Uitgerekend juli-augustus 2018

AnnekeB
Berichten: 29
Lid geworden op: 4 november 2017, 18:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door AnnekeB » 3 januari 2018, 18:48

Hoi dames

Wat fijn hier mee te lezen, geruststellend ook.
Ik heb al enkele dagen steken onder in mijn rechterzij/lies, het maakt me ongemakkelijk en bang.
Het komt en gaat weer weg maar ze kunnen flink gemeen zijn.
Ik heb geen bloedverlies en ik hoop dat het zo blijft maar vanochtend was ik echt doodziek: zweten, braken, vreselijke krampen... Mijn man was niet thuis en ik was zo bang!
Ik heb naar fertiliteit gebeld en ze zeiden me daar dat het normaal is en dat ik me geen zorgen moet maken maar ik ben toch op mijn hoede... Voorlopig lukt het me nog niet echt om te genieten hoor...
Ik heb ook vreselijke hoofdpijn en ik durf niets nemen.
Zijn die steken wel normaal en kunnen die zo hevig en toch onschuldig zijn?
Ik heb pas een eerste echo op 17/01; dat duurt nog zo lang!
11/2017: ZOL - start IVF/ICSI 1
08/12/17: PU 1
11/12/17: TP 1
Pril zwanger! :D

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 5 januari 2018, 15:54

Hoi dames,

ik voeg me ook bij het topic :-).
Vandaag ben ik 8w en we hebben vorige week een kloppend hartje gezien.
Gelukkig mag ik volgende vrijdag terug langs in Jette voor een extra echo.
Maar ik ben er absoluut nog niet gerust in...
2017 waren we super gestart met ICSI 3 en zwanger (voor de derde keer al), maar helaas op 16w is het toch mis gegaan (zijn urineleider was niet gevormd) en ben ik moeten bevallen op 18w.
Dus een hel van een periode achter de rug, maar gelukkig 2017 toch nog positief kunnen afsluiten.

Het rare is dat ik niks van bijwerkingen heb: geen misselijkheid, geen vermoeidheid,...
Dit was de vorige keren wel het geval, maar goed, liever niet hoor !

Enfin, afwachten geblazen zeker en binnenkort hopelijk proberen te genieten !?!
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

SOHN
Berichten: 81
Lid geworden op: 28 april 2017, 9:46

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door SOHN » 5 januari 2018, 21:32

Hey iedereen,

Anneke: ja ik kan het goed geloven hoor dat je ongerust bent. Ik herken het volledig! Maar ik zou de fertiliteit wel geloven. Het is een hele verandering aan je lichaam he zwanger zijn dus dat je je algeheel zeer slecht voelt lijkt me zeker niet abnormaal.
Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter! Nog maar 12 dagen tot je echo! Hoe ver ben je dan?

Billy78: proficiat en welkom! Zo erg dat je de vorige zwangerschap op 18 weken bent moeten bevallen. Moet echt vreselijk zijn. Je denkt dan dat je de 12 weken voorbij bent en dat er niet veel meer mis kan lopen. Pff, ik mag er niet aan denken, vreselijk. Logisch dat je dus nog erg op je hoede bent! Hopelijk loopt alles goed deze keer en mag je in augustus je kleintje in je armen nemen! Ik duim!

Ik heb vandaag echo gehad op 13 weken. Alles was in orde. Nekplooi was mooi dun. Organen lijken allemaal goed gevormd en hij was zeer beweeglijk. Ja hij, want de gynae denkt dat ze een piementje gespot heeft! Maar goed, het is nog vroeg. Ik ga er mijn zinnen niet op zetten, binnen dit en 2 weken weet ik het zeker vzn de nipt test dus nu nog niet teveel veronderstellingen maken. :) Zolang het kindje maar gezond is!
2 februari alweer een nieuwe afspraak voor de 16/17 weken echo!

Hoe gaat het met de rest? Hopelijk alles nog ok!
Fijn weekend!
Sept 2016 - pilstop
April 2017- PCOS
Aug- Okt 2017: IUI 2 met menopur positief - zoontje juli '18
Nov 2019 - pilstop 2
Mei 2020 - Heropstart IUI UZ Gent, IUI 1 neg, IUI 2 en 3 afgebroken door overreactie
Okt/Nov 2020 - Overstap naar IVF

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Boutayna » 7 januari 2018, 17:18

Hey iedereen!


Hoe gaat het met jullie allemaal :-) Ben zes weken nu. Afgelopen woensdag kon ik het niet laten om toch nog een bn te laten doen (ik had een zwangerschapstest gedaan en die was niet zo donker als ik wou dus had ik n beetje stress). Mijn hcg was 23400 zoiets en ze zei dat het normaal was :-)


Vandaag verlies ik precies veel baarmoederslijmvlies, kan dat kwaad? Hebben jullie dat ook? Verder heb ik geen pijnlijke borsten meer en zijn mijn symptomen zo goed als weg.

Kijk er naar uit van jullie te horen!

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 8 januari 2018, 8:47

Billy, hoe vreselijk!! Dat het deze keer veel beter mag lopen, kan me voorstellen dat je niet op je gemak bent, hopelijk kan je toch genieten!

Sohn, goed nieuws! Proficiat!

Anneke: ik ben overtijd ook echt ziek geweest, nog net voor ik het wist dat ik zwanger was..maar heeft geen invloed uitgemaakt.

Boutanya: wat bedoel je precies met verliezen van baarmoederslijmvlies?

Een fijne week aan alle dames!

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 8 januari 2018, 9:52

PS Boutanya: heb ook tijdje minder last gehad van pijnlijke borsten. En nu is dat helemaal terug.. denk dat symptomen altijd met vlagen komen hoor, zolang je hormonen goed zitten geen zorgen maken ;)

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Boutayna » 8 januari 2018, 12:05

Nini81 schreef:
8 januari 2018, 8:47


Boutanya: wat bedoel je precies met verliezen van baarmoederslijmvlies?

Een fijne week aan alle dames!

Hey Nini!

Ik bedoel dat elastisch vocht,zo eiwit achtig. Nu met die utrogestan verloor ik geen slijmvlies meer,enkel vocht maar gisteren zag ik dat ik ook slijmvlies verloor,je kan t zo tussen je vingers plaatsen en uitrekken.

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 8 januari 2018, 13:36

Dat lees ik super vaak als zwangerschap symptoom, zou ik me niet ongerust in maken;)

SOHN
Berichten: 81
Lid geworden op: 28 april 2017, 9:46

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door SOHN » 9 januari 2018, 14:15

Boutanya: ik heb dat ook veel gehad en nu ook nog vaak, is idd een heel normaal symptoom
En die pijnlijke borsten dat komt en gaat idd, soms is het niet te volharden en soms voel je een paar dagen niets! Dus niets om je zorgen over te maken!

Ik heb nu al het resultaat van de nipt test (2/1 mijn bloed laten nemen).
Alles is gelukkig ok, en het vermoeden van de echo klopte: we verwachten een zoontje! :D

Nog veel moed allemaal in de onzekere tijden! Ik hoop dat jullie snel ook voorbij de 12 weken en de nipt zijn! Dat maakt alles echt wel wat draaglijker en je bent echt wel geruster en bewuster!
Nu de misselijkheid ook weg is bij mij ben ik gisteren weer wat beginnen sporten. Ik doe in een fitness met personal trainers nu oefeningen op mijn tempo en rekening houdend met mijn zwangerschap, dus ik mag alle spiergroepen trainen, behalve mijn buikspieren. Echt fijn. Deed ongelooflijk deugd! Ik heb tot 3 maand terug 7 jaar competitiesport gedaan en dat mag/kan nu niet meer door de zwangerschap, dus ik voelde mij er echt wat lastig bij dat ik niets kon doen. Voor mij nu dus een hele verademing dat ik terug kan bewegen en dat het fysiek ook echt allemaal nog vrij goed lukt! Het is natuurlijk allemaal op een gezapiger tempo dan ik gewoon ben, want ik mag niets forceren, maar ik ben blij dat er zo goede begeleiding is! Ik kan het iedereen aanraden! Hopelijk kan ik het zo lang mogelijk blijven doen.

Liefs
Sohn!
Sept 2016 - pilstop
April 2017- PCOS
Aug- Okt 2017: IUI 2 met menopur positief - zoontje juli '18
Nov 2019 - pilstop 2
Mei 2020 - Heropstart IUI UZ Gent, IUI 1 neg, IUI 2 en 3 afgebroken door overreactie
Okt/Nov 2020 - Overstap naar IVF

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 9 januari 2018, 18:29

Geweldig nieuws voor jou Sohn! :)

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Boutayna » 9 januari 2018, 22:17

Bedankt voor jullie reacties Nini en SOHN!

@SOHN: dikke proficiat,een zoontje!❤☺☺ nu kan je er eindelijk gewoon wat van genieten eh.heerlijk da je terug kan sporten.Ik beweeg veel,dansen enz en k wou dit weekend terug gaan fitnessen (wat op de loopband en cross trainen),k hoorde da t geen kwaad kon.

Is er eigenlijk iets da je kan doen om goed voor de embryo te zorgen?als k koude voeten of handen heb,dan heb k schrik da de doorbloeding van mijn baarmoeder niet goed is en dan drink ik gemberthee. K kan me echt nie voorstellen da k volgende week ga horen da er n kloppend hartje is,da er echt zoiets in me zit☺☺☺

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 10 januari 2018, 12:39

Nog iemand zo moe trouwens? Ben echt even een vod.. met alle plezier van de wereld he, maar zzzzzzz :)

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 28 januari 2018, 12:42

Hallo iedereen,

Ik ga mij hier ook aansluiten. In december allerlaatste tp gehad, onze terugbetaalde pogingen en cryo's zijn op.
Positieve bloedtest op 23/12/17, HCG 273. Uitgerekend voor 31/8/18.

Ik moet bloedverdunners spuiten, nu de hele zwangerschap door, omdat ik in het verleden altijd bloedingen had tijdens mijn zwangerschappen (die altijd mis liepen, jammer genoeg).
Dus ook ik heb mij met een klein hartje aangesloten hier. Bang dat het weer misgaat. Maar ik doe mijn best om het positief te houden.
Ik had alweer een bloeding op 5+4, bleek innestelingsbloeding te zijn. Sindsdien gelukkig geen bloedingen meer.
Ondertussen ben ik 9+2 en krijg ik mijn tweede echo woensdag. Het is echt weer dubbel want ik wil zo graag weten of alles nog goed is, een hartje horen kloppen. Vorige keer op 6+6 wel hartje gezien.
Aan de andere kant wil ik het soms allemaal niet weten, laat mij maar geloven dat het goed is.
Ik heb wel wat kwaaltjes, dus probeer ik mij daaraan op te trekken ook. Ik ben misselijk, de hele dag door, elke dag overgeven, ben moe, kan niet tegen etensgeuren en kan sommige dingen niet meer eten omdat ik er misselijk van word (ook van tandenpoetsen :lol: ). Maar als ik mij dan eens een dagje beter voel, ben ik al ongerust, bang dat het mis is.
Nog efkes op mijn tanden bijten, en hopelijk beter als ik de 12w voorbij ben.

We zijn ondertussen 9 jaar bezig bij fertiliteit. IUI, ICSI, operaties...Ik ben 4x zwanger geweest (deze keer meegerekend). De eerste keer was in maart 2016, maar werd een miskraam op 7,5 weken.
Vorig jaar zijn wij onze dochter verloren op 21 weken zwangerschap. De oorzaak: ze weten het niet goed, kan zijn door een zwakke baarmoederhals (waar ik nu sowieso op 12w een cerclage voor krijg) of een infectie.
Vorig jaar in augustus kort zwanger geweest, maar mk op 5w.
Dus hopelijk mag het deze keer goed gaan...De allerlaatste poging.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

wanda
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 november 2012, 19:16

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door wanda » 28 januari 2018, 18:52

Proficiat weetje81, ik volg je al een tijdje, mijn dochter wordt al 4 jaar, maar ik kan nog altijd geen afscheid nemen van de DVO
Ook proficiat aan andere dames!
Laatst gewijzigd door wanda op 28 januari 2018, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
mama van Mirakeltje
na 4 iui en 6 icsi en miskraam
spontaan zwanger geworden op mijn 41-ste

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Amarillo » 28 januari 2018, 20:45

Oh wat lees ik nu...? :D Dikke proficiat Weetje! Wat een mooi Kerstcadeautje!! Ik weet dat je nog een hele weg moet afleggen, maar het begin is gemaakt en ik geloof er echt in dat 2018 eindelijk jouw jaar zal worden! Het heeft meer als lang genoeg geduurd he! Probeer er van te genieten en ik wens je een fantastisch mooie en gezonde zomerbaby toe!
Ook alle anderen een dikke proficiat en zoveel mogelijk genieten maar want uiteindelijk is dat baby'tje er toch nog sneller dan je denkt! :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 54 gasten