichtgegroeid..๐Ÿ™๐Ÿผ
Wij moeten ons blijkbaar geen al te veel zorgen maken, komt vaak voor blijkbaar en veelal onschuldig want hij mag alles doen zelf topsporter worden! Enkel dus wat extra opgevolgd worden. moeten 28/03 terugkomen en alsook dan naar Genetica wat standaard is bij ivf/ICSI babyโ€™s voor een onderzoek.

@sterrie: wat jij beschrijft zo is het idd ook bij Luciano. Maar moet zeggen dat hij laatste dagen betere nachten heeft en ook betere dutjes, weergeven is op en af.. soms wel soms niets. Wenen ook beter, natuurlijk moet hij zich is laten horen...๐Ÿ˜‰

Ik hoor van veel mensen dat jongetjes vaker zich laten horen en doorjagers zijn qua borstvoeding... en ook meer mamahonger hebben ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ’™nu ik heb enkel ervaring met metekind dat is meisje en zij was idd veel rustiger en stiller๐Ÿ˜‰ dus weet niet of dit een fabeltje is of...

Ik bij arbeidsgeneesheer moeten gaan voor borstvoedingsverlof en normaal 5maand thuis tot 24/04 (als mutualiteit ook akkoord is want zij betalen uitkering)๐Ÿคž๐Ÿผ๐Ÿ™๐Ÿฝ

Deze week dat komt naar kind en gezin...

Hoe met de rest?

๐Ÿ˜˜
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 ๐Ÿ’™&๐Ÿ’ซ geboren!
Start brusje september โ€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli โ€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 ๐Ÿฃjuniโ€™23

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 14 januari 2018, 21:51

Hoi iedereen,

Hier gaat alles goed met ons ik ben helemaal hersteld en kan nu eindelijk zelf de maxi cosi dragen. Tibo doet het goed groeit goed en komt ook goed aan. Alleen lijkt hij wel een bodemloze put , hij wil maar eten en eten hij krijgt al meer dan mag. En nog is dit niet genoeg volgend hem. Wanneer hij klaar is met eten en je neemt de fles weg begint hij gelijk te huilen. Ik geef hem echt niet meer anders is het echt wel te veel.

Tussen zijn voeding laat hij ook maar max 4 u begint te vragen na 3.30 probeer het toch te rekken tot de 4 u. Soms laat hij er 5 u tussen ma is zelden. Soms weet ik het ff niet vooral met de voeding. Verder is hij echt flink huilt zelden, het kreunen en reutelen is nog niet beter. Alleen als ik hem inbaker is het beter hij is heel rusteloos en slaat met zijn armen.

@gioia hopelijk komt alles goed en groeit het gewoon toch als hij groter en ouder is.


Groetjes

Mali

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 22 januari 2018, 21:05

Goeieavond dames,

Zo stil hier.... maar geen nieuws goed nieuws... iedereen aan het genieten?

Wiegedoodtest achter de rug ๐Ÿ˜ฑzo zielig al die draadjes etc...maar...ik ben wel KO heb maar 2uurtjes kunnen slapen, dus voel me echt een Zombie...๐Ÿ™ˆ

We mochten naar huis met goed nieuws ๐Ÿ‘๐Ÿผ Luciano zijn test heeft een normaal resultaat dwz dat hij geen verhoogd risico heeft op wiegedood, hij heeft dus zelfde percentage risico zoals een voldragen baby van 40weken.

Onze kinderarts heeft hem nog is onderzocht en buiten geruis op zijn hartje is er niets, ze was ook niet opgezet wat ze bij kind en Gezin gezegd hebben(vorige week was hij gemeten. In k&g 51 cm volgens hen niet genoeg gegroeid want norm.1cm per week)
Ze ging thuis zijn curve nog is bekijken en 22/02 voor we op vakantie gaan gaan we nog is op controle bij haar!
(We gaan van 24/02 tem 03/03 naar Sicilia hem gaan tonen aan de familie en vrienden)
En raar maar waar in ziekenhuis was hij 52cm๐Ÿคจdus misschien toch meetfoutje bij k&g vorige week?!๐Ÿค”

Hoe met jullie???
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 ๐Ÿ’™&๐Ÿ’ซ geboren!
Start brusje september โ€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli โ€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 ๐Ÿฃjuniโ€™23

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 22 januari 2018, 22:06

Hoi ,

Hier alles goed met ons. Goed dat de test goed was op wiegendood. Heb er ook al aan gedacht deze te laten doen maar denk niet dat Tibo een risico kindje is.

Met Tibo gaat alles goed hij groeit zeer hard, iets te hard naar mijn mening ๐Ÿ˜Š kleedjes worden snel te klein. Vandaag is de dame van kind en gezin nog is geweest en zei ook dat hij groot is voor zijn leeftijd. Maar dat kan mss wel wij zijn allebei groot.

Het kreunen blijft lekker doorgaan maar dat wordt je gewoon ๐Ÿ˜„ hij doet dit vooral als hij wakker ligt in bedje. Alleen dat hij heel onrustig is en we hem moeten inbakeren is wel jammer want dat vindt hij niet leuk. Hij wriemelt zich ook los echt helemaal de mama ๐Ÿ˜‰.


Groetjes

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 23 januari 2018, 14:44

Met ons gaat ook alles goed, zaterdag wordt Seth al drie maanden, het gaat zo snel! Dus die kleine kleertjes in dozen moeten steken, ken ik ook al :wink: En hij heeft de laatste weken echt veel bijgeleerd vind ik: hoofdje stevig rechtop houden, spelen in de wipper, speeltjes proberen vastgrijpen... Het wordt echt een flinke kerel! Ik ben ondertussen ook de borstvoeding aan het afbouwen, zodat hij volledig flesjes krijgt tegen dat ik terug moet gaan werken. Wel een dubbel gevoel vind ik... Ik vind het jammer dat ik 'ons' momentje moet opgeven en hem die goeie moedermelk ontzeg, maar langs de andere kant is het ook wel bevrijdend, omdat ik nu niet steeds diegene ben die hem moet voeden, het geeft toch terug wat meer vrijheid en slaap :D

Gioia, met die verschillende metingen heb ik ook al ervaring! Rond 8 weken had de kinderarts 56cm gemeten, en een week erop was het bij k&g 55cm, dus zogezegd een cm gekrompen... Ik zou dus niet te veel inzitten met die lengte, dat kan bij de volgende meting weeral anders zijn. En Mali, misschien kan je eens proberen met een inbakerslaapzak? Dan kan Tibo zich niet loswringen? Ik heb zo'n slaapzak van Ergopouch, waarbij je kan kiezen of je 1, 2 of geen armen vrijlaat :) Dus eens ze omrollen kan je de slaapzak nog gewoon gebruiken ipv in te bakeren.

Groetjes!
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje โค๏ธ
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje โค๏ธ

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 24 januari 2018, 22:09

Hoi

Sterrie die heb ik zo een slaapzak een cocoon en dan ook nog een waar de slaapzak apart hebt. Maar daar is hij geen fan van, en ik vindt die zo smal net een dwangbuis, die van 0 tot 3 maand is ook al te klein geworden . We proberen het wel af te bouwen zodat hij ook zonder inbakeren kan slapen.

Groetjes

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 5 februari 2018, 20:52

Hier alles prima met ons madammeke.
Sterrie, Seth als eerste in de goed nieuws krant ๐Ÿ˜
En het meten moet je idd niet te serieus nemen, hier ook op 4 dagen tijd 2cm โ€˜gekrompenโ€™ kinderarts vs kind & gezin.. Haha , gewicht liegt ni, laatste keer een goede 6kg, donderdag terug, hopelijk geen 7kg!
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 7 februari 2018, 13:36

Haha ja, hij staat op de cover van het online album van de babyspecial :D Of bedoel je de foto van het viergeslacht?
Staat Romy ook in de babyspecial? Ze is precies al een goeie brok he, bijna 7kg! Maar dat is door de goeie zorgen van mama he :wink: Seth zal nu ongeveer 6kg wegen denk ik.

Hier ook alles goed met ons. De nachten zijn al een pak beter en Seth leert elke week wel iets bij precies, heel leuk dus!
Nog 2,5 weken en ik moet al terug gaan werken. We gaan binnenkort dus wennen in de crรจche, ben eens benieuwd :D
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje โค๏ธ
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje โค๏ธ

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 7 februari 2018, 15:58

Sterrie, ja had gekeken online op de babyspecial. Romy staat er ook in. Had vandaag de laatste Gazet in de Delhaize om 9u.

Ze is een stevige! Ze doet het โ€˜s nachts wel goed. Ze vraagt een voeding โ€˜s nachts en dan de vroege ochtend. Ik klaag niet! Ze doet het beter dan de zoon van bena 3,5jaar! Grrrrrr. Maar ik kan niks zeggen, want ik was dezelfde vroeger , zegt ons mama, en nog steeds een slechte slaper.

Geniet nog maar voor het werkleven begint.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 14 februari 2018, 13:35

Hoi lieve dames,

Hoe gaat het ermee?
Net terug van k&g...
spuitjes gezet vr 12w (hij eentje extra zoals een prematuur) en de Rota siroop goed genomen!๐Ÿ‘๐Ÿผ
Cijfertjes: 4kg840 en 54cm lang en 38cm hoofdomtrek...๐Ÿผnog altijd een klein fijntje maar hij is in proportie en volgt โ€œzijnโ€ curve! Wel confronterend want er zat naast mij een mama met kindje die even oud is een meisje die al bijna 6kg woog en 61cm ๐Ÿ˜ฑ maar zolang kleine Luciano zijn curve blijft volgen mogen we niet klagen en is ook k&g content en we kunnen niet verwachten dat hij even snel groeit of bijkomt gezien hij van ver komt! Nu op naar 21/03 volgende afspraak, maar volgende week dan eerst nog is naar kinderarts voor controle voor vakantie, we gaan weekje naar Siciliรซ, familie bezoeken, zijn roots opzoeken๐Ÿ˜‰
Nu 24uur extra int oog houden voor koorts ๐Ÿค’!
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 ๐Ÿ’™&๐Ÿ’ซ geboren!
Start brusje september โ€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli โ€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 ๐Ÿฃjuniโ€™23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten