Uitgerekend oktober/november 2020

Plaats reactie
MariekeM
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 mei 2019, 16:26

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door MariekeM » 3 april 2020, 12:14

Bloempje08 schreef:
1 april 2020, 10:22
Goed nieuws Hope, hopelijk blijft het zo verder evalueren. Zei de huisarts ook dat het een goeie stijging was?

Welkom hier Marieke, inderdaad dubbel nieuws voor je maar wanneer deze baby verder groeit zal hopelijk de vreugde alleen maar groter worden.

Ik heb gisteren nog gebeld naar mijn gyn en mag morgen voor een echo... Na insteken utrogstan gisterenavond alweer wat bloed (paar uur later, wanneer omhulsel eruit komt). Ik heb toch echt de indruk dat het daaraan kan liggen ook. Ik belde ook even met Jette deze ochtend en de vroedvrouw denkt dat het irritatie is door de utrogstan, ze zei ook dat ik er veel te veel neem (mijn eigen gyn had mijn dosis verhoogd naar 3 x 2). Ze ging nu nog mijn dossier eens bespreken dus ja ik zal het dan wel horen. Natuurlijk zal alleen de echo me gerust stellen. Nog even afwachten... Mocht de echo nu goed zijn ben ik voorbij de termijn waar het vorige keer foutliep, dus dat zal me mentaal wel echt helpen.

Groetjes
Dag Bloempje,

Ik hoop dat ook. Nu ben ik zo onzeker, elke dag bang dat het weer mis gaat lopen. Ik moest normaal nu 4 weken wachten tot ik terug mocht gaan maar heb toch gevraagd aan de gynaecoloog of ik er een keer tussen mocht komen voor de stress. Gelukkig begreep ze het wel!

Ik las dat je al verschillende keren bloedverlies hebt gehad. Ik heb twee keer bloedverlies gehad in week 7. Ook telkens na het insteken van de Utrogestan. Ergens dacht ik wel dat het door die inbrenghuls kon komen. Zeker de tweede keer want het was vlak daarna. Toch moest ik van de gynaecoloog mijn dosis verdubbelen naar 3x2. Het maakt je zooo bang. De eerste keer ben ik naar spoed gegaan. Ik hoop dat je bloedverlies mag stoppen.

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Hope88 » 3 april 2020, 13:50

Bloempje08 schreef:
2 april 2020, 15:41
Hope88 schreef:
2 april 2020, 11:32
Hier kan ik je misschien ff gersustellen. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook 2 hematomen gehad en daardoor verschillende bloedingen. De laatste bloeding was toen ik 13 weken ver was en nadien nog een tijd bruinverlies gehad.
Soms was het bloedverlies inderdaad vrij hevig (rechtstaan van een stoel en het dan gewoon voelen lopen).
Ik heb ook lang utro moeten blijven nemen en mocht niet meer gaan werken (vanaf 4 maand worden wij sowieso thuisgezet op mijn werk), maar alles is uiteindelijk wel goed gekomen.
Maar het is enorm beangstigend he!
En wat zalig dat je de baby hebt zien bewegen! Oh, ik ben blij voor jou! Toch weer een mijlpaal he.
Bedankt voor het delen! Stelt inderdaad wel gerust! Goed dat alles goed verlopen is bij jouw dochtertje! Jouw dochter was ook niet te vroeg geboren? Dat kom je nog veel tegen als je begint te googelen ;)
Nee, ze is op exact 40 weken geboren. :wink:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Hope88 » 3 april 2020, 13:52

Laurake86 schreef:
2 april 2020, 16:35
Hope: ivm het invulboekje: ik heb nog steeds niets gekocht, wachten tot na de echo maandag, als deze goed is verlopen. Maar ik heb gewoon nu een notitieboekje waar ik mijn bevindingen schrijf en ideeen enz :) Dat ga ik blijven bijhouden. Is gedetailleerder dan zo een invulboekje. IK ben ook blij voor jou dat je waarden de goede kant uitgaan!
Ja, dat doe ik ook! Ik heb een word-bestand op mijn computer waar ik in schrijf vanaf de start van het proberen zwanger worden. Het hele traject en alle emoties schrijf ik daar in neer. Lijkt me wel mooi om later aan ons kindje te laten zien.
Hoe gaat het nu trouwens met jou? Heb je nog zo last gehad van pijn in je buik?
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Hope88 » 3 april 2020, 13:55

MariekeM schreef:
3 april 2020, 12:06
Hope88 schreef:
31 maart 2020, 20:42
Bloempje08 schreef:
31 maart 2020, 16:23
Hey Hope hoe was de bloedafname?

Hier terug bloedverlies gehad deze middag :( snel gestopt maar pffff...lastig om mee om te gaan.

@ MariekeM: Amai, je hebt ook al een hele weg afgelegd. Ik kan me voorstellen dat je nu wel een dubbel gevoel hebt. Maar hopelijk blijft je mini het goed doen en heb je tegen het einde van het jaar een baby in je armen. Hoe ver ben je nu?
Dag Hope,

In vergelijking met vele andere in traject zijn we nog niet zo lang bezig. Al voelt het veel langer. Ik besef echt dat we enorm veel geluk hebben gehad dat de IUI gelukt is. Mijn schema voor IVF lag al klaar en mijn afspraak was ook al gemaakt voor de opstart.

Vandaag ben ik 10+6. Dinsdag heb ik onze mini ook voor de eerste keer zien bewegen :) . Was echt bijzonder!

Ik las dat je volgende week je eerste echo hebt, spannend! Ik duim dat die goed mag zijn! Hoe ver ben jij nu?
Sowieso is het lang hé, eens je in de mmm belandt. Dan heb je meestal al bijna een jaar spontaan geprobeerd, dan eventueel eerst een hoop onderzoeken gehad, enz.
En eens je begint aan een kindje wil je dat het zo snel mogelijk lukt he.
Oh, bijna aan de grens van 12 weken! Nog even afwachten en moest je willen kan je dan weten wat het wordt. :mrgreen:

Als ik goed tel, dan zou ik morgen 6 weken zijn. Nog heel pril dus.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Bloempje08 » 3 april 2020, 19:46

MariekeM schreef:
3 april 2020, 12:14
Bloempje08 schreef:
1 april 2020, 10:22
Goed nieuws Hope, hopelijk blijft het zo verder evalueren. Zei de huisarts ook dat het een goeie stijging was?

Welkom hier Marieke, inderdaad dubbel nieuws voor je maar wanneer deze baby verder groeit zal hopelijk de vreugde alleen maar groter worden.

Ik heb gisteren nog gebeld naar mijn gyn en mag morgen voor een echo... Na insteken utrogstan gisterenavond alweer wat bloed (paar uur later, wanneer omhulsel eruit komt). Ik heb toch echt de indruk dat het daaraan kan liggen ook. Ik belde ook even met Jette deze ochtend en de vroedvrouw denkt dat het irritatie is door de utrogstan, ze zei ook dat ik er veel te veel neem (mijn eigen gyn had mijn dosis verhoogd naar 3 x 2). Ze ging nu nog mijn dossier eens bespreken dus ja ik zal het dan wel horen. Natuurlijk zal alleen de echo me gerust stellen. Nog even afwachten... Mocht de echo nu goed zijn ben ik voorbij de termijn waar het vorige keer foutliep, dus dat zal me mentaal wel echt helpen.

Groetjes
Dag Bloempje,

Ik hoop dat ook. Nu ben ik zo onzeker, elke dag bang dat het weer mis gaat lopen. Ik moest normaal nu 4 weken wachten tot ik terug mocht gaan maar heb toch gevraagd aan de gynaecoloog of ik er een keer tussen mocht komen voor de stress. Gelukkig begreep ze het wel!

Ik las dat je al verschillende keren bloedverlies hebt gehad. Ik heb twee keer bloedverlies gehad in week 7. Ook telkens na het insteken van de Utrogestan. Ergens dacht ik wel dat het door die inbrenghuls kon komen. Zeker de tweede keer want het was vlak daarna. Toch moest ik van de gynaecoloog mijn dosis verdubbelen naar 3x2. Het maakt je zooo bang. De eerste keer ben ik naar spoed gegaan. Ik hoop dat je bloedverlies mag stoppen.
Ik snap het! Maar je bent bijna aan de magische grens!! Echt goed dat je meer mag komen. Kans is echt heel groot dat alles goed komt! Ik moest normaal ook een maand wachten (na 8w2d echo) maar vanwege de bloedingen dus deze week gegaan en volgende week vrijdag ook controle! Dan zou ik ook bijna 11 weken zijn dus dan ben ik er ook bijna. 🤞🤞🤞 Niet dat ik erna nooit meer ongerust zal zijn maar het is toch al een belangrijke stap hè. Voorlopig al 2 dagen bloedvrij sinds de laatste keer dus het rusten helpt precies 😊 (hopelijk jinx ik het nu niet)
Icsi 1 — • 1.1biochemische zw • 1.2 MA 9W • 1.3 neg
Isci 2 — • 2.1 neg • 2.2 💙 (2020)

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 6 april 2020, 11:50

Hope88 schreef:
3 april 2020, 13:52
Ja, dat doe ik ook! Ik heb een word-bestand op mijn computer waar ik in schrijf vanaf de start van het proberen zwanger worden. Het hele traject en alle emoties schrijf ik daar in neer. Lijkt me wel mooi om later aan ons kindje te laten zien.
Hoe gaat het nu trouwens met jou? Heb je nog zo last gehad van pijn in je buik?
Ik heb vanmorgen mijn eerste echo achter de rug. Ik ben 6w + 4 dagen, het vruchtje was 7mm en ik zag een hartje bewegen :D Het lag mooi in mijn baarmoeder, dus alles ging voorlopig goed! Heb nu eindelijk een foto van ons 'vruchtje'.
Ben zo blij! Ik heb alles opgenomen voor mijn vriend die in de auto ah wachten was. Het hartje was te zien maar nog niet te horen. Ik mag over 3 weken, 27 april, terug. En dan de gebruikelijke echo's op 12w, enz. De uitgerekende datum is 27nov. Met mijn 26 of 28 nov zat ik er niet ver af ^^ Ik heb idd nog wel wat buikpijn, maar lijkt normaal te zijn van het uitzetten van mijn buik. Ben nu sterk ah twijfelen of ik mijn ouders en zus zou inlichten.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

MariekeM
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 mei 2019, 16:26

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door MariekeM » 6 april 2020, 16:49

Bloempje08 schreef:
3 april 2020, 19:46
MariekeM schreef:
3 april 2020, 12:14
Bloempje08 schreef:
1 april 2020, 10:22
Goed nieuws Hope, hopelijk blijft het zo verder evalueren. Zei de huisarts ook dat het een goeie stijging was?

Welkom hier Marieke, inderdaad dubbel nieuws voor je maar wanneer deze baby verder groeit zal hopelijk de vreugde alleen maar groter worden.

Ik heb gisteren nog gebeld naar mijn gyn en mag morgen voor een echo... Na insteken utrogstan gisterenavond alweer wat bloed (paar uur later, wanneer omhulsel eruit komt). Ik heb toch echt de indruk dat het daaraan kan liggen ook. Ik belde ook even met Jette deze ochtend en de vroedvrouw denkt dat het irritatie is door de utrogstan, ze zei ook dat ik er veel te veel neem (mijn eigen gyn had mijn dosis verhoogd naar 3 x 2). Ze ging nu nog mijn dossier eens bespreken dus ja ik zal het dan wel horen. Natuurlijk zal alleen de echo me gerust stellen. Nog even afwachten... Mocht de echo nu goed zijn ben ik voorbij de termijn waar het vorige keer foutliep, dus dat zal me mentaal wel echt helpen.

Groetjes
Dag Bloempje,

Ik hoop dat ook. Nu ben ik zo onzeker, elke dag bang dat het weer mis gaat lopen. Ik moest normaal nu 4 weken wachten tot ik terug mocht gaan maar heb toch gevraagd aan de gynaecoloog of ik er een keer tussen mocht komen voor de stress. Gelukkig begreep ze het wel!

Ik las dat je al verschillende keren bloedverlies hebt gehad. Ik heb twee keer bloedverlies gehad in week 7. Ook telkens na het insteken van de Utrogestan. Ergens dacht ik wel dat het door die inbrenghuls kon komen. Zeker de tweede keer want het was vlak daarna. Toch moest ik van de gynaecoloog mijn dosis verdubbelen naar 3x2. Het maakt je zooo bang. De eerste keer ben ik naar spoed gegaan. Ik hoop dat je bloedverlies mag stoppen.
Ik snap het! Maar je bent bijna aan de magische grens!! Echt goed dat je meer mag komen. Kans is echt heel groot dat alles goed komt! Ik moest normaal ook een maand wachten (na 8w2d echo) maar vanwege de bloedingen dus deze week gegaan en volgende week vrijdag ook controle! Dan zou ik ook bijna 11 weken zijn dus dan ben ik er ook bijna. 🤞🤞🤞 Niet dat ik erna nooit meer ongerust zal zijn maar het is toch al een belangrijke stap hè. Voorlopig al 2 dagen bloedvrij sinds de laatste keer dus het rusten helpt precies 😊 (hopelijk jinx ik het nu niet)
Ik weet niet hoe het na de controle op 14 weken gaat zijn maar ik ga toch vragen of ik iets vlugger mag langsgaan dan 4 weken nadien.

Het is zo een streefpunt hé die 12 weken! Had nooit gedacht dat ik ooit 11+2 zou zwanger zijn. Soms denk ik wel eens dat meer zwangerschappen goed lopen dan niet maar ja, je moet maar eens "pech"hebben.
Nog enkele dagen en je mag ook weer op controle! Ik duim dat alles goed mag zijn 🤞🍀🤞.
Als mijn echo volgende week dinsdag goed is ga ik het vertellen aan mijn vader en zus. Ik heb het al heel de tijd uitgesteld omdat ik bang ben.

Hopelijk heb je nog steeds geen bloed gezien?

MariekeM
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 mei 2019, 16:26

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door MariekeM » 6 april 2020, 16:57

Hope88 schreef:
3 april 2020, 13:55
MariekeM schreef:
3 april 2020, 12:06
Hope88 schreef:
31 maart 2020, 20:42



@ MariekeM: Amai, je hebt ook al een hele weg afgelegd. Ik kan me voorstellen dat je nu wel een dubbel gevoel hebt. Maar hopelijk blijft je mini het goed doen en heb je tegen het einde van het jaar een baby in je armen. Hoe ver ben je nu?
Dag Hope,

In vergelijking met vele andere in traject zijn we nog niet zo lang bezig. Al voelt het veel langer. Ik besef echt dat we enorm veel geluk hebben gehad dat de IUI gelukt is. Mijn schema voor IVF lag al klaar en mijn afspraak was ook al gemaakt voor de opstart.

Vandaag ben ik 10+6. Dinsdag heb ik onze mini ook voor de eerste keer zien bewegen :) . Was echt bijzonder!

Ik las dat je volgende week je eerste echo hebt, spannend! Ik duim dat die goed mag zijn! Hoe ver ben jij nu?
Sowieso is het lang hé, eens je in de mmm belandt. Dan heb je meestal al bijna een jaar spontaan geprobeerd, dan eventueel eerst een hoop onderzoeken gehad, enz.
En eens je begint aan een kindje wil je dat het zo snel mogelijk lukt he.
Oh, bijna aan de grens van 12 weken! Nog even afwachten en moest je willen kan je dan weten wat het wordt. :mrgreen:

Als ik goed tel, dan zou ik morgen 6 weken zijn. Nog heel pril dus.
Dat is waar! Eens je in de mmm zit voelt elke maand als dubbel. Denk dat ik sinds we begonnen zijn al een zwembad kan vullen met mijn tranen.

Aftellen tot zaterdag, dan ben ik 12 weken. Het meeste tel ik af naar de echo volgende week dinsdag.

6 weken is idd nog pril maar je moet ergens beginnen! Ga je nog bn doen voor de echo?
September 2017 : gestopt met de pil
April 2018: zwanger- mocht niet zijn 😢
Juni 2019 - augustus : Clomid-Pregnyl
Augustus- Sept. 2019: pauze - cyste
September 2019: larascopie baarmoeder/eileiders hsg, cyste verwijderen

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Bloempje08 » 7 april 2020, 9:31

MariekeM schreef:
6 april 2020, 16:49
Bloempje08 schreef:
3 april 2020, 19:46
MariekeM schreef:
3 april 2020, 12:14


Dag Bloempje,

Ik hoop dat ook. Nu ben ik zo onzeker, elke dag bang dat het weer mis gaat lopen. Ik moest normaal nu 4 weken wachten tot ik terug mocht gaan maar heb toch gevraagd aan de gynaecoloog of ik er een keer tussen mocht komen voor de stress. Gelukkig begreep ze het wel!

Ik las dat je al verschillende keren bloedverlies hebt gehad. Ik heb twee keer bloedverlies gehad in week 7. Ook telkens na het insteken van de Utrogestan. Ergens dacht ik wel dat het door die inbrenghuls kon komen. Zeker de tweede keer want het was vlak daarna. Toch moest ik van de gynaecoloog mijn dosis verdubbelen naar 3x2. Het maakt je zooo bang. De eerste keer ben ik naar spoed gegaan. Ik hoop dat je bloedverlies mag stoppen.
Ik snap het! Maar je bent bijna aan de magische grens!! Echt goed dat je meer mag komen. Kans is echt heel groot dat alles goed komt! Ik moest normaal ook een maand wachten (na 8w2d echo) maar vanwege de bloedingen dus deze week gegaan en volgende week vrijdag ook controle! Dan zou ik ook bijna 11 weken zijn dus dan ben ik er ook bijna. 🤞🤞🤞 Niet dat ik erna nooit meer ongerust zal zijn maar het is toch al een belangrijke stap hè. Voorlopig al 2 dagen bloedvrij sinds de laatste keer dus het rusten helpt precies 😊 (hopelijk jinx ik het nu niet)
Ik weet niet hoe het na de controle op 14 weken gaat zijn maar ik ga toch vragen of ik iets vlugger mag langsgaan dan 4 weken nadien.

Het is zo een streefpunt hé die 12 weken! Had nooit gedacht dat ik ooit 11+2 zou zwanger zijn. Soms denk ik wel eens dat meer zwangerschappen goed lopen dan niet maar ja, je moet maar eens "pech"hebben.
Nog enkele dagen en je mag ook weer op controle! Ik duim dat alles goed mag zijn 🤞🍀🤞.
Als mijn echo volgende week dinsdag goed is ga ik het vertellen aan mijn vader en zus. Ik heb het al heel de tijd uitgesteld omdat ik bang ben.

Hopelijk heb je nog steeds geen bloed gezien?
Hallo hallo!

Hopelijk mag je inderdaad iets sneller. Nu in 'tijden van corona' is het wat moeilijker om meer te mogen gaan hé... Langs de andere kant is de kans dat het fout loopt n a 14 weken niet meer zo groot en dan duurt het misschien ook niet meer zo lang voordat je de baby zal voelen.

Ik heb geen bloed meer verloren, maar krijg al terug stress voor de echo vrijdag! Toch nog altij onzeker dat ik een slechte boodschap zal krijgen. Bij mij weten mijn ouders en zus het wel al, zij waren ook op de hoogte van timing TP enzo. Ze hebben me wel nog geen proficiat mogen wensen ;)
Icsi 1 — • 1.1biochemische zw • 1.2 MA 9W • 1.3 neg
Isci 2 — • 2.1 neg • 2.2 💙 (2020)

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 7 april 2020, 11:20

Hallo allemaal!

Ik wil mij ook aanmelden.

Ik ben nu 9w4d zwanger. Het was raak na de tweede terugplaatsing met ivf.

Ik heb 1 keer bloedverlies gehad, op 6w6d. Op 8w3d een echo gehad, zou bloed zitten in mijn baarmoeder maar volgens de gyn niks om me druk over te maken. Het hartje klopte goed en de grootte was volgens de gyn ook oke.

Ik ben een beetje misselijk geweest, in week 7 en 8 maar nu sinds 9w2d is dat gevoel minder/weg. Mijn borsten doen ook minder pijn.
Moet ik mij zorgen maken??

De volgende echo is pas op 12w, op 24/4.
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Bloempje08 » 8 april 2020, 12:42

Tiny22 schreef:
7 april 2020, 11:20
Hallo allemaal!

Ik wil mij ook aanmelden.

Ik ben nu 9w4d zwanger. Het was raak na de tweede terugplaatsing met ivf.

Ik heb 1 keer bloedverlies gehad, op 6w6d. Op 8w3d een echo gehad, zou bloed zitten in mijn baarmoeder maar volgens de gyn niks om me druk over te maken. Het hartje klopte goed en de grootte was volgens de gyn ook oke.

Ik ben een beetje misselijk geweest, in week 7 en 8 maar nu sinds 9w2d is dat gevoel minder/weg. Mijn borsten doen ook minder pijn.
Moet ik mij zorgen maken??

De volgende echo is pas op 12w, op 24/4.
Proficiat Tiny!

Het is beu hé zo lang wachten op een echo. Door tussentijdse bloedingen heb ik er wat meer gehad, maar na een paar dagen wil je altijd al een nieuwe ;-). Ik zou niet te veel afgaan op je kwaaltjes. Kwaaltjes wisselen van dag tot dag en rond 9/10 weken kan een kantelmoment zijn omdat de placenta dan het wat meer overpakt. Dus bij sommigen wordt het dan sowieso minder! Maar ik snap je wel hoor, ik panikeer ook als ik iets wel/niet/anders voel.

Succes nog met het lange wachten!
Icsi 1 — • 1.1biochemische zw • 1.2 MA 9W • 1.3 neg
Isci 2 — • 2.1 neg • 2.2 💙 (2020)

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 8 april 2020, 15:12

Haha inderdaad Bloempje, ons geduld wordt serieus op de proef gesteld! :)

Ok bedankt. dat wist ik niet van de placenta en dokter google gaf me ook niet echt veel info ;)
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 8 april 2020, 18:35

Hallo,

Net mijn 1e echo (ooit) gehad. Er zijn 2 vruchtjes. Beide hartjes kloppen. Alleen is eentje beduidend kleiner en het hartje klopt ook trager. Gynae zei dat dit waarschijnlijk een miskraam gaat worden. Ze sprak van "vanishing twin ". Hoewel ik erg blij ben dat de ene het goed doet, ben ik precies ook een beetje droef. Ook al wist ik voor vandaag niet eens dat het er 2 konden zijn. Want ik heb maar 1 cryo terugplaatsing gehad. De andere zou dus natuurlijk zijn... Wonderen...
Nu ben ik 6 weken 6 dagen. Binnen 2 weken opnieuw een echo om te kijken hoe ze het doen. Duimen maar...

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Mei » 8 april 2020, 23:33

Silkie,

Het moet idd een heel raar gevoel zijn. Mijn broer heeft, alle zijn vrouw, ook een miskraam gehad van een tweeling.
Zelfde tekenen als jou. Maar de ander is nu een heel gezond kindje van 4jaar. Altijd heel erg als je een miskraam hebt, ook al ben je nog steeds zwanger.

Wij hebben ook natuurlijk geprobeerd. Ik heb pas mijn eerste echo op 30april en ben sinds gisteren 6weken. Dit duurt lang!! Ik ben sinds maandag pilletjes ant nemen tegen de misselijkheid en sinds gisterenavond voel ik me niet meer misselijk, ma ik voel me zo goed, dat ik zelfs denk dat ik niet meer zwanger ben. Dus ik ben nu keibang dat ik een miskraam heb. Bij mijn vorige miskraam had ik voortekenen : pijn , bloedverlies. Nu niets, ik voel me gewoon heel erg goed. En da’s ni normaal denk ik voor 6weken. Pffffff
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 9 april 2020, 9:42

Ik voelde me ook heel goed op 6 weken, ik had toen ook al een echo en er was een kloppend hartje op 6w3.
Ik voelde pas iets in week 7 en 8... nu ook weer minder.
Het is naar het schijnt voor iedereen anders en bij elke zwangerschap ook.
Als je echt heel bang ben, kan je mss toch even je huisdokter of gyn bellen? Mss dat zij je kunnen geruststellen?

@Silkie is inderdaad heel moeilijk om zoiets te horen. Ik duim voor jullie!
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten