Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 22 mei 2021, 6:33

Hoop88 schreef:
21 mei 2021, 22:11
Hier al 2 weken flesje vr slapengaan (poeder) en flesje in voormiddag. De rest nog borstvoeding en het gaat wel goed zo. Na flesje slaapt hij meestal 4u, n borstvoeding 2.5-3u. Tegen juni (na 6 weken) ga ik volledig nr flesjes en ik verlang wel... Ga toch nog minder geremd zijn om ergens te gaan want met de borstvoeding kan ik nog minder op het juiste uur rekenen... 1.5u is hier ook al gebeurd @ Silent Heyoka.
Ik heb geen ervaring met kolven YDV. Klinkt wel heftig... kan je beroep doen op vroedvrouw? Hier legt ze goed uit hoe ik best afbouw.
Doen jullie nu al oef thuis vr bekkenbodem? Ik kreeg er mee maar doe er ook veel te weinig... begin juni dan de postnatale kine starten.
Ja gelukkige kan ik op haar beroep doen. Tis vooral owv gewicht dat ik extra moet bijgeven. Temp is nu onder controle. De pediater had trouwens gisteren zijn naveltje aangestipt. Geen enkele uitleg gekregen. Navraag gedaan bij vroedvrouw want onder zijn navel ziet het wit en wat rood. Gisteren foto gestuurd en deze ochtend moest ik ook 1 sturen. Nu ist op de 3u bv. Deze nacht heb ik blijkbaar mijn wekker afgeduwd en terug in slaap gevallen om dan bij het uur van zijn volgende voeding wakker te worden. Voel mij nu wel stom want mijn afgekolfde melk van de voeding daarvoor heb ik mogen wegsmijten. Bij het kolven nu natuurlijk meer melk gehad dus deeltje in frigo gezet ☺️ Ben dus ook heel sterk aant overwegen om een combinatie bv/flesvoeding te doen.
Ik heb de oefeningen die ik meekreeg ook verwaarloosd owv slaaptekort. Maar nog niet gestart met kine. Maandag komt vroedvrouw sowieso dus eens bespreken dan. 🙂
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 22 mei 2021, 10:38

@SilenTHeyoka, ik kolf maar twee keer per week omdat ik nu twee keer per week een flesje mag geven, maar ik denk niet dat het verboden is om elke dag te kolven. Heb je een vroedvrouw? Ik vraag daar gewoon alles aan. Voor mij is het wel duidelijk wat ik best (niet) doe.

Otis slaapt dus sinds enkele dagen blokken van 5/6 uur, waardoor mijn borsten dan echt op springen staan (ik geef maar 1 borst per voeding omdat ik zoveel melk heb, Otis kan nog niet eens 1 borst leegdrinken, dus ik mag hem geen 2 borsten aanbieden want dan krijgt hij teveel voormelk binnen, en niet de vette achtermelk. Dus vaak is er 1 borst waar gedurende 10 uur niet aan gedronken wordt 🙈, mijn compressen zijn dan echt doorweekt…).

Ik heb denk ik op die 8;weken die bekkenbodemoefeningen 3 keer gedaan 🤣

Amaai, YDV, heftig, hopelijk betert het nu voor jou 😘
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 22 mei 2021, 14:38

zoemers schreef:
21 mei 2021, 14:29
zonnetje75 schreef:
21 mei 2021, 10:09
Hoop88 schreef:
18 mei 2021, 12:46
Dikke proficiat YDV! Tis een hele belevenis he zo een bevalling en de dagen daarna..
Mooie naam trouwens Elias. Hier ook nog aan de ijzertabletten. Enige nadeel dat ik geobstipeerd ben hierdoor en dan weer movicol moet nemen.
Snachts laat ik meestal gang licht branden en geef ik borstvoeding in kamer in donker zodat hij vlug terug slaapt nadien. Ik ververs hem ook met het licht vanuit de gang ipv badkamer. Soms ligt mijn nachtlampje ook eens aan.
Zonnetje: hoe gaat het nog bij jou? Gewicht ? Voeding?
@Hoop, dinsdag zat hij aan 4,140 kg en was mooi bijgekomen tov een week eerder. Heeft geen dik buikje, dus we zijn uiteindelijk toch nog maatje 1 van pampers gaan bijhalen. Als deze nu op zijn gaan we ook naar maatje 2 gaan. Lengte weet ik niet. Volgende week afspraak bij kind&gezin. Ben benieuwd!
We mengen hier nog altijd fles en borst maar denk er ook aan om na week 6 verder af te bouwen. Al zal ik het ook wel missen. Ik geef meestal liggend de borst en zijn echt wel onze momentjes. Het is een super schattige eter (zowel bij flesje als borst trouwens). 🥰 We worstelen deze week wel wat met het eetritme vooral in de namiddag. S morgens is er overproductie maar in de namiddag valt hij nu in slaap aan mijn borst voor hij genoeg binnen heeft en dan blijf je wel bezig.
Sinds 2 dagen slaapt hij ook in zijn groot bedje. Wel bij ons op de kamer nog. Hij is zeer beweeglijk in zijn slaap en kwam met zijn hoofdje tegen de zijkant van het wiegje. Bed is nog wel gigantisch (is ook 1m40 lang) voor zo een klein manneke maar hij slaapt er goed in. Er ligt ook zo een aerosleep matras in waardoor ik toch ook iets geruster ben als hij zo draait en keert. Vind het ook wel leuk om met mijn 2 mannen (groot en klein) te gaan slapen. :D

@SilentHeyoka, @Mich, thx voor de feedback ivm wandelen. Wij hadden een draagzak op onze geboortelijst staan. Gaan die dit WE eens uitproberen.

@irisbloem, super goed nieuws dat jullie thuis zijn! Geniet van de momentjes samen voor je dan terug aan het werk moet. Hopelijk zijn de nachten dan al wat minder zwaar.

@YDV, zeer herkenbaar de eerste nacht thuis :D Weet niet meer wie me zei dat je vertrouwen moet hebben in je baby. Dat lukt me nu wel beter.

@zoemers, goed nieuws dat je knip dicht is! Mocht jij dan al postnatale kiné doen of heb je tot nu moeten wachten?
Ja! Ik start dinsdag met de postnatale kine!
Ik kijk er niet echt naar uit want ik ben echt keislecht in het mezelf motiveren om thuis oefeningen te doen 😅
Ben benieuwd naar die postnatale kine Ik twijfel nog of ik dat ga doen, weet niet of het nut heeft

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 22 mei 2021, 14:44

Ik merk ook dat je achter alles moet vragen. Gelukkig heb ik veel aan mijn schoonzusjes en mama.

Ik heb de indruk dat mijn vroedvrouw nog niet heel veel weet over niet-standaard problemen of moeilijkheden met borstvoeding.

Ik volg eerder het advies van de lactatiekundige die ik contacteerde. Een consult (huisbezoek van minstens 1u) kost me 45 euro maar alle telefonische of via whatsapp contacten zijn gratis.

Ik kolf binnenkort al 10 weken fulltime. Ik hoop er niet meer op dat ze terug life gaat drinken. Ik heb er wel vrede mee zo. Voordeel is ook dat ik het flesje geven ook eens over kan laten aan mijn mama of papa. Verder heb ik al best wat kunnen invriezen.

Een flesje op kamertemperatuur kan je, als je erg hygiënisch werkt, 6-8u bewaren. Er zou zelfs een nieuw onderzoek zijn dat spreekt over 24u maar zolang kind en gezin of la leche league dat niet overneemt, ben ik liever wat voorzichtiger. Ik kolf dus bv om 1u 's nachts af voor de eerste ochtendvoeding. Hasse slaapt al best lang dus dat is meestal rond 8u, soms 9u. Het volgende flesje komt uit de ijskast. Want ik heb best veel slaap nodig dus we slapen samen nog lekker verder tot 10u of 11u. Soms zelfs 12u.

Ik kolf ook niet meer in haar ritme. Nu ik het life voeden heb losgelaten, mag ik meer afkolven per keer maar minder keren per dag. Wat een vrijheid... Ik kolf nu 4-5 keer per dag en kan dus zelf winkelen, een lange wandeling maken, poetsen,...

@YDV Ook als je kolft, kan je zolang je kind snapt wat eriet gebeuren ook af en toe nog aanleggen. Of je gebruikt het ogenblik van het geven van de fles om huid-op-huid contact te hebben. De kolfmomenten zijn voor mij meer 'me-momentjes'. Ik lees dan of kijk een filmpje ofzo. Maar heb dan ook een slaapmarmot van een dochter die dan vaak slaapt. Of op mijn benen ligt rond te kijken. Of ligt te spelen in de box.

In ieder geval, wat je ook beslist, door goed voor jezelf te zorgen zorg je ook goed voor je kindje he!

En ja, die bekkenbodemoefeningen... heb die misschoen om de 3 dagen eens gedaan. Vergeet die altijd. Binnenkort eens met de kine starten, dan vergeet ik het in ieder geval eventjes niet 😉
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 23 mei 2021, 14:54

Bij mij is het sowieso borstvoeding in combinatie met fles omdat ze nog niet voldoende energie heeft om voldoende van de borst te drinken Dus bij elke voeding is het eerst aan de borst en de rest flesje Het flesje is voornamelijk kunstvoeding Soms kolf ik voor mijn productie en als ik tijd heb want Emma slaapt niet altijd goed in of komt tussendoor eens wakker en als ik hier dan alleen ben en aan mijn toestel vast hang kan ik haar niet troosten Dat kolven zijn voor mij wel stressmomenten
Ik heb ook nog geen oefeningen gedaan behalve het opspannen van de bekkenbodem omdat ik dat onbewust doe Mijn bekkenbodem is enkel ontspannen als ik mij hier bewust op focus

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door AnieN » 25 mei 2021, 9:21

YDV schreef:
18 mei 2021, 2:20
AnieN schreef:
17 mei 2021, 14:48
Proficiat ydv! Wij waren ook heel tevreden over de angelcare. Wij sliepen zo erg goed :) ons jongens hebben ermee geslapen tot ze 5 jaar waren :)
Bedankt! En leuk te horen dat jij er ook zo tevreden over bent!
Hoe gaat het met jou en de zwangerschap?
Met ons gaat alles goed :) drukke weken achter de rug... In onze auto kregen we geen drie kinderstoelen met isofix dus die moesten we verkopen. Een ander moeten zoeken :) het is een Renault Espace geworden. Heerlijke monovolume :) dan de verbouwingen begonnen om een kinderkamer meer te creëren. Sinds een week uit het stof en zo goed als af. Nu kan mijn man wat studeren voor een examen en ondertussen begin ik na te denken over de suikerbonen :) ik kan me niet voorstellen dat ze er binnen twee maanden al gaat zijn :shock: Hoe is het ondertussen met jullie?
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 25 mei 2021, 18:40

Hey, ik had vandaag mijn eerste sessie post-natale kine.
Op zich vond ik het wel nuttig.
Ze gaf me heel veel uitleg over de bekkenbodemspieren, en heeft zowat gekeken naar hoe mijn bekken beweegt. Dan legde ze ook haar hand op mijn onderbroek om te voelen of ik mijn bekkenbodemspieren wel goed aanspan.
Vanaf volgende week gaan we echt oefeningen doen samen om op de buikspieren enzo te werken.

Maar dus die bekkenbodemspier oefeningen zijn echt belangrijk 😅
Ik moet die tot 1 jaar na de bevalling 45 tot 60 keer per dag doen 🙈
Dat is blijkbaar ook de richtlijn van de WHO.
Ik ga dat nu wel proberen doen, mijn mama en oma hebben allebei last van verzakking omdat er vroeger veel minder aandacht voor was, zeker bij mijn oma waren die spieren veel te slap en hebben ze uiteindelijk de baarmoeder eruit moeten halen (op haar 89e).
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 25 mei 2021, 19:35

zoemers schreef:
25 mei 2021, 18:40
Hey, ik had vandaag mijn eerste sessie post-natale kine.
Op zich vond ik het wel nuttig.
Ze gaf me heel veel uitleg over de bekkenbodemspieren, en heeft zowat gekeken naar hoe mijn bekken beweegt. Dan legde ze ook haar hand op mijn onderbroek om te voelen of ik mijn bekkenbodemspieren wel goed aanspan.
Vanaf volgende week gaan we echt oefeningen doen samen om op de buikspieren enzo te werken.

Maar dus die bekkenbodemspier oefeningen zijn echt belangrijk 😅
Ik moet die tot 1 jaar na de bevalling 45 tot 60 keer per dag doen 🙈
Dat is blijkbaar ook de richtlijn van de WHO.
Ik ga dat nu wel proberen doen, mijn mama en oma hebben allebei last van verzakking omdat er vroeger veel minder aandacht voor was, zeker bij mijn oma waren die spieren veel te slap en hebben ze uiteindelijk de baarmoeder eruit moeten halen (op haar 89e).
Zijn het ook oefeningen zoals je bekken naar voor en achter kantelen en opzij en naar voor en weer opzij? Dat kon ik voor de zwangerschap in sneltempo 😄 Heb dat vroeger veel gedaan bij opwarming jazz ballet De gyne heeft mij tijdens de zwangerschap gezegd dat ik een zeer stevige bekkenbodem heb, door klassiek ballet, en nu merk ik dat ik hem onbewust nog steeds erg opspan Mujn buikspieren daarentegen waren op het laatst niets meer waard dus daar moet wel aan gewerkt worden, zeker na die keizersnede, maar voor mij is het nog iets te vroeg om te gaan

malu
Berichten: 99
Lid geworden op: 6 juli 2017, 16:57

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door malu » 25 mei 2021, 20:04

Hey Irisbloem, bij mij waren het geen oefeningen om mijn bekken te kantelen. De kine keek wel naar mijn houding. (door de zwangerschap en het verschuiven van je zwaartepunt hebben veel vrouwen de neiging om met een Holle rug te gaan staan.)
Verder eerst oefeningen om de bekkenboden correct te leren aanspannen en daarna vooral veel buikspieroefeningen. Ik kreeg oefeningen om samen met mijn kindje te doen om te zorgen dat mijn diastase terug sloot.

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 25 mei 2021, 22:31

irisbloem schreef:
25 mei 2021, 19:35
zoemers schreef:
25 mei 2021, 18:40
Hey, ik had vandaag mijn eerste sessie post-natale kine.
Op zich vond ik het wel nuttig.
Ze gaf me heel veel uitleg over de bekkenbodemspieren, en heeft zowat gekeken naar hoe mijn bekken beweegt. Dan legde ze ook haar hand op mijn onderbroek om te voelen of ik mijn bekkenbodemspieren wel goed aanspan.
Vanaf volgende week gaan we echt oefeningen doen samen om op de buikspieren enzo te werken.

Maar dus die bekkenbodemspier oefeningen zijn echt belangrijk 😅
Ik moet die tot 1 jaar na de bevalling 45 tot 60 keer per dag doen 🙈
Dat is blijkbaar ook de richtlijn van de WHO.
Ik ga dat nu wel proberen doen, mijn mama en oma hebben allebei last van verzakking omdat er vroeger veel minder aandacht voor was, zeker bij mijn oma waren die spieren veel te slap en hebben ze uiteindelijk de baarmoeder eruit moeten halen (op haar 89e).
Zijn het ook oefeningen zoals je bekken naar voor en achter kantelen en opzij en naar voor en weer opzij? Dat kon ik voor de zwangerschap in sneltempo 😄 Heb dat vroeger veel gedaan bij opwarming jazz ballet De gyne heeft mij tijdens de zwangerschap gezegd dat ik een zeer stevige bekkenbodem heb, door klassiek ballet, en nu merk ik dat ik hem onbewust nog steeds erg opspan Mujn buikspieren daarentegen waren op het laatst niets meer waard dus daar moet wel aan gewerkt worden, zeker na die keizersnede, maar voor mij is het nog iets te vroeg om te gaan
Ik heb hetzelfde!
Ik doe al 14 jaar Oriëntaalse dans en mijn gynae zei dat ik bekkenbodemspieren heb als een baksteen, dus ook voor mij is het vooral de uitdaging om die te ontspannen.
Maar dus net om opnieuw goed te kunnen dansen vind ik die kine begeleiding wel belangrijk om die spieren weer op te bouwen. 😁
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 26 mei 2021, 9:42

Hier volgende week maandag de eerste afspraak bij de kiné. Ben zeer benieuwd. Gisteren op controle geweest. Had gebeld omdat ik pijn bleef hebben bij bepaalde bewegingen en bij het doen van de bekkenbodemoefeningen. Moet nu litteken van scheurtje soepel maken en dan verder zien met kiné.
Afgelopen weekend ook voor het eerst heel kort terug op de fiets gezeten als mijn man thuis was. Was ook wel fijn. Nu nog beter weer...
@Hoop, hoe lang duurt het afbouwen van borstvoeding? Zijn dat weken of dagen?
Vroedvrouw hier heeft wel veel ervaring, maar je moet het er echt wel uitsleuren. Wel zeer blij met kraamzorg

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 26 mei 2021, 15:08

zonnetje75 schreef:
26 mei 2021, 9:42
Hier volgende week maandag de eerste afspraak bij de kiné. Ben zeer benieuwd. Gisteren op controle geweest. Had gebeld omdat ik pijn bleef hebben bij bepaalde bewegingen en bij het doen van de bekkenbodemoefeningen. Moet nu litteken van scheurtje soepel maken en dan verder zien met kiné.
Afgelopen weekend ook voor het eerst heel kort terug op de fiets gezeten als mijn man thuis was. Was ook wel fijn. Nu nog beter weer...
@Hoop, hoe lang duurt het afbouwen van borstvoeding? Zijn dat weken of dagen?
Vroedvrouw hier heeft wel veel ervaring, maar je moet het er echt wel uitsleuren. Wel zeer blij met kraamzorg
Mijn vroedvrouw zei dat je op 10 dagen kan afbouwen Ik ben van plan af te bouwen na 3 maanden

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 26 mei 2021, 15:25

zonnetje75 schreef:
26 mei 2021, 9:42
Hier volgende week maandag de eerste afspraak bij de kiné. Ben zeer benieuwd. Gisteren op controle geweest. Had gebeld omdat ik pijn bleef hebben bij bepaalde bewegingen en bij het doen van de bekkenbodemoefeningen. Moet nu litteken van scheurtje soepel maken en dan verder zien met kiné.
Afgelopen weekend ook voor het eerst heel kort terug op de fiets gezeten als mijn man thuis was. Was ook wel fijn. Nu nog beter weer...
@Hoop, hoe lang duurt het afbouwen van borstvoeding? Zijn dat weken of dagen?
Vroedvrouw hier heeft wel veel ervaring, maar je moet het er echt wel uitsleuren. Wel zeer blij met kraamzorg
Afbouwen hangt af van lichaam tot lichaam. Ik had een afbouwschema gekregen en moest om de 48u, 1 voeding laten vallen maar na een week was het gedaan met borstvoeding en dus veel sneller afgebouwd dan het schema. Hangt dus af van hoeveel melk je hebt en hoe snel je lichaam de overtollige melk absorbeert.
Je kan ook sneller afbouwen als je voelt dat je het aankan (dus geen gespannen borsten).
Als je spanning krijgt, kan je gembercompressen leggen. Mijn kraamhulp had dit gemaakt voor mij, maar niet nodig gehad. Kraamhulp is echt goud waard geweest de voorbije weken, volgende week komt ze voor de laatste keer aangezien ik alles zelf terug kan en liever op mn gemak alleen ben 😀 al die hulp is soms een beetje te veel en voel me onwennig in mijn eigen huis. Mn ouders willen ook altijd komen “helpen” maar er valt niets te doen en dan zitten die hier maar te zitten en ik vind dat lastig maar kan er niets van zeggen want ze willen natuurlijk ook Juliette zien. Lastige situatie 😏 herkenbaar bij iemand?
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 26 mei 2021, 15:44

Mijn ouders beginnen stilaan te vergeten hoeveel werk ik heb met Hasse :roll: .

Een tijdje terug was het even mooi weer. Hasse lag in het bedje bij hen (mijn moeder is onthaalmoeder dus heeft alle gerief in hun living). Ik was aan het kolven dus hong vast. Toen gingen ze met z'n tweeën naar buiten en ben ik dus moeten stoppen met kolven.

Vandaag ben ik met Hasse langs de apotheker, dan naar mijn moeder, dan naar haar huisarts kunnen rijden want ze denkt dat ze een blaasontsteking heeft. Resultaat: Hasse uit haar doen en overstuur.

Soms ben ik inderdaad nog niet liever dan alleen thuis met Hasse.
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 26 mei 2021, 22:58

Sara1987 schreef:
26 mei 2021, 15:44
Mijn ouders beginnen stilaan te vergeten hoeveel werk ik heb met Hasse :roll: .

Een tijdje terug was het even mooi weer. Hasse lag in het bedje bij hen (mijn moeder is onthaalmoeder dus heeft alle gerief in hun living). Ik was aan het kolven dus hong vast. Toen gingen ze met z'n tweeën naar buiten en ben ik dus moeten stoppen met kolven.

Vandaag ben ik met Hasse langs de apotheker, dan naar mijn moeder, dan naar haar huisarts kunnen rijden want ze denkt dat ze een blaasontsteking heeft. Resultaat: Hasse uit haar doen en overstuur.

Soms ben ik inderdaad nog niet liever dan alleen thuis met Hasse.
I know the feeling...Juliette heeft net 3u (!!) zitten vechten tegen de slaap. Moeten wakker maken bij osteo deze voormiddag, dan namiddag kwam de vroedvrouw haar wegen, weer wakker gemaakt en dan nog mn papa en vriendin die op bezoek kwamen dus ook weer andere geuren die op haar afkwamen. Niet eenvoudig allemaal en zeker niet in combinatie met haar reflux waardoor ze al zo slecht slaapt (en ik dus niet meer zo actief ben hier opt forum 🤷🏽‍♀️)
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten