Uitgerekend oktober/november 2020

Plaats reactie
mich75
Berichten: 2983
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door mich75 » 28 november 2020, 20:20

Laurake, wij hadden bij onze dochter ook kraamhulp, zij poetste vooral en vond dat niet erg. Er zijn ook mama's die ervan profiteren om dan eens rustig te douchen terwijl de kraamhulp op de baby let.

Bij de tweeling hebben we geen kraamhulp laten komen en ik had daardoor veel meer rust. Ook liet ik de vroedvrouw veel minder komen, ik hield haar op de hoogte via sms en ze kwam 2x/week en na 2 weken nog 1x/week.

Wij spreken hier van Kind & ONZIN ;)

Ik heb eens gevraagd of dat ze een lijst hebben met al hun flauwekul of dat ze die zelf uit hun duim moeten zuigen.

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 29 november 2020, 4:44

Hahaha, door Corona en prematuurtje, heeft Kind en Gezin mij pas vorige week een bezoekje gebracht. Deze week wel al de gehoortest laren doen. Ze zei, dan zullen we terug een afspraak inplannen voor.... Ik heb haar gevraagd waarom dat nodig was. Zij gaf aan dat opvolging en prikjes ook door de huisarts kan gebeuren en dat het niet per sé door K&G moest. Ik had niet het gevoel dat ze opdringerig was. Die mevrouw was zelf ook een "no-nonsense-type". Dat ligt mij wel. :wink:
De kraamhulp heb ik nog niet eens gecontracteerd. Mijn vriend is nog thuis momenteel. Dit ga ik doen als hij terug werken is. Dan heb ik er meer aan (een poetsvrouw hebben we al)
De vroedvrouw komt wel. Al vraag ik me af of dit nog nodig is.
Ik moest trouwens mijn masker wel op doen vanaf het moment dat er iemand mijn kamer binnen kwam. Ook al was ik getest op voorhand. Maar aangezien ik meer dan 2 weken in het ziekenhuis lag, waren ze op het einde wel flexibeler. Mijn vriend(ook getest bij bevalling) bleef ook in het ziekenhuis, dus we waren niet echt een risico meer.
Ondertussen is Kato uit maatje 46 gegroeid en past ze netjes in maatje 50. En dit dus op minder dan een maand. Ik koop dus toch niet te veel kleedjes, want ik kom er echt maar heel kort mee toe.
@ Laura: ik vind die tepelhoedjes een verschrikking. Maar ben toch blij dat ik op die manier 2 à3 keer per dag borstvoeding kan geven. Ik blijf hopen dat ik er nog vanaf geraak. Met kolven ben je ook dubbel bezig, hé. Eerst kolven en nadien nog een fles geven. Ik kolf ook wel grotendeels, hoor. Want dat heeft natuurlijk ook voordelen.
Kato krijgt sinds gisteren 100 ml. Ik heb steeds haar voeding zelf opgehoogd. Hoe beslis jij hoeveel je kleine man krijgt?
Ben wel jaloers op jouw mooie nachten! :D
@Liesje: spannend! Ik duim voor je dat je een droombevalling mag hebben.

Dikke knuffel,

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 4 december 2020, 8:12

@liesje: hoe gaat het intussen?

@laurake: intussen is mijn valiesje zo goed als klaar. Er moet enkel nog mijn toilettas in en een grote badhanddoek (die nog in de was zit 😆). Heb eigenlijk niet zo veel mee. Er zal toch geen bezoek zijn en ik wil snel terug thuis zijn.
Past oliver toevallig nog niet in een 56 :-)? Wij gebruikten gewoon al een maatje groter als alles in de was was. Oh bij ons gaf trouwens iedereen de tip dat we veel tetradoeken moesten hebben. We hadden er dus veel en kregen dat ook cadeau. Op den duur pakten we onszelf en de baby in met die doeken 🤣

Kind&Gezin is hier wel ok heb ik de indruk. Al ga ik deze keer wel passen voor dat huisbezoek. Maar voor de vaccinaties en opvolging van gewicht enzo vind ik het wel nuttig en handig. Denk dat het heel erg afhangt van op welke verpleegster/dokter je valt.

Ik vond kolven niet leuk ... zeker na verloop van tijd werd dat echt een opgave.
Zeker ‘s nachts ... met een slaapkop kolven en dan nog melk geven (gelukkig hielp mijn vriend heel veel). Benieuwd hoe mijn borstvoedingsavontuur deze keer gaat verlopen.

Ik ben vandaag 38 weken.... donderdag word ik ingeleid. Maar ik hoop dat de bevalling toch nog vanzelf in gang schiet. Is toch beter voor je lichaam en ben ook benieuwd naar dat gevoel 😊... bij het eerste kindje ben ik ook ingeleid.

Allemaal nog veel succes met de baby’s of de laatste loodjes van de zwangerschap! ❤️
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 6 december 2020, 22:48

Hoi!!

Ik ben intussen bevallen, vrijdagmiddag van een kerngezonde dochter. We zijn intussen terug thuis en voorlopig loopt alles goed 🥰

Veel succes nog aan iedereen!

X
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 7 december 2020, 4:13

Hoi Liesanne, een dikke proficiat!
Hoe heet je kleine meid?
Geniet ervan! En veel succes met je borstvoedingsavontuur!

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 7 december 2020, 8:37

Ze heet Lea 😊
Bedankt! Hoe is het met jou intussen?
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 7 december 2020, 11:31

Ik schrijf dit terwijl Kato aan de borst ligt. Deze week moet ik nog naar de cardioloog. Ik hoop dan alles achter mij te kunnen laten. Zo kan ik mij zorgen maken over de "normale" dingen.
Kato krijgt 100% moedermelk, maar deels van de borst en deels uit een flesje. Ik zou ze nu volledig aan de borst willen krijgen. Ook maak ik gebruik van een tepelhoedje omdat ze niet goed kon aanhappen. Hier wil ik ook nog vanaf geraken.... De normale dingen dus... :D

Dikke knuffel,
Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 24 december 2020, 15:45

Hey ladies,

Hoe is het intussen met iedereen?
Liesanne, proficiat met Lea!! Hopelijk gaat alles goed met jullie?

Ik krijg soms zo weinig gedaan, waaronder hier te reageren. En als ik wat tijd heb, zit ik meestal uitgeput in de zetel.
Hier gaat alles inmiddels heel goed. Oliver komt heel goed bij (weegt intussen al 4kg400 en is 54 cm). Hij eet nu 6 voedingen ongeveer per dag van nu toch al bijna 140 cc. (ik kolf nog steeds fulltime).
De nachten zijn op en af goed. Maar vannacht heb ik 8u kunnen slapen (dank u Oliver voor dit mooie kerstkado :D ) (van
1u30 - 5u30 en 7u - 11u). De eerste 4u op mijn borstkas want ik kreeg hem niet int slaap, zo wel. Daarna in zijn eigen bedje, ik met oorstoppen in want anders blijf ik wakker van zijn gekreun en gebrabbel.
De gehoortest en testen bij dokter van k&g zijn allemaal goed geweest.
Ik heb wel net een afspraak gemaakt bij de kinderarts want hij staat vol eczeem en willen toch eens horen voor eventuele allergieën.
Enkele weken geleden was het ook nog spannend want 3 dagen na k&g kreeg ik melding dat die persoon daar corona + had getest. Geen quarantaine voor ons maar moesten ons zelf wel int oog houden. Gelukkig niets gekregen.
Sinds enkele dagen is mijn ks wonde beginnen bloeden en savonds heb ik ook veel buikpijn. Vroedvrouw maakt zich geen zorgen en de wonde moet ik nu paar keer per dag proper maken.
Volgende week woensdag zitten we aan de 6 weken en ben ik eindelijk van die steunkousen vanaf. Sinds gisteren is mijn bloeden ook gestopt. Een bad en betrekkingen wacht ik nog even maar zit er wel eindelijk aan te komen :)

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen.
Jammer dat onze pruts zijn eerste kerst nu niet in volle vreugde met de familie mag vieren...

Veel liefs,
Laura en Oliver
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 26 december 2020, 9:16

Hoi allen!

Alles gaat goed hier, ik was snel hersteld na de bevalling. Amper pijn gehad en bloedverlies was na 2 weken gestopt. Mijn dochtertje groeit goed, drinkt goed. Ze drinkt alleen wel heeeeel vaak. We zitten aan zo’n 15, soms 18, borstmomenten per 24u. Vooral ‘s avonds vanaf 21u tot 2u weet ze van geen ophouden. Ik hoop dat het nog betert! Lea slaapt gewoon bij ons in bed, heel dicht tegen mij en conform de richtlijnen rond veilig slapen. Ik vind het zo handiger dan haar telkens uit bed of cosleeper te halen. De cosleeper is mijn nachtkastje momenteel 😄.
Ik val gelukkig ook snel terug in slaap na de borstvoeding, dus ik word ‘s ochtends relatief uitgeslapen wakker. Ons oudste zoontje zit ook wat mee in ons ritme denk ik, die laat pas van zich horen rond 9u, dus wij kunnen lekker uitslapen 😅.

Ik heb ook veeeel melk. Terwijl mijn dochter drinkt aan de ene borst, vang ik met een lekschaaltje de melk op die uit mijn andere borst druppelt (spuit) en na vier voedingen melk opvangen. heb ik voldoende melk om mijn peuter een volwaardige melkportie te laten drinken (dus om en bij de 200 ml druppelt er gewoon uit 😮). ‘s Nachts vang ik de melk niet op (slaapkop), maar dus met natte lakens als gevolg!

Hoe gaat het intussen met je wonde, Laura?
Na de vorige bevalling hadden wij geen 6w gewacht voor betrekkingen (oeps) en was ik ook al eens in bad gegaan om te ontspannen. Eens het bloeden gestopt is zou dat oké zijn. Denk dat ik nu met beiden ook niet ga wachten tot 6w ... een bad gaat me wel eens deugd doen! Anders zit ik ook maar altijd op te ruimen, te wassen of mijn gsm te checken. Ik denk dat ik dus wel eens een uurtje ‘me time’ kan gebruiken.

Kerst had in me idd ook anders voorgesteld! Wij gaan normaal gezien op restaurant met mijn hele familie, dat is altijd heel leuk en gezellig, maar ik ben ook wel blij dat we dit jaar thuis konden blijven. Het is toch vrij druk met zo’n pasgeborene en een peuter van anderhalf. Bovendien hebben we gewoonlijk ook nog 4 andere feesten rond die periode, waarvoor we ook telkens best ver moeten rijden, dus het komt echt goed uit dat we nu thuis mogen (moeten) zijn. Maar ik mis mijn familie wel en vind het ook wel doodjammer dat nog bijna niemand mijn dochter in real life heeft gezien. Ik vind het sinds de bevalling ook moeilijk om me strikt aan de regels te houden. Beide oma’s en een aantal (schoon)zussen en -broers mochten binnenkomen en haar al wel eens vastpakken... hoe doen jullie dit?

@Syl, hoe was het bij de cardioloog?
Ben je al van het tepelhoedje af 😄?

Groetjes & fijne feestdagen gewenst!
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 27 december 2020, 0:17

Hallo allemaal, vrolijke feesten!

@laurake: ik herken het. Ik krijg ook niets gedaan op een dag. Ben al enkele dagen aan het proberen eens de stad in te trekken, maar tegen dat ik mezelf uit de zetel gesleept heb na een voeding en wat opgeruimd heb, is het bijna opnieuw tijd om te eten...Kato vraagt gemiddeld om de 2 uren eten. 🥴 Wel bewonderenswaardig det je fulltime kolf. Want het is dubbel werk: eerst kolven en nadien nog de fles geven! En de borstkas is hier ook haar favoriete slaapplekje. Zowel overdag als 's nachts. Och ze is nog zo klein en zal het enige kindje blijven, dus ik probeer dubbel zo hard te genieten van onze knuffel-momentjes.
Wel jammer dat je nog steeds fysieke ongemakken hebt van de ks. De vroedvrouw heeft tegen me gezegd inderdaad 6 weken te wachten vooraleer een bad te nemen. De wonde moet goed genezen zijn. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
@liesanne: hier hetzelfde verloop als bij jou. Snelle genezing van is en co-sleeper met een nieuwe doel, zijnde het nachtkastje. :lol: Waar kan je die richtlijnen rond veilig slapen vinden? Want ik heb maar schrik dat in bovenop haar ga rollen als ze naast me ligt.

Ik ga toch nog wat verder opgevolgd worden en moet mijn medicatie blijven nemen. Binnen een paar maanden moet ik terug naar de cardioloog. Jammer, ik had gehoopt er vanaf te zijn. Voordeel is wel dat ik er verder geen last van heb.
Tot mijn grote vreugde ben ik ook van de tepelhoedjes af. Dat maakt borstvoeding geven toch wat gemakkelijker. Nu kan ik beginnen oefenen op dat discreet te doen zodat ik het ook buitenshuis durf te geven.
We zagen dat Kato wat naar rechts hing en zijn ondertussen met haar naar de osteopaat gegaan. Door de lange bevalling zou er wat druk op haar nekje zijn gekomen. Maar met wat oefeningen zou dit weer helemaal goed komen. Volgende week opnieuw een afspraak met de osteopaat.
Ik moet wel zeggen dat ik het druk vind. Elke week heb ik wel ergens een afspraak opstaan ergens. Ik ben heel tevreden van de vroedvrouw van kind en gezin, maar de arts vind ik maar niets. Ik heb de indruk dat die niet zo veel weet van kinderen en daar gewoon die spuitjes zit te geven. Volgende keer zal ze bij een andere arts van kind en gezin gaan. Maar als die ook tegenvalt, denk ik niet meer naar kind en gezin te gaan.

Dikke knuffel,

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 27 december 2020, 6:48

Hoi!

Vellig samen slapen: https://www.lalecheleague.nl/borstvoedi ... men-slapen > is wel de Nederlandse organisatie, toen ik het tijdje geleden terug las was er iets dat niet overeenkwam met een richtlijn van kind en gezin. Maar ik zie het nu niet meer staan, was een klein verschilletje hoor. La Lechue League is wel betrouwbaar ivm informatie rond borstvoeding/veilig slapen/hechting.

Op je kindje rollen zou je als mama niet doen door een bepaald hormoon dat je aanmaakt. Geldt wel enkel als je borstvoeding geeft. Ik ben vooral bang dat ze onder mijn deken terecht komt 😕

Lea komt dus soms elke uur...haar record waren 20 voedingen op 24u. En ook het begin van deze nacht was weer heftig met elk (half)uur een voeding 🥴

Maar je hebt groot gelijk: ze zijn maar 1x zo klein, veeeel knuffelen. Om het met een cliché te zeggen: geniet ervan, want ze worden zo snel groot!

Super dat je van de tepelhoedjes af bent!! Dat maakt het voeden op verplaatsing wel makkelijker hè 😊

Moet jij zo vaak naar kind en gezin? Ik ben er nog maar 1x geweest voor de Gehoortest, dat was bij de verpleegster. En midden januari moet ik pas terug. Afspraak daarna is in februari voor de eerste vaccinatie.
Maar ik heb ook wel het gevoel dat ik elke week ergens anders naartoe moet zeulen. Kan je je inbeelden dat er in niet Corona tijden ook nog bezoek, feestdagen en andere verplichtingen bijhoren 🤪?
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 27 december 2020, 9:50

Oei, ik denk dat wij helemaal verkeerd samen slapen. :shock:
Die houding met je arm onder je hoofd vind ik niet gemakkelijk. Dan krijg ik tintelingen van een slapende arm. Wij hebben ook een donsdeken. En omdat ik ook schrik heb dat ze hieronder bedolven geraakt, leg ik haar hoger. Wij slapen dus letterlijk wang-tegen-wang. De eerste helft van de nacht slaapt ze ingebakerd. Ze heeft dus ook geen slaapzakje aan. Dus ik trek de donsdeken wel tot aan haar schoudertjes. Ik merk nu door de dag ook dat als ze heel erg huilt het wang-tegen-wang houden haar kalmeert...
Maar misschien voor de veiligheid toch de veilig-slapen- regels eens proberen te hanteren.
@liesanne: Zware nacht gehad dus. Dat clusteren doet Kato vooral 's avonds. Maar dat is meer tutteren dan drinken dan. Ik moet zeggen dat ik dan het tellen van het aantal borstvoedingsmomenten opgeef. :roll:
We hebben dezelfde afspraken bij kind en gezin. Maar omdat ze mij wat uit het oog waren verloren, zijn mijn eerste afspraken kort achter elkaar geweest. Je eerst volgende afspraak leek mij totaal overbodig. Of dat was toch alleszins mijn ervaring...

Slapen jullie kindjes zelfstandig in? Laten jullie hen nog even huilen? Kato slaapt hier enkel in op de arm, borstkas, ... Als het maar tegen ons is en niet alleen....

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Tiesie1401
Berichten: 196
Lid geworden op: 5 november 2020, 1:28

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiesie1401 » 27 december 2020, 16:01

liesanne schreef:
6 december 2020, 22:48
Hoi!!

Ik ben intussen bevallen, vrijdagmiddag van een kerngezonde dochter. We zijn intussen terug thuis en voorlopig loopt alles goed 🥰

Veel succes nog aan iedereen!

X
Nog een late proficiat Liesanne :)
6x IUI: neg
2016: ICSI 1 tp 1: positief 2017: een zoon
2018: zwanger 2018: een dochter
2020: MK op 7w
2020: MK op 15w
2/11/2020: Tp cryo uit ICSI 1
13/11/2020: hcg 460 17/11/2020: hcg 2356 23/11/2020: 1ste echo zwanger van tweeling

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 27 december 2020, 16:30

Silkie schreef:
27 december 2020, 9:50
Oei, ik denk dat wij helemaal verkeerd samen slapen. :shock:
Die houding met je arm onder je hoofd vind ik niet gemakkelijk. Dan krijg ik tintelingen van een slapende arm. Wij hebben ook een donsdeken. En omdat ik ook schrik heb dat ze hieronder bedolven geraakt, leg ik haar hoger. Wij slapen dus letterlijk wang-tegen-wang. De eerste helft van de nacht slaapt ze ingebakerd. Ze heeft dus ook geen slaapzakje aan. Dus ik trek de donsdeken wel tot aan haar schoudertjes. Ik merk nu door de dag ook dat als ze heel erg huilt het wang-tegen-wang houden haar kalmeert...
Maar misschien voor de veiligheid toch de veilig-slapen- regels eens proberen te hanteren.
@liesanne: Zware nacht gehad dus. Dat clusteren doet Kato vooral 's avonds. Maar dat is meer tutteren dan drinken dan. Ik moet zeggen dat ik dan het tellen van het aantal borstvoedingsmomenten opgeef. :roll:
Ivm dat veilig slapen, uiteindelijk moet je ook doen waar je jezelf goed bij voelt he... wij hebben sinds de geboorte van onze zoon een extra donsdeken gekocht, dus mijn man en ik liggen apart onder een deken... de dochter heeft niet altijd haar slaapzakje aan, want we hebben maar 1 dat past en als dat in de was is, leg ik een babydeken over haar.
Silkie schreef:
27 december 2020, 9:50
We hebben dezelfde afspraken bij kind en gezin. Maar omdat ze mij wat uit het oog waren verloren, zijn mijn eerste afspraken kort achter elkaar geweest. Je eerst volgende afspraak leek mij totaal overbodig. Of dat was toch alleszins mijn ervaring...
Bedoel je het huisbezoek? Dat vond ik ook overbodig en heb ik deze keer vriendelijk afgescheept 😅
De eerste afspraak op het consultatiebureau was de gehoortest. En op mijn vraag hebben ze haar ook gewogen (en gemeten).

Silkie schreef:
27 december 2020, 9:50
Slapen jullie kindjes zelfstandig in? Laten jullie hen nog even huilen? Kato slaapt hier enkel in op de arm, borstkas, ... Als het maar tegen ons is en niet alleen....

Dikke knuffel.

Syl
Nee hoor, ze is nog maar drie weken, dus ze slaapt nog niet zelfstandig in. We pakken haar ook veel, ik loop overdag soms rond met haar in de draagzak. Ik laat haar niet wenen. Mijn zoontje (1,5 jaar) ook niet trouwens. Hij mag natuurlijk wel wenen he, maar dan troost ik hem. Ik liet/laat hem zichzelf niet in slaap huilen, is overigens een zeer goede slaper. We leggen die in bed en die slaapt of speelt nog wat met zn knuffels.
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 27 december 2020, 16:31

Tiesie1401 schreef:
27 december 2020, 16:01
Nog een late proficiat Liesanne :)
Bedankt 🥰
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten