Uitgerekend mei 2021

Plaats reactie
VCLN89
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 september 2020, 16:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door VCLN89 » 9 december 2020, 11:12

liesanne schreef:
9 december 2020, 0:44
VCLN89 schreef:
7 december 2020, 9:10
Wat ik nu sinds enkele dagen heb, zijn precies van die melkkorstjes die uit mijn tepels komen. Nog dames die dit nu al hebben?
Hoe gaat het met de andere dames?
Groetjes!
Hoi!

Ik volg hier en daar wat berichtjes mee en zag jouw vraag ivm de melkkorstjes. Ik had dit ook tijdens mijn beide zwangerschappen. Maar ik verloor geen melk tijden de zwangerschap, dus in mijn ogen waren dat geen melkkorstjes.

Bij de eerste zwangerschap ging ik naar de huisarts en die schreef me een zalfje voor, maar dat hielp niet. De gynaecoloog maakte zich niet veel zorgen en zei dat het geen kwaad kon voor de baby. Ik gebruikte af en toe die zalf en daar bleef het bij.

Bij de tweede zwangerschap liet ik dit bekijken door een vroedvrouw-lactatiekundige en zij dacht in de richting van ‘hyperkeratose’, ten gevolge van de hormonale verandering in de zwangerschap. Het zou wel meer voorkomen en is niet erg, alleen niet esthetisch. https://dermnetnz.org/topics/hyperkerat ... nd-areola/

Wie weet is dit wat jij ook hebt? Ik dacht, ik deel het maar even 😊
Hoi,

Bedankt voor je antwoord. :-)
Ik denk niet dat het dit is. Het zijn eerder kleine bolletjes, precies opgedroogde melk, die komen en gaan. De ene dag is het er, dan is het weer weg. Echt zorgen maak ik me er niet over, ik heb er ook geen last van.
Maar ik zal het de volgende keer wel eens vragen bij de gynaecoloog!
Zwangerschapswens: maart 2017
4 x iui : neg
ICSI 1 jan '19
ICSI 1.1 - negatief
ICSI 1.2 - positief (mk 5w)
ICSI 1.3 - negatief
ICSI 2 juli '19
ICSI 2.1 - negatief
ICSI 3 jan '20
ICSI 3.1 - Positief!(uitgerekend 13/05/2021 🍀)

Kelsey96
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 januari 2020, 20:38

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Kelsey96 » 10 december 2020, 10:36

Dag dames,

Ik ben nu 11+1w, zijn er nog dames die soms wat bloed verliezen? Bij mij is het wat bruinig en maak me toch wel wat zorgen. :?
11/2019 stop pil
08/2020 - ICSI (freeze all)
12/10 tp cryo :D
22/10 Zwanger! <3 (uitgerekend 29/06/2021)

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 10 december 2020, 11:11

Kelsey96 schreef:
10 december 2020, 10:36
Dag dames,

Ik ben nu 11+1w, zijn er nog dames die soms wat bloed verliezen? Bij mij is het wat bruinig en maak me toch wel wat zorgen. :?
Ik heb op 6 weken bloed verloren en de weken daarna wat bruin, dat kwam van bloed in mijn baarmoeder door innesteling Op 13 weken heb ik bloed verloren door bloeding in baarmoederhals en enkele weken bruinverlies gehad Kan zijn dat het hierdoor komt Misschien best eens laten controleren Ik mag uit voorzorg niet tillen, ook sex is sommigen al afgeraden omdat dit bloeding kan veroorzaken

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 10 december 2020, 12:33

Kelsey96 schreef:
10 december 2020, 10:36
Dag dames,

Ik ben nu 11+1w, zijn er nog dames die soms wat bloed verliezen? Bij mij is het wat bruinig en maak me toch wel wat zorgen. :?
Hoi! Ik heb dit ook gehad, rond de 13-14weken ergens. Dit heeft een week geduurd (begon licht roze en daarna bruinig). Ik maakte mij toen ook heel ongerust. Ben uiteindelijk van mijn gynaecoloog extra op controle mogen gaan, eerder om mij gerust te stellen, en alles was ok met ons ventje. Was wss een bloedvaatje aan de baarmoederhals gesprongen. Zolang het licht roze of bruinig is moest ik mij geen zorgen maken, enkel terug contact opnemen wanneer het meer werd en/of krampen had.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 16 december 2020, 16:32

Dag dames,

Maandag de 16 weken controle gehad en alles was tip top! 🤗
Maagje was gevuld en blaasje ook. Geen hazenlip, hartje was in orde en hersenen ook. Ze weegt momenteel 160 gram.
Volgende keer terug op 18 januari. Dan zijn we al over de helft!

Ik voel haar sinds een aantal dagen heel duidelijk, vooral 's avonds. Dan zit ik met beide handen op de buik in de zetel 🤭 Kleine broebeltjes en golfjes zijn heel duidelijk dan. Heel fijn!

Verder al wat aan het kijken voor gerief op tweedehands. We willen bijna alles tweedehands kopen en daarom beginnen we nu al wat te zoeken. Grappig dat verschillende mensen mij dit direct zeggen als ik er iets over laat vallen: "Niet te veel nieuw kopen, kost veel en je hebt veel dingen niet lang nodig." 🤣

Kelsey: nog bloedverlies gehad?

Hopelijk alles ok bij jullie?!

Liefs x
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 16 december 2020, 16:51

Eldiso schreef:
16 december 2020, 16:32
Dag dames,

Maandag de 16 weken controle gehad en alles was tip top! 🤗
Maagje was gevuld en blaasje ook. Geen hazenlip, hartje was in orde en hersenen ook. Ze weegt momenteel 160 gram.
Volgende keer terug op 18 januari. Dan zijn we al over de helft!

Ik voel haar sinds een aantal dagen heel duidelijk, vooral 's avonds. Dan zit ik met beide handen op de buik in de zetel 🤭 Kleine broebeltjes en golfjes zijn heel duidelijk dan. Heel fijn!

Verder al wat aan het kijken voor gerief op tweedehands. We willen bijna alles tweedehands kopen en daarom beginnen we nu al wat te zoeken. Grappig dat verschillende mensen mij dit direct zeggen als ik er iets over laat vallen: "Niet te veel nieuw kopen, kost veel en je hebt veel dingen niet lang nodig." 🤣

Kelsey: nog bloedverlies gehad?

Hopelijk alles ok bij jullie?!

Liefs x
Ooh super nieuws dat je baby’tje het goed doet!
Vandaag 17w5d. Ik voel ondertussen de baby ook al (denk ik). ☺️
Dit weekend voelde ik zachte plofjes 3x na elkaar op dezelfde plaats. Deze namiddag terug op dezelfde plaats (ook plofjes) maar iets duidelijker dan dit weekend en ook meer (nu voel ik het nog). Zo grappig! Is een beweeglijk ventje precies! 🥰
Voor de rest voel ik veel kriebeltjes.

Wij krijgen wel wat spulletjes van een vriendin (heeft een tweeling en dat zijn 2 zoontjes) en een neef van mij (heeft ook een zoon). Voor de rest gaan wij veel op de geboortelijst zetten. Daar hebben we eind januari een afspraak voor. Zo spannend allemaal hé!
4/1 is de 20 weken echo. Ik tel al af! 😍 hoop ook dat mijn vriend mee mag dan!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 22 december 2020, 18:34

Hallo allemaal,
Blij dat we weer op het forum kunnen Ik had nog een tweede 20 weken echo vandaag en nu lag ze goed, ze heeft het hart goed kunnen bekijken en het is perfect in orde, wat een opluchring We zagen haar geeuwen en het was zo leuk om te zien hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte 😍
Hoe gaat het met jullie?

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 22 december 2020, 20:43

irisbloem schreef:
22 december 2020, 18:34
Hallo allemaal,
Blij dat we weer op het forum kunnen Ik had nog een tweede 20 weken echo vandaag en nu lag ze goed, ze heeft het hart goed kunnen bekijken en het is perfect in orde, wat een opluchring We zagen haar geeuwen en het was zo leuk om te zien hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte 😍
Hoe gaat het met jullie?
Och super nieuws Irisbloem!
Voel je haar al wat beter nu?
Met ons alles ok. Goed aan het genieten en ik voel ze steeds beter, vooral 's avonds.
Vandaag nog een co-sleeper gaan ophalen, hebben we ook al se 👌🤗

Groetjes
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 22 december 2020, 21:56

irisbloem schreef:
22 december 2020, 18:34
Hallo allemaal,
Blij dat we weer op het forum kunnen Ik had nog een tweede 20 weken echo vandaag en nu lag ze goed, ze heeft het hart goed kunnen bekijken en het is perfect in orde, wat een opluchring We zagen haar geeuwen en het was zo leuk om te zien hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte 😍
Hoe gaat het met jullie?
Super nieuws! 😍 zal wel een opluchting zijn hé!
Bij mij is het nog eventjes wachten voor de 20 weken echo tot volgend jaar (4/1). Maar ondertussen voel ik ons ventje bijna dagelijks. En amai deze vanavond is hij heeeeel beweeglijk. Wel nog niet voelbaar voor mijn vriend. Hij kijkt daar wel naar uit, hij vraagt het ook altijd als ik beweging voel of hij het al zou kunnen voelen. ☺️
Deze week hebben wij de babykamer geschilderd. Kan al bijna niet wachten om ze te beginnen inrichten. 🥰
Enkele grote dingen hebben wij deze maand al besteld (babykamer, buggy).
Voor de rest kopen we nog niet teveel spullen omdat we veel op de geboortelijst gaan zetten (daar hebben we eind januari een afspraak voor) en ook enkele dingen mogen gebruiken van familie of vrienden.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 23 december 2020, 8:35

Eldiso schreef:
22 december 2020, 20:43
irisbloem schreef:
22 december 2020, 18:34
Hallo allemaal,
Blij dat we weer op het forum kunnen Ik had nog een tweede 20 weken echo vandaag en nu lag ze goed, ze heeft het hart goed kunnen bekijken en het is perfect in orde, wat een opluchring We zagen haar geeuwen en het was zo leuk om te zien hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte 😍
Hoe gaat het met jullie?
Och super nieuws Irisbloem!
Voel je haar al wat beter nu?
Met ons alles ok. Goed aan het genieten en ik voel ze steeds beter, vooral 's avonds.
Vandaag nog een co-sleeper gaan ophalen, hebben we ook al se 👌🤗

Groetjes
Ik voel haar vooral s avonds in de zetel of in mijn bed, soms ook s middags of s namiddags, in de voormiddag houdt ze haar siësta 😄 de kriebels worden nu toch steeds meer vervangen door trillingen of echte duwtjes Enkele dagen geleden was het zo fel dat ik ervan schrok Ik verwacht wel nog niet teveel de komende weken omdat mijn placenta aan de voorkant ligt
Veel hebben wij nog niet gekocht, enkele schattige kleertjes online omdat we ons niet konden houden, voor de rest wachten we nog even, we gaan ook nog enkele dingen krijgen van vrienden Een wieg, bed en park hebben we al, het bed heeft mijn overgrootvader nog gemaakt speciaal voor mij en de wieg en park hebben zowel ik als mijn moeder nog gebruikt, echte familiestukken 😊

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 23 december 2020, 8:46

YDV schreef:
22 december 2020, 21:56
irisbloem schreef:
22 december 2020, 18:34
Hallo allemaal,
Blij dat we weer op het forum kunnen Ik had nog een tweede 20 weken echo vandaag en nu lag ze goed, ze heeft het hart goed kunnen bekijken en het is perfect in orde, wat een opluchring We zagen haar geeuwen en het was zo leuk om te zien hoe ze met haar handen haar voeten vastpakte 😍
Hoe gaat het met jullie?
Super nieuws! 😍 zal wel een opluchting zijn hé!
Bij mij is het nog eventjes wachten voor de 20 weken echo tot volgend jaar (4/1). Maar ondertussen voel ik ons ventje bijna dagelijks. En amai deze vanavond is hij heeeeel beweeglijk. Wel nog niet voelbaar voor mijn vriend. Hij kijkt daar wel naar uit, hij vraagt het ook altijd als ik beweging voel of hij het al zou kunnen voelen. ☺️
Deze week hebben wij de babykamer geschilderd. Kan al bijna niet wachten om ze te beginnen inrichten. 🥰
Enkele grote dingen hebben wij deze maand al besteld (babykamer, buggy).
Voor de rest kopen we nog niet teveel spullen omdat we veel op de geboortelijst gaan zetten (daar hebben we eind januari een afspraak voor) en ook enkele dingen mogen gebruiken van familie of vrienden.
Ik las op andere fora dat men merkt dat ze soms beweeglijker zijn als je zoetigheid hebt gegeten 😉 mijn man vindt het leuk om gewoon zo aan mijn buik te voelen en tegen haar te babbelen We lezen ook elke avond iets voor haar voor, alleen of samen, want nu zou ze onze stem toch al moeten kunnen horen Is wel een leuk moment 😊 ik voelde een felle stoot na het spelen van muziek, of het was omdat ze het mooi vond of net niet weet ik niet 😄 De kamer stond bij ons al jaren zo goed als klaar, tja na zo'n lang traject ..., ze was echter de voorbije jaren als opslagruimte in gebruik geraakt Een wieg, bed en park hebben we al, familiestukken 😉, en wat leuke kleertjes, we gaan ook nog enkele dingen krijgen van vrienden Ik wacht eigenlijk voor bepaalde zaken tot ik samen met mijn man naar de winkel kan alhoewel ik eraan twijfel of dat gaat lukken, tenzij kort voor de geboorte

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 23 december 2020, 10:39

irisbloem schreef:
23 december 2020, 8:46
Ik las op andere fora dat men merkt dat ze soms beweeglijker zijn als je zoetigheid hebt gegeten 😉 mijn man vindt het leuk om gewoon zo aan mijn buik te voelen en tegen haar te babbelen We lezen ook elke avond iets voor haar voor, alleen of samen, want nu zou ze onze stem toch al moeten kunnen horen Is wel een leuk moment 😊 ik voelde een felle stoot na het spelen van muziek, of het was omdat ze het mooi vond of net niet weet ik niet 😄 De kamer stond bij ons al jaren zo goed als klaar, tja na zo'n lang traject ..., ze was echter de voorbije jaren als opslagruimte in gebruik geraakt Een wieg, bed en park hebben we al, familiestukken 😉, en wat leuke kleertjes, we gaan ook nog enkele dingen krijgen van vrienden Ik wacht eigenlijk voor bepaalde zaken tot ik samen met mijn man naar de winkel kan alhoewel ik eraan twijfel of dat gaat lukken, tenzij kort voor de geboorte
Wel, toevallig was ik gisterenavond van die nic-nacs aan het eten. Tot nu toe was gisteren echt de beweeglijkste moment, ook duidelijker voelbaar dan anders.
De placenta ligt bij mij ook vooraan, dus zal nog eventjes duren tegen dat het voor mijn vriend voelbaar zal zijn denk ik.
Ja dat is leuk hé zo praten tegen je buik! En zo tof dat je al verhaaltjes voorleest! 😍
Mijn vriend komt af en toe ook eens bij mij liggen en over mijn buik wrijven en dan babbelt hij ook tegen ons ventje. Zo schattig. 🥰

Wij durfden zelf nog niks kopen tijdens ons traject zelf, ook geen spulletjes overnemen van mensen dat we kennen. Vooral schrik van ‘wat als we nooit kinderen zouden hebben?’.
Voor kleertjes is het idd online momenteel. Dan kunnen we het wel samen beslissen. Of ik koop alleen eens iets.
Voor de kinderkamer zijn wij wel met 2 mogen binnen gaan en in de winkel waar we de geboortelijst gaan leggen mogen we ook met 2 binnen. Dus de meeste dingen kunnen we dan toch samen beslissen. 😉 het gaat ook over geen kleine bedragen eh, dus je kan dat ook niet alleen.. zeker als je zo’n twijfelaar als ik bent. 😂

Trouwens: geniet maar van dat leven in je buik! Is toch zo’n heerlijk gevoel hé! ❤️
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 23 december 2020, 13:28

De voorbije 2 maand hebben we het nieuws geleidelijk aan familie en bepaalde vrienden verteld, vandaag hebben we het verteld aan de wereld: Facebook 😄 en jullie?

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 23 december 2020, 13:32

YDV schreef:
23 december 2020, 10:39
irisbloem schreef:
23 december 2020, 8:46
Ik las op andere fora dat men merkt dat ze soms beweeglijker zijn als je zoetigheid hebt gegeten 😉 mijn man vindt het leuk om gewoon zo aan mijn buik te voelen en tegen haar te babbelen We lezen ook elke avond iets voor haar voor, alleen of samen, want nu zou ze onze stem toch al moeten kunnen horen Is wel een leuk moment 😊 ik voelde een felle stoot na het spelen van muziek, of het was omdat ze het mooi vond of net niet weet ik niet 😄 De kamer stond bij ons al jaren zo goed als klaar, tja na zo'n lang traject ..., ze was echter de voorbije jaren als opslagruimte in gebruik geraakt Een wieg, bed en park hebben we al, familiestukken 😉, en wat leuke kleertjes, we gaan ook nog enkele dingen krijgen van vrienden Ik wacht eigenlijk voor bepaalde zaken tot ik samen met mijn man naar de winkel kan alhoewel ik eraan twijfel of dat gaat lukken, tenzij kort voor de geboorte
Wel, toevallig was ik gisterenavond van die nic-nacs aan het eten. Tot nu toe was gisteren echt de beweeglijkste moment, ook duidelijker voelbaar dan anders.
De placenta ligt bij mij ook vooraan, dus zal nog eventjes duren tegen dat het voor mijn vriend voelbaar zal zijn denk ik.
Ja dat is leuk hé zo praten tegen je buik! En zo tof dat je al verhaaltjes voorleest! 😍
Mijn vriend komt af en toe ook eens bij mij liggen en over mijn buik wrijven en dan babbelt hij ook tegen ons ventje. Zo schattig. 🥰

Wij durfden zelf nog niks kopen tijdens ons traject zelf, ook geen spulletjes overnemen van mensen dat we kennen. Vooral schrik van ‘wat als we nooit kinderen zouden hebben?’.
Voor kleertjes is het idd online momenteel. Dan kunnen we het wel samen beslissen. Of ik koop alleen eens iets.
Voor de kinderkamer zijn wij wel met 2 mogen binnen gaan en in de winkel waar we de geboortelijst gaan leggen mogen we ook met 2 binnen. Dus de meeste dingen kunnen we dan toch samen beslissen. 😉 het gaat ook over geen kleine bedragen eh, dus je kan dat ook niet alleen.. zeker als je zo’n twijfelaar als ik bent. 😂

Trouwens: geniet maar van dat leven in je buik! Is toch zo’n heerlijk gevoel hé! ❤️
Ja voor zo'n bedragen moeten ze wel, maar voor bv een buggy gaan ze dat niet doen denk ik Ik ben geen twijfelaar en gewoonlijk zijn mijn man en ik het direct eens maar doe het toch liever samen
Lief om te zien hoe zot onze mannen ook al zijn 😊

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 23 december 2020, 18:47

irisbloem schreef:
23 december 2020, 13:28
De voorbije 2 maand hebben we het nieuws geleidelijk aan familie en bepaalde vrienden verteld, vandaag hebben we het verteld aan de wereld: Facebook 😄 en jullie?
Wij hebben het twee weken geleden (na de resultaten van de nipt) aan de rest van de familie verteld en dan later die week op Facebook gezet. Heel fijn om zo'n leuk nieuws te delen. 🤗
Wij deden het met een foto van de hondjes (2 windhonden) waarbij we hun ogen bedekten. Er stond een kader met de tekst "Sstt ze weten nog van niets..." en daarbij lagen de zwangerschapstest en een eigen gehaakt lammetje. Spijtig dat ik die hier niet kan laten zien. 🤭 Vond het zelf heel geslaagd.
Deden jullie het op een originele manier?

Ik at eergisteren frieten van de frituur en daarna was ze ook super actief. 😆 Ik denk dat ze tevreden was... Haha

Tijdens het traject ook niets gekocht, wel jaren geleden dozen met kleren gekregen van mijn broer. Hij heeft al een zoon en een dochter. Die staan in een ver hoekje op de zolder. Als ik een zevental maanden ben ga ik die dozen uitpluizen en kiezen wat ik graag wil voor onze meid. Dus met aankopen van kledij wacht ik nog even af. Ik denk dat ik me ook moeilijk zou kunnen beheersen eens ik begin 🤭
Ik ben ook veel aan het haken momenteel. Gaan jullie zelf dingen maken voor jullie kleintje?

Groetjes
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten