Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 1 juni 2021, 16:01

Ik heb gistereb mijn eerste sessie kine gehad. Gewoon intake kennelijk. Heeft natuurlijk ook niet geholpen dat mijn dametje net dan honger kreeg.

Hasse heeft veel krampjes als ze erg onrustig gedronken heeft ik probeer er zoveel mogelijk op te letten maar ja...
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 3 juni 2021, 11:27

Hoi dames,

Hebben jullie kleintjes veel last gehad van “sprongetje 1” rond 6weken? Juliette zit nu op 5,5 week maar ik weet niet of ik al iets moet merken 🤣 buiten het feit dat ik ze minder gemakkelijk kan wegleggen als ze bij mij in slaap valt (altijd dus). Ze kan nog niet alleen in slaap vallen dus elke keer dommelt ze in op mn borstkas of armen en dan leg ik ze in bedje/park. Volgens de boek “slaap kindje slaap” (die ik iedereen kan aanraden!), kunnen ze dit pas vanaf ong 8weken. Ben benieuwd…
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 3 juni 2021, 19:17

Babske84 schreef:
3 juni 2021, 11:27
Hoi dames,

Hebben jullie kleintjes veel last gehad van “sprongetje 1” rond 6weken? Juliette zit nu op 5,5 week maar ik weet niet of ik al iets moet merken 🤣 buiten het feit dat ik ze minder gemakkelijk kan wegleggen als ze bij mij in slaap valt (altijd dus). Ze kan nog niet alleen in slaap vallen dus elke keer dommelt ze in op mn borstkas of armen en dan leg ik ze in bedje/park. Volgens de boek “slaap kindje slaap” (die ik iedereen kan aanraden!), kunnen ze dit pas vanaf ong 8weken. Ben benieuwd…
Ik heb daar dus niets van gemerkt…
Ik heb dat boek ook, ik vond het wel interessant om eens te lezen 😃
Otis probeer ik altijd wakker neer te leggen, maar ja, hij valt bijna altijd in slaap al aan de borst.

Vandaag trouwens echo en raadpleging bij de orthopedist gehad voor zijn heupje. Ik moet nu een maand een dubbele pamper aandoen en dan zien of het beter is (opnieuw een echo).
Het is een heel kleine afwijking blijkbaar.
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 3 juni 2021, 21:11

zoemers schreef:
3 juni 2021, 19:17
Babske84 schreef:
3 juni 2021, 11:27
Hoi dames,

Hebben jullie kleintjes veel last gehad van “sprongetje 1” rond 6weken? Juliette zit nu op 5,5 week maar ik weet niet of ik al iets moet merken 🤣 buiten het feit dat ik ze minder gemakkelijk kan wegleggen als ze bij mij in slaap valt (altijd dus). Ze kan nog niet alleen in slaap vallen dus elke keer dommelt ze in op mn borstkas of armen en dan leg ik ze in bedje/park. Volgens de boek “slaap kindje slaap” (die ik iedereen kan aanraden!), kunnen ze dit pas vanaf ong 8weken. Ben benieuwd…
Ik heb daar dus niets van gemerkt…
Ik heb dat boek ook, ik vond het wel interessant om eens te lezen 😃
Otis probeer ik altijd wakker neer te leggen, maar ja, hij valt bijna altijd in slaap al aan de borst.

Vandaag trouwens echo en raadpleging bij de orthopedist gehad voor zijn heupje. Ik moet nu een maand een dubbele pamper aandoen en dan zien of het beter is (opnieuw een echo).
Het is een heel kleine afwijking blijkbaar.
Ooh dan toch een afwijking…amaai een dubbele pamper lijkt me ni zo handig. Wist niet dat dat helpt. Ik duim mee dat hij eruit groeit. Ik moet terug als ze 3maanden is.

Ik had de vraag niet mogen stellen want wat een dagje was me dat zeg. Dat ben ik niet gewoon van haar🤔 niet willen slapen, oververmoeid zijn dan en heel veel kleine beetjes willen drinken (mss ook door de warmte dat ze dorst had en daarom altijd maar 20-40ml dronk…) ik heb al veel melk mogen weggooien vandaag 🤷🏽‍♀️
Ik hoop dat de nacht beter verloopt want viel daarstraks in slaap id zetel terwijl ik ze een flesje aant geven was 😏
Het is toch wel zwaar zo alleen soms…als ze bijvoorbeeld nog honger heeft na haar fles en ik nog klein flesje moet bijmaken, leg ik ze neer en huilt ze moord en brand. Dan zou het handig zijn als iemand anders ze pakt 😊 maar mss ook omdat ze nooit weent (alleen als ze honger heeft), dat ik er ook niet tegen als ze dan ns weent. Ik voel me dan altijd schuldig en ze ligt daar dan met haar oogjes toe te brallen tot ik ze oppak. Zo zielig 😏

Gisteren nr K&G geweest en vond de dokter niet goed. Ik denk da ik meer ken van baby’s dan die dokter 😏 ze was 54cm en 4570g. Deze week was ze wel vermagerd door reflux en diaree dus int oog houden maar ze heeft wel wat reserve. Al goede spekbeentjes 😂
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 4 juni 2021, 1:01

Ik weet dus niet meer of Hasse veel last had. Ze heeft het de laatste weken wel iedere dag rond 21u lastig. Moe, hongerig, mama-kleef. Met de warmte woensdag nog erger. Ze wil dan alles maar ook niets.

Hasse is en blijft wel een slaapmarmot. Buitrn de eerste nachten in het ziekenhuis heeft ze maar 1 moeilikke nacht gehad. Die nacht maar 5u geslapen waarvan max 2u aan 1 stuk. Nu meestal minstens 6u aan 1 stuk dat ik kan slapen. Zij slaapt nu bv van 22u. Krujgt een droomvoeding na mijn laatste kolfbeurt en is er dan waarschijnlijk rond 8u. En dan slaapt ze terug tot 10u.

Maar overdag slapen, daar is ze minder fan van. Ik probeer ze nu als ze 2u wakker is, in slaap te laten vallen in de box. Vandaag aardig gelukt...
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 4 juni 2021, 15:06

Sara1987 schreef:
4 juni 2021, 1:01
Ik weet dus niet meer of Hasse veel last had. Ze heeft het de laatste weken wel iedere dag rond 21u lastig. Moe, hongerig, mama-kleef. Met de warmte woensdag nog erger. Ze wil dan alles maar ook niets.

Hasse is en blijft wel een slaapmarmot. Buitrn de eerste nachten in het ziekenhuis heeft ze maar 1 moeilikke nacht gehad. Die nacht maar 5u geslapen waarvan max 2u aan 1 stuk. Nu meestal minstens 6u aan 1 stuk dat ik kan slapen. Zij slaapt nu bv van 22u. Krujgt een droomvoeding na mijn laatste kolfbeurt en is er dan waarschijnlijk rond 8u. En dan slaapt ze terug tot 10u.

Maar overdag slapen, daar is ze minder fan van. Ik probeer ze nu als ze 2u wakker is, in slaap te laten vallen in de box. Vandaag aardig gelukt...

Amaai wat een zalige nachten! Hier andersom: overdag kan ze gemakkelijk 4-5u slapen maar snachts eet ze, klokslag, om de 3u 🤷🏽‍♀️ Zal ook wel stilaan beteren als ze wat “groter” wordt. Hoe leggen jullie je kindjes te slapen met dit weer? Ik doe ze een Body’tje met korte mouwen en inbakerslaapzakje aan maar vanochtend voelde ze redelijk fris aan terwijl het 24gr was in mn slaapkamer.
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 4 juni 2021, 17:13

Babske84 schreef:
4 juni 2021, 15:06
Sara1987 schreef:
4 juni 2021, 1:01
Ik weet dus niet meer of Hasse veel last had. Ze heeft het de laatste weken wel iedere dag rond 21u lastig. Moe, hongerig, mama-kleef. Met de warmte woensdag nog erger. Ze wil dan alles maar ook niets.

Hasse is en blijft wel een slaapmarmot. Buitrn de eerste nachten in het ziekenhuis heeft ze maar 1 moeilikke nacht gehad. Die nacht maar 5u geslapen waarvan max 2u aan 1 stuk. Nu meestal minstens 6u aan 1 stuk dat ik kan slapen. Zij slaapt nu bv van 22u. Krujgt een droomvoeding na mijn laatste kolfbeurt en is er dan waarschijnlijk rond 8u. En dan slaapt ze terug tot 10u.

Maar overdag slapen, daar is ze minder fan van. Ik probeer ze nu als ze 2u wakker is, in slaap te laten vallen in de box. Vandaag aardig gelukt...
Amaai wat een zalige nachten! Hier andersom: overdag kan ze gemakkelijk 4-5u slapen maar snachts eet ze, klokslag, om de 3u 🤷🏽‍♀️ Zal ook wel stilaan beteren als ze wat “groter” wordt. Hoe leggen jullie je kindjes te slapen met dit weer? Ik doe ze een Body’tje met korte mouwen en inbakerslaapzakje aan maar vanochtend voelde ze redelijk fris aan terwijl het 24gr was in mn slaapkamer.
Ik doe hetzelfde, body met korte mouwen en dan de Love to dream slaapzak.
Heb nu wel al de M moeten kopen, hij is te lang al voor de S…
Heb dan de zomerversie (0,2 TOG) gekocht, dan kan ik nog altijd een pijama aandoen he
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 4 juni 2021, 21:53

Hier midden in week 6 en momenteel de ergste week tot nu toe. We zitten met spruw wat heel zijn eetpatroon verstoord heeft, dan nog de warmte en meer stoelgangproblemen en krampjes door oa veranderingen in voeding... ook veel te veel afspraken deze week + onverwachte uitnodiging voor vaccin via QVAX...heeft mij ganse dag gekost vandaag om hem terug rustig te krijgen... nu effe me time (5 min :lol: ) en dan slapen (hopelijk... 8) )
Van een echt sprongetje deze week heb ik in alle chaos niets gemerkt. Zou dan eerder zeggen dat dit vorige week was omdat hij toen plots echt begon te kijken enzo. Was ook de eerste keer dat het me zelf op viel hoe hard hij al veranderd is. Is al niet meer mijn klein baby’tje :? gaat toch snel..
Qua kleding hier ook bodietje korte mouwen en dan 1 TOG slaapzakje. We beginnen aan maat 62. Vinden jullie ook dat er zo veel verschil op zit naargelang het merk? Is toch wel wat zoeken wat voor hem goed past.
@Hoop, ben jij nu volledig gestopt met borstvoeding? Hier ligt alles wat overhoop. Door de spruw dronk hij zeer onrustig aan de borst. En omdat ik hem niet kan zien afzien best wel wat voedingen overgeslagen. Probeer nu te stabiliseren (en mijn borsten wat te laten kalmeren) op 2 voedingen per dag. Eens dat gelukt gaan we verder.
@Babske, zeer veel bewondering ervoor dat je dat alleen doet. Vind het met 2 al pittig! @Zoemers, idem!
@irisbloem, hoe is het nog met Emma? Blijft ze mooi bijkomen?
@SilentHeyoka, hoe is het nog met jou? En YDV?

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 5 juni 2021, 10:45

Hier ook gisteren moeten gaan voor echo van de heupen. Heeft ook een kleine afwijking en zal waarschijnlijk ook zo een speciaal broekje moeten dragen. Hier nu sinds 3 dagen volledig op flesvoeding. Ik moet zeggen beste beslissing :lol: vind het ferm gemakkelijk. De blokken zijn meestal 4u, maar snachts kon hij al 2x 8u zonder flesje (sliep wel geen 8u hoor... een uur of 4-5). En iemand anders kan ook eens een flesje geven. Zo ga ik hem dinsdag en woensdagvoormiddag eens bij mijn mama laten want heb ook veel afspraken.
Al 2 keer postnatale kine gehad en mijn kleine man deed ook niets anders dan de boel bijeen krijsen... gezellig is anders :roll:. Heeft hier ook nog regelmatig last van krampen. Ofwel weent hij omdat hij zijn slaap niet vindt ofwel van de krampen...
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 5 juni 2021, 12:28

zonnetje75 schreef:
4 juni 2021, 21:53
Hier midden in week 6 en momenteel de ergste week tot nu toe. We zitten met spruw wat heel zijn eetpatroon verstoord heeft, dan nog de warmte en meer stoelgangproblemen en krampjes door oa veranderingen in voeding... ook veel te veel afspraken deze week + onverwachte uitnodiging voor vaccin via QVAX...heeft mij ganse dag gekost vandaag om hem terug rustig te krijgen... nu effe me time (5 min :lol: ) en dan slapen (hopelijk... 8) )
Van een echt sprongetje deze week heb ik in alle chaos niets gemerkt. Zou dan eerder zeggen dat dit vorige week was omdat hij toen plots echt begon te kijken enzo. Was ook de eerste keer dat het me zelf op viel hoe hard hij al veranderd is. Is al niet meer mijn klein baby’tje :? gaat toch snel..
Qua kleding hier ook bodietje korte mouwen en dan 1 TOG slaapzakje. We beginnen aan maat 62. Vinden jullie ook dat er zo veel verschil op zit naargelang het merk? Is toch wel wat zoeken wat voor hem goed past.
@Hoop, ben jij nu volledig gestopt met borstvoeding? Hier ligt alles wat overhoop. Door de spruw dronk hij zeer onrustig aan de borst. En omdat ik hem niet kan zien afzien best wel wat voedingen overgeslagen. Probeer nu te stabiliseren (en mijn borsten wat te laten kalmeren) op 2 voedingen per dag. Eens dat gelukt gaan we verder.
@Babske, zeer veel bewondering ervoor dat je dat alleen doet. Vind het met 2 al pittig! @Zoemers, idem!
@irisbloem, hoe is het nog met Emma? Blijft ze mooi bijkomen?
@SilentHeyoka, hoe is het nog met jou? En YDV?
Idd die krampjes en stoelgangproblemen blijft een hekel punt bij baby’s he. Juliette blijft maar diarree hebben van haar nieuwe melk. Maandag afspraak bij pediater maar volgens apotheek kan het tot een maand duren voordat het lichaam gewend is aan johannesbroodpitmeel dat in de melk zit. Probleem is dat ze minder en minder plast omdat alle vocht id stoelgang zit 😏 ze blijft wel levendig en ze kan vechten tegen de slaap als de beste dus nog niet uitgedroogd want dan zou ze slap zijn. Maar ga toch blij zijn als we pediater maandag gezien hebben(voor de 4e keer op 5weken 😏)

Idd de maten van kleding verschillen van merk tot merk. Hier nog veel 56 maar soms doe ik iets aan dat toch wat spant en dan leg ik het ineens apart. Pampers maat 1 waren op en was aan maat 2 begonnen maar daar zwemt ze in 😂 terwijl de 1tjes spannen. Ze zit dus tussen 2 maten in 🤷🏽‍♀️

Ik ben “blij” om te horen dat jullie baby’s ook ontregeld zijn als er afspraken/te veel prikkels zijn. Sommige mensen snappen dat niet en doen dan vervelende uitspraken waarvan ik kwaad word. Ik weet perfect wanneer mn baby overstuur is en dan zit ik savonds met de miserie dat ze vecht tegen de slaap 😔
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 5 juni 2021, 17:17

Hasse heeft echt wel veel last van de hitte. Overdag vaak overstuur geweest. Vandaag heeft ze al veel geslapen.

Vannacht was het erg warm op onze slaapkaler. Heb ze met body zonder mouwen en t-shirtje te slapen gelegd. Vanmorgen had ze het nog warm in haar nekje.

Eerste kine is bij intake gebleven. Hasse had honger en het gaatje in het speentje was weer geblokkeerd. En toen was de afspraak gedaan en kon ik met haar op de rand van een plantenbak gaan zitten. Want in de wachtruimte mag je nu niet blijven en alle bankjes stonden in de zon. Maandag terug maar dan past mijn vader even op.

Spruw is echt niet tod he. Heb je medicatie gekregen, Zonnetje?

De maten zijn rampzalig he. Je doet van 1 merk iets aan en dan zit zelfs 62 krap. En dan pak je iets anders en dan zwemt ze in 56 nog rond.

Babske84, je kan eens testen met een ander merk. Bv de kruidvat luiers maat 2 zijn wel kleiner dan die van pampers. Dat zie je ook op de kg's op de pakken. Die van pampers zijn tot 8kg en die van Kruidvat tot 6kg.

Ik probeer iedere week 4 dagen echt thuis te blijven. Dan heb ik echt een happy baby die al stevige slaapjes begint te doen. Vannacht heeft ze geslapen van 23u30 tot 6u30. En dan tot 9u toen mijn wekker ging. Tegen 11u terug in de box en dan heeft ze toch bijna 2u geslapen. De namiddagen zijn minder stabiel.

Morgen al 12 weken hier!
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 6 juni 2021, 10:34

Sara1987 schreef:
5 juni 2021, 17:17
Hasse heeft echt wel veel last van de hitte. Overdag vaak overstuur geweest. Vandaag heeft ze al veel geslapen.

Vannacht was het erg warm op onze slaapkaler. Heb ze met body zonder mouwen en t-shirtje te slapen gelegd. Vanmorgen had ze het nog warm in haar nekje.

Eerste kine is bij intake gebleven. Hasse had honger en het gaatje in het speentje was weer geblokkeerd. En toen was de afspraak gedaan en kon ik met haar op de rand van een plantenbak gaan zitten. Want in de wachtruimte mag je nu niet blijven en alle bankjes stonden in de zon. Maandag terug maar dan past mijn vader even op.

Spruw is echt niet tod he. Heb je medicatie gekregen, Zonnetje?

De maten zijn rampzalig he. Je doet van 1 merk iets aan en dan zit zelfs 62 krap. En dan pak je iets anders en dan zwemt ze in 56 nog rond.

Babske84, je kan eens testen met een ander merk. Bv de kruidvat luiers maat 2 zijn wel kleiner dan die van pampers. Dat zie je ook op de kg's op de pakken. Die van pampers zijn tot 8kg en die van Kruidvat tot 6kg.

Ik probeer iedere week 4 dagen echt thuis te blijven. Dan heb ik echt een happy baby die al stevige slaapjes begint te doen. Vannacht heeft ze geslapen van 23u30 tot 6u30. En dan tot 9u toen mijn wekker ging. Tegen 11u terug in de box en dan heeft ze toch bijna 2u geslapen. De namiddagen zijn minder stabiel.

Morgen al 12 weken hier!
Amaai dat gaat ook snel!
Otis heeft ook echt last van de hitte, ik kreeg hel niet afgekoeld, dus heb hem dan maar in bad gezet (wel aan 37 graden hoor, maar dan kon ik dat zweet toch afwassen). En daarna was hij meteen opnieuw helemaal klam. Toch echt zoeken hoe ze dan goed kunnen slapen….
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 6 juni 2021, 10:38

Hoop88 schreef:
5 juni 2021, 10:45
Hier ook gisteren moeten gaan voor echo van de heupen. Heeft ook een kleine afwijking en zal waarschijnlijk ook zo een speciaal broekje moeten dragen. Hier nu sinds 3 dagen volledig op flesvoeding. Ik moet zeggen beste beslissing :lol: vind het ferm gemakkelijk. De blokken zijn meestal 4u, maar snachts kon hij al 2x 8u zonder flesje (sliep wel geen 8u hoor... een uur of 4-5). En iemand anders kan ook eens een flesje geven. Zo ga ik hem dinsdag en woensdagvoormiddag eens bij mijn mama laten want heb ook veel afspraken.
Al 2 keer postnatale kine gehad en mijn kleine man deed ook niets anders dan de boel bijeen krijsen... gezellig is anders :roll:. Heeft hier ook nog regelmatig last van krampen. Ofwel weent hij omdat hij zijn slaap niet vindt ofwel van de krampen...
Ik heb ipv een dubbele pamper een ander systeem bedacht : ik heb een wasbare luier gekocht (die zijn tussen de beentjes al breder) en heb daar dan nog een tetradoek in gestoken (je kan daar zo inleggers insteken, en dus heb ik in dat sleufje een doek gestoken). Veel handiger dan een dubbele pamper. Die wasbare luier doe ik ook gewoon boven zijn kleedjes aan, die hebben nog een mooi motiefje 😅 maar dan moest ik dus idd niet sukkelen met zijn kleren over twee pampers te krijgen, nu doet hij zijn gewone kleedjes aan. En met het feit dat die doek vast zit in die luier is dat echt wel snel aan en uit.

Weet je al of jij echt zo een plastic broekje of harnasje moet aandoen?
De orthopedist zei bij mij dat het maar een afwijking van 1 graad was (dacht ik toch), en ze was onder de indruk dat de arts van K&G dat zelfs opgemerkt had.
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 6 juni 2021, 11:12

Vlug even een reactie Emma komt goed bij maar hier ook al veel last gehad van krampen en ongedurigheid We hebben al diverse keren een oefenlachje gezien 😍 Is wel niet evident nu omdat ik vanaf nu deeltijds moet werken en dat in combinatie met borstvoeding...

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 6 juni 2021, 16:29

zoemers schreef:
6 juni 2021, 10:34
Amaai dat gaat ook snel!
Otis heeft ook echt last van de hitte, ik kreeg hel niet afgekoeld, dus heb hem dan maar in bad gezet (wel aan 37 graden hoor, maar dan kon ik dat zweet toch afwassen). En daarna was hij meteen opnieuw helemaal klam. Toch echt zoeken hoe ze dan goed kunnen slapen….
Je mag ze bij heet weer kennelijk ook een iets frisser badje geven. Hasse is al 1 keer in haar minimini zwembad geweest. Water was ongeveer 34 graden denk ik.

Dat vond ze echt tof.

Vandaag is het voor haar alweer te warm. Mijn arme kabouter, de zomer moet nog beginnen...
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten