Uitgerekend maart 2021

Plaats reactie
Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Fie1992 » 4 november 2020, 21:07

Nog enkele vragen vergeten beantwoorden:

Ik koop mijn zwangerschapskledij vooral van Esprit en Noppies. Heb geluk gehad dat ik een toegangscode kon bemachtigen voor een officiële outlet van Noppies. Alles aan -50% of meer. Goeie koopjes kunnen doen. Het was mijn eerste keer dat ik iets online kocht. Sowieso niet gemakkelijk, maar met een veranderend lichaam en maten die je niet gewoon bent dubbel zo moeilijk!

Wat harde buiken betreft: ik kan je helaas niet helpen... zou niet weten hoe dat te herkennen, dus wellicht heb ik er dan nog geen gehad? Zou je dat eens kunnen omschrijven? Mijn buik voelt soms wel strakker aan, maar dat link ik vooral al meer gegeten hebben. Niet echt plots 'oei, wat is dat'. Voelt het zo aan?
Harde buiken zijn denk ik wel een normaal fenomeen vanaf +- 20 weken. Je lichaam begint stilletjesaan wat te oefenen. Maar als je je zorgen maakt: zeker bespreken!

Gr, Fie
❤ feb 2021

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door mich75 » 4 november 2020, 21:24

Via deze link kan je zien hoeveel je mag/gaat bijkomen, het houdt rekening met je lengte en je startgewicht.

Hoe lager je bmi hoe meer je mag/moet bijkomen, hoe hoger je bmi hoe minder.

Zolang die harde buiken maar af en toe zijn kan het geen kwaad, vaak heb je er meer last van na een (zware) inspanning, wat dus wil zeggen dat je meer rust moet nemen of het rustiger aan moet doen.
Als je echt heel veel last hebt van harde buiken kan je eventueel, in overleg met je arts, Utrogestan nemen.

Voor een winterjas werd dit in een ander topic dit gepost https://www.bonprix-fl.be/product/zwang ... rd-907771/

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Jido » 4 november 2020, 22:09

Mijn kleren heb ik ook bij Noppies gekocht, maar een jas vond ik daar te duur..
na wat zoeken heb ik ook ene bij bonprix gekocht. Eentje waarop ook een tussenstuk kan eens het kindje geboren is, super handig dus! 👍🏻😄

Harde buiken heb ik niet echt last van. Af en toe gebeurd het wel eens, maar is snel weer over. Is dan vooral onderaan aan mijn buik dat het hard wordt. Een beetje rust doet dan wonderen inderdaad. Mocht het echt vaak zijn zou ik wel eens informeren bij de Vroedvrouw of gynaecoloog.

Wat mijn gewicht betreft.. voorlopig ben ik een kg of 6, 7 aangekomen. Maak me er niet zo heel veel zorgen over, want weet van mezelf dat ik nog steeds gewoon eet zoals anders. Vorige zwangerschap was ik in totaal bijna 30kg aangekomen. 4 dagen na de geboorte al 17kg kwijt puur vocht 😱 Hoop dat dit nu toch minder is gezien het seizoen 😅
Zolang de gynaecoloog er niets van zegt is het allemaal normaal hoor. De ene komen minder snel aan en de andere wat rapper. 😉
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Fie1992 » 5 november 2020, 6:53

mich75 schreef:
4 november 2020, 21:24
Via deze link kan je zien hoeveel je mag/gaat bijkomen, het houdt rekening met je lengte en je startgewicht.

Hoe lager je bmi hoe meer je mag/moet bijkomen, hoe hoger je bmi hoe minder.

Zolang die harde buiken maar af en toe zijn kan het geen kwaad, vaak heb je er meer last van na een (zware) inspanning, wat dus wil zeggen dat je meer rust moet nemen of het rustiger aan moet doen.
Als je echt heel veel last hebt van harde buiken kan je eventueel, in overleg met je arts, Utrogestan nemen.

Voor een winterjas werd dit in een ander topic dit gepost https://www.bonprix-fl.be/product/zwang ... rd-907771/
Dankje, mich75!
Handige website en ze houden inderdaad goed rekening met je BMI vooraf.
Is er iets waar jij niets over weet 😅, je bent echt op elk forumtopic de persoon die info brengt! Dankje daarvoor!
❤ feb 2021

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Sara1987 » 7 november 2020, 17:19

Ik heb net via veepee een 3-in-1 zwangerschapsjas van noppies gekocht, een kleedje voor de feestdagen (als we mogen vieren dan ben ik toch feestelijk aangekleed), een borstvoedingsnachtkleed, 3 t-shirts met lange mouwen en 2 leggings. Helaas veel kleren die 100% synthetisch waren en daar reageert mijn huid op.

Ondertussen nog gratis babykapstokjes gaan halen en ook nog tweedehands een paar kleine spulletjes aangekocht.

Heb me de laatste dagen ook wat verdiept in herbruikbare luiers maar dat is toch ook wel ingewikkeld... Hydrofielluiers, pocketluiers, all-in-one, snap in one, tweedelig,... en dan heb ik het nog niet over de verschillende merken :|
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Sara1987 » 16 november 2020, 12:49

Net een veeg bloedverlies bij het afvegen. Gynaecoloog niet bereikbaar, vroedvrouw niet bereikbaar, even noodlijn op het werk ingeschakeld (hoofdverpleegkundige die tot voor kort als vroedvrouw heeft gewerkt) en op haar aanraden het verloskwartier gebeld.

Het mag niet terug komen, het mag niet meer worden, maar als het hierbij blijft dan moet ik niet langs komen. Wordt het meer of heb ik het later vandaag of later in de zwangerschap nog eens, dan moet ik langs komen.

Ik heb ze gelukkig net nog wel voelen schoppen, dus zij is nog wel actief. Ben wel wat ongerust, ik denk dat ik tegen 14u30 (dan is de praktijk van de gynaecoloog bereikbaar) toch nog even ga bellen. Misschien kunnen ze me er toch ergens mee tussen nemen voor een snelle check-up met echo?

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door irisbloem » 16 november 2020, 14:47

Sara1987 schreef:
16 november 2020, 12:49
Net een veeg bloedverlies bij het afvegen. Gynaecoloog niet bereikbaar, vroedvrouw niet bereikbaar, even noodlijn op het werk ingeschakeld (hoofdverpleegkundige die tot voor kort als vroedvrouw heeft gewerkt) en op haar aanraden het verloskwartier gebeld.

Het mag niet terug komen, het mag niet meer worden, maar als het hierbij blijft dan moet ik niet langs komen. Wordt het meer of heb ik het later vandaag of later in de zwangerschap nog eens, dan moet ik langs komen.

Ik heb ze gelukkig net nog wel voelen schoppen, dus zij is nog wel actief. Ben wel wat ongerust, ik denk dat ik tegen 14u30 (dan is de praktijk van de gynaecoloog bereikbaar) toch nog even ga bellen. Misschien kunnen ze me er toch ergens mee tussen nemen voor een snelle check-up met echo?

Groetjes,

Sara
Ik heb dit door gesprongen ader, het maakt je wel ongerust en voel mij nog steeds op mijn ongemak ervan maar men heeft mij verzekerd dat dit geen kwaad kan Als je ze net nog gevoeld hebt is dit bij jou ook mogelijk hiervan, kan ook van de placenta komen Ik hoop dat je vlug een echo kan krijgen zodat je volledig gerustgesteld wordt

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Sara1987 » 16 november 2020, 16:42

Ik heb net de vroedvrouw gesproken. Volgens haar is er niets om me zorgen over te maken (overigens nadien gewoon witverlies). Volgens de verloskamer is eenmalig, en een beetje, ook niet direct iets om me zorgen over te maken.

Ik heb donderdag nog een afspraak met de vroedvrouw. Aangezien zij ook bij de gynaecoloog in de praktijk werkt, denk ik niet dat ik eerder (tenzij het erger wordt of terug begint) een echo ga krijgen.

Volgens de vroedvrouw is momenteel mijn baarmoedermond erg fragiel (volgens de boeken die ik heb, is nu ook de periode dat de baarmoedermond wordt opgerokken en deel gaat uitmaken van de baarmoeder), en kan dat gewoon spontaan een haarvatje laten barsten.

Als ik het nog een keer voorheb, ga ik sowieso het verloskwartier bellen en vragen of ik even mag komen. Want dan vind ik het toch wel een beetje raar.
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Fie1992 » 17 november 2020, 16:48

Oh, Sara, dat was vast enorm schrikken... denk dat dat de angst van iedere vrouw op dit forum is. We hebben al genoeg aan broekloeren gedaan voorafgaand aan het zwanger worden. Dan hoop je toch geen bloed meer te zien op een punt in je zwangerschap waarop je het niet meer zou mogen hebben he...

Gelukkig lijkt alles voorlopig prima. Moet je het nu wat rustiger aan doen?

Hier had ik een goede 24 weken echo, maar de suikertest was helaas afwijkend. Nu moet ik binnenkort naar het ziekenhuis voor de uitgebreidere test (orale glucose tolerantie test of OGTT). Mijn zus had destijds ook een slechte screeningstest, maar de OGTT gaf dan toch geen zwangerschapsdiabetes aan. Ik hoop voor mezelf, maar ook voor ons ukkietje, dat het voor ons hetzelfde mag zijn. Ik ben erg mager, dus dan verwacht je zoiets niet direct he. Maar het mag duidelijk wezen dat dat niet aan elkaar vast hangt, zo blijkt...

Hoe gaat het met de andere dames hier?

Gr, Fie
❤ feb 2021

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Sara1987 » 20 november 2020, 17:33

Fie1992 schreef:
17 november 2020, 16:48
Oh, Sara, dat was vast enorm schrikken... denk dat dat de angst van iedere vrouw op dit forum is. We hebben al genoeg aan broekloeren gedaan voorafgaand aan het zwanger worden. Dan hoop je toch geen bloed meer te zien op een punt in je zwangerschap waarop je het niet meer zou mogen hebben he...

Gelukkig lijkt alles voorlopig prima. Moet je het nu wat rustiger aan doen?
Ik heb niets te horen gekregen over rustiger aandoen. Kennelijk is het nu deze periode niet abnormaal om een beetje roosverlies te hebben. Kennelijk begint alles nu zodanig op te rekken dat een deel van de baarmoederhals of -mond (welke van de twee weet ik niet van buiten) onderdeel van de baarmoeder gaat worden. En aangezien dat dat allemaal goed doorbloed is...

Tijdens de controle van de vroedvrouw was alles perfect in orde. Hartslag zat goed, goede beweeglijkheid, dus alles wat het moet zijn!

17/12 heb ik terug een echo.

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Fie1992 » 25 november 2020, 8:38

Hoi dames,

Ik kreeg helaas slecht nieuws na de uitgebreide suikertest... mijn waarden waren opnieuw niet goed en dus heb ik nu ook officieel zwangerschapsdiabetes.
De verpleegkundige was weinig tactvol (ja, je hebt nu wel kans op een niet zo gezond kind) aan de telefoon en mijn volgende afspraak bij de gynaecoloog is pas de tweede week van december. Nu maak ik me wel behoorlijk zorgen natuurlijk. Het zo eens niet met de dokter kunnen bespreken wat de impact op het verloop van de zwangerschap is en wat dit concreet betekent voor de gezondheid van ons kindje maakt me angstig. 😔

Volgende week 3 afspraken wel met mensen die me moeten helpen om mijn bloedsuiker beter te regelen: de endocrinoloog, de diabetesverpleegkundige en een diabeteseducator. Hopelijk kunnen zij me toch al wat meer het gevoel geven van de situatie in eigen handen te nemen. Voorlopig probeer ik dus zelf al wat info te vergaren over hoe ik mijn voeding moet aanpassen tot dan... het is nog 1,5 week he...

Zucht... Toch even heftig te moeten vernemen dat je met een zwangerschapscomplicatie te kampen krijgt. Ik ben zeker niet alleen, dat besef ik... maar het komt aardig binnen. Voorlopig ben ik nog maar 4 kg bijgekomen t.o.v. mijn startgewicht. Hopelijk kan ik ondanks een dieet toch voldoende bijkomen ook, want ik at al zeer gezond...

Gr, Fie
❤ feb 2021

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Sara1987 » 25 november 2020, 13:38

Fie1992 schreef:
25 november 2020, 8:38
Hoi dames,

Ik kreeg helaas slecht nieuws na de uitgebreide suikertest... mijn waarden waren opnieuw niet goed en dus heb ik nu ook officieel zwangerschapsdiabetes.
De verpleegkundige was weinig tactvol (ja, je hebt nu wel kans op een niet zo gezond kind) aan de telefoon en mijn volgende afspraak bij de gynaecoloog is pas de tweede week van december. Nu maak ik me wel behoorlijk zorgen natuurlijk. Het zo eens niet met de dokter kunnen bespreken wat de impact op het verloop van de zwangerschap is en wat dit concreet betekent voor de gezondheid van ons kindje maakt me angstig. 😔

Volgende week 3 afspraken wel met mensen die me moeten helpen om mijn bloedsuiker beter te regelen: de endocrinoloog, de diabetesverpleegkundige en een diabeteseducator. Hopelijk kunnen zij me toch al wat meer het gevoel geven van de situatie in eigen handen te nemen. Voorlopig probeer ik dus zelf al wat info te vergaren over hoe ik mijn voeding moet aanpassen tot dan... het is nog 1,5 week he...

Zucht... Toch even heftig te moeten vernemen dat je met een zwangerschapscomplicatie te kampen krijgt. Ik ben zeker niet alleen, dat besef ik... maar het komt aardig binnen. Voorlopig ben ik nog maar 4 kg bijgekomen t.o.v. mijn startgewicht. Hopelijk kan ik ondanks een dieet toch voldoende bijkomen ook, want ik at al zeer gezond...

Gr, Fie
Hey Fie,

Dat is niet leuk! Zeker niet als de boodschap dan nog erg weinig tactvol gebracht wordt. Ik moet eerlijk zeggen - ik vind de volgorde vaak niet zo interessant binnen de zwangerschap. Ik ben voor mijn schildklier op medicatie gezet zonder een diagnose te horen te krijgen, met als resultaat dat ik me ook erg veel zorgen maakte (terwijl dit niet nodig was).

Ik kan niet spreken of mensen met zwangerschapsdiabetes in het algemeen, maar ik ken iemand die bij haar tweede zwangerschap zwangerschapsdiabetes had en haar tweeling is volledig gezond. Ondertussen zijn ze al tieners en nog steeds perfect in orde!

Misschien kan je de vroedvrouw al even contacteren? Dan kan je misschien al wat tips krijgen en misschien ook al wat geruststelling over je kindje?

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Jido » 25 november 2020, 19:45

Hey dames

Weer even geleden dat ik hier nog gelezen heb...

Oooh neen Fie.. geen leuk nieuws, die zwangerschapsdiabetes 😔 Maar om dan direct te zeggen dat je kindje niet gezond zal zijn vind ik wat uit de lucht gegrepen! Ze doen die controle zo vroeg in de zwangerschap om alles onder controle te houden en te monitoren zodat er net geen of zo weinig mogelijk invloed is voor de baby. Je hebt ook nog gradaties in de diabetes. Velen krijgen het onder controle met hun voeding en beweging en in sommige gevallen moet insuline gespoten worden.
Laat ons hopen dat het nog mag meevallen voor jou! Ik duim alvast! 🤞🏻

Voor jou was het ook wel even verschieten dan Sara, maar gelukkig kan het geen kwaad. Goed in de gaten houden en bij twijfel bellen is nooit slecht hé. Ik denk altijd, beter eens teveel bellen, dan eens te weinig. 😉

Hier ondertussen bijna 29 weken! Wat gaat het snel 😱 Onze kleine Ukkie is al heel aanwezig in mijn buik. Mijn buik schudt al vaak alle kanten uit en de hik kan ik ook goed herkennen 😅
Ondertussen ligt ons geboortekaartje al vast. Heb het zelf ontworpen zowel voor meisje als jongen (is een zelfde basis in neutrale kleuren). Mijn partner keek al wel naar het geslacht van de baby en kon zo al de correct stickers bestellen voor op de doopsuiker. Voor mezelf blijft het geslacht geheim. Wil het graag zelf ontdekken na de geboorte 😍 Alle spulletjes voor de geboortegeschenkjes hebben we ondertussen ook binnen ☺️ Normaal is het plan om al iets voor te bereiden in de kerstvakantie. Wel nog maar een klein aantal, afhankelijk van Corona. Heel veel bezoek zullen we waarschijnlijk ook niet hebben de eerste periode ...

Zijn jullie al bezig met de voorbereidingen op dat vlak? Hoe voelen jullie zich?

Groetjes
Jido
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Fie1992 » 27 november 2020, 11:41

Bedankt Sara en Jido voor de steun!
Hoewel het continu door mijn hoofd spookt, probeer ik nu vooruit te kijken naar de komende afspraken en in afwachting al wat te letten op mijn suikerinname.

Is bij jou alles mooi onder controle geraakt, Sara?

Zo bijzonder dat je partner het geslacht kent en jij niet, Jido!! Heeft hij zich nog nooit missproken? Niet gemakkelijk denk ik 😅!
Wat de voorbereidingen betreft: we zoeken volop naar een geboortekaartje en ook over de doopsuikertjes denken we na. We gaan dit wellicht uitbesteden aangezien we beide niet echt handig zijn en niet zoveel tijd hebben om zo een prutswerkjes te doen. Aangezien we niet weten wat het geslacht van ons kindje is, zal de afwerking ook pas mogelijk zijn eens hij/zij er is. We gaan dan nog zo dankbaar zijn als een ander dat dan voor ons kan doen, zodat wij kunnen focussen op dat nieuwe mensje in ons leven! En komt het pas een dagje later, dan is dat in deze tijden geen probleem. Zoals je al zei, Jido, veel bezoek gaan we niet kunnen ontvangen. De aanwezigheid van doopsuiker in het ziekenhuis zal sowieso niet nodig zijn, dus er is wat marge!
Ook het klaarmaken van de babykamer ligt stil door Corona... de meubels worden weldra geleverd, maar er is nog niet behangen en geschilderd. Alles zal dus nog even in de doos moeten blijven...

Hoe gaat het met jullie babyaankopen of het samenstellen van een geboortelijst?

Take care!
Gr, Fie
❤ feb 2021

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Sara1987 » 27 november 2020, 18:27

Hoi Fie,

Tot hiertoe gaat alles goed. Bloedwaarden van de schildklier zijn perfect, dus ik ben voor de komende twee maanden safe. Rond 32 weken nog eens een bloedafname. De indicatie voor een bacteriële infectie was wel licht verhoogd, maar noch mijn vroedvrouw, noch de gynaecoloog heeft contact opgenomen om te zeggen dat ik er iets mee moet doen. Geen indicaties dat het een urineweginfectie is, dus ik maak me voorlopig niet direct zorgen. Volgende week zie ik de vroedvrouw terug, dan kan ik het in één keer vragen.

Ik ga een geboortekaartje laten ontwerpen door Studio Mus. Het enige wat ik al wel weet, is dat ik iets origineel wil en dat er een vosje op moet staan. Dat is nl. haar geboorteknuffel.

Ik ga niet voor doopsuiker gaan. Ik wil graag voor volwassenen een zakje studentenhaver geven en voor kindjes zo'n klein doosje met rozijntjes en misschien nog iets klein om mee te spelen (kleurpotloodjes of een jojo ofzo).

De babykamer zal ook nog even op zich laten wachten. Ik heb vorig jaar een balk moeten laten vervangen en die is nog niet bezet. Er moet ook nog een zoldertrap komen. Diegene die ik hiervoor wil inschakelen, heeft maar half februari tijd. Nu gaat ze ook wel de eerste maanden gewoon bij mij op de kamer slapen, dus op dit ogenblik maak ik me nog geen zorgen.

Ik ben wel rustig aan het rondkijken naar iets leuks van vloerbedekking. Ik heb wat aan het rondlezen geweest, en zowel linoleum als tapijt worden wel wat aangeraden voor een babykamer (omwille ook van het geluidsdempend effect). Laminaat leggen is niet zo evident, want dan moet de deur er uit en net een tikje ingekort worden. Ik zie ze die (volhouten) deur niet direct twee trappen af dragen, dus ik kan het me al voorstellen hoe een rommeltje dat zou worden.

Het thema voor de babykamer heb ik al wel helemaal in mijn hoofd ('bos', gezien de knuffel een vosje is en ik wel een beetje overboord ben gegaan met de vossen op pyama's, beddengoed, slaapzak,...). Ik heb al een grote paddenstoelen-poef en ben nog aan het denken aan een paar leuke accenten. Daarom dat ik ook wel wat richting kamerbreed tapijt aan het denken ben, omdat ik dacht dat daar wel wat leuke motieven in bestaan. Tot hiertoe online nog niets gevonden.

Vinden jullie het ook zo raar dat doopsuikerwinkels open mogen, maar dat je geen babybed mag gaan kopen?

Ben eens benieuwd hoe we gaan mogen gaan winkelen vanaf volgende week...

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 30 gasten