zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Plaats reactie
ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door ShH » 16 februari 2020, 17:01

Zo leuk! Hier was het de 17e :)

Hoe gaat het met de babytjes? Hier alles goed, ze is bijna van al haar kwaaltjes verlost. Enkel nog af en toe opflakkeringen van eczeem, maar daar zal ze gewoon gevoelig aan zijn.
Voor de rest zit ze nu op 4 flessen van 200ml, slaapt ze het klokje rond, doet ze het heel goed in de crèche, en krijgt ze eind deze maand haar eerste oefenhapjes groentenpap.

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Sesampje » 26 februari 2020, 21:41

Onze meid is al een dikke week aan het spugen en weet niet waarom. Vrijdag naar de dokter geweest, maar ze mankeert niks.
Lijkt ineens reflux te hebben.
Ook de avonden zijn vaak wat moeilijker terug.
Zal wel weer beteren zeker?

Limburgertje
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 maart 2018, 20:00

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Limburgertje » 29 februari 2020, 12:43

Gaat het al wat beter Sesampje? Misschien last van een sprongetje of tandjes of zo?

Hier alles rustig. Voorbeeldbaby die goed slaapt, eet en veel lacht. Op de crèche ook zijn draai gevonden en doet er nu fatsoenlijke dutjes.

Hij heeft wel al een dikke week last van een hoestje. Hoest niet superveel maar toch dagelijks een paar keer. Geen koorts en eet goed , verder niets aan te merken. Zou ik dan best langs de huisarts passeren?

Grtjs
Maart '18 : start IUI
September '18 : opstart ivf
Oktober' 18 : pu freeze all
IVF 1.1 : 08/02 tp cyro
18/02 : positieve test, uitgeteld 28/10
21/10/19 welkom lieve baby❤️

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Sesampje » 29 februari 2020, 14:18

Als je ongerust bent, zou ik wel eens laten nakijken.

Fijn dat het in de crèche ook goed gaat!

Hier is het beter sinds donderdag.
Ik moet toch iets gegeten hebben met te veel melk in voor haar.
Ze sliep zelfs een keer 6 uur. En ik ook. Woehoe 😁
We hopen op meer van dat.

Stephi
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 juni 2018, 19:45

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Stephi » 1 maart 2020, 3:22

Hier zijn de nachten weer compleet een drama sinds 3 weken. Wordt gemiddeld iedere 2u wakker. Vaste voeding lust ze nog niet en fles en speen is ook nog steeds volledige weigering. Kan dus geen hulp vragen want enkel de borst krijgt haar in slaap.

Limburgertje
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 maart 2018, 20:00

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Limburgertje » 1 maart 2020, 17:11

Oei Stephi , wat vermoeiend!
Ik zou helaas niet weten wat het kan zijn of hoe je er het beste mee omgaat.
Gaat ze al naar de crèche? Anders misschien overprikkeld van daar ?
Hopelijk gaat het snel terug beter
Maart '18 : start IUI
September '18 : opstart ivf
Oktober' 18 : pu freeze all
IVF 1.1 : 08/02 tp cyro
18/02 : positieve test, uitgeteld 28/10
21/10/19 welkom lieve baby❤️

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door ShH » 9 maart 2020, 16:44

Zit ze niet in haar 4 maandensprong?
Hier kwam ze een periode ineens ook weer 's nachts wakker, maar dat is nu terug over.

Limburgertje
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 maart 2018, 20:00

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Limburgertje » 23 maart 2020, 10:13

Hoi hoi
Hoe gaat het hier ?
Hopelijk de nachten terug beter bij Sesampje en stephi?

Hier nu minder goede nachten, maar dat komt door zijn hoesten. Hij hoest nog steeds, hoest zichzelf ook vaak wakker in de nacht.. veel slijmpjes die hij moeilijk opgehoest krijgt met tot gevolg regelmatig braken :( ondertussen ook al tien dagen last van moeilijke stoelgang en krampjes pft vermoeiend. Ondertussen moet ik nog altijd werken met de vroege dus zombie modus hier met momenten.
Ook al paar keer telefonisch contact gehad met de huisarts maar ik krijg altijd zo ene in opleiding aan de lijn en die maakt zich niet zo zorgen om mijne kleine dus ja...
En dan heel dat corona gedoe dan ook nog, het zijn toch rare tijden he. Gelukkig is er in mijn naaste omgeving niemand echt ziek. Hopelijk bij jullie ook niemand getroffen door covid19!
Maart '18 : start IUI
September '18 : opstart ivf
Oktober' 18 : pu freeze all
IVF 1.1 : 08/02 tp cyro
18/02 : positieve test, uitgeteld 28/10
21/10/19 welkom lieve baby❤️

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door ShH » 24 maart 2020, 11:52

Hoi,

Met ons alles goed.
Wel economisch werkloos :( .
Maar veel tijd met de kleine wel als keerzijde.

Dat klinkt vermoeiend!
Heb je een luchtvochtiger op het kamertje? Hier hielp dat tegen het hoesten en de slijmen

Limburgertje
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 maart 2018, 20:00

Re: zwanger - uitgerekend oktober/november 2019

Bericht door Limburgertje » 27 april 2020, 22:11

Hoi hoi hoe gaat het hier met iedereen? Hopelijk alles oké.
Hier vooral ontzettend vermoeiend. Hebben een zware periode met zoonlief gehad, eerst door zijn constant hoesten en slijmen, dat bleek dus verborgen reflux te zijn. Dan opeens super slecht slapen, ook door de dag , heel hangerig , zeuren...altijd iets. Zelf was ik ondertussen ook beginnen hoesten dus thuis blijven...zo zit ik nu al dik vier weken binnen met ezn ontzettend hardnekkige hoest die me volledig uitput...testen wouden ze nooit doen , altijd maar thuis uitzieken met wat dafalgan. Maar ja met lieve energieke baby in huis die slecht slaapt en door de dag ook maar hazenslaapjes doet...ik begon stilletjes zot te worden...sinds donderdag ook koorts (39+) , huisarts weer ja uw longen en saturatie waren goed dinsdag, uitzieken met dafalgan...vandaag uitgeput na constante koorts en hoesten en slapeloze nachten sinds donderdag terug naar huisarts gebeld, hup nog maar eens langs triage, deze keer een andere dokter, heel lief luisterde naar me en heeft me doorgestuurd naar spoed voor foto's. Conclusie op het einde van de dag : een zware dubbele longontsteking! Bacteriëel met een lage waarschijnlijkheid van covid19... antibiotica gekregen en vanaf donderdag zou ik me beter moeten beginnen voelen. 🤞🤞
Ben blij dat ik eindelijk deftige medicatie heb gekregen en ik hoop vanaf volgende week een nieuw mens te zijn met terug energie en goeie moed :)

Hopelijk hebben jullie leukere verhalen!
Maart '18 : start IUI
September '18 : opstart ivf
Oktober' 18 : pu freeze all
IVF 1.1 : 08/02 tp cyro
18/02 : positieve test, uitgeteld 28/10
21/10/19 welkom lieve baby❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten