Uitgerekend Maart/April 2019

JufkeS
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 augustus 2018, 21:47

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door JufkeS » 12 september 2018, 7:47

Hallo allemaal,

Hier voorlopig alles goed. De laatste echo was goed en volgens de hun is de kans op een ml nu minder dan 3%, dus t moeilijkste is achter de rug. Maar helemaal gerust ben ik toch nog niet, volgende week terug echo op 12w, nu niet meer in fertiliteitscentrum. Hopelijk kan ik daarna rust vinden... wat me zorgen maakt is dat er nog geen bultje of buikje is op 11w... dit weekend laat ik de nipt-test afnemen. ondertussen wel aan mijn laatste werkweek bezig, gelukkig, want zwijgen op het werk is echt moeilijker dan gedacht! Net nu lijkt iedereen me vanalles te vragen wat ik niet mag/kan doen😳. Lastig!
Zo blij voor jullie allemaal dat het zo goed gaat, geniet ervan! Duimen jullie nog wat mee?
Groetjes

PinkLady22
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 juni 2018, 8:23

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door PinkLady22 » 12 september 2018, 13:06

Dat is al goed nieuws JufkeS, ik gun je zeker de rust in je hoofd na de echo bij een eigen gyn. Komt goed hoor, we geloven er allemaal in.
En maak je geen zorgen over je buikje... sommigen tonen nu eenmaal minder snel dan anderen. Hangt ook een beetje af van je bouw (of je tenger bent, of misschien 'draag' je wel breder en heeft hij/zij nog voldoende spelling,...)
Ik ben nu net 14w en het begint te komen... te strakke t-shirts kan ik niet meer aan, want het begint een beetje te bollen, al kan dat natuurlijk ook aan mijn 'eigen (vet)buikje' liggen :lol:

Wij weten sinds gisteren dat het een meisje is, en iedereen is er zeer blij om. Al was een jongetje evenveel gewenst hoor :) het is een cliché maar je bent al 'over the moon' als het gezond is he.
Ik moet mezelf al intomen om haar toekomstige kleerkast al niet te vullen :lol:

Nu is het nog kleine 2 weekjes wachten tot de volgende ontmoeting bij de gyn. Aftellen.

Ik hoor graag verdere updates :D

Bennoah
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 augustus 2015, 14:12

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door Bennoah » 12 september 2018, 18:46

Ik ben blij dat het zo goed gaat met iedereen! Ik heb het hartje inderdaad zien flikkeren op 7weken en vorige week woensdag, op 10,5weken hebben we het hartje horen kloppen en zagen we dat er een kleine acrobaat in men buik huist (zelfs de gyn zei dat het wel heel grote "sprongen" maakt). Ik ben doodmoe maar dat is normaal denkik. Sinds vorige week ook terug aan het werk na 2 lange vakantiemaanden en door de vermoeidheid ben ik soms ook wat misselijk. Ben al twee keer de klas moeten uitspurten dus ik denk dat de leerlingen wel iets beginnen te vermoeden.

Hoe gaat het met jullie allemaal?
IVF 1:16/1/18 verse TP - negatief
IVF 1.1: 15/4/18 cryo - negatief
IVF 2: 10/6/18 verse TP -negatief
IVF 2.1: 12/7/18 cryo - zwanger
Nog 1 cryo over

audrey1987
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 september 2018, 21:26

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door audrey1987 » 13 september 2018, 21:33

Hallo! Allemaal van harte proficiat met de zwangerschap!!
Ikzelf ben bevallen op 27/7 van een zoontje. Ondertussen zijn er al heel wat kleertjes te klein. Het is ook niet de bedoeling dat we nog een kindje krijgen (dit is het tweede) daarom verkoop ik ook mijn zwangerschapskledij.
Babykledij is voornamelijk van First, Tartine&Chocolat, Ralph Lauren, Petit Bateau enz...
Zwangerschapskledij Happy Mum, Fragile, Noppies, H&M...

Neem gerust een kijkje in mijn facebook groepje: https://www.facebook.com/groups/1907272632911996/

JufkeS
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 augustus 2018, 21:47

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door JufkeS » 17 september 2018, 22:02

Hallo allemaal,

Ik word echt bijna gek.... ik ben zo ongerust, denk steeds maar weer dat het fout zal gaan. Vrijdag had ik lage rugpijn, net of mijn regels gingen komen😨 ik ben wel 100x naar het toilet geweest, en nu nog, altijd schrik voor het toiletbezoek.... de rugpijn is ondertussen terug weg. Het wordt nog een lange week, vrijdag op controle...

Hopelijk kunnen jullie al wat genieten?
Grtjs

JufkeS
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 augustus 2018, 21:47

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door JufkeS » 17 september 2018, 22:47

pinklady: een meisje? Wauw super! Dat wordt idd moeilijk om de koopdwang te bedwingen 🤪

JufkeS
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 augustus 2018, 21:47

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door JufkeS » 17 september 2018, 22:50

@Bennoah: wat leuk voor jullie! Wel wat minder van de misselijkheid natuurlijk😨 Hopelijk gaat het snel beter.

Schnitzel
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 september 2018, 7:56

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door Schnitzel » 18 september 2018, 8:04

Hallo iedereen

Ik ben net geen 12 weken op dit moment. Tot nu toe is mijn zwangerschap ook geen pretje. Heel veel misselijk, vooral 's avonds. En ook heel veel last van geuren (we zijn pas verhuisd in ons verbouwde huis en alles ruikt nog naar nieuw, walgelijk! Ook koffie, mijn vriend zijn douchegel, wasproduct,...). Bovendien heb ik op 7 weken buikgriep gehad en lig ik nu plat met een virale infectie op de bovenste luchtwegen. Dit maakt het allemaal heel erg vermoeiend. Ik voel me sinds week 6 eigenlijk constant ziek en dat weegt wat op mijn gemoed. Wij zijn spontaan bij de eerste poging zwanger geraakt waardoor we enkel nog maar een echo op 8 weken hebben gehad en we vrijdag voor de 2e keer naar de gynaecoloog mogen. Ik hoop uiteraard dat alles goed gaat zodat we de zwangerschap dit weekend eindelijk aan iedereen kunnen vertellen.

Lyne82
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 oktober 2017, 13:24

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door Lyne82 » 18 september 2018, 11:15

Hey Shnitzel
Wat je vertelt over hoe je je voelt mbt de zwangerschap: ik weet perfect hoe het is om je constant ziek te voelen. Ik heb van week 6 tot week 15 permanent misselijk geweest met verschillende keren braken op een dag. Elke geur was teveel. Dus wat betreft jouw nieuw huis: ik leef met je mee. Als het je een beetje hoop kan geven: sinds mijn 16de week ben ik me pas beginnen beter voelen, ik kan eindelijk wat genieten van de zwangerschap. Ik moet wel een drinkbeker overal mee naartoe nemen, want ik maak nog steeds teveel speeksel aan. Leuk is het niet, maar liever dit dan constant ziek te zijn. Ik ben soms zo jaloers op vrouwen die geen kwalen hebben en echt vanaf het begin genieten van de zwangerschap.
Dochtertje na spontane zwangerschap
ICSI 1 Jan Palfijn en ISCI 2 Jette: 2 verse en 3 cryo's, negatief
Nog 4 cryo’s
Spontaan zwanger van een meisje: geplande keizersnede op 21/02/2019

Schnitzel
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 september 2018, 7:56

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door Schnitzel » 18 september 2018, 22:52

Hey Lyne82

Dank je wel voor je reactie. Ik heb al heel lang een kinderwens maar door omstandigheden zijn wij pas nu waar we zijn. Ik ben dus al enkele jaren jaloers op iedere zwangere vrouw en vond toen altijd dat ze niet moesten zeuren want zij waren tenminste zwanger. Nu heb ik dan ook vaak het gevoel dat ik niet mag klagen en dat ik enkel dankbaar moet zijn dat alles zo goed en vlot is gegaan. Maar als je iedere dag zo ziek voelt is het soms erg moeilijk om niet toch eens even te klagen.

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat en dat we in maart/april allemaal leuke geboortekaartjes kunnen delen 😊

PinkLady22
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 juni 2018, 8:23

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door PinkLady22 » 26 september 2018, 9:52

Hallo iedereen,

kleine update van onze echo op 16w;
Ons meisje is al 14cm en weegt bijna 150gr. Ze lag wel niet zo ideaal om deftige fotootjes te hebben :?

De orgaantjes werden gecontroleerd en die waren al in orde, geen klompvoetjes, ruggengraat ook mooi en het geslacht nu ook effectief gezien :wink:
Deze echo was wel iets minder duidelijk, was dit nu door de moeilijke positie of doordat ze meer inwendig controleerde? Volgende keer is de 20w echo dus die is iets uitgebreider. Maar weer zo lang wachten :D

Hopelijk gaat alles goed bij jullie ook? ik ben benieuwd naar die andere kleintjes-verhalen...

JufkeS
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 augustus 2018, 21:47

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door JufkeS » 26 september 2018, 21:42

Hallo allemaal,

Blij te lezen dat het goed gaat met iedereen!
Hier ook goed nieuws! Vorige week de 12-weken echo en alles prima, vandaag ook de resultaten van de nipt-test en dit was ook prima! Oef!
De voorbije weken waren echt slopend... bedankt voor jullie steun en sorry vr mijn geklaag ☺️....
Nu dan toch maar proberen te genieten!
Grtjs

Salve86
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 november 2017, 7:02

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door Salve86 » 3 oktober 2018, 21:35

Hey dames

Hoe gaat het hier ondertussen met iedereen?

Hier ondertussen 14weken ver, vorige week uitslag van niptest gehad en alles was in orde 😍.
M'n buik begint al redelijk uit te zetten, maar zolang ik lage broeken draag gaat het nog wel zonder zwangerschapskledij 😋. Al denk ik dat ik onderant toch is ga shoppen 😁.

M'n kwaaltje van teveel speeksel aanmaken is jammer genoeg nog steeds aanwezig, hier word ik soms misselijk van, maar het overgeven is gelukkig wel over. Voor de rest voel ik me nog wel moe, maar dit is ook al wel wat beter dan eerst.
Nu nog wachten tot 22oktober voor de volgende echo, duurt precies een eeuwigheid 🤨.

Misschien is het leuk om een lijstje te maken voor wanneer iedereen uitgerekend is?

Salve86 : 2 April

PinkLady22
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 juni 2018, 8:23

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door PinkLady22 » 4 oktober 2018, 15:08

Hey,

ooh leuk om te horen allemaal.

Salve86, hopelijk verdwijnt het speeksel nog, dan heb je bijna geen last meer! En het probleem met de buik begint bij mij ook te komen. Ik ben nu in week 17 en kan wel nog in mijn gewone jeans maar soms kan ik er wel wat last van hebben als ik hele dag aan bureau zit. Ik heb voor alle zekerheid al 1 met rekbare band in de kast liggen :lol: en mijn truien/t-shirts moet ik echt uitzoeken, té strak kan niet meer of ik lijk niet zwanger maar eerder serieus verdikt woeps :)

JufkeS, ik ben blij dat de rust in je hoofd teruggekeerd is, en dat alles goed gaat! Nu kan het echt beginnen :)

Mijn uitgerekende datum is 13 maart.

maxinestevens
Berichten: 4
Lid geworden op: 9 oktober 2018, 16:56

Re: Uitgerekend Maart/April 2019

Bericht door maxinestevens » 9 oktober 2018, 21:44

Whaaauw proficiat iedereen!!
Doen jullie zeker ook mee met mijn actie om een babyverhaal weg te geven? Het is iets helemaal nieuw: een fotoshoot gekoppeld aan een babbel waarbij je een tijdcapsule krijgt van de babyperiode. Ik geef er eentje gratis weg aan iemand die nu zwanger is: www.maxinestevens.com/gratis

Ik reken op jullie! :D :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten