Uitgerekend januari-februari 2018

Plaats reactie
doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: Uitgerekend januari-februari 2018

Bericht door doorzetter » 29 mei 2018, 10:00

Hier ondertussen ook al iets over de 4 maanden. Sinds hij speciale melk krijgt voor koemelk allergie en omeprazole gaar het beduidend beter, geen pijnaanvallen van t zuur meer.
Hij geeft wel meer melk terug, maar heeft er geen pijn aan terwijl ervoor het omgekeerd was.

Hij is zowel kwa lichaamsbouw en karakter compleet anders dan zijn broer.
Xander was op de curve altijd bovenaan met zijn gewicht, terwijl Finn aan de onderkant zit. Op 4 maanden woog hij bij kind en gezin 5.7 kg, ik was er nochtans van overtuigd dat hij nu toch minstens 6kg ging wegen. Grote broer woog toen 7.3kg.

Nu zien we ook dat de ontwikkeling van Xander als baby niet normaal was, wat Finn nu allemaal doe, kon Xander pas maanden later.

xander gaat sinds februari naar school en gaat heel graag.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

Isabella***
Berichten: 228
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:36

Re: Uitgerekend januari-februari 2018

Bericht door Isabella*** » 21 juni 2018, 9:34

Hey Eliza,

Zo leuk om te lezen dat alles geweldig gaat met jullie ! Hoe was de controle?
Die frustratie als iets niet lukt begint hier ook te komen, 't is zo een karakterke amai :wink:
Alles wat hij doet is ook met veel geluid en volume,zelfs gapen doet hij luid ! :roll: Kaka is hier veel gemakkelijker nu hij zijn fruitpapje krijgt, ik ben ook gestopt met bv en krijgt nu flesjes die hij gretig opdrinkt. Hij is wel al veeel ziek geweest omdat grote broer elke microbe van school meebrengt...maar ja, goed voor zen immuunsysteem zeker?...Misschien is hij dan wel beter gewapend als hij naar school moet.

Doorzetter, hopelijk meer rust nu voor je als de kleine zijn melk beter verdraagt. Hier was de kleinste ook veel lichter bij de geboorte dan de oudste, maar dat heeft hij nu ingehaald...tis een echt bolleke en weegt voor 5 maand al 8kg, tis ook ne grote want heeft al maat 74.
Ik zie dat de kleinste ook iets sneller is in ontwikkeling, misschien omdat ze een voorbeeld hebben? Want hij kijkt echt zijn ogen uit bij alles wat de oudste doet, is momenteel veel interessanter dan mama of papa :D

De oudste is ook een verzorgertje, hij wast zijn hoofdje tijdens bad en brengt de pampers en kleertjes aan, en hij steekt ook de fles in zijn mond, maar dat lukt nog niet zo goed want is een beetje te bruut :mrgreen:

Hebben ze niet teveel last van de warmte bij jullie?
Trotse mama van 2 prachtige prinsjes

Eliza
Berichten: 252
Lid geworden op: 4 mei 2012, 18:04

Re: Uitgerekend januari-februari 2018

Bericht door Eliza » 21 juni 2018, 12:08

Hey Isabella,

Leuk om iets te horen van jouw. Onze jongste lacht ook vaak naar mijn oudste zoon. Het enige dat ik moet doen is ze dicht bijeen zetten. Plezant om te zien!

Ik ben zelf heel gelukkig met mijn 2 kinderen. Ik ben ook blij dat ik doorgezet heb voor een tweede kind. Soms is het wel niet gemakkelijk. Als de oudst op potje moet terwijl ik de jongste bv geef pffff. Mijn jongste weent weinig, maar als hij weent staan de sirenes op, amai. Veel begrip voor mama's met huilbaby's, ik zou er aan ten onder gaan vrees ik.

De controle in het ziekenhuis is heel goed gegaan. Ze kijken de ontwikkeling na en ze hebben geen opmerkingen. Meestal geven ze tips mee, maar bij ons niet nodig! :D :D :D
De volgende controle is op 9 maanden gecorrigeerde leeftijd.

Onze jongste eet nu papjes en heeft toch last met de ontlasting. Ik blijf wel bv geven. Ik weet wel niet hoe lang ik dat zal volhouden.

Hoe gaat het met de andere mama's?

Groetjes,

Eliza

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten