Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 21 april 2021, 0:03

Maandag binnen gegaan om 7u en bevallen om 19u54 van een flinke zoon Leon.
Gewicht 3kg830 en 53.5cm.
Was wel een lange dag. Eerst 3x een bloeddrukval gedaan en moest daarna veel overgeven door het vocht om lage bloeddruk omhoog te krijgen, epidurale en de weeën waardoor ik al uitgeteld was toen ik moest beginnen persen. Maar het is gelukt... :wink:
Nu genieten... Borstvoeding is wel een zoeken...
Zonnetje: ben benieuwd naar jouw kindje! En je verhaal...
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 21 april 2021, 3:23

Proficiat met je Leon! 😁
Toch een lange 12 uur zo te horen. Tis toch iets speciaals hé, een bevalling 😬😉

De pijn aan mijn tepels is soms al wat dragelijker, maar het blijft toch verlangen naar een pijnloze bv.
Ook de pijn down there speelt met wel parten. Het mag ook stilletjes aan genezen dan. Ik verdraag de constante aanraking van mijn maandverband niet meer. Hebben jullie daar ook zo'n last van, gehad?
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 21 april 2021, 3:33

Proficiat Hoop! Een flink manneke en hele mooie naam ook! Geniet er van! 🥰
Heel blij dat het dan toch nog meegevallen is.
En dan ben je ook nog net voor mij :wink:
Wij zijn zondagavond om 20h binnen gegaan en vanavond om 20h47, iets meer dan 48h later, is onze zoon Leander geboren.
3,550 kg en 53 cm.
Heeft heel lang geduurd eer de weeën goed op gang kwamen en eenmaal ze kwamen waren ze direct heel hevig, dus een uur later al aan de epidurale. (Echt wel heel blij dat ze dat uitgevonden hebben).
Zijn hoofdje lag niet helemaal goed (sterrekijker), en het lukte niet om hem te doen draaien door in een andere houding te gaan zitten. Werd telkens slecht (bloeddrukval/braken). De gynaecologe heeft hem dan in de goeie richting gekregen. Ondertussen ligt hij hier rustig naast ons te slapen en zijn we al helemaal verkocht. 😍

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 21 april 2021, 6:51

Proficiat zonnetje en hoop met jullie flinke zoontjes! 🥰
Geniet maar van elk moment nu! ❤️

Nu begin ik toch meer en meer te beseffen dat het voor ons ook niet lang meer is. ☺️
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 21 april 2021, 7:46

Proficiat Hoop en Zonnetje met jullie flinke zonen!

Als ik jullie verhaal lees zou ik mij haast schuldig voelen omdat mijn bevalling met keizersnede zal zijn Achteraf zal ik natuurlijk ook wel de nodige pijn hebben ...

Geniet van jullie geluk !!!!

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 21 april 2021, 9:04

zonnetje75 schreef:
21 april 2021, 3:33
Proficiat Hoop! Een flink manneke en hele mooie naam ook! Geniet er van! 🥰
Heel blij dat het dan toch nog meegevallen is.
En dan ben je ook nog net voor mij :wink:
Wij zijn zondagavond om 20h binnen gegaan en vanavond om 20h47, iets meer dan 48h later, is onze zoon Leander geboren.
3,550 kg en 53 cm.
Heeft heel lang geduurd eer de weeën goed op gang kwamen en eenmaal ze kwamen waren ze direct heel hevig, dus een uur later al aan de epidurale. (Echt wel heel blij dat ze dat uitgevonden hebben).
Zijn hoofdje lag niet helemaal goed (sterrekijker), en het lukte niet om hem te doen draaien door in een andere houding te gaan zitten. Werd telkens slecht (bloeddrukval/braken). De gynaecologe heeft hem dan in de goeie richting gekregen. Ondertussen ligt hij hier rustig naast ons te slapen en zijn we al helemaal verkocht. 😍
Dikke proficiat!
Toch ook wel een lange twee daagse achter de rug!
Nog een sterrekijkertje 😅. Ze hebben hem kunnen draaien? Onze meid kwam met de zuignap.

Geniet, geniet, geniet!
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 21 april 2021, 13:25

Proficiat Hoop & Zonnetje!!!
Twee flinke mannen! ❤️
Geniet van de eerste dagen samen 😘
Al die sterrenkijkertjes hebben het ons goed moeilijk gemaakt 😅

Irisbloem, het is niet omdat jij met keizersnede moet bevallen dat je je daar schuldig over moet voelen! Het is het veiligste voor je kleintje. Zeker niet denken dat je daardoor niet goed bezig bent he ❤️

SilentHeyoka, bij mij is de aanhap na 3,5 weken toch ook soms nog pijnlijk 🙈 hij hapt soms niet groot genoeg aan....
Gelukkig bij mij alleen maar dat eerste moment, daarna loopt het goed. Ik hoop dat het bij jou betert.
Heb je katoenen maandverband? Mijn vroedvrouw heeft Ladycare van Molimed, Saforelle of Vania aangeraden. Ik heb geen last van het maandverband.
Maar aangezien de draadje van mijn knip volledig gelost zijn zit ik dus nog altijd met wel wat last daar beneden, ik had ook gehoopt dat dat sneller genezen zou zijn, maar de gynae zei dat het nu nog weken kan duren 😕

Veeeeeeel succes YDV ❤️
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 21 april 2021, 21:24

irisbloem schreef:
21 april 2021, 7:46
Proficiat Hoop en Zonnetje met jullie flinke zonen!

Als ik jullie verhaal lees zou ik mij haast schuldig voelen omdat mijn bevalling met keizersnede zal zijn Achteraf zal ik natuurlijk ook wel de nodige pijn hebben ...

Geniet van jullie geluk !!!!
Hey irisbloem, naar mijn mening maakt het, zeker in onze situatie, niet veel uit hoe ze er uit komen. Zolang ze maar gezond zijn! Afgezien hebben we allemaal al genoeg. Veel succes vrijdag!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 22 april 2021, 10:22

Morgen is het D day voor mij Mijn keizersnede staat gepland voor de namiddag Vandaag nog geweest voor monitor, pil en lavement meegekregen om nog te nemen voor ik morgen binnen ga en covid test ondergaan Amai die is pijnlijk, ik heb erg gevoelige sinussen en heb nu barstende hoofdpijn ervan Heb ook al 2 nachten weinig geslapen door de bijwerking van die longrijping spuiten Maar dat is allemaal niets in vergelijking voor wat we ervoor in de plaats krijgen Ik voel mij steeds emotioneler worden als ik denk aan morgen Als haar gezondheid het toelaat mag ik ze morgen even knuffelen

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 22 april 2021, 10:28

irisbloem schreef:
22 april 2021, 10:22
Morgen is het D day voor mij Mijn keizersnede staat gepland voor de namiddag Vandaag nog geweest voor monitor, pil en lavement meegekregen om nog te nemen voor ik morgen binnen ga en covid test ondergaan Amai die is pijnlijk, ik heb erg gevoelige sinussen en heb nu barstende hoofdpijn ervan Heb ook al 2 nachten weinig geslapen door de bijwerking van die longrijping spuiten Maar dat is allemaal niets in vergelijking voor wat we ervoor in de plaats krijgen Ik voel mij steeds emotioneler worden als ik denk aan morgen Als haar gezondheid het toelaat mag ik ze morgen even knuffelen
Binnen iets meer dan 24 u is ze er ❤️
Probeer je daar aan op te trekken de volgende uren. 😘
Ik wens dat je ze morgen al even mag knuffelen, en ik duim voor een vlotte procedure!
Veel succes!
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 22 april 2021, 12:52

zoemers schreef:
22 april 2021, 10:28
irisbloem schreef:
22 april 2021, 10:22
Morgen is het D day voor mij Mijn keizersnede staat gepland voor de namiddag Vandaag nog geweest voor monitor, pil en lavement meegekregen om nog te nemen voor ik morgen binnen ga en covid test ondergaan Amai die is pijnlijk, ik heb erg gevoelige sinussen en heb nu barstende hoofdpijn ervan Heb ook al 2 nachten weinig geslapen door de bijwerking van die longrijping spuiten Maar dat is allemaal niets in vergelijking voor wat we ervoor in de plaats krijgen Ik voel mij steeds emotioneler worden als ik denk aan morgen Als haar gezondheid het toelaat mag ik ze morgen even knuffelen
Binnen iets meer dan 24 u is ze er ❤️
Probeer je daar aan op te trekken de volgende uren. 😘
Ik wens dat je ze morgen al even mag knuffelen, en ik duim voor een vlotte procedure!
Veel succes!
Dank je 😊

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 22 april 2021, 16:27

Zo herkenbaar jullie verhalen...
Hier toch ook serieus pijn van de knip... vraag af en toe een cataflan en een coldpack. Ook serieuze hoeveelheden bloedverlies he zeg. En dat kan 6 weken duren. Is dat bij jullie al minder zoemers en Sara en Silent Heyoka?
Leon zuigt heel goed maar de 1e 15 seconden zijn verschrikkelijk. Echt een pitbull op zijn prooi :lol:

@ zonnetje: dikke proficiat met Leander !! Hoe komt het dat het 48u duurde? Amai zeg... ik vond het bij mij al zo een lange dag. Ook oververmoeid zeker? Ik heb deze nacht voor het eerst eens 4u30min kunnen slapen, een prestatie...

@irisbloem: veel succes morgen!!! Komt helemaal goed. Je bent er bijna.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 22 april 2021, 18:44

Hoop88 schreef:
22 april 2021, 16:27
Zo herkenbaar jullie verhalen...
Hier toch ook serieus pijn van de knip... vraag af en toe een cataflan en een coldpack. Ook serieuze hoeveelheden bloedverlies he zeg. En dat kan 6 weken duren. Is dat bij jullie al minder zoemers en Sara en Silent Heyoka?
Leon zuigt heel goed maar de 1e 15 seconden zijn verschrikkelijk. Echt een pitbull op zijn prooi :lol:

@ zonnetje: dikke proficiat met Leander !! Hoe komt het dat het 48u duurde? Amai zeg... ik vond het bij mij al zo een lange dag. Ook oververmoeid zeker? Ik heb deze nacht voor het eerst eens 4u30min kunnen slapen, een prestatie...

@irisbloem: veel succes morgen!!! Komt helemaal goed. Je bent er bijna.
Ik ben er zo te zien vanaf. Oef. Ik moet wel eerlijk zijn, ik vond het nog meevallen. Maar ik bloed dan ook erg veel met mijn menstruatie... Dus misschien is mijn vergelijkingspunt gewoon al niet normaal 🤣.

Ik vond de hechtingen nog meevallen. Ben wel gescheurd en niet geknipt. Die verdraaide aambei daarentegen. Enkel naar de wc gaan vond ik pijnlijk. Maar heb zelf iedere jeer ook gespoeld met lauw, bijna koud water en dat hielp ook echt wel. Ik denk dat ik 1 keer een pijnstiller heb gevraagd.

De eerste seconden zijn idd echt heel pijnlijk. Raar, maar ik verlang er bijna naar. Hasse is van de spruw vanaf maar live drinken wil ze nog steeds niet. Ze hapt goed aan maar zuigt dan geen vacuüm. Dan komt er natuurlijk niets en dan wordt ze boos. Ach ja, voor de rest is ze perfect ...

Hoop, nog een dikke proficiat. Zonnetje, jij ook!
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 22 april 2021, 19:18

Ik loop enkele dagen achter maar had een deugdoende mini vakantie aan zee. Lekker gewandeld, gefietst, gegeten en nu klaar voor het nieuwe leven 😊

Dikke dikke proficiat Hoop & Zonnetje met jullie geweldige mannetjes! Binnen een paar weken denken jullie niet meer aan de pijn en is het écht genieten. Chapeau voor jullie lange arbeid! Ik zal er helaas niet over kunnen meepraten door de keizersnede maar ook dat is een manier van bevallen en ik vind het helemaal niet erg. Tis niet dat ik er voor gekozen heb en het heeft ook zn nadelen dus ik voel me er niet schuldig bij.

Irisbloem: veeeeeel succes morgen! Tis denk ik tijd dat je dochtertje geboren wordt als ik lees hoeveel kwaaltjes je de laatste tijd hebt. Jammer dat je geen onbezorgde zwangerschap hebt gehad maar hopelijk kan je heeeeeeeel snel genieten van jullie kleine meid in je armen. Ik duim echt mee voor een minimale couveusetijd.

En dan zal ik het groepje van april afsluiten denk ik met de laatste bevalling volgende week 😊
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 22 april 2021, 19:53

Hoop88 schreef:
22 april 2021, 16:27
Zo herkenbaar jullie verhalen...
Hier toch ook serieus pijn van de knip... vraag af en toe een cataflan en een coldpack. Ook serieuze hoeveelheden bloedverlies he zeg. En dat kan 6 weken duren. Is dat bij jullie al minder zoemers en Sara en Silent Heyoka?
Leon zuigt heel goed maar de 1e 15 seconden zijn verschrikkelijk. Echt een pitbull op zijn prooi :lol:

@ zonnetje: dikke proficiat met Leander !! Hoe komt het dat het 48u duurde? Amai zeg... ik vond het bij mij al zo een lange dag. Ook oververmoeid zeker? Ik heb deze nacht voor het eerst eens 4u30min kunnen slapen, een prestatie...

@irisbloem: veel succes morgen!!! Komt helemaal goed. Je bent er bijna.
Ik heb ook dagen met de coldpack gelopen hoor 🙈
Mijn bloedverlies lijkt nu na 4 weken gestopt.
Ik heb de hele week in het ziekenhuis en de eerste week thuis gewoon pijnstillers genomen hoor, mijn vroedvrouw zei dat bevallen al goed was, en dat ik me daarna niet sterk moest houden 😅
En ik heb ook nog altijd beetje pijn bij de aanhap, hij hapt zo net wat te klein aan....
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 24 gasten