Uitgerekend mei 2021

Plaats reactie
YDV
Berichten: 942
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 23 december 2020, 21:28

@irisbloem: vermoedelijk werken ze overal wat anders zeker. De vraag is ook: vanaf welk bedrag is het nodig om met 2 te zijn. Dat is een moeilijke hΓ©.
Ja die mannen zijn toch zo schattig! πŸ₯°
En ondertussen is ons klein ventje weer goed aan het bewegen, amai!
Wij hebben het na de NIPT aan de familie gezegd en enkele dichte vrienden. Na de 16 weken echo hebben we het op Facebook gezet met een foto: een bordje met de tekst β€˜little miracel coming - mei 2021, gehaakt knuffeltje (niet door mijzelf πŸ˜‰), rompertje met een regenboog en kousjes.

@Eldiso: ooh ook een leuke manier om het aan te kondigen hΓ©! Zelf dingen maken ga ik niet doen, ik kan niet haken of breien πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 24 december 2020, 12:09

Eldiso schreef: ↑
23 december 2020, 18:47
irisbloem schreef: ↑
23 december 2020, 13:28
De voorbije 2 maand hebben we het nieuws geleidelijk aan familie en bepaalde vrienden verteld, vandaag hebben we het verteld aan de wereld: Facebook πŸ˜„ en jullie?
Wij hebben het twee weken geleden (na de resultaten van de nipt) aan de rest van de familie verteld en dan later die week op Facebook gezet. Heel fijn om zo'n leuk nieuws te delen. πŸ€—
Wij deden het met een foto van de hondjes (2 windhonden) waarbij we hun ogen bedekten. Er stond een kader met de tekst "Sstt ze weten nog van niets..." en daarbij lagen de zwangerschapstest en een eigen gehaakt lammetje. Spijtig dat ik die hier niet kan laten zien. 🀭 Vond het zelf heel geslaagd.
Deden jullie het op een originele manier?

Ik at eergisteren frieten van de frituur en daarna was ze ook super actief. πŸ˜† Ik denk dat ze tevreden was... Haha

Tijdens het traject ook niets gekocht, wel jaren geleden dozen met kleren gekregen van mijn broer. Hij heeft al een zoon en een dochter. Die staan in een ver hoekje op de zolder. Als ik een zevental maanden ben ga ik die dozen uitpluizen en kiezen wat ik graag wil voor onze meid. Dus met aankopen van kledij wacht ik nog even af. Ik denk dat ik me ook moeilijk zou kunnen beheersen eens ik begin 🀭
Ik ben ook veel aan het haken momenteel. Gaan jullie zelf dingen maken voor jullie kleintje?

Groetjes
Ik ben heel handig en creatief maar breien en haken is niet aan mij besteed We gaan wel zelf een mobiel maken Mijn man het basisstuk in hout en ik leuke diertjes en sterretjes edm om eraan te hangen in strovlechtwerk Iemand van onze vrienden kan wel zeer goed haken, vroeger ging ze nergens naartoe zonder een haakwerk in haar tas, ze heeft nog doopkleedjes gehaakt, ga eens vragen of ze dat nu nog doet
Gisterennamiddag was de onze ook vrij actief nadat ik cakejes had gegeten πŸ˜„

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 26 december 2020, 10:53

De voorbije dagen begin ik haar meer te voelen, vooral in vroege avond, gisteren en en enkele dagen daarvoor voelde ik haar zelfs al aan de buitenkant Het voelde als een klein balletje, haar hoofd ligt nu aan die kant Ik voel echt al goed wat haar voetjes en wat iets anders is, de doppler bevestigt dan ook als ik denk te voelen dat ze is gedraaid Hoe bij jullie? Overmorgen ben ik 21 weken

YDV
Berichten: 942
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 27 december 2020, 12:42

Hier gisteren ook gehad dat de baby precies meer aan de zijkant zat. Voelde idd als een balletje.
Ik voel hem vooral als ik rustig zit/lig, meestal β€˜s avonds. Ook soms β€˜s morgens. In de loop van de dag is het te zien. De ene keer is hij al actiever dan de andere. Een echt vast patroon merk ik nog niet, buiten dat hij β€˜s avonds het actiefste is.
Het verschil tussen het zijn effectief de voetjes of iets anders kan ik ook nog niet echt herkennen. Maar de bewegingen zijn wel meestal op dezelfde plaatsen.
Met de doppler vind ik het hartje ook meestal op dezelfde plaats, tenzij hij net heel beweeglijk is. πŸ˜‚
Ik ben nu 19w2d ver. Ben al benieuwd naar de 20 weken echo! πŸ₯° hopelijk dan alles in orde ook!
Zijn er nog dames die binnenkort een echo hebben?
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 27 december 2020, 21:12

Hey!
Hier voel ik haar vooral 's avonds. Gisteren ook echt drie kleine duwtjes gevoeld tegen mijn hand dus ik vermoed dat het schopjes waren. 😍

Pas controle op 18 januari (20w echo) dan ben ik 21w3d. Ben benieuwd. Vorige echo was al heel uitgebreid en heel goed dus ben er wel gerust in.

Waar halen jullie momenteel jullie kledij?

Grtjes x
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mkΒ 4w5d)
3.2 positief 🧑

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 28 december 2020, 9:34

Eldiso schreef: ↑
27 december 2020, 21:12
Hey!
Hier voel ik haar vooral 's avonds. Gisteren ook echt drie kleine duwtjes gevoeld tegen mijn hand dus ik vermoed dat het schopjes waren. 😍

Pas controle op 18 januari (20w echo) dan ben ik 21w3d. Ben benieuwd. Vorige echo was al heel uitgebreid en heel goed dus ben er wel gerust in.

Waar halen jullie momenteel jullie kledij?

Grtjes x
Deze nacht voor de eerste keer gehad dat ze zeker een kwartier constant aan het stampen was, vond het wel leuk 😊 ik draag al zwangerschapskledij van toen de winkels nog gesloten waren, heb deze besteld bij bonprix, h&m en c&a Zaterdag kocht ik wel een buikband in de winkel van de geboortelijst maar voor de rest heb ik voorlopig niets nodig

YDV
Berichten: 942
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 30 december 2020, 12:17

Eldiso schreef: ↑
27 december 2020, 21:12
Hey!
Hier voel ik haar vooral 's avonds. Gisteren ook echt drie kleine duwtjes gevoeld tegen mijn hand dus ik vermoed dat het schopjes waren. 😍

Pas controle op 18 januari (20w echo) dan ben ik 21w3d. Ben benieuwd. Vorige echo was al heel uitgebreid en heel goed dus ben er wel gerust in.

Waar halen jullie momenteel jullie kledij?

Grtjes x
Ik heb 1 zwangerschapsbroek van de H&M gekocht en een tweetal zwangerschapskleedjes + zwangerschapspanties via zalando. Voor de rest heb ik nog wat losse truien en kleedjes van voor de zwangerschap waar ik in kan. En in het begin heb ik 2 bh’s gekocht zonder beugel want ik kon mijn bh’s niet meer verdragen, die heb ik dan een maat groter gekocht en ik kan er voorlopig nog altijd in. Ik probeer ook niet tΓ© veel te kopen want ja, je hebt het ook maar eventjes nodig. En afhankelijk hoe groot de buik wordt en hoeveel mijn borsten nog groeien zie ik wel wanneer het nodig is nog iets te kopen. πŸ˜‰

Ondertussen wordt ons ventje alsmaar actiever. Vanmorgen wakker geworden rond half 6 en heb niet meer kunnen slapen omdat hij aan het bewegen was. Maar wel leuk om hem alsmaar meer te voelen! πŸ₯° voor de rest heb ik de indruk dat hij β€˜s avonds als ik in de zetel lig het beweeglijkst is. Hoe is dat bij jullie?
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 30 december 2020, 14:24

YDV schreef: ↑
30 december 2020, 12:17
Eldiso schreef: ↑
27 december 2020, 21:12
Hey!
Hier voel ik haar vooral 's avonds. Gisteren ook echt drie kleine duwtjes gevoeld tegen mijn hand dus ik vermoed dat het schopjes waren. 😍

Pas controle op 18 januari (20w echo) dan ben ik 21w3d. Ben benieuwd. Vorige echo was al heel uitgebreid en heel goed dus ben er wel gerust in.

Waar halen jullie momenteel jullie kledij?

Grtjes x
Ik heb 1 zwangerschapsbroek van de H&M gekocht en een tweetal zwangerschapskleedjes + zwangerschapspanties via zalando. Voor de rest heb ik nog wat losse truien en kleedjes van voor de zwangerschap waar ik in kan. En in het begin heb ik 2 bh’s gekocht zonder beugel want ik kon mijn bh’s niet meer verdragen, die heb ik dan een maat groter gekocht en ik kan er voorlopig nog altijd in. Ik probeer ook niet tΓ© veel te kopen want ja, je hebt het ook maar eventjes nodig. En afhankelijk hoe groot de buik wordt en hoeveel mijn borsten nog groeien zie ik wel wanneer het nodig is nog iets te kopen. πŸ˜‰

Ondertussen wordt ons ventje alsmaar actiever. Vanmorgen wakker geworden rond half 6 en heb niet meer kunnen slapen omdat hij aan het bewegen was. Maar wel leuk om hem alsmaar meer te voelen! πŸ₯° voor de rest heb ik de indruk dat hij β€˜s avonds als ik in de zetel lig het beweeglijkst is. Hoe is dat bij jullie?
Ik zit op dit ogenblik even in de zetel in kleermakerszit, vind dit persoonlijk nu heel comfortabel, en voel haar bewegen Ook deze nacht haar goed gevoeld toen ik op mijn zij lag en weer een tijd wakker lag (heb dat tegenwoordig bijna elke nacht) en voor ik in slaap viel ook Eerlijk gezegd geven haar bewegingen mij een ontspannen gevoel waardoor ik vlugger in slaap val Ik merk ook dat mijn houding van belang is bij het voelen van beweging

VCLN89
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 september 2020, 16:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door VCLN89 » 4 januari 2021, 11:46

Dag dames,

Alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik denk dat het voor ieder van ons een prachtig jaar zal worden 😍

Hoe gaat het nog met iedereen?
Ik ben nu 21+4 dagen en onze dochter doet het heel goed! Ze is super beweeglijk en ook mijn partner voelt haar stampjes sinds een dikke week. Zo leuk om dat gevoel nu te kunnen delen.
Zijn jullie al met de geboortelijst bezig? Wij hebben een afspraak begin februari.
Ook de eerste contacten voor de kaartjes worden gelegd.
Zo leuk om alles wat concreter te laten worden en al wat meer te kunnen plannen.

Groetjes,
Zwangerschapswens: maart 2017
4 x iui : neg
ICSI 1 jan '19
ICSI 1.1 - negatief
ICSI 1.2 - positief (mk 5w)
ICSI 1.3 - negatief
ICSI 2 juli '19
ICSI 2.1 - negatief
ICSI 3 jan '20
ICSI 3.1 - Positief!(uitgerekend 13/05/2021 πŸ€)

YDV
Berichten: 942
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 4 januari 2021, 22:33

Hallo iedereen!
Ook mijn beste wensen! Dat we allen dit jaar een gezond baby’tje op de wereld mogen zetten! πŸ₯°
Hier vandaag de 20 weken echo achter de rug. Ons ventje doet het heel goed, geschat op bijna 400g! Hij is enorm beweeglijk (was ook zo tijdens de echo) en dat voel ik toch wel steeds vaker. Volgens de gynaecoloog alles tip top in orde. Zijn hartje was er eentje uit de boekjes (blijkbaar gebeurd het vaak dat het niet zo duidelijk is). En verder ook geen afwijkingen te zien dus we zijn weer gerustgesteld! Dit voelt toch echt aan als een enorme mijlpaal.
O ja, we hebben het jaar toch mooi mogen afsluiten: op oudejaarsavond heeft mijn vriend voor de eerste keer de baby voelen stampen. Was maar 1 keer maar ooo wat was hij hier blij mee! 😍
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

YDV
Berichten: 942
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 4 januari 2021, 22:43

VCLN89 schreef: ↑
4 januari 2021, 11:46
Dag dames,

Alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik denk dat het voor ieder van ons een prachtig jaar zal worden 😍

Hoe gaat het nog met iedereen?
Ik ben nu 21+4 dagen en onze dochter doet het heel goed! Ze is super beweeglijk en ook mijn partner voelt haar stampjes sinds een dikke week. Zo leuk om dat gevoel nu te kunnen delen.
Zijn jullie al met de geboortelijst bezig? Wij hebben een afspraak begin februari.
Ook de eerste contacten voor de kaartjes worden gelegd.
Zo leuk om alles wat concreter te laten worden en al wat meer te kunnen plannen.

Groetjes,
Wat het plannen betreft bij ons: wij hebben eind deze maand een afspraak voor de geboortelijst. Ook hier al wat spulletjes dat we mogen lenen (kleertjes, draagzak, wipper, maxicosi, systeem voor maxicosi voor isofix,...). Ook al enkele cadeautjes gehad met de feestdagen.
Binnenkort gaan we de meubeltjes in elkaar zetten.
Voor de kaartjes gaan we nog even wachten tot februari, weten ook nog niet concreet waar. Doopsuiker zouden we zelf willen doen (want we hebben toch in het weekend niet zoveel te doen πŸ˜…) en dan stickers laten maken waar we ook de kaartjes laten doen.
Het begint zoals je zegt steeds echter te worden. Lijkt zo onwerkelijk nog maar zo blij dat dit ons gegund is, we hebben er ook zo naar uitgekeken om dit soort plannen te maken! 😍 maar er komt toch ook veel bij kijken eh!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 5 januari 2021, 17:48

VCLN89 schreef: ↑
4 januari 2021, 11:46
Dag dames,

Alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik denk dat het voor ieder van ons een prachtig jaar zal worden 😍

Hoe gaat het nog met iedereen?
Ik ben nu 21+4 dagen en onze dochter doet het heel goed! Ze is super beweeglijk en ook mijn partner voelt haar stampjes sinds een dikke week. Zo leuk om dat gevoel nu te kunnen delen.
Zijn jullie al met de geboortelijst bezig? Wij hebben een afspraak begin februari.
Ook de eerste contacten voor de kaartjes worden gelegd.
Zo leuk om alles wat concreter te laten worden en al wat meer te kunnen plannen.

Groetjes,
Mijn lange tekst die ik had geschreven is volledig weg, raar Heb geen zin alles opnieuw te schrijven dus een kort antwoord, wij zijn anderhalve week geleden gestart met de geboortelijst en hebben zelf ook al wat gekocht
Ik ga zelf iets tekenen voor de geboortekaartjes, wij gaan bij onze vaste drukker voor de zaak
Mijn man is altijd te laat of hij slaapt wanneer ik ze aan de buitenkant voel

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Babske84 » 5 januari 2021, 21:31

Hoihoi! Hier ook alles goed, eind december een goede 20w echo gehad (gynae wel weggeroepen dus was gespreid over 2 dagen, maar alles is gecheckt geraakt). Ik ben wel nr de kine aan het gaan voor mn heup/bil die steeds ontsteekt waardoor ik snachts veel pijn heb en moet wandelen anders kan ik niet blijven liggen. Ik slaap 8u op mn linkerzij en mn heup protesteert dan. Aan mn bekken is niets aan, het is echt mn heup. Vervelend maar dat is het enige kwaaltje. Ik merk wel dat ik mn bekkenbodem moet blijven trainen. Ik heb jaren pilates enz gedaan dus was wel getraind maar merk dat ze al helemaal aant verslappen zijn (als ik moet niezen bv), jammer dat alles wat je hebt opgebouwd doorheen de jaren, nu zo snel vervalt (en ook geen sport door corona). Dus thuis dan maar wat optrainen ;-)
Babykamer is geverfd id vakantie en kamer is besteld. Wordt normaal begin febr geleverd. Ik heb 23/1 een afspraak vr de geboortelijst. Nadien ga ik me bezighouden met kaartje enz maar eerst moet ik een naam kiezen. Ik twijfel nog steeds tussen 3 namen πŸ™ˆ
K heb me ook al laten gaan op vinted. Zoveel leuke merkjes voor zo’n kleine prijsjes: gevaarlijk πŸ˜‚
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: βœ…
27/4/21: welkom Juliette

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 6 januari 2021, 8:53

Babske84 schreef: ↑
5 januari 2021, 21:31
Hoihoi! Hier ook alles goed, eind december een goede 20w echo gehad (gynae wel weggeroepen dus was gespreid over 2 dagen, maar alles is gecheckt geraakt). Ik ben wel nr de kine aan het gaan voor mn heup/bil die steeds ontsteekt waardoor ik snachts veel pijn heb en moet wandelen anders kan ik niet blijven liggen. Ik slaap 8u op mn linkerzij en mn heup protesteert dan. Aan mn bekken is niets aan, het is echt mn heup. Vervelend maar dat is het enige kwaaltje. Ik merk wel dat ik mn bekkenbodem moet blijven trainen. Ik heb jaren pilates enz gedaan dus was wel getraind maar merk dat ze al helemaal aant verslappen zijn (als ik moet niezen bv), jammer dat alles wat je hebt opgebouwd doorheen de jaren, nu zo snel vervalt (en ook geen sport door corona). Dus thuis dan maar wat optrainen ;-)
Babykamer is geverfd id vakantie en kamer is besteld. Wordt normaal begin febr geleverd. Ik heb 23/1 een afspraak vr de geboortelijst. Nadien ga ik me bezighouden met kaartje enz maar eerst moet ik een naam kiezen. Ik twijfel nog steeds tussen 3 namen πŸ™ˆ
K heb me ook al laten gaan op vinted. Zoveel leuke merkjes voor zo’n kleine prijsjes: gevaarlijk πŸ˜‚
Dat probleem met de heup heb ik ook, ik lig ook grotendeels op mijn linkerzij en ik krijg dan hevige pijn over mijn hele been Ik ben blij te horen dat de kine kan helpen Ga als ik binnen enkele weken bij de gynaecoloog moet een voorschrift vragen, normaal gezien hebben we 9 terugbetaalde beurten

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door zoemers » 6 januari 2021, 21:19

Babske84 schreef: ↑
5 januari 2021, 21:31
Hoihoi! Hier ook alles goed, eind december een goede 20w echo gehad (gynae wel weggeroepen dus was gespreid over 2 dagen, maar alles is gecheckt geraakt). Ik ben wel nr de kine aan het gaan voor mn heup/bil die steeds ontsteekt waardoor ik snachts veel pijn heb en moet wandelen anders kan ik niet blijven liggen. Ik slaap 8u op mn linkerzij en mn heup protesteert dan. Aan mn bekken is niets aan, het is echt mn heup. Vervelend maar dat is het enige kwaaltje. Ik merk wel dat ik mn bekkenbodem moet blijven trainen. Ik heb jaren pilates enz gedaan dus was wel getraind maar merk dat ze al helemaal aant verslappen zijn (als ik moet niezen bv), jammer dat alles wat je hebt opgebouwd doorheen de jaren, nu zo snel vervalt (en ook geen sport door corona). Dus thuis dan maar wat optrainen ;-)
Babykamer is geverfd id vakantie en kamer is besteld. Wordt normaal begin febr geleverd. Ik heb 23/1 een afspraak vr de geboortelijst. Nadien ga ik me bezighouden met kaartje enz maar eerst moet ik een naam kiezen. Ik twijfel nog steeds tussen 3 namen πŸ™ˆ
K heb me ook al laten gaan op vinted. Zoveel leuke merkjes voor zo’n kleine prijsjes: gevaarlijk πŸ˜‚
Ik heb net hetzelfde! Ik draai de hele nacht van even rechts dan terug naar links, om die linkerkant zo even te laten rusten. Daarvoor ga ik ook naar de kine.
Zo goed dat je 20 weken echo goed was! Weer een mijlpaal! πŸ˜ƒ
En ik heb ook hetzelfde met mijn bekkenbodem, jaaaren pilates en nu bij het niezen of lachen hier en daar een lekje, niet te geloven dat dat zo snel week wordt πŸ™ˆ
Joepie voor de babykamer!
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart πŸ’™
BAM

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten