Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 28 augustus 2020, 20:57

Oh amai heel goed zonnetje!! Fijn om te horen! Dat wordt idd aftellen

Fijne vakantie Hoop! Hopelijk keert het weer snel! Geniet ervan :)

Roossje
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 augustus 2020, 8:23

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Roossje » 1 september 2020, 18:09

Heej,

Ik las jullie berichtjes eeennn ook ik ben uitgerekend voor april 2021. 24 april om exact te zijn! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind dit allemaal erg spannend. Ik heb sinds vrijdag af en toe een beetje bloedverlies (rood) en dan weer een veegje bruin... vrijdag naar mijn gynaecoloog geweest. Er is al een mooi vruchtje te zien en moest me verder geen zorgen maken. Het bloedverlies zou bij meer vrouwen voorkomen en is zolang het zo weinig is totaal onschuldig.
Maar toch vind ik het spannend.
10 september mogen we voor onze 8w echo en hopelijk hoor ik dan een sterk kloppend hartje!

Ik ben er zo klaar voor om mama te worden! Nog nooit zo klaar geweest voor iets! 😍❀️

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 1 september 2020, 19:01

Roossje schreef: ↑
1 september 2020, 18:09
Heej,

Ik las jullie berichtjes eeennn ook ik ben uitgerekend voor april 2021. 24 april om exact te zijn! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind dit allemaal erg spannend. Ik heb sinds vrijdag af en toe een beetje bloedverlies (rood) en dan weer een veegje bruin... vrijdag naar mijn gynaecoloog geweest. Er is al een mooi vruchtje te zien en moest me verder geen zorgen maken. Het bloedverlies zou bij meer vrouwen voorkomen en is zolang het zo weinig is totaal onschuldig.
Maar toch vind ik het spannend.
10 september mogen we voor onze 8w echo en hopelijk hoor ik dan een sterk kloppend hartje!

Ik ben er zo klaar voor om mama te worden! Nog nooit zo klaar geweest voor iets! 😍❀️
Hoi Roossje,

blij dat je eerste echo er goed uit zag! Ik wou je maar even laten weten dat ik met mijn eerste echo (op 9 weken) wel een hartje heb gezien, maar dat ze het nog niet konden laten horen kloppen. Dat was pas op 12 weken. 't Is maar dat je niet verschiet (en ongerust wordt) als ze het enkel laten zien, maar niet laten horen.

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Melissa00
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 11:50

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Melissa00 » 1 september 2020, 19:28

Roossje schreef: ↑
1 september 2020, 18:09
Heej,

Ik las jullie berichtjes eeennn ook ik ben uitgerekend voor april 2021. 24 april om exact te zijn! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind dit allemaal erg spannend. Ik heb sinds vrijdag af en toe een beetje bloedverlies (rood) en dan weer een veegje bruin... vrijdag naar mijn gynaecoloog geweest. Er is al een mooi vruchtje te zien en moest me verder geen zorgen maken. Het bloedverlies zou bij meer vrouwen voorkomen en is zolang het zo weinig is totaal onschuldig.
Maar toch vind ik het spannend.
10 september mogen we voor onze 8w echo en hopelijk hoor ik dan een sterk kloppend hartje!

Ik ben er zo klaar voor om mama te worden! Nog nooit zo klaar geweest voor iets! 😍❀️
Ooh heel fijn nieuws πŸ₯°! Ik mag ook op 10 september voor de eerste echo gaan. Spannend!
16/3/2020: IUI 1 - biochem. zwangerschap
12/6/2020: IUI 2 - negatief
8/07/2020: IUI 3 - negatief
1/08/2020: IUI 4 - zwanger 🌸 23/04/2021

Roossje
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 augustus 2020, 8:23

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Roossje » 1 september 2020, 19:35

Sara1987 schreef: ↑
1 september 2020, 19:01
Roossje schreef: ↑
1 september 2020, 18:09
Heej,

Ik las jullie berichtjes eeennn ook ik ben uitgerekend voor april 2021. 24 april om exact te zijn! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind dit allemaal erg spannend. Ik heb sinds vrijdag af en toe een beetje bloedverlies (rood) en dan weer een veegje bruin... vrijdag naar mijn gynaecoloog geweest. Er is al een mooi vruchtje te zien en moest me verder geen zorgen maken. Het bloedverlies zou bij meer vrouwen voorkomen en is zolang het zo weinig is totaal onschuldig.
Maar toch vind ik het spannend.
10 september mogen we voor onze 8w echo en hopelijk hoor ik dan een sterk kloppend hartje!

Ik ben er zo klaar voor om mama te worden! Nog nooit zo klaar geweest voor iets! 😍❀️
Hoi Roossje,

blij dat je eerste echo er goed uit zag! Ik wou je maar even laten weten dat ik met mijn eerste echo (op 9 weken) wel een hartje heb gezien, maar dat ze het nog niet konden laten horen kloppen. Dat was pas op 12 weken. 't Is maar dat je niet verschiet (en ongerust wordt) als ze het enkel laten zien, maar niet laten horen.

Groetjes,

Sara

Hey Sara, dankjewel voor je berichtje! Ik was mij hier totaal niet van bewust dus ben heel blij dat je mij hier even attent op maakt want ik zou inderdaad in paniek schieten als ik dan niets hoor...

Roossje
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 augustus 2020, 8:23

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Roossje » 1 september 2020, 19:36

Melissa00 schreef: ↑
1 september 2020, 19:28
Roossje schreef: ↑
1 september 2020, 18:09
Heej,

Ik las jullie berichtjes eeennn ook ik ben uitgerekend voor april 2021. 24 april om exact te zijn! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind dit allemaal erg spannend. Ik heb sinds vrijdag af en toe een beetje bloedverlies (rood) en dan weer een veegje bruin... vrijdag naar mijn gynaecoloog geweest. Er is al een mooi vruchtje te zien en moest me verder geen zorgen maken. Het bloedverlies zou bij meer vrouwen voorkomen en is zolang het zo weinig is totaal onschuldig.
Maar toch vind ik het spannend.
10 september mogen we voor onze 8w echo en hopelijk hoor ik dan een sterk kloppend hartje!

Ik ben er zo klaar voor om mama te worden! Nog nooit zo klaar geweest voor iets! 😍❀️
Ooh heel fijn nieuws πŸ₯°! Ik mag ook op 10 september voor de eerste echo gaan. Spannend!
10 september wordt een spannende maar mooie dag voor ons beide! Ik ben er zeker van! πŸ™Œ

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 3 september 2020, 19:20

Vandaag eerste echo gehad. Een hartje zien kloppen (niet mogen horen :) ) aan 140 slagen per minuut, het 9mm wat perfect overeenkomt met 7 weken.

Ze zag wel een hematoom zitten naast de vruchtzak. Wrs vanwaar ik ook de bloedingen heb gehad. De gyn zei dat het voornaam was dat de bloedingen waren gestopt en dat het vruchtje wel goed was gegroeid naar zijn termijn.
Het kwam geregeld voor zei ze, maar moet volgende week toch terug op controle. 10 september wordt hopelijk voor mij ook een mooie dag :)

Gerustgesteld door een hartje, maar nu weer wat kopzorgen om dat hematoom natuurlijk...
Als iemand daar ervaring moest mee hebben, geef maar een seintje :)

Hoe gaat het hier verder met jullie?? Het is zo stil hier :)

Melissa00
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 11:50

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Melissa00 » 3 september 2020, 19:28

10 september wordt voor vele hier een spannende dag 🀩!
Goed dat je weet waar dat bloed vandaan komt. Heb er geen ervaring mee, dus kan je geen advies geven. Voor wanneer ben je uitgerekend?

Verder gaat het rustig zijn gangetje hier. Vlagen van misselijk zijn, vermoeid en gevoelige borsten is het lijstje van klachten/symptomen πŸ˜…. Maar eigenlijk is het nog best okΓ© vind ik.
Jullie veel last of ongemakjes?
16/3/2020: IUI 1 - biochem. zwangerschap
12/6/2020: IUI 2 - negatief
8/07/2020: IUI 3 - negatief
1/08/2020: IUI 4 - zwanger 🌸 23/04/2021

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 4 september 2020, 8:58

Melissa00 schreef: ↑
3 september 2020, 19:28
10 september wordt voor vele hier een spannende dag 🀩!
Goed dat je weet waar dat bloed vandaan komt. Heb er geen ervaring mee, dus kan je geen advies geven. Voor wanneer ben je uitgerekend?

Verder gaat het rustig zijn gangetje hier. Vlagen van misselijk zijn, vermoeid en gevoelige borsten is het lijstje van klachten/symptomen πŸ˜…. Maar eigenlijk is het nog best okΓ© vind ik.
Jullie veel last of ongemakjes?
Uitgerekend voor 21 april.
Hier heb ik zo wat dezelfde symptomen. Mijn zoon is vanmorgen opgestaan met een snotneus, ik heb al sinds eergisteren een dikke klier, ik was er dus op aan het wachten. Dat vind ik het meest vervelende aan zwanger zijn, je pikt echt werkelijk alles op wat er rond gaat.

Ik blijf duimen en hopen dat er geen bloedverlies meer komt, en dat dat hematoom tegen volgende week maar gwn van zichzelf is weggegaan, dan kan ik eindelijk vooruit beginnen kijken. Nu loop ik echt met een constante angst dat het mis zal gaan, wat mentaal super uitputtend is :)

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 4 september 2020, 10:15

@mevrouwtjeongeduld, ik begrijp je gevoelens volledig! Toch alvast goed nieuws dat het vruchtje mooi aan het groeien is Γ©n dat het bloeden gestopt is. Ik duim mee voor meer goed nieuws volgende week!

Ondertussen probeer ik zelf zo veel mogelijk afleiding te zoeken. Lukt het ene moment al beter dan het andere. Hoop echt dat ook wij volgende week goed nieuws mogen krijgen, maar heb zo veel schrik om te hopen. Anderzijds, als het opnieuw mis zou zijn, weet niet of ik het nog een keer kan.

En wat de kwaaltjes betreft, waar ik het meeste last van heb zijn immense hongeraanvallen. Zo raar!

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door fertilitientje » 4 september 2020, 11:47

Mevrouwtje ongeduld,
Ik heb dus ook een hematoom gehad naast het vruchtzakje. Ik heb veel bloedverlies gehad, moest een maandverband aandoen want een inlegkruisje was niet genoeg.
Ik moest het rustig aan doen dus ik ben een dikke maand bijna thuis geweest van mijn werk om te rusten. Ik had elke dag wat verlies en op zich was dat goed want dan wou dat zeggen dat het hematoom gelijkelijk weg ging. Aangenaam is het niet want je blijft ongerust maar uiteindelijk had ik er me bij neergelegd en het is toch goed gekomen. Hematoom was na enkele weken weg en nu ben ik aan het wachten tot ik in arbeid schiet πŸ˜‚
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 4 september 2020, 18:17

fertilitientje schreef: ↑
4 september 2020, 11:47
Mevrouwtje ongeduld,
Ik heb dus ook een hematoom gehad naast het vruchtzakje. Ik heb veel bloedverlies gehad, moest een maandverband aandoen want een inlegkruisje was niet genoeg.
Ik moest het rustig aan doen dus ik ben een dikke maand bijna thuis geweest van mijn werk om te rusten. Ik had elke dag wat verlies en op zich was dat goed want dan wou dat zeggen dat het hematoom gelijkelijk weg ging. Aangenaam is het niet want je blijft ongerust maar uiteindelijk had ik er me bij neergelegd en het is toch goed gekomen. Hematoom was na enkele weken weg en nu ben ik aan het wachten tot ik in arbeid schiet πŸ˜‚
Bedankt om je ervaringen te delen! Ik had wel zeker niet zoveel verlies. Was zeker op te vangen met inlegkruisje. Nu is het van zaterdagnacht geleden dat ik nog wat verloren ben. Bijna een week dus. Wet niet of dat goed of slecht is want ik wil wel gwn dat dat ding weggaat πŸ˜ƒ

Fijn dat het bij jou is goedgekomen, ik duim dat de kleine zich snel aanbiedt ;)

Zonnetje, ben jij intussen nog bloed moeten gaan laten nemen?
Ik ga super hard voor je duimen. Hopelijk voor iedereen enkel maar goed nieuws

Roossje
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 augustus 2020, 8:23

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Roossje » 5 september 2020, 15:55

mevrouwtjeongeduld schreef: ↑
3 september 2020, 19:20
Vandaag eerste echo gehad. Een hartje zien kloppen (niet mogen horen :) ) aan 140 slagen per minuut, het 9mm wat perfect overeenkomt met 7 weken.

Ze zag wel een hematoom zitten naast de vruchtzak. Wrs vanwaar ik ook de bloedingen heb gehad. De gyn zei dat het voornaam was dat de bloedingen waren gestopt en dat het vruchtje wel goed was gegroeid naar zijn termijn.
Het kwam geregeld voor zei ze, maar moet volgende week toch terug op controle. 10 september wordt hopelijk voor mij ook een mooie dag :)

Gerustgesteld door een hartje, maar nu weer wat kopzorgen om dat hematoom natuurlijk...
Als iemand daar ervaring moest mee hebben, geef maar een seintje :)

Hoe gaat het hier verder met jullie?? Het is zo stil hier :)

Ook ik heb een hematoom zitten naast mijn vruchtzakje. Ben woensdag opnieuw even bij gyn mogen langskomen omdat het bloeden erger was geworden. Vruchtje was ondanks bloeding op 5d tijd bijna 3x zo groot geworden en er was een kloppend hartje!
Ik moet rusten en utrogestan opsteken om mijn baarmoeder wat te helpen. Ondertussen nog altijd aan het bloeden... ik hoop echt op goed nieuws 10/09 want van al dat bloed krijg ik het heel benauwd!

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 6 september 2020, 8:46

Roossje schreef: ↑
5 september 2020, 15:55
mevrouwtjeongeduld schreef: ↑
3 september 2020, 19:20
Vandaag eerste echo gehad. Een hartje zien kloppen (niet mogen horen :) ) aan 140 slagen per minuut, het 9mm wat perfect overeenkomt met 7 weken.

Ze zag wel een hematoom zitten naast de vruchtzak. Wrs vanwaar ik ook de bloedingen heb gehad. De gyn zei dat het voornaam was dat de bloedingen waren gestopt en dat het vruchtje wel goed was gegroeid naar zijn termijn.
Het kwam geregeld voor zei ze, maar moet volgende week toch terug op controle. 10 september wordt hopelijk voor mij ook een mooie dag :)

Gerustgesteld door een hartje, maar nu weer wat kopzorgen om dat hematoom natuurlijk...
Als iemand daar ervaring moest mee hebben, geef maar een seintje :)

Hoe gaat het hier verder met jullie?? Het is zo stil hier :)

Ook ik heb een hematoom zitten naast mijn vruchtzakje. Ben woensdag opnieuw even bij gyn mogen langskomen omdat het bloeden erger was geworden. Vruchtje was ondanks bloeding op 5d tijd bijna 3x zo groot geworden en er was een kloppend hartje!
Ik moet rusten en utrogestan opsteken om mijn baarmoeder wat te helpen. Ondertussen nog altijd aan het bloeden... ik hoop echt op goed nieuws 10/09 want van al dat bloed krijg ik het heel benauwd!
Ja dat begrijp ik. Jammer genoeg kunnen we niet veel doen dan rustig afwachten zeker?
Hou je idd maar rustig. Hopelijk stopt het snel. Bij mij is het nu een week gestopt 🀞🀞🀞 hopen dat het zo blijft en daar ook bijna stopt!

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 6 september 2020, 20:53

Hallo iedereen

Ik ben terug na 8 dagjes ontspannen (zo zalig was de 1e keer dit jaar).
Ik duim voor jullie allen. Dat 10 september een zalige dag mag worden!
Hier intussen 8.5 weken ver. Ik verlang zo hard naar 10 en 12 weken dat de schrik er wat uit is.
14 september heb ik opnieuw controle op bijna 10 weken. Ik hoorde wel het hartje kloppen op 7 weken. Zal van plaats tot plaats afhangen blijkbaar.
Mijn eetlust is heel verschillend. Van grote honger tot geen eten kunnen zien :).
Tellen jullie ook zo af naar verdere weken?
Van Jette mocht ik na 7 weken afbouwen met utrogestan en Izegem zei nemen tot 12 weken dus ik neem die nog verder om geen risico's te nemen.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten