Uitgerekend mei / juni 2018

Plaats reactie
Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door Hope88 » 18 juni 2018, 18:30

Hier zal de bevalling ook voor de komende dagen zijn. Vandaag controle gehad en met ons meisje gaat alles goed (weegt 3,5kg en hoofdje is al wat ingedaald). Intussen 2 cm ontsluiting en de bevestiging gekregen dat ik idd een deel van mijn slijmprop ben verloren.
De gynae heeft wel gezien dat er nog maar erg weinig vruchtwater over is. Hij heeft me nu gestript in de hoop dat de bevalling dan in de loop van de avond/nacht spontaan zou beginnen. Indien dat niet het geval is moet ik morgenavond binnen gaan om het dan woensdagochtend in gang te steken. :mrgreen:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

SSSmokey
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 maart 2016, 20:46

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door SSSmokey » 20 juni 2018, 14:47

Oh oh oh wat een boel spanning nu in ons groepje...
Kom maar op met al jullie bevallingsverhalen!!
Alvast een dikke proficiat met jullie kleintjes.
Haha, sorry dat ik even in meervoud spreek en niet specifiek, maar er zijn er nu zoveel waarbij t NU t moment lijkt te zijn.
Succes, sterkte en alles er tussenin. En al helemaal: geniet ervan! (Van die kleine bedoel ik)
lange lange lange geschiedenis. Icsi 9 en eindelijk zwanger!! Aanhouder wint...

weblijveneringeloven
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 augustus 2017, 8:45

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door weblijveneringeloven » 20 juni 2018, 14:53

Op 18 juni is onze Ruben om 21u10 op de wereld gekomen. Het was geen makkelijke bevalling :shock: , maar inleidingen zijn dat blijkbaar nooit... in ieder geval dat is achter de rug en nu kunnen we vollen vak genieten van elkaar! De papa doet ook heel erg zijn best :D

Hope hoe loopt het daar??
2015: stop pil
2016 : 9*IUI --> mk 8 weken in rustmnd
2017 : 1ste IVF 3 "top" embryo's --> lege vruchtzak 1ste TP, gn innesteling 2de TP, biochemische zw bij rustmnd, zwanger bij 3de TP
2019: 2de ivf 2 top embryo's, zwanger bij 1ste TP

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door Hope88 » 24 juni 2018, 20:37

Proficiat weblijveneringeloven. Heb ook altijd gehoord dat een inductie toch zwaarder is dan wanneer het natuurlijk op gang komt. Maar inderdaad, het belangrijkste is dat jullie jongetje er nu is.

Wij zijn 20 juni mama en papa geworden van ons prinsesje Faye.
De avond voordien binnen gegaan met de bedoeling in de ochtend ingeleid te worden, maar zo ver is het niet gekomen. Toen ik net binnen was deed mijn man mij lachen en hups, mijn water brak. Nog wat proberen slapen en om 1u30 wakker geworden van contracties. Om 2u bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben en om 3u10 is ons meisje geboren. 3,7 kg en 49 cm. Een super vlotte badbevalling gehad dus.
Jammer genoeg na de bevalling wel nog even naar het ok moeten gaan want de placenta wou niet lossen en moest onder volledige verdoving verwijderd worden, waardoor ik ook wel redelijk wat bloedverlies heb gehad. Maar verder loopt alles goed en ben ik al helemaal verliefd op de kleine schat.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

SSSmokey
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 maart 2016, 20:46

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door SSSmokey » 1 juli 2018, 18:09

Proficiat @weblijveneringeloven me Ruben en @hope met Faye. Idd erg lijkend op onze meid Fayen al zal je het heel anders uitspreken.
Blij dat iedereen nu ondertussen aan t genieten kan! (Of is er nu nog iemand niet bevallen?)

Ondertussen al leuke verhalen van onze kleintjes??

Die bij mij hebben donderdag hun eerste vaccinaties gekregen. Hiervoor telt geen gecorrigeerde leeftijd, dus ik was wel een beetje bang voor een heftigere reactie omdat ze eigenlijk 8 weken kleiner zijn. Maar ze hebben nauwelijks koorts gemaakt en binnen 24 uur waren ze weer helemaal top fit terug. Ook kunnen ze nu al een paar weekjes glimlachen en dit bewust gebruiken. Smelt smelt.
lange lange lange geschiedenis. Icsi 9 en eindelijk zwanger!! Aanhouder wint...

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door Hope88 » 6 juli 2018, 15:15

@ Smokey: Oh super dat ze zo goed hebben gereageerd op de eerste inenting. Kan me voorstellen dat je inderdaad wat bezorgd was, vooral omdat ze zo veel vroeger geboren zijn. Die eerste bewuste glimlach daar kijk ik ook wel naar uit. Ons meisje lacht al veel, maar is nog niet bewust he.

Gisteren trouwens naar de kinderarts geweest voor een eerste consult en ze werd helemaal goedgekeurd. De opvolging zal nu verder bij Kind en gezin gebeuren. 16 juli mogen we een eerste keer gaan voor de hoortest.
Verder is Faye een zalige baby. Meestal is ze heel rustig. Ze houdt er van om naar muziekjes te luisteren en draait haar hoofdje dan naar de muziek. Soms heeft ze wel wat last van krampjes waardoor ze begint te huilen en 's avonds geraakt ze niet zo goed in slaap (ligt te spartelen met armen en benen en begint dan te huilen), maar door haar in te bakeren en een tutje te geven lukt het al veel beter.

Benieuwd naar de andere baby-verhalen! :mrgreen:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend mei / juni 2018

Bericht door Hope88 » 15 oktober 2018, 15:16

Hoe gaat het nog met alle mama's en baby's?
Hier gaat alles goed. Faye is een hele rustige en lieve baby. De laatste week wel wat meer last van huilbuien, maar ik vermoed dat ze middenin een sprongetje zit. Verder is het ongelooflijk vind ik hoe snel die kleine lieverds veranderen.
Faye rolt vb soms al van haar rug op haar zij en is enorm nieuwsgierig. Liefst van al zit ze op de arm rond te kijken zodat ze alles goed kan zien. En intussen brabbelt ze er op los. :mrgreen: Ik ben blij dat ik wat langer thuis ben van het werk zodat ik nu veel bij haar ben en alles van dichtbij kan volgen en zie veranderen.

Hopelijk gaat bij jullie alles even goed. :D
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 6 gasten