Uitgerekend juli-augustus 2018

Plaats reactie
Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 16 mei 2018, 9:35

Hey Gaby,

leuk te horen dat alles nog steeds goed gaat !

Wat dat FB groepje betreft, ik zou zeggen, regel maar iets :-).
hoe werkt dat ? Is dat een gesloten groepje ?
Hahaha, ik zit wel in IT, maar ben een leek op sommige vlakken :-D !

xxx
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Gaby » 17 mei 2018, 11:47

Wel - ik zou een geheim groepje aanmaken, dus je vrienden en kennissen zien niet dat je daarin zit of wat je post. Zo blijft het anoniem voor je omgeving. Ik zit zo in een ander groepje al van de mama's die indezelfde maand als mijn eerste kindje zijn bevallen en dat is eigenlijk echt tof!

De enige vereiste: ik heb jullie naam nodig waarmee ik je kan vinden online :) Dat mag je via pb sturen als je graag meedoet.

Gr!
IVF 1 - Zwanger!

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door weetje81 » 17 mei 2018, 15:04

Hey hey

Gaby, ik wil wel in dat groepje. Ik zit al in verschillende groepen op FB. Maar het meest actief ben ik in 'Verdwaalde ooievaar Wondertjes'.
Blij dat het goed met je gaat en dat je een datum hebt! Kun je idd aftellen.
Idd, op het geboortekaartje zal staan: 'zusje van Caitlyn, Liana en Sari*'. De 2 eerste zijn mijn plusdochters.

Idd, voor de geboortelijst, je kunt zelf kiezen he. Wij leggen 1 bij Dreambaby, we gebruiken gerief van mijn broer en als we zelf nog dingen willen kopen, kan het ook uit een andere winkel.

Oh Billy, een babyweekend! Super! Dat zijn toch leuke dingen om te doen he...
Die suikertest valt heel goed mee hoor. Ik 'panikeer' altijd al goed op voorhand haha...en dan valt het allemaal goed mee.
Ze prikten eerst in mijn vingertop, om te kijken of mijn suiker goed stond. Daarna bloed genomen (moest ook nog getest worden op CMV en Toxoplasmose), dan moest ik 'geel' water drinken, die glucose dus. Een uurtje wachten. Ik mocht ook rond wandelen dus dat hebben we gedaan. En dan nog eens bloed afgenomen. Ik ging dan dinsdag of gisteren opgebeld worden, indien het niet goed was. Niks gehoord, dus oef.
Je suiker mocht tot de waarde van 140 gaan, als die bv 142 zou zijn dan zou je terug moeten gaan voor lange test. En ze zeiden dat je je dan zelfs nog geen zorgen moest maken, omdat die testen heel gevoelig zijn.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 18 mei 2018, 9:06

Ik ben zonet naar de dokter geweest voor die suikertest;
Hij neemt bloed op voorhand af en toen bleek dat hij die suiker helemaal niet had besteld.
Dus paniek bij hem en een geregel...
Soit, gelukkig had de apotheek in het dorp voldoende in voorraad dus heb nu zonet dan maar dat drankje thuis opgedronken en over een uurtje ga ik terug naar hem.
En ondertussen kan ik gewoon verder werken van thuis uit...altijd handig :-).
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 30 mei 2018, 21:10

En dames, hoe gaat het met jullie tijdens dit warme weer?
Ik ben toch blij dat het appartement vrij koud is hier. (In de winter was dat minder aangenaam natuurlijk).
Gaby: ik heb indertijd drie keer geprobeerd je een privé berichtje te sturen voor dat FB groepje maar ik kreeg de melding dat ik de juiste rechten niet had. Niet zeker wat ik verkeerd doe. Als jij erin zag mij een PB te sturen kan ik er misschien wel op antwoorden? :)

Fijne avond nog dames!

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 21 juli 2018, 22:41

Ik ben toch benieuwd hoe met iedereen is? Zelf 35 weken nu, nog twee weken werken en dan in zwangerschapsverlof. En voorlopig lijkt alles goed te gaan. Hij zit perfect om het gemiddelde gewicht etc. Ikzelf ben moe en de warmte beu :) dat de komende twee weken maar snel om zijn...
En jullie???

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Billy78 » 24 juli 2018, 9:01

Hey Nini,

vandaag hier 37w en alles nog steeds op schema ! Donderdag is mijn laatste werkdag, dus bye bye airco dan :-).
Ondertussen zijn mijn voeten en handen zo opgezwollen dat ik amper nog kan staan, maar goed. Nog eventjes en dan hopelijk nog 2w me-time !
Ze hebben me wel verteld in Leuven gisteren dat ze zouden inleiden moest ik op exact de 40w nog niet bevallen zijn. Blijkbaar doen ze dat omdat het een ICSI zwangerschap is en de risico's groter zouden zijn bij overtijd gaan.
In huis is nu alles ook in orde. Alles staat op zijn plaats, geboortekaartje af, geboortelijst staat online,...
Dus we zijn er helemaal klaar voor !
Enkel de kat moet ik nog proberen uit de baby-bedjes te houden. Het verzorgingskussen is ok voor mij, maar de bedjes vind ik toch een brug te ver ! Maar ja, hoe krijgt ge dat aan het verstand van een kat :-) ?!?

xxx
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Tiske » 24 juli 2018, 14:15

Balonnen opblazen en die erin leggen 😊.
Onze poes is geen enkele keer in het park of bedje gesprongen.

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Tiske » 24 juli 2018, 14:15

Balonnen opblazen en die erin leggen 😊.
Onze poes is geen enkele keer in het park of bedje gesprongen.

Nini81
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 december 2017, 19:01

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door Nini81 » 24 juli 2018, 21:27

Oh hier ook icsi (pas nadien gezien, vooraf hebben ze ons eigenlijk niet gezegd icsi of IVF). Maar mij hebben ze nog niet gesproken over inleiding op 40 weken.. moet ik zeker eens navragen :)

Wat betreft de poezen: onze vroedvrouw zei gisteren om die zeker uit de (baby-)slaapkamer te houden, dat dat het belangrijkste was. Want inderdaad, ze overal uithouden is niet realistisch denk ik. Een uitdaging die ons ook te wachten staat.
OH fijn, donderdag gedaan! Ik zal eens aan je denken :)

cathyz17
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 november 2018, 8:30

Re: Uitgerekend juli-augustus 2018

Bericht door cathyz17 » 15 november 2018, 8:33

charlie2015 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi Sohn!

Ik kom me hier aansluiten :D

Wij zijn in september gestart met IVF. Op 17 oktober was de pick-up, daaruit zijn 5 embryo'tjes gevloeid. Er is er eentje terug gezet, maar jammer genoeg waren er geen die goed genoeg waren voor de cryo.
Op woensdag 25 oktober was de eerste bloedname [url=http://www.rachat-de-credit-simulation.com/rachat-de-credit]Rachat de crédit plus réserve d'argent[/url], maar we wisten eigenlijk al sinds een paar dagen ervoor dat de poging geslaagd is omdat we niet konden wachten en een paar zwangerschaptests waren gaan halen :P
Gisteren was de tweede bloedname en daaruit bleek dat mijn HCG waarde mooi gestegen is...ik ben dus zo zwanger als kan zijn!
En ja, het is allemaal pril, maar we blijven positief.
Onze uitgerekende datum is dus 10 juli 2018 :mrgreen:

Hopelijk mag je na de eerste echo op je twee oortjes slapen. Hou me op de hoogte, ik zal voor je duimen!
En gefeliciteerd! Omdat je geluk hebt, want ik heb een lange tijd dat ik een kind wil.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten