Uitgerekend oktober/november 2020

Plaats reactie
Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 13 januari 2021, 11:23

Bedankt Mich.
Als ik dat moet bijhouden in een boekje, zal het een serieuze klapper worden. Kato eet vaak, maar wel kort. 🙈 Maar ik vind het wel een goed idee. Dan heb ik er zelf ook een beeld van. Ik ga er onmiddellijk mee beginnen.
Door Corona zijn er geen wen- dagen. Ik mag ze de week op voorhand wel 2 halve dagen brengen. Maar ik had toch liever met eigen ogen de werking gezien. Wen-dagen is zowel voor de baby als voor de ouders. En eigenlijk valt dit weg. Ik vind dit wel moeilijk.

Merci voor de tip.

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 15 januari 2021, 13:40

Laurake86 schreef:
5 januari 2021, 14:15
Liesanne: amai zoveel voedingen op een dag. Kan jij wel slapen en ben je niet oververmoeid dan?

Oververmoeid zou ik mezelf niet noemen, maar het begint wel te wegen.
Het gaat nu wel beter hoor, maar het blijft 's nachts moeilijk, ze huilt veel...
Ze eet nu ongeveer om de 2 uur, dat lijkt me normaal voor zo'n kleintje (6 weken).
Laurake86 schreef:
5 januari 2021, 14:15
Ik heb met ook aangesloten aan de LLL facebook groep maar heb de posts afgezet. Wordt er wat depri van want iedereen geeft daar ontzettend lang bv, terwijl ik zeker wil stoppen na 3 maanden dus dat maakt me wat onzeker voelen.
Het kan wel overweldigend overkomen inderdaad!
Ik was bij mijn 1e ook van plan om na 3m te stoppen.. Maar het begon eigenlijk pas goed te gaan rond drie maanden, dus heb ik besloten van verder te doen tot wanneer het lukte.. En dat werden 10 maanden :D
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 15 januari 2021, 13:57

Silkie schreef:
13 januari 2021, 11:23
Bedankt Mich.
Als ik dat moet bijhouden in een boekje, zal het een serieuze klapper worden. Kato eet vaak, maar wel kort. 🙈 Maar ik vind het wel een goed idee. Dan heb ik er zelf ook een beeld van. Ik ga er onmiddellijk mee beginnen.
Door Corona zijn er geen wen- dagen. Ik mag ze de week op voorhand wel 2 halve dagen brengen. Maar ik had toch liever met eigen ogen de werking gezien. Wen-dagen is zowel voor de baby als voor de ouders. En eigenlijk valt dit weg. Ik vind dit wel moeilijk.

Merci voor de tip.

Dikke knuffel.

Syl
In onze crèche deden ze ook voor Corona geen wendagen... wel voor het kindje (een halve dag bvb), maar zonder de ouders.

Je kindje voor de eerste keer achterlaten is écht nket leuk he. Maar in mijn ervaring had ons zoontje daar op die leeftijd heel weinig moeite mee... hij heeft het nu (1,5 jaar) veel moeilijker als hij na een vakantie of na Corona terug moet... eens ik uit het zicht ben, is hij al aan het spelen hoor, maar mijn moederhart breekt wanneer ik hem daar huilend achterlaat. Maar dus toen hij zo klein was (tot 8 maanden ofzo) gaf die nooit een kick bij mijn vertrek en ook (volgens de verzorgsters) niet tijdens zijn verblijf daar. Maja, ik vind het ook al een enge gedachte wanneer ik mijn dochtertje weer moet ‘afgeven’.

Wij moeten enkel luiers en luierzalf meegeven naar de crèche, en melk natuurlijk. En ik geef mijn zoontjes knuffel en tut ook altijd mee. In de zomer ook zonnecrème.

Ik hou de voedingsmomenten bij op mijn gsm in mijn nota’s.

Om te berekenen hoeveel je in het flesje doet is er een formule voor borstvoeding. Voor een driemaandertje is dat:

(150 x lichaamsgewicht) / gemiddeld aantal voedingen.

Dus bvb: 150 x 6 / 10 = 90ml. Dan zou je kindje 10x per dag 90 ml moeten drinken. Je kijkt dan hoelang ze in de crèche is. En je geeft dqt aantal flesjes mee. Ik gaf ook een extra mee. Sommige crèches bewaren eventueel wat van jouw afgekolfde melk in de diepvries, in case of...

90 ml lijkt weinig trouwens, in de crèche zullen ze wrsl zeggen dat dit te weinig is en dat ze nog honger heeft nadien. Dat kan natuurlijk, maar vaak wordt honger ook verward met zuigbehoefte. Heeft Kato een tutje? Want dan kan ze haar zuigbehoefte nog voldoen na het flesje met de tut.
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 19 januari 2021, 13:25

Hallo,
Kato neemt geen tutje. Hier kokhalst ze op.
Ik heb contact genomen met met de crèche en, zoals je al aangaf, zeiden ze dat 100 ml te weinig is. Dat is de hoeveelheid die ze hier krijgt als ze een flesje drinkt. Maar meestal drinkt ze dit niet eens leeg. Ik vind het voorbarig van de crèche om te zeggen dat ze hier niet lang mee toe komt zonder haar gezien te hebben.
Sinds gisteren is Kato ook 3 maanden. En ik vind borstvoeding gewoon gemakkelijk: altijd bij de hand en op temperatuur en geen gedoe met flesjes, opwarmen, afwassen en zo.
Ik was in eerste instantie niet eens van plan om borstvoeding te geven. Dus de zullen nu wel zien wanneer we eindigen 😄
Maandag gaat ze voor de eerste keer naar mijn ouders. Spannend!
En ze laat nu 's nachts al 3,5 uren tussen 2 voedingen. Zalig!

Hoe vergaat het jullie?

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 20 januari 2021, 7:13

Silkie schreef:
19 januari 2021, 13:25
Hallo,
Kato neemt geen tutje. Hier kokhalst ze op.
Ik heb contact genomen met met de crèche en, zoals je al aangaf, zeiden ze dat 100 ml te weinig is. Dat is de hoeveelheid die ze hier krijgt als ze een flesje drinkt. Maar meestal drinkt ze dit niet eens leeg. Ik vind het voorbarig van de crèche om te zeggen dat ze hier niet lang mee toe komt zonder haar gezien te hebben.
Sinds gisteren is Kato ook 3 maanden. En ik vind borstvoeding gewoon gemakkelijk: altijd bij de hand en op temperatuur en geen gedoe met flesjes, opwarmen, afwassen en zo.
Ik was in eerste instantie niet eens van plan om borstvoeding te geven. Dus de zullen nu wel zien wanneer we eindigen 😄
Maandag gaat ze voor de eerste keer naar mijn ouders. Spannend!
En ze laat nu 's nachts al 3,5 uren tussen 2 voedingen. Zalig!

Hoe vergaat het jullie?

Dikke knuffel.

Syl
Inderdaad wel voorbarig dat ze dat nu al zeggen! Maar dat is omdat er meestal weinig borstvoedingskindjes in een crèche zitten. Ze vergelijken dat dan met baby’s die kunstvoeding krijgen.. maar op die verpakkingen staan al veel grotere dosissen voor kleine baby’s... das een trucje van fabrikanten om alsmaar meer melk te verkopen 😟!!

Mijn dochter wil ook geen tutje. Echt vreemd. Elke keer tuft ze dat uit of kokhalst ze inderdaad.

Ik vind dat ook: borstvoeding is zooo handig. Ook ‘s nachts, floep, de borst en klaar. Mijn zoontje, toen ik gestopt was met bv op ongeveer 10 maanden, werd nog regelmatig wakker ‘s nachts en ik vond het dan zooo moeilijk om die zonder borst te troosten. Ik was dan ook altijd klaarwakker en geraakte minder goed terug in slaap. Dus leve de hormonen die je er ook nog gratis bij krijgt 😅

Succes maandag!
Je weet dat ze in goede handen is en kan elk moment een foto vragen, dat stelt toch wel gerust denk ik. En geniet vooral van een dagje me-time!

Mijn dochter blijft het wel moeilijk hebben, vooral ‘s avonds en ‘s nachts nog veel last van krampjes. Ik ben wat dingen uit mijn dieet aan het schrappen, ik heb nl de indruk dat ze reageert op melkproducten (had dat hier mss al geschreven). Ben daar nu een week mee bezig en zie toch enige vooruitgang... even volhouden dus en hopen dat het daarmee over gaat!
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 20 januari 2021, 9:01

Hoi,

@liesanne: ik heb in het begin ook vanalles weg gelaten uit mijn voeding omdat Kato krampjes had. (Kolen, rauwe ui, melkproducten,...) Maar ik zag geen vooruitgang en ben er al gauw ook mee gestopt. Ik heb de indruk dat ze er nu uit aan het groeien is. Veel succes ermee. Want die krampjes zijn zielig, hé.
Vannacht heeft Kato een blokje van 6 uren geslapen! :shock: Ik was natuurlijk na 3 uren weer wakker.😏 Borsten stonden ook op ontploffen, hahaha.
Ik ga maandag naar de kiné. Dus nog een dagje me-time. Een uurtje om te beginnen is voor mij meer dan voldoende. 🙈

Vraagje:
Had jouw zoontje rond 2 à 3 maanden al een vast slaapritme door de dag? En sliep hij waar jullie zujn of legde je hem in zijn bedje? Hoe lang sliep hij per blokje?
Kato doet veel hazeslaapjes (tussen de 15 min en de 40 min). Ik vraag me af of ze langere blokjes zou slapen als ik haar in haar bedje leg. (Ik vind het nu dan ook niet de moeite om naar boven te gaan en een slaapritueel te doen) Nu slaapt ze steeds op mijn borstkas. En of ze dan tussendoor ook langere tijd wakker kan blijven.

Dikke knuffel.

Syl

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 20 januari 2021, 13:06

Waaauw, 6u! Zalig!
Hier was het record 4u en dan werd ik zelf Idd ook wel wakker met harde borsten in een plas melk 🤣

Rond 2-3 maanden had die zeker nog geen vast slaappatroon. Tot ongeveer 6-7 maanden sliep die waar wij waren. Dus ‘s avonds gewoon bij in zijn nestje in de zetel. Pas rond 7 maanden zijn we begonnen met slaapritueel: tandjes poetsen, pyjama, verhaaltje, in zn eigen bed leggen. Dat lukte niet meteen en de eerste dagen eindigde hij alsnog aan mijn borst in de zetel. Maar eigenlijk ging dat al heel snel heel vlot. En ook nu maakt hij absoluut geen probleem om te gaan slapen.

Ons zoontje/was is wel echt een slaapkop. Die sliep regelmatig 3u aan een stuk overdag. Sinds hij 14 maanden i slaapt hij door.

Ik weet niet of in de geschikte persoon ben om dat aan te vragen (of mss net wel 🤣), ik heb altijd gedaan wat op dat moment goed voelde, niet wat ik las in een boek ofzo. En het is geen verwijt voor mensen die dqt wel doen he, maar het voelde gewoon logischer om naar mijn kindje te kijken. Ik kreeg wel eens we opmerking van mensen die vonden dat hij sneller in zn eigen bed zou moeten slapen of dat het raar was dat hij bij ons in de living sliep terwijl wij tv keken. Ik zou hem ook langer op onze kamer hebben willen laten slapen, maar het was gwn niet meer veilig want hij kon uit de cosleeper kruipen/vallen.

Denk dus - als je het aan mij vraagt - dat je eens wat dingen kan uitproberen en vooral luisteren naar je kindje en je eigen gevoel.
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 30 januari 2021, 19:39

Hoe gaat het hier intussen met jullie?
Ik heb eens een vraagje. Gebruiken jullie anticonceptie? En zoja, welke? Ik zit sinds een week aan de minipil (Desirett), maar ik voel me daar eigenlijk echt niet goed bij. Sinds gisteren misselijk, buikpijn, acné. Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten dat het van die pil komt. Liefst van al zou ik geen anticonceptie gebruiken, maar met het condoom zouden we te laks omspringen vrees ik :(
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 30 januari 2021, 20:54

Hey, hier gaat het wel. Ben intussen genezen van borstontsteking maar heeft 2 antibioticakuren en 2 echo's opgeleverd. Ben nu borstvoeding ah afbouwen. Zit nu op 4 kolfbeurten ipv 6. Ik doe het langzaam aan, om de 5 dagen eentje minder want ik krijg snel pijnlijke borsten met harde en rode plekken.
Oliver weent sinds paar dagen veel overdag en weten niet waarom, heel frustrerend. Sinds gisteren ook eerste flesje kunstvoeding gegeven (Nan AR). Gaat goed maar zoeken nog juiste speen en juiste voorbereiding om brokken te voorkomen.

Ik ben 10 dagen na de geboorte begonnen met de minipil. Ik had er geen last van ma ik vertrouwde het niet. Ik had wel een andere (lueva).
Sinds eergisteren zit ik terug op mijn oude pil. Ook omdat ik bv afbouw kan dat nu. Nu het bloeden eindelijk is gestopt kan ik hopelijk opnieuw (2e keer) proberen betrekkingen te hebben. Alleen als we beginnen, begint het luchtalarm...zucht! Gedaan met de pret.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 30 januari 2021, 21:15

Oh een borstontsteking ... zelf nog niet gehad, maar blijkbaar heel pijnlijk he :? gelukkig gaat het beter!

Jammer dat Oliver meer weent nu...misschien zit hij in een sprongetje en gaat het snel beter.
Ons baby’tje weent ook heel veel. Soms een uur aan een stuk .. dan is zelfs de borst niet goed. Echt heel frustrerend, kan er soms echt niet tegen. Bij mijn zoontje was de borst voor álles de oplossing, kan me echt niet herinneren dat die ooit zoveel gehuild heeft. Maja. Ik moet stoppen met vergelijken.

Waarom vertrouwde je de minipil niet?
Aangezien ons dochtertje tussen ons in slaapt is, is er momenteel ook nog weinig sprake van intieme momenten... ik kan haar gewoonweg niet wegleggen, van zodra ze geen huidcontact meer heeft huilt ze. Dus sinds de geboorte hebben ook wij nog maar 1x gevreeën. Er zijn gelukkig wel uitzonderingen en soms kan ze eens een uurtje in de cosleeper slapen, maar dan moet het al uitkomen dat we allebei zin hebben, of dat mijn partner niet mer de late/vroege staat. Ach, dat komt wel terug :D
Ik ben zelf wel bang om terug zwanger te geraken. Ik besef dat het een luxeprobleem is en al zeker op dit forum, maar met twee kleine kindjes in huis is het soms wel echt zwaar. Laat staan dat er ineens (zo snel) nog een derde zou komen 😮
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Liesje123 » 31 januari 2021, 0:15

Hey iedereen! Sorry voor mijn superlate reactie. 27/11, de dag na mijn laatste bericht hier, ben ik bevallen van ons dochtertje Elena, na een heel zware arbeid die na 18 uur uitmondde in een keizersnede. Ik had even tijd nodig om te bekomen van alles, maar we stellen het goed. Ze is intussen al 9 weken oud, de tijd vliegt!
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 31 januari 2021, 11:40

Ooh Liesje, proficiat!! Hopelijk stelt Elena en jij het goed! Mooie naam ook.

Liesanne, ik weet niet, had geen vertrouwen in een 'halve'pil. Daarbovenop nam ik antibiotica waardoor pil ook minder goed werkt. Wij konden (onverklaarbaar) natuurlijk geen kinderen krijgen maar je hoort vaak van die verhalen dat het soms wel lukt als je het van je af zet. Ik wil het graag bij 1 kind houden dus wil niet meer zwanger worden. Mijn vriend heeft tenslotte ook al een zoon (14jr) van een vorige relatie, die hier soms is.

Ik hoop ook dat het 'maar' om een sprongetje gaat. Idd heel frustrerend als die blijft huilen en je weet nieymt waarom. Hij stopt met huilen als we er met rondwandelen of alsk hem op het verzorgingskussen leg. Gelukkig stopt hij ook alsk hem id cosleeper leg. Hij slaapt snachts goed, dat is al iets. Laatse voeding is rond 23u30, en hij vraagt eerste voeding rond 7u30. Vannacht was mijn laatste kolfbeurt om 5u. Dan is het van 22u tot 10u en nog eens om 18u.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 5 februari 2021, 14:18

Hallo,

@liesje: proficiat met Elena. Geniet van elkaar. 🥰

@ liesanne: ik heb een minipil wel, maar gebruik hem niet. Schrik dat het invloed heeft op mijn borstvoeding. Ik ben op 5 jaren niet zwanger geraakt en heb gezien mijn leeftijd een beperkte eicelreserve. Moest ik toch zwanger geraken, is het hummeltje van harte welkom.
Kato weent niet extreem. En anders haal ik mijn geheime wapen boven (de borst). 🙈
Ik vind borstvoeding heel mooi, leuk en gemakkelijk, maar toch ook erg vermoeiend. Buiten die ene keer 6 uurtjes, vraagt ze meestal elke 2 uren eten. Maar ze groeit erg goed en is haar achterstand aan het inhalen.

Ik ben een beetje melancholisch deze dagen. Het is een jaar geleden dat mijn IVF-traject begon. Op 3/2 pick-up, op 6/2 eerste verse tp en Kato de diepvries in. Een jaar geleden "bestond " Kato dus al (als een bundeltje cellen, weliswaar). Gek idee...

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 14 februari 2021, 8:05

Liesje123 schreef:
31 januari 2021, 0:15
Hey iedereen! Sorry voor mijn superlate reactie. 27/11, de dag na mijn laatste bericht hier, ben ik bevallen van ons dochtertje Elena, na een heel zware arbeid die na 18 uur uitmondde in een keizersnede. Ik had even tijd nodig om te bekomen van alles, maar we stellen het goed. Ze is intussen al 9 weken oud, de tijd vliegt!
Proficiat!!! Mooie naam 😍
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 14 februari 2021, 8:06

Laurake86 schreef:
31 januari 2021, 11:40
Ooh Liesje, proficiat!! Hopelijk stelt Elena en jij het goed! Mooie naam ook.

Liesanne, ik weet niet, had geen vertrouwen in een 'halve'pil. Daarbovenop nam ik antibiotica waardoor pil ook minder goed werkt. Wij konden (onverklaarbaar) natuurlijk geen kinderen krijgen maar je hoort vaak van die verhalen dat het soms wel lukt als je het van je af zet. Ik wil het graag bij 1 kind houden dus wil niet meer zwanger worden. Mijn vriend heeft tenslotte ook al een zoon (14jr) van een vorige relatie, die hier soms is.

Ik hoop ook dat het 'maar' om een sprongetje gaat. Idd heel frustrerend als die blijft huilen en je weet nieymt waarom. Hij stopt met huilen als we er met rondwandelen of alsk hem op het verzorgingskussen leg. Gelukkig stopt hij ook alsk hem id cosleeper leg. Hij slaapt snachts goed, dat is al iets. Laatse voeding is rond 23u30, en hij vraagt eerste voeding rond 7u30. Vannacht was mijn laatste kolfbeurt om 5u. Dan is het van 22u tot 10u en nog eens om 18u.
Gaat het al beter met de huilbuien?
X
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten