Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 8 mei 2021, 12:49

YDV schreef: ↑
7 mei 2021, 21:54
Hoi allemaal!
Hier vandaag dus geweest voor monitoring en bloeddrukcontrole, bloedafname gehad en mijn urine is gecontroleerd.
Monitoring was goed, bloeddruk was ok (af en toe onderdruk boven 90, maar niet hoger dan maandag of woensdag), bloedafname was goed maar in mijn urine wel teveel eiwitten.
Dus mijn gynaecoloog denkt toch wat beginnende tekenen van zwangerschapsvergiftiging.
Maandag moet ik terug voor monitoring en bloeddrukcontrole en gaat ze zelf ook nog eens komen voor vaginaal onderzoek (kijken of er al ontsluiting is) en dan gaat ze beslissen om eventueel dinsdag in te leiden.
Dus best wel spannende dagen..!
Oh superspannend YDV 😍😍
Dan is het misschien volgende week al zover ❀️❀️
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart πŸ’™
BAM

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 8 mei 2021, 12:51

@Hoop88, ik zou het ook moeilijk vinden...
Maar het belangrijkste dat ik overal hoor is Happy Mama = Happy Baby!
Als het je echt verlichting zou geven dan moet je doen waar je je goed bij voelt.
Ik zou zelf denk ik dan beginnen kolven om zo wel flesjes te geven, maar wel met moedermelk...
Maar je moet dus zelf zien waar je je goed bij voelt 😘
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart πŸ’™
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 9 mei 2021, 18:53

Onze eerste moederdag 🀩

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 9 mei 2021, 23:00

Hoop88 schreef: ↑
7 mei 2021, 18:04
Hier al bijna een week in tweestrijd met mezelf rond de overstap van borstvoeding nr flessen.
Leon heeft om de 2.5u-3u voeding nodig, snachts eens 3.5u in het beste geval. Maandag een hele moeilijke avond gehad (huilen, tieren van de darmkrampjes) en gisteren ook een hele dag gesukkeld. Ik snakte naar rust en gewoon eens 6 uren kunnen slapen. Vandaag dan een hele goeie dag. Op zich lukt de borstvoeding heel goed. Hij drinkt flink, maar puur om mezelf wat meer te ontlasten denk ik om langzaam af te bouwen. Gisterenavond eens geprobeerd met een flesje te geven en hij dronk er van alsof hij niets anders gewoon is. Mijn man staat er wel niet echt achter dat ik zou overschakelen terwijl ik het wel de hele tijd moet doen. Ik kan precies niet definitief beslissen. Wat denken jullie?
Vandaag achter een pot Evolia geweest. De vroedvrouw stelt voor om langzaam af te bouwen op een week of 3 bv (al is ze zelf ook sterk pro borstvoeding).
Hey! Ik zit hopeloos achter met antwoorden want een baby neemt al je tijd af maar dit vond ik wel de moeite...
Ik herken je verhaal volledig! Vanaf dag 1 int ziekenhuis ben ik moeten beginnen kolven om de productie op gang te krijgen. Juliette dronk aan elke borst ong 20 min maar kreeg niet voldoende melk binnen. Vorige zondag (dag 2 thuis), kwam vroedvrouw en raadde me aan om Evolia in huis te halen (in case of emergency). Omdat ze snachts zo weende van de honger ben ik begonnen met 30ml bij te geven na het drinken. Nadien moest ik nog kolven, wat maakte dat elke voeding 1,5-2u duurde. Ik was KAPOT. Ze bleef ook steken onder haar geboortegewicht waardoor ik dus elke keer 30ml moest bijgeven of een volledig flesje van 60ml als ze ni aan de borst dronk. (Maar dan moest ik nog kolven voor productie aan te wakkeren).
Vrijdag heb ik de klik gemaakt om te stoppen. Ik was kapot en zag dat ze heel goed aan flesje dronk. Elke keer ze BV kreeg, was het niet voldoende en was ze binnen de 2u terug daar. Ze kwam ook niet bij in gewicht en dat was voor mij de druppel die mij heeft doen beslissen dat β€œmijn” melk niet voldoende was voor haar.
Ze drinkt nu 90ml flesjes en is ineens 160gr bijgekomen. Ze heeft nu al 24u geen BV meer gedronken (want ze weet dat flesjes sneller gaat dus weigert de borst) en heb geen stuwing en nog niet moeten kolven. Voor mij β€œhet bewijs” dat het een goede keuze is en dat moeder natuur niet alles kan doen. Ik heb er vrede mee en ze zal ook groot worden op flesjes. Mn neefje krijgt al 2jaar BV en ligt elk seizoen wel ns in ziekenhuis met infectie op longen. Dus dat kindjes die BV krijgen, minder ziek zijn, is niet helemaal waar.
In ieder geval: LUISTER naar je hart en je verstand. Alleen JIJ kan beslissen!! Mijn vroedvrouw en kraamphulp (en ouders en zus) staan helemaal achter MIJN beslissing. Alleen dinsdag die van K&G nog overtuigen, aloewel dat snel zal gaan want ik heb geen melk meer πŸ˜€
Take care meid!
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: βœ…
27/4/21: welkom Juliette

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 10 mei 2021, 22:41

Ik heb ook altijd gezegd bv te geven, zolang het geen problemen geeft voor baby of mezelf. Ik vind ook dat je je bij elke beslissing goed moet voelen. Bij mama moet het rustig zijn. Dat is het advies die iedereen geeft, dus zal het wel het juiste zijn 😊
Met afgekolfde melk kom je idd ook weer een paar uur verder. Ik moet me ook nog een machine aanschaffen. Ook al is het om een reserve aan melk te hebben in nood.

We hadden normaal dit weekend ook een new born photoshoot, maar corona heeft ons te pakken. We zijn beide positief. Aiko gelukkig gezond. Is dus met mondmasker te doen als we haar vasthouden.

Qua gyn, ik wacht even af. Is het nog steeds pijnlijk, zal ik de afspraak annuleren en bij iemand anders gaan.

Iets anders, hoe doen jullie het qua apart slapen? Slaapt de kleine bij je op de kamer of al in het eigen kamertje?
Eerst was ik ervoor om haar apart te leggen, maar we besloten toch om haar even bij ons te laten. Nu stelt mn man voor om haar apart te leggen, en mn neus krulde op. Het is zo leuk om haar naast met te hebben... Even mn vinger in haar handje leggen en ze kalmeert al.
Maar toch wil ik haar op tijd aanleren op de eigen kamer te slapen.
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door mich75 » 10 mei 2021, 23:39

Er wordt aangeraden je kindje minstens 6 maanden bij jou op de kamer te laten slapen.

Onze dochter heeft tot 22 maanden bij ons geslapen en is dan ineens naar een 1-persoonsbed gegaan.

De tweeling is ergens tussen 13 en 15 maanden naar hun eigen kamer gegaan, we hebben gewoon hun bedjes verhuisd en sinds 18 maanden slapen ook zij in een 1-persoobsbed.

Wij hebben eigenlijk geen problemen ondervonden, liep vlot vanaf dag 1.

De dochter heeft wel een tijdje lastig gedaan en wou terug bij ons slapen omdat de tweeling daar sliep.

Misschien nog wel meegeven dat kids ook al alleen op onze kamer sliepen, bv om 19u in bed leggen en dan nog een voeding als ik ging slapen, maar zo leren ze ook alleen slapen.
Ook liet ik ze soms 's morgens nog liggen en werden ze dus alleen wakker.

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 11 mei 2021, 0:17

Ik heb dat ook gelezen. Toch heb ik altijd het idee gehad dat ze best af zijn in hun eigen kamertje.

Bijkomend... wat dan met de seks?
Ik zie ons niet onmiddellijk iets doen in aanwezigheid van ons kind.

Is nu niet mijn grootste verlangen, want de wonde van de knip is lang nog niet genezen, maar lijkt me toch ook belangrijk.
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 11 mei 2021, 16:13

SilentHeyoka schreef: ↑
10 mei 2021, 22:41
Ik heb ook altijd gezegd bv te geven, zolang het geen problemen geeft voor baby of mezelf. Ik vind ook dat je je bij elke beslissing goed moet voelen. Bij mama moet het rustig zijn. Dat is het advies die iedereen geeft, dus zal het wel het juiste zijn 😊
Met afgekolfde melk kom je idd ook weer een paar uur verder. Ik moet me ook nog een machine aanschaffen. Ook al is het om een reserve aan melk te hebben in nood.

We hadden normaal dit weekend ook een new born photoshoot, maar corona heeft ons te pakken. We zijn beide positief. Aiko gelukkig gezond. Is dus met mondmasker te doen als we haar vasthouden.

Qua gyn, ik wacht even af. Is het nog steeds pijnlijk, zal ik de afspraak annuleren en bij iemand anders gaan.

Iets anders, hoe doen jullie het qua apart slapen? Slaapt de kleine bij je op de kamer of al in het eigen kamertje?
Eerst was ik ervoor om haar apart te leggen, maar we besloten toch om haar even bij ons te laten. Nu stelt mn man voor om haar apart te leggen, en mn neus krulde op. Het is zo leuk om haar naast met te hebben... Even mn vinger in haar handje leggen en ze kalmeert al.
Maar toch wil ik haar op tijd aanleren op de eigen kamer te slapen.
Oei positief en je bent al deels gevaccineerd dus neem ik aan dat je niet erg ziek bent? Met een mondmasker je kind vastnemen is niet leuk en ermee borstvoeding geven in het begin ook wat ambetant Op de neo moeten wij het ook altijd dragen, zal blij zijn als ze naar huis mag Ik hoop dat jullie dochter gezond blijft maar ze zou toch ook al wat immuniteit moeten hebben meegekregen met je vaccinatie dus dat stelt misschien al wat gerust
Ik ben van plan Emma ook naast mij te leggen op onze kamer, mijn man wil dat ook zo, wij zijn natuurlijk extra bezorgd wegens de situatie ook al is het eigenlijk enkel haar gewicht die een probleem vormt maar we hebben haar al zoveel moeten missen dus hoe meer we dichtbij Haar mogen zijn hoe liever Hoe lang ze bij ons zal liggen zal ik van haar zelf laten afhangen Ze zeggen wel op de neo dat een dysmatuur kindje wel meer aandacht wenst

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 11 mei 2021, 16:21

SilentHeyoka schreef: ↑
11 mei 2021, 0:17
Ik heb dat ook gelezen. Toch heb ik altijd het idee gehad dat ze best af zijn in hun eigen kamertje.

Bijkomend... wat dan met de seks?
Ik zie ons niet onmiddellijk iets doen in aanwezigheid van ons kind.

Is nu niet mijn grootste verlangen, want de wonde van de knip is lang nog niet genezen, maar lijkt me toch ook belangrijk.
Ik begrijp dat het een rem vormt voor jullie maar bedenk dat vroeger het hele gezin samen in 1 kamer sliep en de kleintjes vaak bij de ouders in bed En seks hoeft niet altijd s avonds of s nachts in de slaapkamer te gebeuren he πŸ˜‰

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 11 mei 2021, 19:41

irisbloem schreef: ↑
11 mei 2021, 16:13
SilentHeyoka schreef: ↑
10 mei 2021, 22:41
Ik heb ook altijd gezegd bv te geven, zolang het geen problemen geeft voor baby of mezelf. Ik vind ook dat je je bij elke beslissing goed moet voelen. Bij mama moet het rustig zijn. Dat is het advies die iedereen geeft, dus zal het wel het juiste zijn 😊
Met afgekolfde melk kom je idd ook weer een paar uur verder. Ik moet me ook nog een machine aanschaffen. Ook al is het om een reserve aan melk te hebben in nood.

We hadden normaal dit weekend ook een new born photoshoot, maar corona heeft ons te pakken. We zijn beide positief. Aiko gelukkig gezond. Is dus met mondmasker te doen als we haar vasthouden.

Qua gyn, ik wacht even af. Is het nog steeds pijnlijk, zal ik de afspraak annuleren en bij iemand anders gaan.

Iets anders, hoe doen jullie het qua apart slapen? Slaapt de kleine bij je op de kamer of al in het eigen kamertje?
Eerst was ik ervoor om haar apart te leggen, maar we besloten toch om haar even bij ons te laten. Nu stelt mn man voor om haar apart te leggen, en mn neus krulde op. Het is zo leuk om haar naast met te hebben... Even mn vinger in haar handje leggen en ze kalmeert al.
Maar toch wil ik haar op tijd aanleren op de eigen kamer te slapen.
Oei positief en je bent al deels gevaccineerd dus neem ik aan dat je niet erg ziek bent? Met een mondmasker je kind vastnemen is niet leuk en ermee borstvoeding geven in het begin ook wat ambetant Op de neo moeten wij het ook altijd dragen, zal blij zijn als ze naar huis mag Ik hoop dat jullie dochter gezond blijft maar ze zou toch ook al wat immuniteit moeten hebben meegekregen met je vaccinatie dus dat stelt misschien al wat gerust
Ik ben van plan Emma ook naast mij te leggen op onze kamer, mijn man wil dat ook zo, wij zijn natuurlijk extra bezorgd wegens de situatie ook al is het eigenlijk enkel haar gewicht die een probleem vormt maar we hebben haar al zoveel moeten missen dus hoe meer we dichtbij Haar mogen zijn hoe liever Hoe lang ze bij ons zal liggen zal ik van haar zelf laten afhangen Ze zeggen wel op de neo dat een dysmatuur kindje wel meer aandacht wenst
Hoe gaat het met Emma? Blijft ze goed aankomen?

Hasse ligt bij mij op de kamer in een houten co-sleeper. Ze blijft daar tot ze 6 maanden is of niet meer in slaap raakt door mijn geluiden. Overdag slaapt ze in de box. Ook dat plan ik nog een tijd zo te houden.

Al die adviezen zijn om wiegendood te vermijden. En statistisch gezien werkt het pakket. Dus ik hoop dat met alles goed te volgen daar van gespaard te blijven.
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 11 mei 2021, 20:08

Ik ben ook van plan om Otis minstens 6 maanden en liefst een jaar of langer bij mij op de kamer te houden.
Enerzijds inderdaad voor wiegendood, anderzijds omdat het zo leuk is om naar hem te kijken wanneer hij slaapt 😍.

Intussen eet ik een dikke week koemelkvrij en ik heb toch de indruk dat Otis daar beter mee is… nog 3 weken koemelkvrij eten en dan moet ik een provocatie doen : koemelk eten en zien of de klachten dan terugkomen.
Verder nog een mijlpaal vandaag : maat 2 van Pampers!! 😱

@YDV, hoe is het nu geweest? Ben je intussen bevallen via inleiding?
@irisbloem, ik hoop dat Emma goed blijft bijkomen en dat er misschien al zicht is op thuiskomst? πŸ₯°
@Babske, hoe is het intussen? Blijft Juliette goed aankomen met de flesvoeding?
@Hoop88, hoe gaat het met jullie? Al iets kunnen besluiten waar je je goed bij voelt mbt BV? En is het nu beter met die andere maandverbanden?
En bij de andere ladies loopt ook alles nog vlot? ❀️
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart πŸ’™
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 12 mei 2021, 20:03

Sara1987 schreef: ↑
11 mei 2021, 19:41
irisbloem schreef: ↑
11 mei 2021, 16:13
SilentHeyoka schreef: ↑
10 mei 2021, 22:41
Ik heb ook altijd gezegd bv te geven, zolang het geen problemen geeft voor baby of mezelf. Ik vind ook dat je je bij elke beslissing goed moet voelen. Bij mama moet het rustig zijn. Dat is het advies die iedereen geeft, dus zal het wel het juiste zijn 😊
Met afgekolfde melk kom je idd ook weer een paar uur verder. Ik moet me ook nog een machine aanschaffen. Ook al is het om een reserve aan melk te hebben in nood.

We hadden normaal dit weekend ook een new born photoshoot, maar corona heeft ons te pakken. We zijn beide positief. Aiko gelukkig gezond. Is dus met mondmasker te doen als we haar vasthouden.

Qua gyn, ik wacht even af. Is het nog steeds pijnlijk, zal ik de afspraak annuleren en bij iemand anders gaan.

Iets anders, hoe doen jullie het qua apart slapen? Slaapt de kleine bij je op de kamer of al in het eigen kamertje?
Eerst was ik ervoor om haar apart te leggen, maar we besloten toch om haar even bij ons te laten. Nu stelt mn man voor om haar apart te leggen, en mn neus krulde op. Het is zo leuk om haar naast met te hebben... Even mn vinger in haar handje leggen en ze kalmeert al.
Maar toch wil ik haar op tijd aanleren op de eigen kamer te slapen.
Oei positief en je bent al deels gevaccineerd dus neem ik aan dat je niet erg ziek bent? Met een mondmasker je kind vastnemen is niet leuk en ermee borstvoeding geven in het begin ook wat ambetant Op de neo moeten wij het ook altijd dragen, zal blij zijn als ze naar huis mag Ik hoop dat jullie dochter gezond blijft maar ze zou toch ook al wat immuniteit moeten hebben meegekregen met je vaccinatie dus dat stelt misschien al wat gerust
Ik ben van plan Emma ook naast mij te leggen op onze kamer, mijn man wil dat ook zo, wij zijn natuurlijk extra bezorgd wegens de situatie ook al is het eigenlijk enkel haar gewicht die een probleem vormt maar we hebben haar al zoveel moeten missen dus hoe meer we dichtbij Haar mogen zijn hoe liever Hoe lang ze bij ons zal liggen zal ik van haar zelf laten afhangen Ze zeggen wel op de neo dat een dysmatuur kindje wel meer aandacht wenst
Hoe gaat het met Emma? Blijft ze goed aankomen?

Hasse ligt bij mij op de kamer in een houten co-sleeper. Ze blijft daar tot ze 6 maanden is of niet meer in slaap raakt door mijn geluiden. Overdag slaapt ze in de box. Ook dat plan ik nog een tijd zo te houden.

Al die adviezen zijn om wiegendood te vermijden. En statistisch gezien werkt het pakket. Dus ik hoop dat met alles goed te volgen daar van gespaard te blijven.
Wij hopen dat ze volgende week naar huis mag

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 12 mei 2021, 20:03

zoemers schreef: ↑
11 mei 2021, 20:08
Ik ben ook van plan om Otis minstens 6 maanden en liefst een jaar of langer bij mij op de kamer te houden.
Enerzijds inderdaad voor wiegendood, anderzijds omdat het zo leuk is om naar hem te kijken wanneer hij slaapt 😍.

Intussen eet ik een dikke week koemelkvrij en ik heb toch de indruk dat Otis daar beter mee is… nog 3 weken koemelkvrij eten en dan moet ik een provocatie doen : koemelk eten en zien of de klachten dan terugkomen.
Verder nog een mijlpaal vandaag : maat 2 van Pampers!! 😱

@YDV, hoe is het nu geweest? Ben je intussen bevallen via inleiding?
@irisbloem, ik hoop dat Emma goed blijft bijkomen en dat er misschien al zicht is op thuiskomst? πŸ₯°
@Babske, hoe is het intussen? Blijft Juliette goed aankomen met de flesvoeding?
@Hoop88, hoe gaat het met jullie? Al iets kunnen besluiten waar je je goed bij voelt mbt BV? En is het nu beter met die andere maandverbanden?
En bij de andere ladies loopt ook alles nog vlot? ❀️
Wij hopen dat ze volgende week naar huis mag

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 14 mei 2021, 11:43

Dank je wel voor jullie reacties.
Ik doe intussen een beetje een combinatie. Savonds krijgt Leon een flesje en in de voormiddag. De voedingen er tussen geef ik nog borstvoeding met het plan om tegen juni volledig flesjes te geven. Hij is soms zodanig gulzig dat hij vaak gefrustreerd raakt aan de borst (ook door de vermindering van productie nu natuurlijk). Met een flesje kan hij ook minstens 4u weg. Borstvoeding is meestal om de 3u. Ik heb in juni ook heel wat afspraken bij dokters en postnatale kine en zo en lijkt me dan ook echt gemakkelijker als ik hem eens kan afzetten bij mijn ma.
@ zoemers: ik bestel hier nog steeds saforelle maandverbanden bij de apotheek, zou beter een abonnement aan gaan :lol: zo lang het bloed en wondverlies blijft.

I.v.m. slapen: dan ben ik een uitzondering zo te zien. Leon sliep 2 dagen op onze kamer maar ligt nu al de hele tijd in zijn eigen kamer (die wel aanpaalt aan de onze). Ik laat zijn deur op een kiertje. Heb een aero sleep matras en hoeslaken en dan nog een alarmpje voor als zijn ademhaling zou stil vallen. Vind het toch beter omdat ik nu niet meer alles hoor van geluidjes en momenteel kan hij ook nog niet op zijn buikje draaien dus ik ben er wel vrij gerust in.
Hier ook maatje 2 van pampers ! 4kg550 intussen!
@ Silent: hopelijk blijven jullie wat gespaard van veel ziekte symptomen! Courage daar!
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 14 mei 2021, 12:56

Hoop88 schreef: ↑
14 mei 2021, 11:43
Dank je wel voor jullie reacties.
Ik doe intussen een beetje een combinatie. Savonds krijgt Leon een flesje en in de voormiddag. De voedingen er tussen geef ik nog borstvoeding met het plan om tegen juni volledig flesjes te geven. Hij is soms zodanig gulzig dat hij vaak gefrustreerd raakt aan de borst (ook door de vermindering van productie nu natuurlijk). Met een flesje kan hij ook minstens 4u weg. Borstvoeding is meestal om de 3u. Ik heb in juni ook heel wat afspraken bij dokters en postnatale kine en zo en lijkt me dan ook echt gemakkelijker als ik hem eens kan afzetten bij mijn ma.
@ zoemers: ik bestel hier nog steeds saforelle maandverbanden bij de apotheek, zou beter een abonnement aan gaan :lol: zo lang het bloed en wondverlies blijft.

I.v.m. slapen: dan ben ik een uitzondering zo te zien. Leon sliep 2 dagen op onze kamer maar ligt nu al de hele tijd in zijn eigen kamer (die wel aanpaalt aan de onze). Ik laat zijn deur op een kiertje. Heb een aero sleep matras en hoeslaken en dan nog een alarmpje voor als zijn ademhaling zou stil vallen. Vind het toch beter omdat ik nu niet meer alles hoor van geluidjes en momenteel kan hij ook nog niet op zijn buikje draaien dus ik ben er wel vrij gerust in.
Hier ook maatje 2 van pampers ! 4kg550 intussen!
@ Silent: hopelijk blijven jullie wat gespaard van veel ziekte symptomen! Courage daar!
Wat houdt zo'n alarm in en waar kan je dat kopen Emma gaat wel naast mij slapen maar ben bang om te vast te slapen en iets niet te horen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten