Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 18 december 2020, 16:49

irisbloem schreef:
17 december 2020, 18:42
zonnetje75 schreef:
17 december 2020, 18:29
irisbloem schreef:
17 december 2020, 16:01
Ik had vandaag mijn 20 weken echo en men heeft SUA vastgesteld nl een ader tekort in de navelstreng Dit kan groeiachterstand geven en ze is inderdaad wat kleiner maar valt nog binnen de curve Ik maak mij wel ongerust want ik las nu ook dat dit afwijkingen kan geven aan hart en nieren Nu lag ze niet goed vandaag en wou zich niet draaien, daarbij ligt mijn placenta vooraan wat een duidelijke echo ook bemoeilijkt, en zo kon ze niet alles in detail bekijken, het hartje was 1 van die dingen Nu moet ik volgende week terug om nog een poging te wagen maar ik maak mij intussen wel ongerust Heb haar nu gemaild met vraag om extra info Het is bij mij precies altijd wel iets Na 5 jaar en enkele vroege miskramen geraak ik eindelijk zwanger, krijg ik bloeding vanuit baarmoeder, stopt 1 van de 2 met groeien en nu dit weer 🙁
Oooh irisbloem.... ik had nog geen tijd gehad om te reageren eerder deze week, maar ik dacht, aan de reacties te zien dat het bij iedereen wel goed leek te lopen. Nu dit weer... In elk geval goed dat je volgende week al mag terug gaan (en dat ze je niet laten wachten tot na de kerstvakantie). Ik heb hier nog nooit van gehoord, dus kan er ook niks zinnig over zeggen. Hoop gewoon zooo dat het allemaal mee valt en je meisje in orde is. Dikke knuffel 🤞🍀
Bedankt zonnetje voor het medeleven Heb al mijn traantjes gelaten vandaag Ik zie haar al zo graag en hoop toch zo dat alles goed zal zijn Op internet lees ik dat het voorkomt bij 1 op 100, dat ik net weer die ene moet zijn ...

hey irisbloem, heb je ondertussen nog terug iets gehoord van de gyneacologe? Al vermoed ik dat je pas echt wat geruster zal zijn als je de echo gehad hebt volgende week en beter weet hoe het zit.
Ik heb het ook effe heel moeilijk gehad toen we moesten wachten op de hertest voor CMV. Ondanks de goeie raad hier is het mij toen niet echt goed gelukt om te relativeren. :wink: Je hoort en leest wel statistieken, maar als jij net die ene procent bent die pech hebt.. en met het traject dat we afgelegd hebben.. je begint het bijna gewoon te worden om die uitzondering te zijn...
Een goeie vriendin wist mij wel te vertellen dat de geneeskunde ondertussen niet stil staat en dat ze al wel veel kunnen (in mijn geval ging het dan over kindjes terug laten horen, maar hetzelfde geldt voor hartoperaties, als het zo ver zou komen dan). Dat gaf me toen wel weer terug wat moed, weten dat er nog opties zijn. 🤞🍀

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 18 december 2020, 17:01

Wat de vragen rond bevalling betreft, ik kan ook niet zeggen dat ik er naar uit kijk... maar zoals hier ook al gezegd is, het zal zeker niet het ergste zijn dat we meegemaakt hebben...
Had in het ziekenhuis al eens geïnformeerd hoe dat nu zit met infosessies en zo, zeker nu met Covid. Daar werd mij gezegd dat ik mij daar voor week 30 geen zorgen over moest maken. Is misschien naïef, maar tot dan ga ik dus struisvogel spelen en er nog niet aan denken.

PS. toch wel ergens gerustgesteld dat kilo's er bij nog meer mensen beginnen bijkomen 8)

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 18 december 2020, 17:46

zonnetje75 schreef:
18 december 2020, 16:49
irisbloem schreef:
17 december 2020, 18:42
zonnetje75 schreef:
17 december 2020, 18:29


Oooh irisbloem.... ik had nog geen tijd gehad om te reageren eerder deze week, maar ik dacht, aan de reacties te zien dat het bij iedereen wel goed leek te lopen. Nu dit weer... In elk geval goed dat je volgende week al mag terug gaan (en dat ze je niet laten wachten tot na de kerstvakantie). Ik heb hier nog nooit van gehoord, dus kan er ook niks zinnig over zeggen. Hoop gewoon zooo dat het allemaal mee valt en je meisje in orde is. Dikke knuffel 🤞🍀
Bedankt zonnetje voor het medeleven Heb al mijn traantjes gelaten vandaag Ik zie haar al zo graag en hoop toch zo dat alles goed zal zijn Op internet lees ik dat het voorkomt bij 1 op 100, dat ik net weer die ene moet zijn ...

hey irisbloem, heb je ondertussen nog terug iets gehoord van de gyneacologe? Al vermoed ik dat je pas echt wat geruster zal zijn als je de echo gehad hebt volgende week en beter weet hoe het zit.
Ik heb het ook effe heel moeilijk gehad toen we moesten wachten op de hertest voor CMV. Ondanks de goeie raad hier is het mij toen niet echt goed gelukt om te relativeren. :wink: Je hoort en leest wel statistieken, maar als jij net die ene procent bent die pech hebt.. en met het traject dat we afgelegd hebben.. je begint het bijna gewoon te worden om die uitzondering te zijn...
Een goeie vriendin wist mij wel te vertellen dat de geneeskunde ondertussen niet stil staat en dat ze al wel veel kunnen (in mijn geval ging het dan over kindjes terug laten horen, maar hetzelfde geldt voor hartoperaties, als het zo ver zou komen dan). Dat gaf me toen wel weer terug wat moed, weten dat er nog opties zijn. 🤞🍀
Gynaecologe nog gesproken intussen en ze maakt zich voorlopig geen zorgen maar wil mij geen volledige zekerheid geven alvorens ze alles in detail gezien heeft Wat ze reeds zag van het hart was goed maar met die SUA maak ik mij toch ongerust Mijn fertiliteitsarts zegt dat hij dit jaar al 20 mensen heeft gehad dit jaar met SUA en dat ik mij niet ongerust moet maken over afwijkingen Ik hoop dat ze dinsdag goed ligt en ik dan zekerheid ga krijgen Intussen ben ik 6 kg bij, vind dat wel raar toch al zoveel bij en mijn baby is 30 gram lichter dan het gemiddelde

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 22 december 2020, 18:35

Nu kon de gynaecoloog alles goed zien en het hartje is perfect in orde, we zijn opgelucht 😊
We zagen hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte, echt leuk om te zien 😍 ze was ook aan het geeuwen

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 23 december 2020, 22:50

Fijne feestdagen iedereen. Een kerst waar we kunnen genieten van een baby in onze buik...
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 24 december 2020, 8:53

Hoop88 schreef:
23 december 2020, 22:50
Fijne feestdagen iedereen. Een kerst waar we kunnen genieten van een baby in onze buik...
Voor jou en alle andere dames ook fijne feestdagen! Al zal het anders zijn dan andere jaren, zoals je zegt kunnen we nu toch genieten van een wondertje in onze buik. 🥰 dat zorgt ervoor dat 2020 voor ons toch nog zo geen slecht jaar was! ♥️ en 2021 kan alleen maar beter worden, dan mogen we allen ons wondertje ontmoeten! 😍😍
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 24 december 2020, 23:54

irisbloem schreef:
22 december 2020, 18:35
Nu kon de gynaecoloog alles goed zien en het hartje is perfect in orde, we zijn opgelucht 😊
We zagen hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte, echt leuk om te zien 😍 ze was ook aan het geeuwen
Super goed nieuws Irisbloem. Heel blij om dat te horen. Geniet van de feestdagen!

En voor alle andere dames hier, ook hele fijne feesten gewenst. De laatste keer in onze huidige gezinssamenstelling. Volgend jaar wordt het allemaal een beetje drukker. 🥳🥰

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 30 december 2020, 18:40

Oh irisbloem, zo blij voor jou!!!

Ik ben intussen 26w + 6d ver, en ik voel hem toch wel heel veel, dat stelt zo gerust!
Intussen hebben mijn ouders de kinderkamer geverfd, en nu kan ik beginnen aan het leuke werk!
Ik heb ook aan mijn broer gevraagd om al eens een ontwerp voor een kaartje te maken (dat is een grafisch ontwerper, en hij gaat het tussen zijn andere opdrachten door doen, dus ik wilde het hem wel al genoeg op voorhand vragen).
En ik ben beginnen knutselen voor de doopsuiker al 🙈
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 31 december 2020, 17:31

zoemers schreef:
30 december 2020, 18:40
Oh irisbloem, zo blij voor jou!!!

Ik ben intussen 26w + 6d ver, en ik voel hem toch wel heel veel, dat stelt zo gerust!
Intussen hebben mijn ouders de kinderkamer geverfd, en nu kan ik beginnen aan het leuke werk!
Ik heb ook aan mijn broer gevraagd om al eens een ontwerp voor een kaartje te maken (dat is een grafisch ontwerper, en hij gaat het tussen zijn andere opdrachten door doen, dus ik wilde het hem wel al genoeg op voorhand vragen).
En ik ben beginnen knutselen voor de doopsuiker al 🙈
Ik begin haar ook meer te voelen maar ik ben nog maar 21 +3 en met een placenta vooraan zal ik nog even geduld moeten hebben om haar erg regelmatig te voelen Nu varieert dit nog en de ene dag meer dan de andere afhankelijk van hoe ze ligt
Leuk dat je ouders helpen, ik zet mijn man aan het werk, we hebben een deurgat gemaakt tussen een voutekamer, waar we haar overdag gaan leggen, en onze horecazaak zodat we vlug bij haar kunnen zijn en regelmatig kunnen gaan kijken Verder is mijn man bezig met het in orde stellen van mijn oude wieg en park We zijn intussen ook gestart met een geboortelijst, amai er komt toch veel onbekend terrein op ons af De geboortekaartjes ga ik laten maken bij een lokale drukker die ook het drukwerk voor onze zaak doet en waar we heel tevreden over zijn We weten ook al door wie we de doopsuiker gaan laten verzorgen, mensen die mijn moeder goed kent en al hebben moeten knokken om hun zaak in deze tijden boven water te houden, ze hebben er echt prachtige zaken In januari begin ik figuren in stro te vlechten voor een mobiel Wat maak jij voor je doopsuiker?

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 2 januari 2021, 11:46

irisbloem schreef:
31 december 2020, 17:31

Ik begin haar ook meer te voelen maar ik ben nog maar 21 +3 en met een placenta vooraan zal ik nog even geduld moeten hebben om haar erg regelmatig te voelen Nu varieert dit nog en de ene dag meer dan de andere afhankelijk van hoe ze ligt
Leuk dat je ouders helpen, ik zet mijn man aan het werk, we hebben een deurgat gemaakt tussen een voutekamer, waar we haar overdag gaan leggen, en onze horecazaak zodat we vlug bij haar kunnen zijn en regelmatig kunnen gaan kijken Verder is mijn man bezig met het in orde stellen van mijn oude wieg en park We zijn intussen ook gestart met een geboortelijst, amai er komt toch veel onbekend terrein op ons af De geboortekaartjes ga ik laten maken bij een lokale drukker die ook het drukwerk voor onze zaak doet en waar we heel tevreden over zijn We weten ook al door wie we de doopsuiker gaan laten verzorgen, mensen die mijn moeder goed kent en al hebben moeten knokken om hun zaak in deze tijden boven water te houden, ze hebben er echt prachtige zaken In januari begin ik figuren in stro te vlechten voor een mobiel Wat maak jij voor je doopsuiker?
Bij mij ligt de placenta ook vanvoor, maar de laatste weken kan ik hem dus echt goed voelen!
Wat leuk dat je in je zaak ook een ruimte kan maken waar ze rustig zal kunnen liggen!
Ik heb kleine mannetjes van vilt gemaakt om aan een doosje te hangen. De doosjes ga ik bestellen bij Festlab online, en gewoon vullen met Smarties 😃
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 2 januari 2021, 14:45

zoemers schreef:
2 januari 2021, 11:46
irisbloem schreef:
31 december 2020, 17:31

Ik begin haar ook meer te voelen maar ik ben nog maar 21 +3 en met een placenta vooraan zal ik nog even geduld moeten hebben om haar erg regelmatig te voelen Nu varieert dit nog en de ene dag meer dan de andere afhankelijk van hoe ze ligt
Leuk dat je ouders helpen, ik zet mijn man aan het werk, we hebben een deurgat gemaakt tussen een voutekamer, waar we haar overdag gaan leggen, en onze horecazaak zodat we vlug bij haar kunnen zijn en regelmatig kunnen gaan kijken Verder is mijn man bezig met het in orde stellen van mijn oude wieg en park We zijn intussen ook gestart met een geboortelijst, amai er komt toch veel onbekend terrein op ons af De geboortekaartjes ga ik laten maken bij een lokale drukker die ook het drukwerk voor onze zaak doet en waar we heel tevreden over zijn We weten ook al door wie we de doopsuiker gaan laten verzorgen, mensen die mijn moeder goed kent en al hebben moeten knokken om hun zaak in deze tijden boven water te houden, ze hebben er echt prachtige zaken In januari begin ik figuren in stro te vlechten voor een mobiel Wat maak jij voor je doopsuiker?
Bij mij ligt de placenta ook vanvoor, maar de laatste weken kan ik hem dus echt goed voelen!
Wat leuk dat je in je zaak ook een ruimte kan maken waar ze rustig zal kunnen liggen!
Ik heb kleine mannetjes van vilt gemaakt om aan een doosje te hangen. De doosjes ga ik bestellen bij Festlab online, en gewoon vullen met Smarties 😃
Ik denk dat we ook smarties gaan nemen in combinatie met gewone doopsuiker maar voor de rest nog geen idee, er zijn nu nog teveel andere zaken Is wel mooi iets in vilt 😊 Ik heb intussen wel beslist om zelf iets te tekenen voor op het doopkaartje, mijn moeder had ik al gevraagd er ook een gedicht voor te schrijven
Ik voel nu wel doorheen heel de dag af en toe iets maar ik begin te merken dat ik het meeste na elkaar voel in de vroege ochtend in mijn bed en soms s avonds in de zetel, anders is het zo nu en dan 1 duwtje en wellicht mis ik dat als ik bezig ben, wanneer ze een reeks inzet daarentegen dan merk ik het wel 😄 soms is het iets heftiger en schrik ik ervan, is dat bij jou ook zo? Het zal wel meer en meer wennen neem ik aan

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 2 januari 2021, 16:53

irisbloem schreef:
2 januari 2021, 14:45
zoemers schreef:
2 januari 2021, 11:46
irisbloem schreef:
31 december 2020, 17:31

Ik begin haar ook meer te voelen maar ik ben nog maar 21 +3 en met een placenta vooraan zal ik nog even geduld moeten hebben om haar erg regelmatig te voelen Nu varieert dit nog en de ene dag meer dan de andere afhankelijk van hoe ze ligt
Leuk dat je ouders helpen, ik zet mijn man aan het werk, we hebben een deurgat gemaakt tussen een voutekamer, waar we haar overdag gaan leggen, en onze horecazaak zodat we vlug bij haar kunnen zijn en regelmatig kunnen gaan kijken Verder is mijn man bezig met het in orde stellen van mijn oude wieg en park We zijn intussen ook gestart met een geboortelijst, amai er komt toch veel onbekend terrein op ons af De geboortekaartjes ga ik laten maken bij een lokale drukker die ook het drukwerk voor onze zaak doet en waar we heel tevreden over zijn We weten ook al door wie we de doopsuiker gaan laten verzorgen, mensen die mijn moeder goed kent en al hebben moeten knokken om hun zaak in deze tijden boven water te houden, ze hebben er echt prachtige zaken In januari begin ik figuren in stro te vlechten voor een mobiel Wat maak jij voor je doopsuiker?
Bij mij ligt de placenta ook vanvoor, maar de laatste weken kan ik hem dus echt goed voelen!
Wat leuk dat je in je zaak ook een ruimte kan maken waar ze rustig zal kunnen liggen!
Ik heb kleine mannetjes van vilt gemaakt om aan een doosje te hangen. De doosjes ga ik bestellen bij Festlab online, en gewoon vullen met Smarties 😃
Ik denk dat we ook smarties gaan nemen in combinatie met gewone doopsuiker maar voor de rest nog geen idee, er zijn nu nog teveel andere zaken Is wel mooi iets in vilt 😊 Ik heb intussen wel beslist om zelf iets te tekenen voor op het doopkaartje, mijn moeder had ik al gevraagd er ook een gedicht voor te schrijven
Ik voel nu wel doorheen heel de dag af en toe iets maar ik begin te merken dat ik het meeste na elkaar voel in de vroege ochtend in mijn bed en soms s avonds in de zetel, anders is het zo nu en dan 1 duwtje en wellicht mis ik dat als ik bezig ben, wanneer ze een reeks inzet daarentegen dan merk ik het wel 😄 soms is het iets heftiger en schrik ik ervan, is dat bij jou ook zo? Het zal wel meer en meer wennen neem ik aan
Wij wonen op een hoeve en onze zaak is ingericht in de stallingen en schuur die aan het huis palen De voutekamer bevind zich naast de living en vlakbij de keuken, dus centraal in de privé ruimtes waar we het meest zijn en aan de andere kant aan de vroegere koestal waar een deel van onze horecazaak is, ideaal dus 😊

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 3 januari 2021, 17:28

irisbloem schreef:
2 januari 2021, 16:53
irisbloem schreef:
2 januari 2021, 14:45

Ik denk dat we ook smarties gaan nemen in combinatie met gewone doopsuiker maar voor de rest nog geen idee, er zijn nu nog teveel andere zaken Is wel mooi iets in vilt 😊 Ik heb intussen wel beslist om zelf iets te tekenen voor op het doopkaartje, mijn moeder had ik al gevraagd er ook een gedicht voor te schrijven
Ik voel nu wel doorheen heel de dag af en toe iets maar ik begin te merken dat ik het meeste na elkaar voel in de vroege ochtend in mijn bed en soms s avonds in de zetel, anders is het zo nu en dan 1 duwtje en wellicht mis ik dat als ik bezig ben, wanneer ze een reeks inzet daarentegen dan merk ik het wel 😄 soms is het iets heftiger en schrik ik ervan, is dat bij jou ook zo? Het zal wel meer en meer wennen neem ik aan
Wij wonen op een hoeve en onze zaak is ingericht in de stallingen en schuur die aan het huis palen De voutekamer bevind zich naast de living en vlakbij de keuken, dus centraal in de privé ruimtes waar we het meest zijn en aan de andere kant aan de vroegere koestal waar een deel van onze horecazaak is, ideaal dus 😊
Het duidelijkste voel ik hem ‘s nachts en ‘s avonds in de zetel. Aangezien ik thuiswerk en wel wat neerzit overdag voel ik hem hier en daar overdag ook wel! Maar vooral als ik iets gegeten heb of iets koud gedronken dan.

Misschien kan ik na deze hele miserie eens langskomen in je horeca zaak, klinkt superleuk alleszins! 😃

Mijn nicht is hier zonet een co-sleeper en kolf komen afzetten (samen met nog een berg kleren). Nu wordt het echt wel echt 😍
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 3 januari 2021, 18:01

zoemers schreef:
3 januari 2021, 17:28
irisbloem schreef:
2 januari 2021, 16:53
irisbloem schreef:
2 januari 2021, 14:45

Ik denk dat we ook smarties gaan nemen in combinatie met gewone doopsuiker maar voor de rest nog geen idee, er zijn nu nog teveel andere zaken Is wel mooi iets in vilt 😊 Ik heb intussen wel beslist om zelf iets te tekenen voor op het doopkaartje, mijn moeder had ik al gevraagd er ook een gedicht voor te schrijven
Ik voel nu wel doorheen heel de dag af en toe iets maar ik begin te merken dat ik het meeste na elkaar voel in de vroege ochtend in mijn bed en soms s avonds in de zetel, anders is het zo nu en dan 1 duwtje en wellicht mis ik dat als ik bezig ben, wanneer ze een reeks inzet daarentegen dan merk ik het wel 😄 soms is het iets heftiger en schrik ik ervan, is dat bij jou ook zo? Het zal wel meer en meer wennen neem ik aan
Wij wonen op een hoeve en onze zaak is ingericht in de stallingen en schuur die aan het huis palen De voutekamer bevind zich naast de living en vlakbij de keuken, dus centraal in de privé ruimtes waar we het meest zijn en aan de andere kant aan de vroegere koestal waar een deel van onze horecazaak is, ideaal dus 😊
Het duidelijkste voel ik hem ‘s nachts en ‘s avonds in de zetel. Aangezien ik thuiswerk en wel wat neerzit overdag voel ik hem hier en daar overdag ook wel! Maar vooral als ik iets gegeten heb of iets koud gedronken dan.

Misschien kan ik na deze hele miserie eens langskomen in je horeca zaak, klinkt superleuk alleszins! 😃

Mijn nicht is hier zonet een co-sleeper en kolf komen afzetten (samen met nog een berg kleren). Nu wordt het echt wel echt 😍
Wel nu we 2021 zijn voelt het voor mij ook al veel dichterbij dan enkele weken geleden, zeker nu we al bezig geweest zijn met de geboortelijst en we zelf al wat hebben aangekocht Inderdaad als er zo al dingen in huis staan wordt het zeer concreet Maar het brengt mij ook rust om mij op het gemak te kunnen voorbereiden op dit volledig nieuwe leven dat naar ons toekomt
Wij zitten in de Vlaamse ardennen, ik weet niet of dat ver is voor jou Vanop onze hoeve kunnen we direct heel veel mooie wandelingen maken We hebben wegens de kasseien en de talrijke heuveltjes gekozen voor een lichte en gemakkelijk wendbare kinderwagen
Deze nacht en vanmorgen vroeg heb ik haar ook veel gevoeld Ze begint vooral als ik mij op mijn andere zijde draai, bij jou ook als je anders gaat liggen? Ik voelde haar weer even aan de buitenkant, mijn man sliep dus hij heeft het weer gemist Overdag inderdaad af en toe een duwtje, ik kan wel niet direct een link leggen met eten of drinken, eerder mijn houding

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 12 januari 2021, 17:55

Hey,

Hoe is het ondertussen met iedereen? Hier gisteren nog een extra controle gehad op 25 weken en alles was nog steeds ok. Onze mini wilde natuurlijk weer niet meewerken tijdens de echo, gevolg geen fotootje om aan de collectie toe te voegen! :mrgreen:
Ook de suikertest gehad. Geen telefoontje gehad vandaag, dus ik denk dan dat ik er van mag uit gaan dat alles in orde is. Resultaten komen pas later vanavond beschikbaar in de app.
@irisbloem, hier soms ook dat ik meer beweging voel als ik in een bepaalde houding in bed lig. Volgens vroedvrouw gisteren wil dat dan zeggen dat mini die houding niet zo leuk vind.... Hele uitleg gekregen hoe ik met zwangerschapskussen toch een houding kan vinden die voor ons beide aangenaam is... 8)
Volgende controle is de 30 weken echo... het begint inderdaad ineens toch wel snel te gaan....
Hoe ver staan jullie allemaal al met de voorbereidingen? Begin hier het gevoel te krijgen dat we tijd gaan te kort komen :lol: Vooral het vinden van een naam wil nog niet zo goed vlotten. We hadden er wel eentje maar die past naar mijn gevoel niet bij het beeld dat ik krijg van de baby die in mijn buik zit...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten