Uitgerekend oktober/november 2020

Plaats reactie
liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 19 augustus 2020, 7:12

Hoi!

@Pixie: het is cliché, maar het is waar: de laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog effe volhouden, binnen een paar weken heb je je kleintje in je armen 😍

Maatje 50 heb je idd niet te veel nodig. Tenzij jouw kindje echt heel klein wordt geschat. Mijn eerste heeft meteen maat 56 gedragen (woog bijna 4,5 kilo bij de geboorte). Ik koop veel kleertjes tweedehands, babykleren zijn echt meestal nog in heel goede staat te vinden, net omdat ze er zo snel uitgroeien. Peuterkleren zijn soms wat moeilijker omdat ze dat sneller verslijten door het kruipen enz. Leuke merken vind ik: fresk en trixie. En ik koop regelmatig body’s en pyjama’s bij Hema en zeeman.

Laura: ooh nog altijd zo ziek! Hopelijk snel beter. Is echt niet leuk om je zo te voelen en al zeker met een vakantietje in het vooruitzicht. Blijkbaar is wel 30% van de tests vals negatief. Bij een buur hebben ze ook een tweede keer getest omdat hij symptomen had. Tweede keer was wel positief... maar snap ook dat je daar tegenop kijkt!!

Emma: dikke proficiat met je zoontje!!! En o jee, klinkt heel heftig, die bevalling en moet emotioneel zwaar zijn om nu al de boodschap te krijgen dat een tweede moeilijk kan worden. Probeer daar toch nog niet te veel mee bezig te zijn en misschien is de gynaecoloog wel optimistischer dan de huisarts omdat die denk dat het wel kan met extra opvolging en volgende keer een geplande keizersnede ipv spoedks? Nog effe afwachten...
hopelijk kan je ook snel zelf voor je kindje zorgen, maar geniet ook maar van de hulp die je krijgt en veeeel knuffels geven! Baby’s hebben dat nodig en mama’s ook 😊😘

Bij baby 1 heb ik geen rondleiding gekregen omdat ze dat niet meer deden in het ziekenhuis (was te lastig voor de pas bevallen mama‘s op de afdeling + er was niet altijd een kamer vrij om te laten zien tijdens die rondleidingen), er was wel een info avond met filmpjes en kennismaking met een vroedvrouw die uitlegde wnr je naar het ziekenhuis moet komen, waar je moet aanmelden, hoe de kamer eruit ziet, wat de voor- en nadelen van een epidurale zijn, etc. Ik vond het persoonlijk iets minder interessant omdat dit zo algemeen was, er waren zo’n 30 koppels denk ik. De info over waar aanmelden enzo was voor mij niet van toepassing omdat ik werd ingeleid.

Een week voor de bevalling van baby 1 kwam ik toevallig in contact met een doula. Dat is een bevallingscoach. Zij heeft mijn bevalling mee begeleid (gelukkig was ze nog vrij!!) en dankzij haar is dat eigenlijk een heel mooie ervaring geworden. Iedereen (inclusief gynaecoloog) voorspelde een moeilijke bevalling vanwege inleiding en zware baby. Maar het was vrij kort (2u hevige weeën en een halfuur geperst) en ik heb geen epidurale gevraagd. Dit dankzij de hulp van de doula, zij weet de pijn te verzachten door op bepaalde punten te drukken, massage, oliën, mij in bepaalde posities te laten zitten/staan, betrekt de partner er ook enorm bij, .. Gynaecoloog had verwacht dat ik rond 20u ‘s avonds Zou bevallen, dus die is halsoverkop naar het ziekenhuis moeten komen want om 11u zag ons kereltje het levenslicht 😍. Ik kan een doula dus zeker aanraden, ik heb daar zoveel aan gehad. Dit wordt ook deels terugbetaald door het ziekenfonds. Het heeft wel een prijskaartje, maar ik neem ze bij bevalling 2 sowieso terug onder de arm!

Groetjes allemaal!
X
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 20 augustus 2020, 12:09

Mich, amai jij hebt veel afgezien dan ook met sinusitis en keelontsteking. Hier gaat het al wat beter en ben terug aan het werk. Heb wel nog hoesten en vrij droge keel. Ook ettert mijn oog nog 's nachts en spoel ik mijn neus nog 3/dag met physiomer. Het komt wel goed. De Ardennen lucht zal me hopelijk goed doen ^^ Ik ga sowieso geen tweede test corona doen. Ik vind het wel straf dat 30% vals is. Zou toch niet mogen he.

Emma: alvast proficiat met je zoontje!! Heel heftig wat je vertelt over de bevalling en nazorg. Hopelijk zijn je bloedwaarden goed aan het komen en is inderdaad je gynaecologe positiever over de toekomst. Ik wens je in ieder geval voor nu een spoedig herstel en vooral veel genieten met je kleine ventje!!

Silkie: Heb intussen ook kraamgeld aangevraagd bij wat vriendinnen en zus hebben als instantie. De vroedvrouw moet ik nog steeds contacteren. Staat op mijn briefje van de gynae op 28w dus ik wacht mooi nog 2 weken af. Het kraamhulp is ook aangevraagd en heb ik al een mail gekregen om een intake in te plannen. Ben eens benieuwd! Een vriendin van hier in Baal had een heel goede, toevallig vrij bekend als Rebecca van Boer zoekt vrouw, en ben benieuwd of die ook bij mij zou komen. Kan goede vol-au-vent maken volgens mijn vriendin :lol:

Tiny: wauw je kamer is al af. Ik ben me echt suf ah googelen voor ideeën qua kleur. Geel en grijs lijkt me volgens enkele inkleurtools precies toch niet echt een mooie combi. Meubelen ga ik eens gaan kijken in De Boomhut in Geel. Leek online wel veel keuze te hebben. Succes morgen op je controle!
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Emma89
Berichten: 169
Lid geworden op: 17 juli 2019, 9:39

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Emma89 » 20 augustus 2020, 17:17

Allemaal goed alles aan het voorbereiden! Had ik ook gedaan, en dan beval je en denk je opeens “O jee en dit? En dat?” Ah, het heeft zo zijn charmes :D

Ik lig ondertussen terug in het ziekenhuis met infecties in de buik. Heel veel pijn. Ik hoop echt dat ik nu eindelijk eens snel herstel om meer te kunnen genieten van mijn kindje! Gelukkig mag hij bij mij blijven in het ziekenhuis, en mijn man ook.
Mei 2018 pilstop
September 2019 start IVF (IVF 1.1 neg IVF 1.2 zwanger)
2020 welkom lieve jongen
September 2021 start IVF voor brusje (IVF 1.3 neg IVF 2.1 neg IVF 2.2 neg IVF 3.1 zwanger)
2023 welkom lief meisje

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 24 augustus 2020, 10:56

Ai Emma dat is minder. Gaat het ondertussen al beter?

Hoe is het met de rest hier?

De afspraak met de vroedvrouw was interessant, helaas geen echo maar dat wist ik wel al op voorhand. Volgende echo is pas eind september. Ben ik al 33 weken ongeveer, best lang wachten.
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 24 augustus 2020, 23:25

En toen waren ze er ❤️❤️❤️
Vrijdag 21/08/2020 zijn onze meisjes geboren op 32wk6d!
Anna, Billie en Lexi
Ze doen het FANTASTISCH! Op het einde van de dag van de geboorte waren ze alledrie al zelfstandig aan het ademen.
Ondertussen blijven het voorbeeld prematuurtjes.
Ik leef echt in zon bubbel, hoe gelukkig kan je zijn??

Mijn man en ik hebben de meisjes nog niet naast elkaar kunnen zien. Maar als we s avonds de fotos herbekijken is het écht moeilijk om het verschil te zien... hopelijk wordt dat beter 😅

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 24 augustus 2020, 23:31

Emma89 schreef:
20 augustus 2020, 17:17
Allemaal goed alles aan het voorbereiden! Had ik ook gedaan, en dan beval je en denk je opeens “O jee en dit? En dat?” Ah, het heeft zo zijn charmes :D

Ik lig ondertussen terug in het ziekenhuis met infecties in de buik. Heel veel pijn. Ik hoop echt dat ik nu eindelijk eens snel herstel om meer te kunnen genieten van mijn kindje! Gelukkig mag hij bij mij blijven in het ziekenhuis, en mijn man ook.
Hey Emma!
Ik kan je pijn voelen.
Mijn keizersnede ging perfect, tot ik een uur of 2 later ook ineens waanzinnig veel pijn kreeg aan de wonde. Deze stond mega dik en volledig doorgebloeid.
Ze hebben dan instant mij onder narcose gebracht om de wonde terug open te maken en de bloedklonters te verwijderen en de wonde terug schoon te maken.
Ik moet ook heel veel recupereren en heb daar mentaal heel zwaar mee en ik voel dat ik mijn klop nog ga krijgen.
Neem je tijd aub, deze tegenslag overleven we ook wel hé :)

Limburgertje
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 maart 2018, 20:00

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Limburgertje » 25 augustus 2020, 5:49

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
24 augustus 2020, 23:25
En toen waren ze er ❤️❤️❤️
Vrijdag 21/08/2020 zijn onze meisjes geboren op 32wk6d!
Anna, Billie en Lexi
Ze doen het FANTASTISCH! Op het einde van de dag van de geboorte waren ze alledrie al zelfstandig aan het ademen.
Ondertussen blijven het voorbeeld prematuurtjes.
Ik leef echt in zon bubbel, hoe gelukkig kan je zijn??

Mijn man en ik hebben de meisjes nog niet naast elkaar kunnen zien. Maar als we s avonds de fotos herbekijken is het écht moeilijk om het verschil te zien... hopelijk wordt dat beter 😅
Proficiat Joke!
Goed gedaan en wat een mooie namen. Zo een speciale start, dat worden vrouwen met karakter !
Geniet ervan en hopelijk genees je vlot van de kz.
Maart '18 : start IUI
September '18 : opstart ivf
Oktober' 18 : pu freeze all
IVF 1.1 : 08/02 tp cyro
18/02 : positieve test, uitgeteld 28/10
21/10/19 welkom lieve baby❤️

Emma89
Berichten: 169
Lid geworden op: 17 juli 2019, 9:39

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Emma89 » 25 augustus 2020, 8:24

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
24 augustus 2020, 23:31
Emma89 schreef:
20 augustus 2020, 17:17
Allemaal goed alles aan het voorbereiden! Had ik ook gedaan, en dan beval je en denk je opeens “O jee en dit? En dat?” Ah, het heeft zo zijn charmes :D

Ik lig ondertussen terug in het ziekenhuis met infecties in de buik. Heel veel pijn. Ik hoop echt dat ik nu eindelijk eens snel herstel om meer te kunnen genieten van mijn kindje! Gelukkig mag hij bij mij blijven in het ziekenhuis, en mijn man ook.
Hey Emma!
Ik kan je pijn voelen.
Mijn keizersnede ging perfect, tot ik een uur of 2 later ook ineens waanzinnig veel pijn kreeg aan de wonde. Deze stond mega dik en volledig doorgebloeid.
Ze hebben dan instant mij onder narcose gebracht om de wonde terug open te maken en de bloedklonters te verwijderen en de wonde terug schoon te maken.
Ik moet ook heel veel recupereren en heb daar mentaal heel zwaar mee en ik voel dat ik mijn klop nog ga krijgen.
Neem je tijd aub, deze tegenslag overleven we ook wel hé :)
Joke, van harte gefeliciteerd! Zo blij dat ze het alledrie gehaald hebben, ik herinner me nog de eerste berichten dat dit toen nog niet zeker was. Heerlijk, drie fantastische en gezonde dochters!

Die eerste dagen zit je inderdaad op een roze wolk, je zit vol adrenaline, trots, opluchting. Helaas is het bij mij snel beginnen omslaan. In het ziekenhuis kreeg ik het al moeilijk om mijn man alle zorgen op zich te zien nemen en ik deed mijn best om een beetje te helpen. Maar dat was fysiek niet evident. Eenmaal thuis kon ik fysiek nog niet zo goed uit de voeten maar ik deed mijn best. Ik ben 4d thuis geweest en weer opgenomen op spoed. Ondertussen lig ik al een weekje in het ziekenhuis terug. En helaas gaat het van kwaad naar erger. Nu zit er ook een drain om het bloed uit de buik te laten lopen maar dat kluistert me pas echt aan het bed want ermee bewegen doet echt pijn. Zelfs naar het toilet gaan is hier een gigantisch ritueel met veel verpleegsters. De antibiotica blijkt maar niet aan te slaan maar omdat ik zo’n buik vol verklevingen heb, willen ze blijven proberen om de ontstekingen onder controle te krijgen zonder dat er weer een buikoperatie moet volgen want dat zien ze gezien de complicaties bij de keizersnede allemaal echt niet zitten hier.
In het begin bleven mijn man en baby bij mij slapen maar zo kon ik ook niet goed herstellen want de nachten werden voortdurend onderbroken door hulp voor mij en hulp voor hem. Ook voor mijn man niet evident. Nu komen ze overdag op bezoek, maar ‘s avonds gaan ze naar huis, dan heeft ieder zijn rust. Ik kan toch alleen maar lijdzaam toezien vanuit bed hoe hij verzorgd wordt. Kan hem alleen een beetje vasthouden.

Mijn roze wolk is een nachtmerrie, ik voel me even geen mama meer. Het is hartverscheurend hem te zien en niks te kunnen doen, we zijn ondertussen al bijna 3 weken na de bevalling. Ik voel me zelfs geen mens meer want dit is de derde week met pijn (en de laatste weken van mijn zwangerschap waren ook al geen lachertje) en niet alleen naar het toilet kunnen. Ik heb ook geen vooruitzicht wanneer ik hier buiten wandel. Zeker niet als de buikoperatie er uiteindelijk toch komt. En dan ben ik erg bang voor complicaties. En dan nog mentaal leren omgaan met het feit dat er nooit een broertje of zusje zal komen...
Mei 2018 pilstop
September 2019 start IVF (IVF 1.1 neg IVF 1.2 zwanger)
2020 welkom lieve jongen
September 2021 start IVF voor brusje (IVF 1.3 neg IVF 2.1 neg IVF 2.2 neg IVF 3.1 zwanger)
2023 welkom lief meisje

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door fertilitientje » 25 augustus 2020, 10:23

Proficiat Jokejokejoke, drie gezonde meiden!!! Probeer ervan te genieten. En 32wkn6dagen is mooi! Dat heb je goed gedaan. En zonder ondersteuning, goed! Dan kunnen ze al beginnen te sabbelen moest je bv geven. En maar goed veel kangoeroeen. Is goed voor hun maar ook voor jou genezingsproces. Waar ben je bevallen? Ik dacht Leuven maar blijkbaar niet 😉.

Emma, wat een verhaal. Ik snap dat je je hier niet goed bij voelt, maar geniet van de momenten dat je zoon bij je is en nu even denken aan je eigen gezondheid!!! Dat je snel beter mag zijn zodat je eindelijk de mama kunt zijn die je wil zijn! En de papa doet dat blijkbaar ook goed zo te lezen!!! Geen gemakkelijke situatie maar het komt goed en dan kun je pronken met je zoon!!! Dus hoe moeilijk ook, volhouden en erna mag je dubbel zoveel genieten 😉
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door mich75 » 25 augustus 2020, 10:28

Proficiat Joke! Wat fijn dat jullie meisjes het zo goed doen en ook mooie namen.

Hopelijk ben je snel hersteld. Probeer zoveel mogelijk te rusten nu het nog wat kan.


@Emma, ik hoop dat er snel beterschap komt, als het te lang duurt kan je misschien naar een ander ziekenhuis gaan.

Ik heb mijn man na een buikoperatie met complicaties na 10 dagen laten overbrengen naar een ander ziekenhuis, dit was zeker achteraf gezien de juiste beslissing. Je ligt misschien al in een goed ziekenhuis, maar het is je recht als patiënt om te veranderen.

Ook een vriendin gehad die veranderd was van ziekenhuis en toen bleek dat er een schimmelinfectie op haar wonden zat en is daar onmiddellijk opnieuw geopereerd en sindsdien een veel vlottere genezing.

Ik wil je niet bang maken, ik wil gewoon dat je snel beter wordt en dat je thuis kan zijn en voor je zoontje kan zorgen.

Spoedig herstel dames.

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 25 augustus 2020, 18:36

Hallo,

@Joke: wat fantastisch! Proficiat met jouw 3 meisjes! Inderdaad hele mooie namen. Geniet maar van elkaar. Ik hoop ook dat je fysische ongemakken ook vlug achter de rug zijn.
@Emma: wat verschrikkelijk. Al die pijn! En dan ook nog mentaal. Ik weet zeker dat je man het prima doet, maar. ik snap dat je het liever allemaal zelf zou doen. Ik hoop dat er vlug verbetering komt. Of tenminste een lichtpuntje!

Hier is het voorlopig weinig nieuws. Vandaag zijn we naar het gemeentehuis geweest voor de prenatale erkenning. En volgende week staat de afspraak met de vroedvrouw op het programma. En ondertussen buitelt ons Kruimeltje nog vrolijk rond in mijn buik en bezorgt ze me weinig ongemakken.

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Pixie1010
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 januari 2020, 9:18

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Pixie1010 » 25 augustus 2020, 20:48

@Joke: Dikke proficiat! En nog zo lang volgehouden! Respect hoor! Heel leuke namen trouwens ook, nu nog de dames uit elkaar kunnen houden 😉. Hopelijk verloopt je verdere herstel vrij vlot en kan je snel je drie ukkies bij jou houden! Hoe gaat het met hen? Enig idee hoe lang ze nog in het ZH moeten blijven?

@Emma: eerst en vooral ook voor jou een dikke proficiat met jouw zoontje! Zo erg dat jullie geluk zo overschaduwd wordt door al jouw fysieke tegenslagen. Ik kan perfect begrijpen dat je het op bepaalde momenten niet meer ziet zitten. Hopelijk vinden ze snel een remedie, of kan je ergens nog een second opinion krijgen?

Het is hier momenteel precies een groepje met wat tegenslag: ook hier ☹️
Ben zaterdag stom gestruikeld en heb mijn enkel omgeklikt. Na een half uur was die zwelling niet te houden...Hup naar spoed dus! Verdict: serieuze verrekking aan de rechter enkel en een klein schilfertje van het bot. Gelukkig wou de spoedarts daar afwachten en geen gips leggen. Stel u dat voor
Ik loop hier dus met een dik steunverband op krukken, 35 weken zwanger met een actieve peuter. Ver van ideaal 😖
Gisteren op controle bij de nieuwe gyn bleek onze mini trouwens plots een groeispurt te hebben gedaan: van 2,00 kg twee weken geleden nr 2,8 à 2,9! Van p 40 nr p 67 Help! Komt wrsch door de diabetes zei ze. Wat geeft dat dan bij 38 weken?? Bij onze oudste heeft zij ook de controles overgenomen en zat ze er wel serieus naast, dus ik hoop nu eigenlijk een beetje hetzelfde.
Volgende week dinsdag aan de monitor en de donderdag daarna terug bij haar. Ze wil nu echt heel kort op de bal spelen...maar ik zou het liefst pas bevallen op de datum die zij als uiterste heeft genomen (14/09). Ben dan geruster denk ik, mini is dan precies 38 weken. Alweer fingers crossed dus.
Het goede nieuws was wel dat de mini niet meer in stuit ligt, dus hopelijk evolueert de rest even positief!

X Pixie

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 26 augustus 2020, 8:09

@Joke: een hele dikke proficiat met jullie drie meisjes. Geniet ervan!! En Super mooie namen.
Verder wens ik je een goed en vlot herstel.

@Emma: amai, wat een verhaal.. hopelijk is er snel wat beterschap zodat er toch wat vooruitzichten zijn om naar huis te kunnen..

@pixie: jij ook veel beterschap. Dat is ook wel echt dikke pech... en dat met nog een kleuter in huis...
krijg jij extra opvolging omdat je zwangerschapsdiabetes hebt?
Mijn laatste echo was eind juli denk ik, volgende echo 19/9, zit dus bijna 2 maand tussen. Ben dan 33 weken.
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 26 augustus 2020, 15:31

Joke : Proficiat met je 3 dochters!!! Inderdaad prachtige namen en wat doen ze het voorbeeldig!! Geniet van jullie kersvers gezinnetje.

Emma : zo jammer voor jou dat wat een mooi moment moet zijn, zo verloopt... Ik hoop dat je snel geneest en eindelijk van die roze wolk kan genieten. Gelukkig heb je veel steun van je partner. En hopelijk kunnen de mooie momenten samen met je zoontje je opbeuren en kan je er kracht uit putten om dit door te komen. Knuffel.

Silkie: wat toevallig, wij wilden gisteren ook de erkenning op het gemeentehuis laten doen. Maar mijn vriend stond al klaar met eten toen ik thuis kwam van het werk en mijn ouders kwamen naar de babykamer kijken (wat er moet gedaan worden) dus we konden uiteindelijk niet echt weg. Zal voor volgende week zijn.

Pixie: Ouch pijnlijk die enkel. Hopelijk geneest dit snel en vooraleer je bevalt. Dat de baby gedraaid is, is al een goed begin. Je zal nu wel goed opgevolgd worden, komt goed ;)

Het verlengde weekend Ardennen heeft me goed gedaan. Al hoest ik nog en heb ik nog steeds keelpijn. Ik voel me wel veel beter. Heb wel wat pijn gehad in onderbuik en vooral op mijn zijkanten. Wrsl bandenpijn !?
Vrijdag zijn we ook voor geboortekaartjes & doopsuiker gaan horen. Mijn ontwerp vond die mevrouw wat moeilijk en ging duur worden, dus mijn tweede ontwerp dan aangeboden. Ze gaat een offerte maken. Alleen moet ik de getallen meegeven. Iemand een idee: Ik heb voorlopig 67 adressen, 79 volwassenen en 33 kindjes (0-13 jaar). Dus ik dacht aan 80 kaartjes, 80 doopsuiker en 35 snoepjes voor de kindjes (ik voorzie voor elke volwassene doopsuiker, niet per koppel). Ook 3 grote potten doopsuiker voor het werk van mij, mijn vriend en mijn papa. Maja, geen idee of je die doopsuiker (zeker in deze tijd) kwijt geraakt. Niet iedereen komt op bezoek. Hoeveel marge nemen jullie?
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 26 augustus 2020, 18:25

@ Laurake: wij zitten ongeveer op dezelfde aantallen: 75 kaartjes, 70 stuks doopsuiker - maar daar zitten de dingetjes voor de kinderen ook bij. Niks voorzien voor het werk.
Waar wij onze doopsuiker en kaartjes besteld hebben, raadde ons aan wat minder te nemen nu met Corona. Ik vind persoonlijk dat we nog te veel hebben, maar de snoepjes enzo blijven wel eventjes goed, dus dat zal uiteindelijk wel allemaal opgeraken. En ik wilde toch zeker vanalles kiezen: eindelijk zwanger dus doopsuiker hoort erbij-Corona of niet :D

En dienpijn heb ik inderdaad ook, de dokter zei bandenpijn.
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten