Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mich75 » 6 april 2021, 6:41

Bij je eigen baby kan het waarschijnlijk minder kwaad om een vinger te geven, je hebt veel meer contact en je hebt doorgaans, zeker in het begin, een betere handhygiëne.
Zelf geef ik dus niet het topje van mijn vinger, maar plooi ik hem, indien nodig, dubbel en dus het gewricht.

Ik heb het ook van mijn kindjes overgekregen, heel pijnlijk vond ik het.

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 7 april 2021, 12:11

Babske84 schreef:
5 april 2021, 18:14
Hoi Zoemers en Sara,

Klein (mss dom vraagje): moeten jullie snachts ook een borstvoedingsbh dragen? Indien ja, zijn dat dezelfde als overdag (ik draag er al geruime tijd met beugel aangezien mn maat op een gegeven moment gestabiliseerd is) of zijn dat er andere voor snachts? Kunnen jullie een merk aanraden? Dan moet ik die nog gaan kopen. Ik draag nu overdag Noppies en die zitten zalig.

Zoemers: ik hoop dat je infectie niet té erg wordt zodat je geen antibiotica moet nemen. Maar idd beter n keer te veel dan te weinig laten checken!

Sara: hoe vervelend die spruw! Hoe loop je dat op? Heeft Hasse er veel last van of is het voor haar pijnloos? Ik heb dat ook al gehad na het innemen van antibiotica, maar met medicatie was ik er snel vanaf. Hopelijk jullie beiden ook! Take care!

Morgen nog 3 weken! Zooo spannend en sinds dit weekend lig ik elke nacht 1-2u wakker terwijl ik normaal van niets wakker word. Tis niet door de baby, eerder door mn hoofd dat ik niet uitgeschakeld krijg 😏
Hey Babske!
Ik heb alleen maar voedingbhs zonder beugels. Mijn maat is nu 100 I.
Ik moet ‘s nachts echt wel iets dragen want ik lek en moet dus het compres ergens kunnen in steken.
De beste BH die ik heb is van Bravado. Die geeft enorm veel steun. Die draag ik nu ook wel alleen overdag, want die spant toch net iets teveel om ‘s nachts te slapen (bang dat die iets zou afknellen), maar overdag ben ik blij met zoveel steun.
Ze zeggen dat je voor ‘s nachts best een bh draagt van een sportmodel, zo zonder haakjes, en dus inderdaad zeker zonder beugels.

Ik ben intussen opnieuw naar het ziekenhuis geweest ter controle want de vroedvrouw vertrouwde het toch niet helemaal.
Daar zeiden ze dat ik verder moet spoelen en ontsmetten zoals ik bezig ben, en volgende maandag opnieuw naar het ziekenhuis.
Ik durfde Otis niet meenemen door corona en ook omdat er in Mechelen blijkbaar zeer veel kindjes liggen in het ziekenhuis met RSV. Het was toch raar om hem al achter te laten.
Ik had ook 1 voeding gekolfd voor moest ik niet binnen 3 u terug zijn. Maar dat was gelukkig wel het geval!
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 8 april 2021, 8:35

Het is het 1e dat ik er van hoor om snachts een bh te dragen bij borstvoeding. Moet dat?

Een beetje vreemd hier... gisterenavond voelde ik mij wat grieperig, warm koud, beetje misselijk, beetje diarree. Uiteindelijk wel redelijk goed geslapen. Maar nu nog wat beroerd en ongemakkelijk in de buik, opnieuw diarree. Zou dit een voorteken zijn? Ben nu 39 w + 1 d.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 8 april 2021, 10:51

Hoi!
Ik heb een borstvoedingsbh zonder beugel en eentje met een flexibele beugel. Beide van cache coeur. Zitten voor mij echt super comfortabel! Denk dat je voor ‘s nachts beter zonder beugel voorziet, weet wel niet of dat moet voor ‘s nachts? Nu slaap ik nog zonder bh. 😉
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 8 april 2021, 11:49

YDV schreef:
8 april 2021, 10:51
Hoi!
Ik heb een borstvoedingsbh zonder beugel en eentje met een flexibele beugel. Beide van cache coeur. Zitten voor mij echt super comfortabel! Denk dat je voor ‘s nachts beter zonder beugel voorziet, weet wel niet of dat moet voor ‘s nachts? Nu slaap ik nog zonder bh. 😉
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik met een bh zou moeten slapen Ik heb zoiets van als het lekt laat het dan lekken, is toch maar moedermelk, en dan verschoon ik alles gewoon wat meer

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 8 april 2021, 12:36

irisbloem schreef:
8 april 2021, 11:49
YDV schreef:
8 april 2021, 10:51
Hoi!
Ik heb een borstvoedingsbh zonder beugel en eentje met een flexibele beugel. Beide van cache coeur. Zitten voor mij echt super comfortabel! Denk dat je voor ‘s nachts beter zonder beugel voorziet, weet wel niet of dat moet voor ‘s nachts? Nu slaap ik nog zonder bh. 😉
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik met een bh zou moeten slapen Ik heb zoiets van als het lekt laat het dan lekken, is toch maar moedermelk, en dan verschoon ik alles gewoon wat meer
Hm, dan toch liever enkel bh of topje verschonen dan heel mijn bed 😌
Voor de aankoop daarvan moet je echt wel naar de winkel gaan om te passen hé? Ik ben het zo stilaan gewoon geworden alles met de post te krijgen. 😁

Vandaag dag 21 in het ziekenhuis. Ik word er toch wat neerslachtig van... De dagen gaan zo traag.
Maar, we zijn sinds gisteren de kaap van 36 wel voorbij!
Klein feestje. Wie weet wordt het toch een gewone bevalling!
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 8 april 2021, 13:23

SilentHeyoka schreef:
8 april 2021, 12:36
irisbloem schreef:
8 april 2021, 11:49
YDV schreef:
8 april 2021, 10:51
Hoi!
Ik heb een borstvoedingsbh zonder beugel en eentje met een flexibele beugel. Beide van cache coeur. Zitten voor mij echt super comfortabel! Denk dat je voor ‘s nachts beter zonder beugel voorziet, weet wel niet of dat moet voor ‘s nachts? Nu slaap ik nog zonder bh. 😉
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik met een bh zou moeten slapen Ik heb zoiets van als het lekt laat het dan lekken, is toch maar moedermelk, en dan verschoon ik alles gewoon wat meer
Hm, dan toch liever enkel bh of topje verschonen dan heel mijn bed 😌
Voor de aankoop daarvan moet je echt wel naar de winkel gaan om te passen hé? Ik ben het zo stilaan gewoon geworden alles met de post te krijgen. 😁

Vandaag dag 21 in het ziekenhuis. Ik word er toch wat neerslachtig van... De dagen gaan zo traag.
Maar, we zijn sinds gisteren de kaap van 36 wel voorbij!
Klein feestje. Wie weet wordt het toch een gewone bevalling!
Niet iedereen lekt he dus ik ga daar zeker nog niets voor kopen
Ik hoop voor jou dat het natuurlijk kan Bij mij was er eerst nog hoop maar dan is ze weer gedraaid, en ze verandert nog regelmatig, dat voel ik wel Keizersnede staat in ieder geval al gepland voor 23 april bij mij Misschien doe jij je termijn nog uit, of doen ze dat niet bij zwangerschapsvergiftiging?

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 8 april 2021, 13:40

irisbloem schreef:
8 april 2021, 13:23
SilentHeyoka schreef:
8 april 2021, 12:36
irisbloem schreef:
8 april 2021, 11:49


Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik met een bh zou moeten slapen Ik heb zoiets van als het lekt laat het dan lekken, is toch maar moedermelk, en dan verschoon ik alles gewoon wat meer
Hm, dan toch liever enkel bh of topje verschonen dan heel mijn bed 😌
Voor de aankoop daarvan moet je echt wel naar de winkel gaan om te passen hé? Ik ben het zo stilaan gewoon geworden alles met de post te krijgen. 😁

Vandaag dag 21 in het ziekenhuis. Ik word er toch wat neerslachtig van... De dagen gaan zo traag.
Maar, we zijn sinds gisteren de kaap van 36 wel voorbij!
Klein feestje. Wie weet wordt het toch een gewone bevalling!
Niet iedereen lekt he dus ik ga daar zeker nog niets voor kopen
Ik hoop voor jou dat het natuurlijk kan Bij mij was er eerst nog hoop maar dan is ze weer gedraaid, en ze verandert nog regelmatig, dat voel ik wel Keizersnede staat in ieder geval al gepland voor 23 april bij mij Misschien doe jij je termijn nog uit, of doen ze dat niet bij zwangerschapsvergiftiging?
Moest ik kunnen kiezen, zou ik het al niet meer weten. Het liefst heb ik haar met een vingerknip in mn armen, maar dat zal niet lukken 😁
Nee, sowieso wordt de zwangerschap afgebroken in week 37, ten laatste volgende week is het dus zover!
Ik besef het helemaal niet hoor. Ik heb zodanig het gevoel hier in en sleur te zitten, alsof ik nooit meer thuis zal geraken... lichtjes overdreven natuurlijk 😏
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 8 april 2021, 13:43

Silent Heyoka dan zullen we dicht bij elkaar bevallen! Beiden met een klein hartje :roll: :)
Kan het geloven 21 dagen zeg... zo een eeuwigheid.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 8 april 2021, 14:05

SilentHeyoka schreef:
8 april 2021, 13:40
irisbloem schreef:
8 april 2021, 13:23
SilentHeyoka schreef:
8 april 2021, 12:36


Hm, dan toch liever enkel bh of topje verschonen dan heel mijn bed 😌
Voor de aankoop daarvan moet je echt wel naar de winkel gaan om te passen hé? Ik ben het zo stilaan gewoon geworden alles met de post te krijgen. 😁

Vandaag dag 21 in het ziekenhuis. Ik word er toch wat neerslachtig van... De dagen gaan zo traag.
Maar, we zijn sinds gisteren de kaap van 36 wel voorbij!
Klein feestje. Wie weet wordt het toch een gewone bevalling!
Niet iedereen lekt he dus ik ga daar zeker nog niets voor kopen
Ik hoop voor jou dat het natuurlijk kan Bij mij was er eerst nog hoop maar dan is ze weer gedraaid, en ze verandert nog regelmatig, dat voel ik wel Keizersnede staat in ieder geval al gepland voor 23 april bij mij Misschien doe jij je termijn nog uit, of doen ze dat niet bij zwangerschapsvergiftiging?
Moest ik kunnen kiezen, zou ik het al niet meer weten. Het liefst heb ik haar met een vingerknip in mn armen, maar dat zal niet lukken 😁
Nee, sowieso wordt de zwangerschap afgebroken in week 37, ten laatste volgende week is het dus zover!
Ik besef het helemaal niet hoor. Ik heb zodanig het gevoel hier in en sleur te zitten, alsof ik nooit meer thuis zal geraken... lichtjes overdreven natuurlijk 😏
Ik begrijp je gevoel, ik zou haar ook zo snel mogelijk in mijn armen willen maar weet dat het het beste is dat ze nog veilig blijft zitten Als bij mij alles goed gaat zal het bij mij 38 +2 zijn, eerst was ook gezegd maximum 37 weken Ik zit niet in het ziekenhuis maar ook in een sleur hoor omdat ik veel moet rusten en niet zoveel meer kan doen wat mij echt ontspanning of verstrooiing brengt Ik ben normaal gezien heel actief bezig en zet mij pas in mijn zetel als ik doodmoe of erg ziek ben, nu zit ik een groot deel van mijn dag in de zetel en het verveelt

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 9 april 2021, 9:38

Blijkbaar geen voorteken :| ben het wachten echt beu...
Ik spook ook niet veel meer uit. Elke dag beetje mijn huis opruimen en eens iets koken en dat is het zo wat.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 9 april 2021, 11:26

Hoop88 schreef:
9 april 2021, 9:38
Blijkbaar geen voorteken :| ben het wachten echt beu...
Ik spook ook niet veel meer uit. Elke dag beetje mijn huis opruimen en eens iets koken en dat is het zo wat.
Heb jij intussen je uitgerekende datum bereikt?

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 9 april 2021, 11:48

Nee 14 april... maar ik hoop nog altijd dat het er voor is 8)
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 9 april 2021, 12:23

Hoop88 schreef:
9 april 2021, 11:48
Nee 14 april... maar ik hoop nog altijd dat het er voor is 8)
Maar nu begint het echt wel te korten ❤️❤️❤️
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 9 april 2021, 12:43

Hoop88 schreef:
9 april 2021, 9:38
Blijkbaar geen voorteken :| ben het wachten echt beu...
Ik spook ook niet veel meer uit. Elke dag beetje mijn huis opruimen en eens iets koken en dat is het zo wat.
Spijtig dat je hier niet kan komen helpen :lol:
Ik moet nog een paar uurtjes werken en dan de volgende dagen hopelijk ook wat tijd om hier alles op orde te krijgen. Voorlopig is het hier nog complete chaos. Zelfs de ziekenhuis tas staat nog niet klaar 🙈
Nog 1 controle volgende week woensdag maar voorlopig blijft bij mij alles op schema voor een inleiding binnen een dikke week (39w1d dan)
Heb jij nog een controle? Gaan ze ook inleiden moest je over tijd gaan of is daar niks van gezegd? Toch echt wel heeeeel spannend nu... 🤞🍀

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten