Uitgerekend april-mei 2018

Plaats reactie
SummerJam
Berichten: 181
Lid geworden op: 5 maart 2016, 20:51

Re: Uitgerekend april-mei 2018

Bericht door SummerJam » 30 april 2018, 11:21

Noesh schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi iedereen!

Was er eventjes tussenuit...

Proficiat aan alle zwangeren!

@apenstaartje: heel veel sterkte. Hopelijk gaat alles goed.

Hopelijk gaat alles met iedereen oke!

Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad.
We hebben hier zo enorm hard naar uitgekeken om hopelijk een hartje te kunnen horen kloppen.
Tot onze verbazing waren het er 2 ipv 1!
We zijn dus zwanger van een eeneiige tweeling. Er was ook nog een derde vruchtzakje maar dat bleek leeg te zijn. We hebben maar 1 embryotje teruggekregen dus ze hebben zich nog goed verder gedeeld!
Het was verschieten maar zijn er wel heel blij mee.


Groetjes
Wat lees ik in uw voettekst? Wat is er gebeurd? Meid toch. Knuffel!
Pilstop 09/'13. 05/'14 diagn. azoöspermie
9x ICSI en 3x cryo. TP van 16 embryo's: 9x neg, 1 BBM, 1 MK 5,5w, 1x ZWANGER!
04/'17: ERA1 (post d5) - 06/'17 ERA2 (pré d4)
09/'17: TP 2x cryo uit ICSI 9 op dag 4,5: zwanger van TWEELING!!! 06/05/18 geboren!!

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: Uitgerekend april-mei 2018

Bericht door Noesh » 30 april 2018, 20:46

Hey Summerjam,

Ineens ging bij de 20w echo alles mis.
29/12 zijn we op controle geweest voor de 20w echo. De baarmoederhals bleek nog maar 0,7mm te zijn en de week en half ervoor was die nog 3,3mm dus ineens flink verkort. De kans op vroeggeboorte was 1/2 voor 28w dus we dachten: dat komt nog wel goed. Stonden er niet bij stil dat 5 dagen later alle onze hoop verdwenen zou zijn.
30/12 ben ik opgenomen met een baarmoederhals van 0,3mm nadat ik slijm was verloren en naar het ziekenhuis had gebeld en ze zeiden dat ik meteen moest komen.
1/1/2018 bleek ik vruchtwater te verliezen en was er een deel van Ferre zijn zakje doorgezakt maar alles bleef stabiel en de zakjes bleven goed gevuld. 2/1/2018 is ‘savonds Ferre zijn zakje verder doorgezakt nadat ik naar toilet was geweest. En ‘s ochtends zijn ze beide stilletjes geboren... onze dromen van een positieve test, onze dromen die we voor hen hadden, de dromen die we voor ons hadden en eindelijk waren uitgekomen werden uiteen gespat... Het zijn 5 verschrikkelijke dagen geweest vol hoop en het heeft niet mogen zijn en niets dat we konden doen. We waren in behandeling bij prof Lewi dus heel goed opgevolgd. Het is zo een machteloos gevoel.

Ik denk soms nog dat ik in een verschrikkelijke nachtmerrie zit. Normaal hadden ze op 37w moeten geboren worden. Dus afgelopen vrijdag 27/4/2018, ik en mijn man hebben vrij kort na hun geboorte besloten om te trouwen op die dag en dat hebben we dus gedaan.

Vrij snel hebben we besloten om terug te starten en ik heb vandaag de TP gehad.

Ik wens iedereen hier heel veel succes toe en heel veel geluk ❤️
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten