Geen meter maar...

Plaats reactie
Lie22
Berichten: 29
Lid geworden op: 12 september 2018, 11:36

Geen meter maar...

Bericht door Lie22 » 13 augustus 2019, 12:13

Mijn man ik staan voor een klein probleem met ons nichtje, het dochtertje van mijn zus (9 jaar).

Ze wil heel erg graag meter zijn, maar onze meter en peter liggen al vast. Hier willen we zeker niet van af wijken. Ook een derde meter/peter willen we niet.

Nu zijn we wel heel close met mijn zus en haar kinderen, en ons nichtje heeft het heel zwaar. Haar ouders gaan waarschijnlijk scheiden, er zijn al twee nonkels die ze nooit meer ziet en ik heb de indruk dat ze nood heeft aan 'iemand speciaal', of iemand waar zij extra speciaal voor is en waarvan ze weet dat die er altijd zal zijn. Vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag meter wilt zijn.

Ze is er echt erg ongelukkig over. Nu willen mijn man en ik haar ook een 'titel' geven, iets speciaal dat zegt dat zij mee ons dochtertje graag mag zien en speciale aandacht geven.
We dachten aan iets zoals een 'guardian angel', of suikernichtje of iets met elf of fee in de titel ofzo.

Iemand ideeen?

Ze is alvast het enige nichtje van ons dochtertje, dus we stoten al niemand anders voor de borst :)
Sep 2018 tot dec 18 --> 3 iui's, neg
Februari 2019 --> ICSI 1, 8 blasto's, geen tp (overstimulatie)
Maart 2019 --> 1ste cryo, neg
April 2019 --> 2de cryo, POSITIEF! => 2/1/2020
August 2020 --> 1ste cryo brusje, POSITIEF! => 25/5/2021

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Geen meter maar...

Bericht door Ster_ » 13 augustus 2019, 20:34

Ik vind suikernichtje wel heel mooi eigenlijk! Beschermengeltje of beschermelfje kunnen ook, maar ik vind suikernichtje het mooist!
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

L91
Berichten: 99
Lid geworden op: 3 februari 2019, 13:35

Re: Geen meter maar...

Bericht door L91 » 14 augustus 2019, 9:57

Knuffeltante?
Of op het kaartje kan je zetten
Hartendiefje van 'naam nichtje' of
Oogappel van 'naam nichtje'
Ik denk maar luidop :-)
01/2018: pilstop
11/2018: doorverwijzing feritiliteit
04/2019 : ICSI niet doorgegaan, maar 2 follikels
06/2019 : ICSI 1 - zwanger

mich75
Berichten: 2983
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Geen meter maar...

Bericht door mich75 » 14 augustus 2019, 10:32

Mijn man zijn nichtje (en petekind) heeft op haar 11 jaar gevraagd om meter te mogen worden als wij een kindje zouden hebben. Maar voor wij iets konden zeggen, zeiden mama en oma dat zij eerst meter wilden worden. Dus vroeg het nichtje of we dan 3 kindjes zouden nemen zodat ze alsnog meter zou kunnen worden.

Ook zat ze in een moeilijke familiale situatie, die er nadien niet op verbeterd is en het is heel slecht met haar gelopen, maar is nu terug beter en ze is nu op haar 17 meter geworden van ons zoontje, volgens haar het mooiste cadeau dat iemand kan krijgen.

Ik vind het idee van L91 wel heel goed, dan staat haar naam vermeld op het kaartje en heeft ze niet echt een titel maar is het toch iets speciaal voor haar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten