Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 6 juni 2021, 17:31

zoemers schreef:
6 juni 2021, 10:38
Hoop88 schreef:
5 juni 2021, 10:45
Hier ook gisteren moeten gaan voor echo van de heupen. Heeft ook een kleine afwijking en zal waarschijnlijk ook zo een speciaal broekje moeten dragen. Hier nu sinds 3 dagen volledig op flesvoeding. Ik moet zeggen beste beslissing :lol: vind het ferm gemakkelijk. De blokken zijn meestal 4u, maar snachts kon hij al 2x 8u zonder flesje (sliep wel geen 8u hoor... een uur of 4-5). En iemand anders kan ook eens een flesje geven. Zo ga ik hem dinsdag en woensdagvoormiddag eens bij mijn mama laten want heb ook veel afspraken.
Al 2 keer postnatale kine gehad en mijn kleine man deed ook niets anders dan de boel bijeen krijsen... gezellig is anders :roll:. Heeft hier ook nog regelmatig last van krampen. Ofwel weent hij omdat hij zijn slaap niet vindt ofwel van de krampen...
Ik heb ipv een dubbele pamper een ander systeem bedacht : ik heb een wasbare luier gekocht (die zijn tussen de beentjes al breder) en heb daar dan nog een tetradoek in gestoken (je kan daar zo inleggers insteken, en dus heb ik in dat sleufje een doek gestoken). Veel handiger dan een dubbele pamper. Die wasbare luier doe ik ook gewoon boven zijn kleedjes aan, die hebben nog een mooi motiefje 😅 maar dan moest ik dus idd niet sukkelen met zijn kleren over twee pampers te krijgen, nu doet hij zijn gewone kleedjes aan. En met het feit dat die doek vast zit in die luier is dat echt wel snel aan en uit.

Weet je al of jij echt zo een plastic broekje of harnasje moet aandoen?
De orthopedist zei bij mij dat het maar een afwijking van 1 graad was (dacht ik toch), en ze was onder de indruk dat de arts van K&G dat zelfs opgemerkt had.
Juliette had ook een afwijking van 1graad maar ik moet niets speciaal doen. Wel raar dat er ook hier weer verschillende behandelingen zijn he 😏
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 6 juni 2021, 21:44

Hier ook een afwijking van 1 a 2% zei de orthopedist. Morgen bellen wat het verdict wordt...
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 7 juni 2021, 12:43

Sara1987 schreef:
6 juni 2021, 16:29
zoemers schreef:
6 juni 2021, 10:34
Amaai dat gaat ook snel!
Otis heeft ook echt last van de hitte, ik kreeg hel niet afgekoeld, dus heb hem dan maar in bad gezet (wel aan 37 graden hoor, maar dan kon ik dat zweet toch afwassen). En daarna was hij meteen opnieuw helemaal klam. Toch echt zoeken hoe ze dan goed kunnen slapen….
Je mag ze bij heet weer kennelijk ook een iets frisser badje geven. Hasse is al 1 keer in haar minimini zwembad geweest. Water was ongeveer 34 graden denk ik.

Dat vond ze echt tof.

Vandaag is het voor haar alweer te warm. Mijn arme kabouter, de zomer moet nog beginnen...
Ah, dat is goed dat je dat zegt! Durfde ik tot nu toe nog niet, maar dan toch ook eens proberen als het echt superwarm,is!
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 7 juni 2021, 12:45

Babske84 schreef:
6 juni 2021, 17:31
zoemers schreef:
6 juni 2021, 10:38
Hoop88 schreef:
5 juni 2021, 10:45
Hier ook gisteren moeten gaan voor echo van de heupen. Heeft ook een kleine afwijking en zal waarschijnlijk ook zo een speciaal broekje moeten dragen. Hier nu sinds 3 dagen volledig op flesvoeding. Ik moet zeggen beste beslissing :lol: vind het ferm gemakkelijk. De blokken zijn meestal 4u, maar snachts kon hij al 2x 8u zonder flesje (sliep wel geen 8u hoor... een uur of 4-5). En iemand anders kan ook eens een flesje geven. Zo ga ik hem dinsdag en woensdagvoormiddag eens bij mijn mama laten want heb ook veel afspraken.
Al 2 keer postnatale kine gehad en mijn kleine man deed ook niets anders dan de boel bijeen krijsen... gezellig is anders :roll:. Heeft hier ook nog regelmatig last van krampen. Ofwel weent hij omdat hij zijn slaap niet vindt ofwel van de krampen...
Ik heb ipv een dubbele pamper een ander systeem bedacht : ik heb een wasbare luier gekocht (die zijn tussen de beentjes al breder) en heb daar dan nog een tetradoek in gestoken (je kan daar zo inleggers insteken, en dus heb ik in dat sleufje een doek gestoken). Veel handiger dan een dubbele pamper. Die wasbare luier doe ik ook gewoon boven zijn kleedjes aan, die hebben nog een mooi motiefje 😅 maar dan moest ik dus idd niet sukkelen met zijn kleren over twee pampers te krijgen, nu doet hij zijn gewone kleedjes aan. En met het feit dat die doek vast zit in die luier is dat echt wel snel aan en uit.

Weet je al of jij echt zo een plastic broekje of harnasje moet aandoen?
De orthopedist zei bij mij dat het maar een afwijking van 1 graad was (dacht ik toch), en ze was onder de indruk dat de arts van K&G dat zelfs opgemerkt had.
Juliette had ook een afwijking van 1graad maar ik moet niets speciaal doen. Wel raar dat er ook hier weer verschillende behandelingen zijn he 😏
Ze behandelen meestal pas echt vanaf 3 maanden blijkbaar, dus misschien is ze nog te klein en hopen ze dat ze er nog uitgroeit? Ik zou het alleszins nog vragen bij je volgende controles 🙈
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 7 juni 2021, 13:55

Ik ben regelmatig komen kijken op het forum, want ook wij hadden efkes onze handen vol met kleine meid die zo rusteloos kon zijn. Iedereen leek het sprongetje te doorworstelen. Ergens wel geruststellend zoals Babske zei, dat het normaal is. Nu heeft ze enkel nog onrustige avonden, zo van 18u tot 22u en dan slaapt ze als een blok door te 4u. Wie weet gaat ze Hasse achterna, slapen tot 8u? :) Hoewel ze nog veel slaapt tijdens de dag, wat wel tijd geeft om iets te doen of juist rustig niets te doen :)
Met de warmte hebben we nog geen echte last gehad. We hebben een fris huis. Bij hittegolven kruipt de hitte natuurlijk ook wel binnen, maar dat zijn zorgen voor de zomer...
Slapen doet ze nu nog in pyjama en fijn slaapzakje zonder mouwen (slaapkamer was toen 20 graden).

Babske en irisbloem, hoewel onze kindjes een andere leeftijd hebben, blijven we gelijklopen qua ontwikkeling (uitgerekende datum was toch in dezelfde week?). Vind ik wel leuk om zo mee te volgen, gelijkenissen en verschillen!

Kine moet ik nog altijd voor bellen... duidelijk last van uitstelgedrag...
Woensdag wel naar kind en gezin. Zeer benieuwd naar hoeveel ze gegroeid is en naar haar gewichtje! Blijkbaar zijn er maar weinig baby's die geen afwijking hebben, dus zal ik niet moeten raar kijken als er een kleine afwijking is ;)?


Deze week zal ik de gekregen kleertjes van maatje 62 eens sorteren op grootte. Ik heb maar weinig 56 liggen en zit nu te schipperen tussen 54 en 62. Idd, wat een verschil! En... zal ze echt zo snel groeien? :shock: :lol:

We kijken ook enorm uit naar het eerste lachje!! Een tevredenheid op haar gezichtje is al af te lezen, maar een echte lach naar ons hebben we nog niet cadeau gekregen. Maar zo leuk om naar uit te kijken en reactie uit te lokken.
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 11 juni 2021, 9:58

Alles goed bij kind en gezin! Geen afwijking in bekken.
54 cm en 4kg 400, ze zit terug pal op de middenlijn, net zoals bij de geboorte 👍😊
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 11 juni 2021, 18:34

Ik ben gisteren op mijn vraag voor een extra meetmoment naar het consultatiebureau geweest. Hasse is 62 cm lang en 5kg100 zwaar. Qua lengte zit ze op p75 of er boven maar haar gewicht wil niet mee. Ze wijkt steeds meer af van haar lijntje. Van net onder p50 zit ze nu onder p25. Dat is dus niet goed. Over 2 weken moet ik sowieso terug voor de vaccinaties. Hopelijk gaat de gewichtscurve dan terug de hoogte in...
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mich75 » 11 juni 2021, 19:32

Het is vooral belangrijk dat je kindje haar eigen curve volgt. K&G houden heel strikt vast aan hun curves en als je kindje dat niet volgt is er een probleem.

Bij mijn dochter zijn ze blijven zagen tot de laatste controle, maar het is gewoon een heel slank meisje met tonnen energie.

Bij de tweeling was het nog erger en dan vooral met ons zoontje, alles stond in het rood, hij stond met zijn gewicht een heel stuk onder p0. Ik moest naar de pediater want hij zou onherstelbare hersenschade oplopen.
Mijn gevoel zei dat het niet nodig was en ik heb het ook niet gedaan. Bij de controle op 12m konden ze niet wegen en meten wegens Corona, op 15m wel en toen was het al iets beter.

Vorige week 24m controle, ineens alles in het groen, terwijl ik vind dat ze nogal langs de zware kant zijn, maar K&G is tevreden, is denk ik de eerste keer.

Volg vooral je moederinstinct, als dat zegt dat er iets mis is, laat het dan zeker verder opvolgen, maar neem K&G met een korreltje zout.

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 11 juni 2021, 21:12

Ja, dat vind ik inderdaad goed advies mich75, ik ga vooral doen wat ikzelf denk. En een proficiat trouwens zag ik in het andere groepje ❤️

Ik heb intussen via de mynexuzhealth app ook het verslag van de orthopedist gezien over de heupjes van Otis.
Hij heeft Graf Type IIa heupdysplasie. Een normale hoek van de heup is 60 graden, die van hem was 59. Aangezien hij op het moment van de echo nog jonger dan 3 maanden was is dat officieel “fysiologisch onrijp”. Vandaar dus de dubbele pamper en opnieuw controle op 3 maanden. Als er op 3 maanden nog een hoek kleiner dan 60 graden is dan moet er iets grondiger gebeuren.
Ik ben echt wel fan van die app waar ik alle verslagen van alle consultaties en onderzoeken kan nalezen!

Intussen slaapt Otis ‘s nachts van 21 u tot 6 u….
Sinds drie nachten nu. Ik vraag me af of het van de hitte is.
Ik maak me momenteel echt geen zorgen of hij wel genoeg voedingen krijgt aangezien hij overdag gemiddeld tussen de 9 a 10 keer wil drinken. Dus ik heb goeie nachten, maar overdag krijg ik niets gedaan LOL.
Otis was qua gewicht gestart op P50, dan een hele tijd op P65, en eergisteren bij pediater op P70. Dus hij kopt zeker goed bij. Al heb ik zelf wel niet telkens een nacht van 9 uur aan een stuk hoor, Otis kreunt veel ‘s nachts en daar word ik toch altijd wakker van, even checken of alles is, om dan terug in te slapen. Maar ik klaag zeeeeeeeker niet!!

Ik heb trouwens ook een een draagconsult gedaan voor een draagzak (ik had al een draagdoek om te knopen maar wilde nu eens iets met minder “gedoe” voor als ik eens snel ergens naartoe moet). Ik heb dat gedaan bij Madoek in Rumst. Echt grote fan, die heeft me echt veel tips gegeven. Ik heb 5 draagzakken gepast, en nu eentje te leen om een week te testen, maar dat model ga ik kopen denk ik!

Hoe zit het nog met jullie kleine bollies?
Keigoed dat jij geen heupafwijkijng hebt SilentHeyoka 😅
Weet jij nu al iets Hoop88?
En Sara1987, inderdaad afwachten dan en goed blijven monitoren, veel kan je er waarschijnlijk niet aanndoen he….
Ik hoop echt dat we niet teveel hittegolven krijgen deze zome. Nu is het in mijn huis 24,5 graden al, en het is nog niet eens een hittegolf….
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 11 juni 2021, 22:58

Ze wijkt serieus af van haar eigen lijntje.

Ik vind op zich dat ze zich goed ontwikkelt maar ook bij la leche league geven ze aan dat het niet goed zit. We zullen zien... molenteel drint ze de meeste dagen 8 keer 110ml. Hopelijk is dat voldoende om haar goed te laten ontwikkelen...
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 12 juni 2021, 13:35

zoemers schreef:
11 juni 2021, 21:12
Ja, dat vind ik inderdaad goed advies mich75, ik ga vooral doen wat ikzelf denk. En een proficiat trouwens zag ik in het andere groepje ❤️

Ik heb intussen via de mynexuzhealth app ook het verslag van de orthopedist gezien over de heupjes van Otis.
Hij heeft Graf Type IIa heupdysplasie. Een normale hoek van de heup is 60 graden, die van hem was 59. Aangezien hij op het moment van de echo nog jonger dan 3 maanden was is dat officieel “fysiologisch onrijp”. Vandaar dus de dubbele pamper en opnieuw controle op 3 maanden. Als er op 3 maanden nog een hoek kleiner dan 60 graden is dan moet er iets grondiger gebeuren.
Ik ben echt wel fan van die app waar ik alle verslagen van alle consultaties en onderzoeken kan nalezen!

Intussen slaapt Otis ‘s nachts van 21 u tot 6 u….
Sinds drie nachten nu. Ik vraag me af of het van de hitte is.
Ik maak me momenteel echt geen zorgen of hij wel genoeg voedingen krijgt aangezien hij overdag gemiddeld tussen de 9 a 10 keer wil drinken. Dus ik heb goeie nachten, maar overdag krijg ik niets gedaan LOL.
Otis was qua gewicht gestart op P50, dan een hele tijd op P65, en eergisteren bij pediater op P70. Dus hij kopt zeker goed bij. Al heb ik zelf wel niet telkens een nacht van 9 uur aan een stuk hoor, Otis kreunt veel ‘s nachts en daar word ik toch altijd wakker van, even checken of alles is, om dan terug in te slapen. Maar ik klaag zeeeeeeeker niet!!

Ik heb trouwens ook een een draagconsult gedaan voor een draagzak (ik had al een draagdoek om te knopen maar wilde nu eens iets met minder “gedoe” voor als ik eens snel ergens naartoe moet). Ik heb dat gedaan bij Madoek in Rumst. Echt grote fan, die heeft me echt veel tips gegeven. Ik heb 5 draagzakken gepast, en nu eentje te leen om een week te testen, maar dat model ga ik kopen denk ik!

Hoe zit het nog met jullie kleine bollies?
Keigoed dat jij geen heupafwijkijng hebt SilentHeyoka 😅
Weet jij nu al iets Hoop88?
En Sara1987, inderdaad afwachten dan en goed blijven monitoren, veel kan je er waarschijnlijk niet aanndoen he….
Ik hoop echt dat we niet teveel hittegolven krijgen deze zome. Nu is het in mijn huis 24,5 graden al, en het is nog niet eens een hittegolf….
Aaaah ik ben “blij” om te lezen dat Otis snachts ook zo kreunt. Juliette kan dat uuuren aan een stuk doen en op dat moment ook altijd liggen woelen, beentjes optrekken,…het lijkt of ze dan aan het duwen is voor stoelgang te maken maar dan uuren aan een stuk 😏 begint meestal rond 3u…ik doe ondertussen 1 oordopje in want ik kan er niet van slapen en kan ze ook niet helpen op dat moment. Ik merk wel dat ze op die momenten licht slaapt en dat overdag inhaalt. Ze is nu 6weken maar slaapt echt veeeel en lang overdag. Dutjes van 3-5u zijn dagelijkse kost…

Ik heb ook een draagdoek om te knopen maar na een paar uur zit hij losser en niet meer zo comfortabel. Ik gebruik de laatste dagen de Ergobaby Omni 360 cool air. Ze is er nog ietske te klein voor want zit “diep” in de draagzak maar veel ergonomischer voor beide 😊 vanuit de draagzak kan ik ze ook veel beter wegleggen in parkje als ze slaapt. Vanuit de draagdoek kan ik dat niet. Ze wil wel niet liggen/slapen in de draagmand van de buggy. Zijn er nog baby’s die hier niet in willen liggen? 🤷🏽‍♀️
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 12 juni 2021, 13:37

Sara1987 schreef:
11 juni 2021, 22:58
Ze wijkt serieus af van haar eigen lijntje.

Ik vind op zich dat ze zich goed ontwikkelt maar ook bij la leche league geven ze aan dat het niet goed zit. We zullen zien... molenteel drint ze de meeste dagen 8 keer 110ml. Hopelijk is dat voldoende om haar goed te laten ontwikkelen...
Goh, ik zou me niet te hard zorgen maken…de ene week drinken ze meer dan de andere. Vorige week als het zo warm was, heb ik altijd melk aangeboden ook al was er geen 3u tussen. Het kind had duidelijk dorst.
Als je twijfelt zou ik naar de pediater gaan maar mij hebben ze altijd gezegd: zolang ze actief is, drinken ze genoeg. Als ze loom zijn en enkel nog slapen, zijn ze aan het uitdrogen en drinken ze niet genoeg.
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 12 juni 2021, 13:38

SilentHeyoka schreef:
11 juni 2021, 9:58
Alles goed bij kind en gezin! Geen afwijking in bekken.
54 cm en 4kg 400, ze zit terug pal op de middenlijn, net zoals bij de geboorte 👍😊
Toppie! Ze doet dat goed 😀 ieder kindje heeft zn eigen tempo he.
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 12 juni 2021, 14:50

Babske84 schreef:
12 juni 2021, 13:35

Aaaah ik ben “blij” om te lezen dat Otis snachts ook zo kreunt. Juliette kan dat uuuren aan een stuk doen en op dat moment ook altijd liggen woelen, beentjes optrekken,…het lijkt of ze dan aan het duwen is voor stoelgang te maken maar dan uuren aan een stuk 😏 begint meestal rond 3u…ik doe ondertussen 1 oordopje in want ik kan er niet van slapen en kan ze ook niet helpen op dat moment. Ik merk wel dat ze op die momenten licht slaapt en dat overdag inhaalt. Ze is nu 6weken maar slaapt echt veeeel en lang overdag. Dutjes van 3-5u zijn dagelijkse kost…

Ik heb ook een draagdoek om te knopen maar na een paar uur zit hij losser en niet meer zo comfortabel. Ik gebruik de laatste dagen de Ergobaby Omni 360 cool air. Ze is er nog ietske te klein voor want zit “diep” in de draagzak maar veel ergonomischer voor beide 😊 vanuit de draagzak kan ik ze ook veel beter wegleggen in parkje als ze slaapt. Vanuit de draagdoek kan ik dat niet. Ze wil wel niet liggen/slapen in de draagmand van de buggy. Zijn er nog baby’s die hier niet in willen liggen? 🤷🏽‍♀️
Ja dat kreunen, amaai 🙈 en idd ook de hele tijd woelen en met die beentjes bewegen, maar al slapend…
Daarmee ook dat ik die wikkel gebruik om hem toch een beetje op zijn plaats te houden in zijn bed haha!

Die ergobaby vond ik er niet echt gezellig uitzien, dus ik wilde liever nog iets van echte geweven stof met toch iets van knopen 🙂
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 14 juni 2021, 12:56

Amai, wat gaat het toch snel bij iedereen!
Hier dan toch een sprongetje gehad op ongeveer 7 weken. Elk anderhalf uur willen drinken, hangerig,... viel wel ook samen met het begin van het warme weer... en nu hebben we een andere baby. Hij slaapt nu elke “nacht” tussen de 6 en 8 uur. Zijn “nachten” beginnen wel nog steeds rond een uur of 1 à half 2. Als dat nu nog wat zou kunnen verschuiven :D En inderdaad er wordt soms best wel wat gekreund en met de beentjes getrappeld in zijn slaap. En dan nog mijn man die snurkt als hij moe is... :roll: 🙈😂
Ook laat hij nu veel gemakkelijker boertjes (de baby, niet mijn man :wink: ).. vind het wel bijzonder om te zien hoe ze zo plots iets nieuws kunnen.
Van de spruw zijn we nog niet helemaal verlost, ondanks de medicatie. Hij heeft er wel niet echt last meer van maar de witte puntjes zijn nog niet volledig weg. Zal wel blij zijn als we daar niet meer mee bezig moeten zijn. Ben nu ook nog meer aan het wassen :shock:
Qua draagzak hebben wij hier ook een ergobaby adapt cool mesh. Ziet er wel praktisch uit, zeker voor langere wandelingen, alleen vind ik dat onze kleine man er nu nog niet echt heel goed in zit. Hij verdrinkt echt nog wel in de zak. Kijken of we nog beter afgesteld krijgen. Ik lees dat het bij jou wel lukt Babske? Of toch nog proberen een draagdoek te vinden, maar heb beetje schrik dat tegen dat we die hebben, hij groot genoeg gaat zijn voor zijn draagzak :lol: Alle tips zijn welkom. Zou ook wel graag iets meer mijn handen vrij hebben tijdens de dag :D
Dit WE voor het eerst wat meer bezoek gehad. Onze man heeft genoten van alle aandacht. Zo lang hij maar dicht tegen iemand zijn borst kan liggen. :lol: Met het goede weer konden we ook buiten zitten waardoor het minder druk was voor hem. Ging hem echt wel beter af. Al blijf ik wel jou tip volgen Sara, toch paar dagen in de week geen afspraken, zodat hij voldoende kan bekomen. Zie hem ook liever happy 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 30 gasten