Uitgerekend september-oktober 2018

Dutsje
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 mei 2018, 17:37

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Dutsje » 7 september 2018, 18:57

Dikke proficiat onze wens !,

Hopelijk heb je het moeilijkste achter de rug en ga je nu kunnen genieten, de eerste weken zijn echt niet altijd rozegeur en maneschijn. Zeker niet met bijkomende issues en vooral miscommunicatie.

Proberen te genieten is de beste tip die ik je kan geven en op tijd aan de alarmbel trekken als het niet lukt.

Voor mij zijn hun gewichtjes en mogelijke in de couveuse moeten mijn grootste zorg, maar ik vrees dat wij het ook gaan voorhebben, ze gaan 36w4d zijn als de keizersnede gaat zijn.
hopelijk mogen ze bij ons wel samen blijven, dat zou mijn grootste schrik zijn denk ik.

Groetjes

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door monalena » 10 september 2018, 22:06

hey onzekere wens, proficiat met je dochtertjes!
Was ook precies nogal wat daar in het ziekenhuis, maar het belangrijkste is uiteraard dat de dochtertjes het nu goed doen en je vanaf nu zalig kan genieten thuis.

Hoe is het nog geweest bij jullie thuis, heb je wat extra hulp als je man terug moet gaan werken?

Dutske wanneer was jouw datum weer?

groetjes!
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

audrey1987
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 september 2018, 21:26

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door audrey1987 » 13 september 2018, 21:29

Hallo! Allemaal van harte proficiat met de zwangerschap.
Ikzelf ben bevallen op 27/7 van een zoontje. Ondertussen zijn er al heel wat kleertjes te klein. Het is ook niet de bedoeling dat we nog een kindje krijgen (dit is het tweede) daarom verkoop ik ook mijn zwangerschapskledij.
Babykledij is voornamelijk van First, Tartine&Chocolat, Ralph Lauren, Petit Bateau enz...
Zwangerschapskledij Happy Mum, Fragile, Noppies, H&M...

Neem gerust een kijkje in mijn facebook groepje: https://www.facebook.com/groups/1907272632911996/

Ephiny
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 juni 2017, 13:40

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Ephiny » 2 oktober 2018, 18:10

Hallo allemaal,

Onzewens:Proficiat!!

Dutsje: jij al bevallen intussen?

Hoe is het met de anderen?


Zelf ben ik, onverwachts, bevallen op 19 sept van een prachtige dochter, Abigail. :D
Controle bij de gyn, bleek dat ik al vier dagen met gescheurde vliezen rondliep. Ik kreeg anderhalf uur om mijn spullen te gaan pakken en dan moest ik terug in het zh zijn om de bevalling te laten inleiden. S nachts werd het eerste pilletje opgestoken, rond 7u nog eentje, rond 9u nog eentje en dan ben ik bijna meteen in een weeënstorm beland. Heel heftig en ik heb dan ook een epidurale gevraagd. Wat een opluchting... Na de epidurale had ik bijna meteen volledige ontsluiting en om 13.15u is Abby dan geboren. Dat was zo mooi... :D
Omdat haar gewicht net goed was (3035gr), haar Apgar ook, mochten we nr huis en vier uur na de bevalling zat ik alweer in de zetel met mijn dochtertje. :D Dat was heel fijn. De ziekenhuiservaring was nl wat minder, dus de eigen omgeving deed deugd.

We hebben het heel fijn zo samen. Al was ik niet voorbereid op de enorme hoeveelheid liefde die je meteen voelt voor dat kleintje... Als ze lacht (geheel onbewust nog), schiet ik meteen vol. :D

En jammer genoeg heeft ze veel krampjes. Haar pijn zien hebben en er weinig aan kunnen doen (we hebben wel een afspraak bij de osteopaat gepland volgende week), dat is echt zo moeilijk... :x

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

Dutsje
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 mei 2018, 17:37

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Dutsje » 2 oktober 2018, 19:19

Hey hey,

Proficiat Ephiny

Onze zoontjes Kobe (2420g) en Tibo (2600g) zijn uiteindelijk op 19 september geboren via een geplande keizersnede,

Maar een geplande keizersnede vond ik toch ook niet zo aangenaam, ik reageerde overal heel fel op en maakte constant alarmen van te lage bloeddruk en te hoge pols, ik zat constant over te geven en heb ook niet gevraagd om ze mogen zien geboren worden, was er gewoon niet goed aan toe.

Blijkbaar was het inwendig ook een behoorlijke soep, ze zagen veel 'schade' van Lore's keizersnede en de baarmoederdikte was eigenlijk nog maar een superdun vliesje, achteraf zei de gyneacoloog dat hij enkel een mini sneetje had moeten maken en de rest vanzelf verder scheurde, ze dachten de laatste echo dat er nog 3 mm dikte over was maar het was dus veel erger dan ze hadden gedacht, anders waren ze gegarandeerd vroeger gehaald.

Ze zijn beiden direct even in de couveuse moeten gaan en leken het goed te doen, tegen dat ik naar de kamer mocht kwam mijn man ook met hun aan de kamer toe.

Echter liep hun start kwa voeding en spijsvertering niet zo vlekkenloos, uiteindelijk is Kobe een week op neonatologie opgenomen geweest en Tibo en ik zijn ook in het ziekenhuis gebleven, Tibo had zo ook extra controle wat hij ook nog wel nodig had. Sinds gisteren (1 oktober) zijn we thuis.

Volgende week moet ik met beiden naar de pediater, ze gaan nog even verder moeten opgevolgd worden

Het is niet gelukt om de borstvoeding op gang te trekken, zowel de borstvoeding als flesvoeding gaven beiden over, vaak zelf na een paar uur nog onverteerd. Ze zitten nu dus beiden op aangepaste voeding en nu lijkt het redelijk te gaan, ze houden hun temperatuur, drinken redelijk uit een flesje en ze komen gewicht bij.

De eerste dagen voelde ik mij echt slecht, maar momenteel voel ik mij beter dan na Lore's keizersnede,
Maar ik vind het nog te vroeg om te juichen dat het herstel vlekkenloos gaat zijn.

Groetjes,
Dutsje

Spruitje
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 januari 2015, 14:18

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Spruitje » 3 oktober 2018, 13:58

Een hele dikke proficiat Onzewens, Dutsje en Ephiny!!!
Zo te horen vele spannende momenten bij jullie. Maar ik ben superblij dat alles uiteindelijk goed is gekomen.
Geniet van jullie kleine spruiten!

Ik zit hier nog op het wachtbankje. 38w3d ver nu. Na wat bezorgdheid van de gynaecoloog bij de vorige consultaties en overweging om toch de bevalling in te leiden (verminderd vruchtwater, hoge bloeddruk,...) zit onze dochter voorlopig toch nog gewoon hoog en droog in mijn buik :-)
Nog spannend afwachten dus...

Monalena, jij ook aan het aftellen?
bbz in 2013
jan - mei 15 - 5 IUI-pogingen 5e opnieuw bbz
jan 16 - ICSI 1 - negatief
apr 16 - ICSI 2 - geen terugplaatsing
jun 17 - overstap Jette - ICSI 3 - negatief
sept/okt 17 - ICSI 4
jan 18 - ICSI 5 ZWANGER! :D

onzewens7374
Berichten: 216
Lid geworden op: 22 januari 2016, 18:53

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door onzewens7374 » 3 oktober 2018, 19:42

Leuk dat er hier eindelijk weer wat meer activiteit is! Proficiat aan de nieuwe mama’s, trouwens... blij dat ik niet meer alleen ben in deze groep! En voor de anderen: nog even volhouden, dan worden jullie ook beloond met het allermooiste geschenk!

Onze dochters zijn intussen bijna 6 weken oud en het is nog steeds zalig! Mila weegt nu 3,760 kg en Marit 3,400 kg en ze doen het op alle vlakken goed. Af en toe hebben ze eens een moeilijk momentje, maar eigenlijk zijn het droomkinderen. Mijn vriend en ik vinden het super om papa en mama te zijn!

Komende zondag worden onze kindjes gedoopt en op 28 oktober volgt de babyborrel. Dit wordt dus een feestelijke maand, waar ik echt van ga genieten! Maar ik denk eigenlijk dat dit genot nog minstens 18 jaar (tot de kindjes het huis uit zijn, misschien) gaat blijven duren!

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door monalena » 4 oktober 2018, 9:56

hallo iedereen!

onzekere wens, amai die dochtertjes van jou doen het precies supergoed!
Wat drinken ze van melk of geef je borstvoedig? Hoe lukt het 's nachts voor met 2 eten te geven?
Heel veel plezier met de doop op zondag!

Ephiny ook 19 sept! :-) proficiat met je dochter! Allez al 4 dagen met gescheurde vliezen? Dan had je niets gemerkt? Maar gelukkig dan geen infectie gekregen op het vruchtwater? Was wel schrikken zeker als het dan zo snel gaat.
En dan zo snel naar huis amai! Geef jij borstvoeding?
En nu genieten hé

Dutsje ook proficiat met jouw zoontjes! Toch nog redelijke gewichtjes hé. Misschien heb je tijdens de keizersnede wat gereageerd op de medicatie? of wat zeiden de dokters?
Gelukkig is alles goed verlopen met de baarmoederdikte. Hebben ze alles netjes kunnen herstellen?
Had je met Lore borstvoeding gegeven?
Het herstel zal op 't gemakske zijn, geef jouw lichaam de kans om te herstellen, zwanger zijn, bevallen en kleine kindjes hebben is niet niks.
Heb je wat hulp in huis, is jouw man nog thuis of misschien ouders/schoonouders?
Hoe doen jullie het 's nachts met op te staan?

Spruitje, je loopt ook nog rond? :-)
Volgen ze het vruchtwater dan wat extra op of niet echt?
Je voelt ze nog goed bewegen?
Is alles klaar thuis voor de baby?

Hier lopen we dus ook nog rond, al ben ik dus wel al van maandag thuis, beetje noodgedwongen, maar ik kon niet meer werken, te pijnlijk aan mijn handen gewoon.
Zelfs nu dat typen, is pijnlijk, maar we bijten door hé ;-)
Gisteren naar de gyn, ze is al goed ingedaald, baarmoederhals al iets zachter, maar niet verkort.
Ook nog hoog en droog dus, nog geen contracties ofzo.
Ben nog snel de adressen voor de kaartjes aan het schrijven, en de rest is klaar voor de baby.
Ik weet alleen niet of ik babyvoeding in huis zal halen aangezien ik terug de borstvoeding wil proberen.
Maar die borstvoedingen zijn nooit goede ervaringen geweest, en ook die flessenvoedingen waren niet simpel.

Dus de babietjes die wat krampen hebben, misschien ook lactose-intolerant.
Hier was het met de flessenvoeding altijd een zoektocht en wat voor onze zoon dan nog het beste was was gewoon novarice van novalac. maar onlangs dan gelezen dat daar die slechte vetten inzitten die kankerverwekkend zijn.
En van borstvoeding kreeg onze zoon dan ook krampjes (want ik at koekjes enzo).
Wat is het toch zo'n geruststelling als voedingen goed verlopen zonder krampjes/teruggeven etc.

ik vind het wel frustrerend om thuis te zitten aangezien ik niet veel kan doen of als ik iets doe moet ik het de rest van de dag bekopen. Dat werkt op mijn humeur waardoor ik prikkelbaarder ben en het niet kan laten om dit uit te werken op mijn man :oops:
ik ga eind van de week eens die pili-pili in mijn eten draaien ,'t schijnt dat je daar ook vroeger kan van bevallen.
maar eerst moet ik nog mijn boekhouding klaarkrijgen en dan mag ze komen :)
ik hou jullie op de hoogte!

groetjes!
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Spruitje
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 januari 2015, 14:18

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Spruitje » 16 oktober 2018, 8:18

Dag dames,

Hoe gaat het hier met de kersverse mama’s? Hopelijk lukt het een beetje om aan te passen thuis en jullie ritme wat te vinden?

Hoe gaat het met jou Monalena? Al bevallen ondertussen?

Ik ben vandaag 40+2 weken. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en nog alles potdicht, geen ontsluiting... BMG beetje zacht maar nog niet ingekort. Gynaecoloog heeft voor volgende week een datum vastgelegd (op 41w+2) om in te leiden, als ons meisje er dan nog niet is... maar ik had het gevoel dat ze er precies niet veel hoop op heeft dat het natuurlijk op gang gaat komen...
De baby doet het wel goed daarbinnen. Vruchtwater is weer normaal en ze beweegt goed. Met mij gaat het ook nog wel redelijk.

Ben emotioneel het wachten wel beu... en zie echt op tegen een inleiding... maar ja...
Voor de rest is alles klaar voor de baby, meer dan klaar :D.

Vele groetjes,

Spruitje
bbz in 2013
jan - mei 15 - 5 IUI-pogingen 5e opnieuw bbz
jan 16 - ICSI 1 - negatief
apr 16 - ICSI 2 - geen terugplaatsing
jun 17 - overstap Jette - ICSI 3 - negatief
sept/okt 17 - ICSI 4
jan 18 - ICSI 5 ZWANGER! :D

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door monalena » 16 oktober 2018, 13:39

hey spruitje,

ik loop ook nog rond hoor, hier 39+2. had gisteren naar verloskunde gebeld of ik een afspraak bij een vroedvrouw kon krijgen voor te strippen of toucheren, echter zeiden ze dat ik naar materniteit gewoon moest gaan.
Dus deze morgen hup naar materniteit, en dan een vroedvrouw: "ja madam iedereen heeft veel last de laatste week/weken, als iedereen moest doen wat u nu doet hadden we dubbel werk".. hmm niet echt het begrip waar ik op gehoopt had.
ik kan echt niet meer, ik kan nauwelijks nog voor de kinderen zorgen, prikkelbaar tot en met en overal pijn. mannen snappen dat dan nog niet goed, waardoor ik nog gefrustreerder wordt.
gelukkig dan een assistent die heel begripvol was en die mij wel getoucheerd heeft. ik had blijkbaar al 3, bijna 4 cm opening.
nu is het af en toe aan het rommelen dus denk voor vanavond of morgen (hoop ik!)
ik voel mij een hoopje ellende en dan moet ge nog energie over hebben voor de bevalling! pfff

spruitje heeft de gyn u niet "getoucheerd" om het een beetje te helpen? maar ik denk dat dat misschien moeilijk is als je nog potdicht zit? Alhoewel bij onze dochter heeft de gyn dat ook gedaan, maar heeft toen niets geholpen (ingeleid na 1 week) ik denk dat dat toucheren enkel wat helpt als er al misschien positieve vooruitgang is.

hier is ook alles klaar, mijn boekhouding is eindelijk klaar, alle spulletjes staan klaar, een lijstje gemaakt voor mijn moeder dat ze weet wat wie waar en hoelaat voor de kinderen.

toi toi toi, ik hoop dat je ook snel mag bevallen!

groetjes!
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Dutsje
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 mei 2018, 17:37

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Dutsje » 16 oktober 2018, 14:05

@ Monalena & spruitje,

hopelijk is het snel jullie beurt,
bij Lore wouden onze vroedvrouwen ook pas strippen als ik overtijd was, het beleid zal bij iedereen arts/vroedvrouw een beetje verschillen vermoed ik.

Hier is alles redelijk goed, alhoewel ik een beetje stilte voor de storm voel aankomen, ik heb net een week griep gehad, was even een domper maar sinds gisteren begin ik mij terug redelijk goed te voelen. Lore is er mee naar huis gekomen, maar ik vrees dat de jongens het nu ook beginnen te hebben.

Bij de keizersnede heb ik idd ook heel fel op de medicatie gereageerd, voor zo ver ik weet was alles nu hersteld, enkel nog genezen en hopen dat daar geen complicaties mee gebeuren.

Lore had idd borstvoeding gekregen, bij haar waren er geen problemen kwa aanmaak enz, had steeds in overvloed melk voor haar, ze had wel aanlegproblemen maar dronk wel redelijk goed aan de borst, het was enkel steeds pijnlijk voor mij, uiteindelijk was het met tepelhoedjes aanvaardbaar.

Voorlopig deed matthew altijd eerst de voeding van Tibo, waarna ik Kobe deed, maar doordat kobe het langst moet rechtgehouden worden voor zijn reflux is hij eerst aan de beurt, waarna hij dan rechtop in de relax (babybjorn op hoogste stand) blijft zitten tot als we klaar zijn met Tibo. Voor Tibo is 10 minuutjes rechthouden voldoende, Kobe zal mistens 40 minuten zijn,

Ondertussen verdelen we de voedingsbeurten ipv de baby's, 1e nachtvoeding is Matthew zijn beurt, 2e nachtvoeding die van mij. zo word onze slaap maar 1x verstoord ipv 2x, en ik moet Kobe niet zo lang rechtop houden, de relax helpt ons.

Maar het is toch zwaar, ze zijn voorbeeldige baby's, af en toe wenen ze om gepakt te worden of een propere luier/honger, lang niet zo er als Lore, momenteel durf ik nog te zeggen dat een tweeling gemakkelijker is als een huilbaby.

Hopelijk gaat het met de andere mama's en baby's ook goed

Groetjes

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door monalena » 19 oktober 2018, 16:26

hey iedereen!

snel even een berichtje dat wij zonet thuis zijn met onze prachtige dochter victoria.
4kg150 en 52 cm, om 2u10 geboren 17 oktober.
Ze heeft niet meer zolang op zich laten wachten dus.
Borstvoeding komt wat op gang maar mijn tepels zijn superpijnlijk, de eerste (halve) dag was heel moeilijk (zij en ik niet slapen) maar we zijn er beide terug wat doorgekomen.

succes iedereen!
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Spruitje
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 januari 2015, 14:18

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Spruitje » 19 oktober 2018, 19:26

Waaw Monalena! Een hele dikke proficiat! Supermooie naam ook!
Ik duim dat de borstvoeding snel Vlotter gaat...

Ik wacht nog steeds ☺️. 40w5d nu.
Inleiding is gepland op dinsdag, moest het niet spontaan op gang komen... gynaecoloog heeft vandaag wel kunnen strippen... dus wie weet.
1 cm ontsluiting daarstraks, niet veel maar toch al iets!
bbz in 2013
jan - mei 15 - 5 IUI-pogingen 5e opnieuw bbz
jan 16 - ICSI 1 - negatief
apr 16 - ICSI 2 - geen terugplaatsing
jun 17 - overstap Jette - ICSI 3 - negatief
sept/okt 17 - ICSI 4
jan 18 - ICSI 5 ZWANGER! :D

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door monalena » 28 oktober 2018, 15:59

hey iedereen!

Spruitje ben superbenieuwd hoe het bij jou verlopen is!
Hoe is het met de andere dames en babietjes? Heeft iedereen al een ritme gevonden?

hier verloopt de borstvoeding goed, enkel nog altijd pijnlijke tepels, maar ik noem victoria dan ook mijn kleine pirranna! ze kan er wat van. Helaas krijgt ze meer en meer krampjes en ook komt de melk fel op. ik vrees dat we hier weer die kant uitgaan zoals de andere kinderen. Al zeggen ze toch dat borstvoeding minder snel zou teruggeven? Het is echt zielig da ze ligt te kronkelen en dan nog eens slikken en wenen bij. Ik heb nog homeopathie hiervoor liggen dus ga daar alvast mee van start. denk dat ik ook bij de osteo een keertje zal langsgaan.
's nachts sta ik gemiddeld 2 x voor haar op en elke voeding, + nog wat langer rechthouden duurt toch wel een uurtje.
Hoe is dat bij jullie? voor de rest slaapt ze wel goed 's nachts, wat al een opluchting is want met valentino was dat toch niet evident de eerste 6 weken.

Ben superbenieuwd naar jullie verhalen!
groetjes
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Ephiny
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 juni 2017, 13:40

Re: Uitgerekend september-oktober 2018

Bericht door Ephiny » 1 november 2018, 15:10

Monalena: Proficiat! Prachtige naam!

Spruitje: hopelijk is alles goed gegaan bij de bevalling.

En ik ben ook wel benieuwd hoe het met de anderen is.

Hier is Abby alweer zes weken. De tijd gaat zo snel!
De borstvoeding gaat watbeter intussen. Productie rechts is verbeterd (links is echt veel minder), en ik moet geen tepelhoedjes meer gebruiken. Al doet het soms echt gemeen pijn, vooral de eerste seconden. Ze krijgt dus ook nog steeds flesvoeding bij.

Ze is intussen toch veel meer wakker, en ze kan haar hoofdje al een hele tijd aan 1 stuk rechthouden.

Helaas ook veel last van krampjes, vooral s avonds, en dan zie je ook dat er melk terug nr boven komt. Ik loop ganse avonden rondjes in de living, kinderliedjes aant zingen. We zijn al twee keer nr de osteopaat geweest, zonder resultaat. Mama natura helpt soms eens beetje. Ze krijgt nu ook Probactiol, dat haar darmpjes sterker moeten maken, maar voorlopig zie ik daar niet veel resultaat van. Het zorgt er wel voor dat ze makkelijker kaka doet (nu toch 1 a 2 keer per dag, daarvoor zat er soms echt een dag tussen).

Ze heeft ook al weken een verstopte neus. Heel lastig om te slapen. Ajuin, spoelen met zoutoplossing of moedermelk, helpt allemaal heel eventjes, maar niet lang. Neuszuiger geeft ook niet zoveel resultaat. De enige manier waarop ze kan slapen, is met haar hoofd op mijn buik, en de rest van haar lijfje ernaast. Heb nu neusspray voor baby’s, die gaan we eens testen. Maar das natuurlijk ook maar voor een paar nachtjes.

Qua slaap, het ging eigenlijk goed. Blok van 3u, dan eentje van 2u en dan soms nog eens anderhalf uur. Maar vorige week is ze een nachtje opgenomen in het ziekenhuis omdat ze al een paar dagen verhoging had. Dat verblijf daar was een ramp (en pijnlijk voor haar, zo hebben ze haar vijf keer moeten prikken om genoeg bloed te hebben etc :evil: ). Na 24u zijn we vertrokken, ook al waren ze het daar niet mee eens. Needless to say dat we daar niet meer teruggaan.
Ze hebben ook niks gevonden en sindsdien geen verhoging of koorts meer.

Sindsdien is ze praktisch elk uur wakker s nachts... Redelijk slopend. Dus voor 10u s ochtends komen we er meestal niet uit, hoe meer extra slaap, hoe beter. :)

En verder is het echt zalig. Ik ben zo stapelgek op haar. En ze is zo expressief in haar gezichtsuitdrukkingen, dat ik vaak om haar moet lachen. En als zij lacht (deed ze al vaak in een reflex, nu lijkt ze af en toe nr mij te lachen), dan smelt ik instantly. :D :D
Gelukkig ben ik nog vier maanden thuis om van haar te genieten. :D

En qua alles alleen doen, dat valt eigenlijk goed mee. Het is soms wel vermoeiend, vooral omdat ze maar zelden alleen wil zijn (en ik doe niet aan laten huilen). Dan wil ik zooooo graag douchen, maar dan gaat het niet. Of eens op mijn gemak op toilet zitten. :lol: Maar meestal lukt het allemaal wel. Ze zit vaak in de draagdoek, of in mijn kamerjas als het ff snel moet en zo krijg ik bijna alles gedaan. Enkel voorlopig een poetsvrouw om de benedenverdieping schoon te maken.
En mijn ouders zijn een grote steun. Brengen al eens eten of boodschappen, komen wat tijd met haar doorbrengen (en dan douche ik zooooo uitgebreid :D )

Dus alles goed hier. :D

Hoe is het met jullie?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten