Uitgerekend juli-augustus 2018

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 6 april 2018, 10:08

Hey hey,

Maandag en dinsdag had ik precies een druk van onderen. Maandag had ik dat de eerste keer, dat dat de hele dag duurde. Ik was niet echt ongerust. Dinsdag middag weer van dat en toen was ik wel ongerust, ik haalde mij al vanalles in mijn hoofd. Dacht dat ik uitpuilende vliezen had en mss enkele dagen ervoor de draad van mijn cerclage verloren was ofzo. Ik heb dat verteld tegen mijn beste vriendin en die stelde voor om eens te bellen naar het verloskwartier. Ik mocht direct gaan. Ergens blij dat ik mocht gaan, maar aan de andere kant, als ik 'direct' op controle moest, werd ik nog ongeruster.
Mijn vriendin (en haar baby van 9w :wink: ) is meegeweest. Ik liet nog niks weten aan mijn vriend. Ik dacht wel dat ik daar moest blijven, dus had al mijn AB mee, spuitjes en gsm-lader (op dat moment 1 vd belangrijkste dingen blijkbaar :lol: ). Gelukkig was alles perfect op die controle. En ik kreeg nog een prachtige echo mee. Daarop is ze helemaal te zien.

De dag erna ging mijn 2-wekelijkse controle ook gewoon door, waar ik toch blij om was. Ze woog woensdag 266g.
AB gestopt, allez doosje uit sinds woensdag. Nu afwachten of bacterie weg is. 't Is eigenlijk een bacterie die al in je lichaam zit. Toen ik woensdag bij gyn op controle was, zei ik dat ik dan wsl regelmatig AB ga moeten nemen, aangezien die bacterie al in je lijf zit...Hij beaamde dat. Enfin, zolang het geen kwaad kan voor ons baby'tje. En beter het zekere voor het onzekere nemen.

Sinds gisteren heb ik de indruk dat ik haar voel. Niet aan de kant van mijn buik, want daar ligt de placenta. Maar meer naar onderen toe. Moeilijk uit te leggen waar. Ik was ook niet zeker, dacht ook aan mijn darmen. Vandaag sinds een uurtje regelmatig gevoeld! Dus ik denk dat het echt mijn dochter is. 't Is geen geborrel, meer gefladder ofzo. Vandaag ben ik 19w. Bijna op de helft dus.
Mijn volgende controle zou de 24e (zal dan 21+4 zijn) zijn (20weken echo) maar dan zitten er 3w tussen. Normaal zou ik dat wel overleven, maar omdat wij vorig jaar binnen geweest zijn met Sari op 20+4 en ben bevallen op 21w, heb ik gevraagd of ik er nog eens tussen mag gaan. Volgende week donderdag mag ik gaan en dan is hij een weekje in verlof.
Gyn benadrukte nog eens dat ik altijd mag bellen, dat ze er zijn voor mij, dat het normaal is met mijn voorgeschiedenis. En als ze dat niet begrijpen, dat ze hun vak niet waard zijn.
Tot nu toe ben ik toch altijd goed opgevangen geweest. Maar ik hoop dat ik nu gewoon mijn controles heb en niet meer moet bellen.

Ik ben al sinds een tijdje bezig met een geboortelijst. Bij Dreambaby kun je online maken. Je kunt een kladversie maken eerst en die dan later online zetten. De mijne staat al online :wink:
We hebben wel nog steeds niks gekocht. Ik voel ook de drang nog niet. Al zou het mss wel leuk zijn.
Vorig weekend is mijn oudste plusdochter gaan shoppen met een vriendin en had ze een leuk t-shirt mee voor haar zusje. Das wel lief! Het eerste babygeschenkje!

Kheb ook al eens rondgeneusd op Pinterest en AVA voor geboortekaartjes. Nog niks naar mijn gedacht gevonden. Maar mijn vriend en ik zullen wel eens naar AVA gaan. Ik zie dat liever echt dan online.
We hebben ook nog geen naam. Mijn vriend kwam af met eentje, ik zei dat ik die in gedachte ging nemen, maar ik hoorde die niet zo graag. Ik had dan eentje, die hoorde hij ook niet zo graag, maar nu eigenlijk wel. Dus mss... :D

Als ik dan de 24w gepasseerd ben, ga ik vragen op mijn werk, waar ons dochtertje naar de crèche gaat, om eens langs te gaan.

De kindjes die we verloren zijn, dat gaan we nooit vergeten he. Ik ben 2j geleden mijn eerste verloren, 13 april, ga ik blijven onthouden. Was toen uitgerekend voor 28/11. Dan hadden we Sari, 23 april geboren/gestorven en uitgerekend 3 september. Dan zwanger in augustus, 21/8 miskraam en uitgerekend voor, ja, 23 april '18. Ik zei nog aan mijn vriend dat ik bijna zou moeten bevallen als ik toen zwanger bleef. Velen zeiden dat het 'meant to be' was. Maar 23/4 is Sari's dag. Dus bevallen op die dag van een ander kindje, daar voelde ik mij niet goed bij. Nu ja, uitgerekend wil niet zeggen dat je dan effectief bevalt he.

Ah Billy, goed dat alles in orde is. Ik ben daar wel bang voor, voor die 20 weken echo. Das toch een belangrijke en zien ze of alles echt goed is.
Phoeh, 2 maanden wachten! Kon je echt tussendoor nog eens niet gaan? Ik moest altijd om de 4w gaan, wat ik al heel heel lang vind. Maar idd, als alles goed is nu, geniet ervan! Doe ik eigenlijk ook voor de 100 procent!
Met Sari deden we een geslachtsbepaling rond 17-18w en toen zag ze er ook gek uit. Die 'doula' deed dan vlug ook een 3D maar ze zei dat ze wel nog klein is daarvoor (moesten we niet betalen ;-) )

Tot later iedereen!
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 10 april 2018, 19:09

Weetje, dat moet echt vreselijk geweest zijn met Sari. En zo snel na een controle.. ik denk vaak aan jouw verhaal eigenlijk.
Bij mij begint de schrik weer toe te slaan. Mischien / waarschijnlijk ook omdat ik hem nog niet voel. Maar daar was ik. Oor gewaarschuwd. Donderdag namiddag 20weken echo.. hopelijk loopt die goed en komt daar geruststelling. En dan komen we ochtend weer een stuk dichter bij de grens van levensvatbaarheid he! :)

Hoe stellen jullie het allemaal?

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 11 april 2018, 9:11

Hoi hoi,

hier nog steeds alles goed :-).
Zaterdag en zondag heel actief bezig geweest (vooral in de tuin) waardoor ik compleet vergat dat ik zwanger ben.
Maar dan 's avonds in de zetel kreeg ik ineens een goeie sjot om me er weer aan te doen herinneren :-).

Ik had ook allemaal zwangerschapskledij gekregen van vrienden/zus en er zijn toch een aantal dingen bij die echt wel mooi zitten. De rest kan terug in de doos. En af en toe zelf ook eens gaan shoppen he :-).

Zaterdag trouwens nog naar de AVA geweest om eens te kijken wat er daar allemaal ligt qua doopsuiker, maar ge moet toch wel heel creatief zijn om er iets van te kunnen maken (en dat ben ik helaas niet !). Dus de zoektocht naar leuke ideetjes op internet gaat verder...

Wat leuke kleedjes betreft heb ik de webshop: patpat.com ontdekt ! Super toffe kleedjes...maar ik hou me toch nog even in.

Seg, hebben jullie geen last van 'naar het toilet kunnen gaan' ? Das nu eens echt mijn lastigste zwangerschapskwaal !
Enig idee of je hiervoor iets mag innemen ? En ik moet pas naar de huisarts voor die suikertest begin mei...dus das nog wel effe vooraleer ik hem die vraag kan stellen :-(.

Succes morgen Nini !

xxx
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Yvonne1983 » 11 april 2018, 9:31

@Billy78 ik mocht van mijn gynaecoloog molaxole nemen tijdens mijn vorige zwangerschap (zonder recept te halen bij apotheek), niet mengen met water maar met fruitsap of soep of thee want het heeft een niet zo fijne smaak. Ik heb zelf nog aardig wat zakjes over maar voorlopig nog niet nodig gehad. Als je niet tot medicatie wilt richten kan je ook proberen veel meer vezels te eten. Online zie ik wel op de gebruiksaanwijzing staan dat het enkel mag na doktersadvies dus misschien hier even voor langs de huisarts. Oooh en bij mij heeft het heel goed gewerkt ik denk dat ik met 10 zakjes de hele zwangerschap ben doorgekomen, bij mij was elke dag nemen dus niet nodig.

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Gaby » 11 april 2018, 13:53

Movicol :)
en kiwi's eten en veel water drinken.
DOEN! of je krijgt aambeien - niet fijn!
IVF 1 - Zwanger!

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 11 april 2018, 20:15

Dadels! Helpen mij wel eens.. maar heb er niet al te vaak last van. Komt en gaat. Veel groenten, fruit, vezels... En volgens mij kan je ook op een goede apotheker vertrouwen hoor. Niet mee blijven zitten! Sterkte!

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 13 april 2018, 15:40

Hey,

Nini: hoe was de echo?

Ik had gisteren nog een extra controle, omdat ik voelde dat er teveel tijd zou tussen zitten. De 24e heb ik de 20 weken echo. Controle was goed. Ze weegt nu 303g. Vandaag ben ik 20w. Ik kijk ook uit naar die grens van levensvatbaarheid...nog 4weekjes te gaan.
Gynheeft nog een vaginale wisser genomen. Maandag meer nieuws. Zal wsl wel weer AB moeten nemen...heb ook gevraagd of ik Gyno-Daktarin mag nemen, want bij AB heb ik vaak last van schimmelinfecties. Hopelijk niet, want ik vind dat echt heel erg vervelend.
Ik kan ook moeilijker naar groot toilet gaan, maar het lukt wel elke dag. Ik eet elke dag een kiwi of een pruim en probeer veel vezels te eten. Heb tot nu toe nog niks moeten nemen van medicatie maar Movicol schijnt goed te zijn.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 19 april 2018, 9:23

Hoi allen,

ik dan onverwachts toch naar de huisarts moeten gaan vorige week wegens ineens een buikvirus.
Ja seg, ipv movicol te moeten nemen zit ik nu aan de diarree stoppers :-). Maar soit, mijn gewicht is ineens weer zoals dat van 5 maand geleden (dat heeft ook zo weer zijn voordeel).
Ondertussen toch ook maar Movicol gekocht in de hoop dat mijn darmen zich wel terug gaan normaliseren de komende dagen !

Zaterdag zijn we voor een kinderwagen gaan kijken...man man man...zo veel keuze !!!!!
Gelukkig nog 4 maandjes te gaan, want ik zou voorlopig niet weten wat te kiezen !

En ondertussen is madam lekker actief aan het sjotten, zelfs mijn man heeft het ondertussen kunnen voelen...zo fijn !
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 20 april 2018, 16:53

Amai, Billy, eerst verstopping en dan diarree haha...
Oh ik vind dat ook, zoveel keuze, tis niet te doen.

Hier nog alles goed. Al heb ik het wel wat lastig deze week. Vandaag 21w. De termijn dat het mis liep met Sari*. Op 20+4 liep het al mis, dus dinsdag was ik 20+4, moeilijke dag maar ben gaan shoppen met mijn ma. De dag nadien wel last gehad, zo vervelend gevoel in mijn onderbuik. Zelfs toen ik rustte. Blij dat dat over is. De vroedvrouw is woensdag gekomen en ze zei dat het wsl was door teveel rond te trappelen.
Gisteren ging het dan goed. Deze nacht krampen gehad in mijn linker onderbeen :shock:
En nu daarnet steekjes rond mijn vagina, wsl bandenpijn. Al de hele dag gezeten, dus zal wel daarvan zijn, maak me nog niet ongerust.
Schopjes voel ik nu duidelijk, al een tweetal weken. Mijn vriend nog niks, maar das nog vroeg he, en met die placenta die voor ligt...
Ik verlang wel al, want ik vind het zalig dat ik die schopjes voel.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 26 april 2018, 10:08

Hey hey,

Hoe ist met iedereen? Hier goed tot nu toe. 21+6 ondertussen. Dinsdag had ik de 20 weken echo. Ik vond het wel spannend en mijn vriend ook, die stond de hele tijd van de ene voet naar de andere te wippen :lol:
Alles was tiptop in orde! We hebben ons meisje heel lang kunnen bewonderen. De gyn die dit normaal doet, had een dringende ingreep dus was het de assistent die begon. Ze zei dat Dr. Denys dan nog eens ging controleren, dus dubbel zo lang kunnen kijken. En ook, lag ze niet goed om haar hoofdje te kunnen bekijken, een paar keer goed porren op mijn buik om haar te doen draaien en soms hielp het nog niet :D
Dus een uur lang kunnen kijken. Ik vroeg ook of ze mijn cerclage nog eens kon controleren, heeft ze ook gedaan, die was ook nog goed.

Nu begint die angst toe te nemen. Sari verloren op 21w en nu bang dat die cerclage niet zou houden. Ik kijk reikhalzend uit naar de volgende mijlpaal, de magische 24w. En dan hopen dat ze nog een tijdje in mijn buik blijft.

Gelukkig hebben we nog 1 en ander te doen, de komende 14 dagen, om wat afleiding te zoeken.
Volgende week doet mijn jongste pd haar Vormsel, dus daar nog 1 en ander voor regelen.

Enfin, we komen er wel.
We hebben ook nog steeds niks durven kopen. Niks van kleertjes of ander babygerief. De drang is er eigenlijk nog niet ook... Langs de ene kant bekijk ik het positief, met een toekomst dus en dan direct daarna denk ik dat ik zover niet vooruit moet kijken. Stap per stap zeker?
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 8 mei 2018, 8:50

Hoi allemaal,

hier alles nog steeds goed.
Zonet een weekje verlof gehad in Zuid-Frankrijk en genoten van niet al te veel nadenken, maar lekker bezig zijn met allerlei daguitstappen :-).
Ook 4 mei hebben we ondertussen getrotseerd (geboorte van ons zoontje* vorig jaar), maar dat ging wonderwel heel goed. Wsl omdat we op vakantie waren en het te druk hadden met vanalles en nog wat (en vooral ook genieten van dit kleine wondertje).

Ondertussen heb ik mijn buik al serieus zien bewegen (madam is een kick-bokser in spé :-)). Maar wel fijn om te zien !
Ik moet nu nog een afspraak maken voor de suikertest en dan rustig verder wachten tot juni voor de volgende echo.

Gelukkig is dit weekend een lang weekend en kunnen we eens wat meer bezig zijn met alles in te richten en wat beginnen regelen.

Hoe is het met de rest ?

xxx
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 8 mei 2018, 22:37

Weetje, Billy,

Jullie moeilijke datums zijn dan nu voorbij? Hoe gaat het nu met jullie dames?
Hier even op vakantie.. t zal onze laatste gezamenlijke vakantie zijn voor de bevalling. Raar.. :)
Nu 24+3 :) buik begint toch wel serieus te worden. En ondanks is de voorliggende placenta voel ik hem ondertussen toch dagelijks bewegen, gelukkig.
Begin wel terug last van reflux te krijgen maar weet niet goed of dat ligt aan het veranderd dieet (vegetarier die nu dus geen rauwkost mag eten.. handig om vakantie hoor!) Of aan het groeien van de baby :)
Voor de rest alles ok, soms mega emotioneel, uff. Beetje sneller moe.. maar eigenlijk al bij al wel ok!
Volgende week dinsdag terug controle, direct na de vakantie, ben benieuwd wat de weegschaal brengt!!!! :shock:

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 14 mei 2018, 10:31

Hallo!

Blij dat alles goed gaat met iedereen. Vrijdag was ik 24w, dus die mijlpaal hebben we ook al gehaald. Toch blijft mijn bezorgdheid. Zaterdag had ik, denk ik, een harde buik, ik weet niet zeker. Ik lag in bed en moest dringend (voor de verandering :lol: ) plassen. En dan had ik de indruk dat die buik hard stond. Maar ik heb de hele dag last gehad, hij was niet hard maar ik had zo'n 'zwaar' gevoel. Ik was eigenlijk wel ongerust, maar dan nog, niet gebeld naar Verlos. Raar dat ik dat niet kan. Ik heb het de hele dag rustig aan gedaan. Zondag was het over.
Ik heb ook een placenta die voor ligt, maar sinds 18+6 voel ik haar dagelijks en sinds 2 weken voelt mijn vriend haar ook. Niet elke dag, maar als ik in de zetel lig en ik voel haar echt goed, dan roep ik hem. Ik vind dit heel leuk om te delen met hem.
Zaterdag is hij dan eindelijk ook begonnen aan de babykamer. Enfin ja, de brol is eruit en al een eerste laagje verf. Zaterdagavond dan ook mijn moeder als meter gevraagd. Peter moeten we nog vragen. Ergens schrik dat hij niet zal willen. Mijn moeder en mijn vriends broer waren meter en peter van Sari* en we willen dezelfde vragen voor dit kindje. Mijn moeder wilde heel graag. Dus ik hoop mijn schoonbroer ook...

Ik heb dit weekend ook 3 paar kousjes gekocht, het enige wat ik zelf al gekocht heb voor haar. En vrijdag ook doopsuiker en geboortekaartje gekozen. Allez, tis van de AVA, dus ik moet het dan nog allemaal halen en maken, maar blij dat we weten wat we willen.
Vrijdag die komt, afspraak in de crèche waar ik werk. Want ik ben van plan om haar mee te nemen. En dan op zaterdag hebben we een afspraak bij Dreambaby voor de geboortelijst. Ik ben daar al een tijdje mee bezig maar je hebt zoveel keuze dat ik op den duur niet meer weet wat het beste is. Ze zullen mij ook wel dingen aansmeren dat ik niet nodig zal hebben, maar ik kan dan nog kiezen. We mogen ook veel gebruiken van mijn broer.

De 23e april is redelijk verlopen, ik denk ook door de nieuwe zwangerschap. We hebben een ballon opgelaten, dezelfde als met haar uitgerekende datum. Ik vind dat nog altijd moeilijk, precies of ik moet haar loslaten. En dat wil ik niet. Ze blijft mijn dochter.
Ben ook heel blij dat de maand april voorbij is. Voor mij was dat een horrormaand.

Ik heb nu dikwijls last van mijn rug. Vooral als ik lig eigenlijk. Ik heb voor moederdag een bv kussen gekregen, gelukkig een paar dagen op voorhand, want die helpt wel. Maar 's nachts echt een ramp. Ik moet sowieso al 2x opstaan om te plassen en dan veel liggen woelen. Dus met als gevolg dat ik altijd moe ben. Nogal een geluk dat ik niet moet gaan werken.

Morgen suikertest...ben benieuwd, schijnt vies te zijn. :shock: En dat op nuchtere maag...bah.
Mijn moeder gaat mee voor de tijd te doden...zit ik daar dan niet alleen.
't Zal wel weer meevallen, maar ik moet toch 'panikeren' op voorhand...haha.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 15 mei 2018, 13:42

Wij een verlengd baby weekend achter de rug !
Babywinkels gaan bekijken (ik ben fan van Het land van Ooit, maar is zoooooo ontzettend duur !) en nu zou ik een geboortelijst bij 2 verschillende winkels willen leggen. Eentje die zal dienen voor de basisspullen en de andere die wat meer luxe-artikels heeft.
Of is dat stom ????

Zaterdag dan ook nog de buggy, slaapkamer en suikerbonen gekocht (ook bij de AVA). En maandag heel de dag geknutseld :-). Het is eens wat anders dan een ganse dag achter de computer zitten :-).
Maar ik ben wel blij met het resultaat !
Ook de naam staat nu vast.

Nu nog 3 weken wachten en dan eindelijk terug een echo. Wat duren 2,5 maanden toch vreselijk lang :-(. Gelukkig is elk sjotje dat je voelt telkens een geruststelling. En ze sjot gelukkig wel vaak.
Vrijdag heb ik ook de diabetestest. Ik ben benieuwd wat er gaat uitkomen...
ik hoop niet te misselijk want ik moet in de namiddag naar een trouwfeest :-s
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Gaby » 16 mei 2018, 9:16

hoiiii

superlang geleden hier :) hier nu 29 weken. Baby doet het supergoed, geen bloedingen meer en hematoom is weg. Nu komen de lichamelijke klachten bij mij, maarja...
Onze datum voor de ks ligt vast, dus nu hebben we echt een afteldatum, spannend.

suikertest valt goed mee hoor, geen schrik voor hebben! :)

voor geboortelijst: je doet wat je wil haha ;) Je zou bvb ook kunnen 1 lijstje op kaartje zetten en je rekeningnummer, en dan met de centjes zelf de spullen in de andere winkel gaan halen. Wij gaan ook spulletjes kopen uit een 3/4tal winkels, en hebben ook tweedehandse spullen gekocht, dus wij gaan werken met kadolog, daar zet je gewoon alles op uit de verschillende winkels, de mensen kunnen dan kiezen wat ze mooi vinden, en rekenen dan af (ze betalen dus eigenlijk gewoon het bedrag van het ding dat ze gekozen hebben). Is ook wel makkelijk op zich.
Doopsuiker: hier al heel veel ideetjes, maar ik ga er pas in juni/juli aan beginnen, anders ligt dat hier maar te liggen ;)
De naam is ondertussen ook al beslist, spannend he seg!

Blij voor jullie dat de zware maanden met de datum van bevallen van het vorig babytje voorbij zijn. Loslaten hoeft niet - volgens mij blijven ze altijd bij jullie, toch? Ik neem aan dat jullie ze ook vermelden op het geboortekaartje van het kleintje nu...
En volgens mij gaan peters en meters zeker bij jullie nieuwe kindje dat ook willen doen. Voor hen zal het ook moeilijk geweest zijn, en is het tof dat ze nu een nieuwe start kunnen maken, met dan toch nog het vorige babytje ook inhun gedachten, niet?

Nog altijd geen kandidaten voor een fb groepje? ;)

G
IVF 1 - Zwanger!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten