Uitgerekend mei 2021

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 2 oktober 2020, 16:21

Filou008 schreef:
2 oktober 2020, 13:17
Hallo VCLN89 en Eldiso, en de rest van de dames!

Ben blij dat jullie erbij zijn gekomen! Wat een heftig traject hebben jullie gehad, ik leef met jullie mee!

Om op je vragen te antwoorden Eldiso, Ik heb enkele kwaaltjes maar: pijnlijke boobs (maar wel prachtig schoon rond :D ), een bloated gevoel zoals een blaaskikker in paringstijd (denk ik :lol: ) en van het minste buiten adem (niet simpel met die mondmaskers). Ik weet het net een week, dus vanaf week 4 eigenlijk. Ik moest op controle na de laatste terugplaatsing en die bloedafname wees het uit. Volgende vrijdag (net week 6) weer op controle en hopelijk dan iets moois te zien op een schermpje.
Ook ik ben benieuwd naar jullie kwaaltjes en eerste alles!

Ik kan maar moeilijk enthousiast zijn: ten eerste is het zo onwerkelijk om voor het eerst sinds éver zwanger te zijn, toch kan ik aan niets anders denken. Alsof je blij wil zijn maar het niet mag/kan. De statistieken van miskramen houden me ook enorm bezig en jammergenoeg hebben jullie die statistieken werkelijk meegemaakt, ik kan me amper inbeelden wat het moet zijn voor jullie nu !
Hoe houden jullie je geest rustig en de stress beperkt?

Irisbloem: ik wens je veel goeie moed, je hebt extra zorgen met je bloeding en het feit dat je er twee hebt om je zorgen over te maken...en je hebt de misselijkheid en moeheid er nog bij (en de herinneringen aan het verleden). Ik denk aan u!
Ik denk aan al jullie dames! We kennen elkaar (nog) niet, maar hopelijk kunnen we er zijn voor elkaar in goede en slechte dagen, want we zitten nu ongeveer in hetzelfde schuitje, en dat schept een grote band!
Veel liefs!
Filou008: En jij komt net een weekje na mij? Dan ben je vandaag 5 weken? Jij mag vroeg gaan voor een eerste echo, fijn!

Hier is het ook moeilijk om echt blij en enthousiast te zijn. De eerste twee keer leefde ik op een roze wolk! Nu zie ik het stap voor stap. Het blijft in mijn achterhoofd spelen dat het kan misgaan. Daarom vroeg ik ook nog een extra bloedafname voor dinsdag. De vorige keren waren mijn waardes nooit goed. Daarna ben ik terug wat geruster en kan ik uitkijken naar een hopelijk goede eerste echo...

Ik wist steeds heel snel dat er 'iets' was want ik reageer nogal snel op de HCG. Maar vorige maand waren de waardes niet goed en deze maand was ik niet misselijker. In mijn hoofd gaat het als volgt: hoe misselijker, hoe 'zwangerder'. Terwijl dit natuurlijk niet zo is maar ja... :P
Ik ben dus al sinds kort na de terugplaatsing misselijk en sinds deze week heel moe. Ik heb veel dorst, slappe benen en raak ook snel buiten adem.

Gebruiken jullie al een zwangerschapsapp? Ik wil precies wachten tot ik een goede echo heb gehad (alhoewel het kriebelt om er eentje te installeren... ).

Groetjes
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 2 oktober 2020, 16:32

Babske84 schreef:
2 oktober 2020, 16:00
irisbloem schreef:
2 oktober 2020, 15:21
Babske84 schreef:
2 oktober 2020, 15:07
Dag (nieuwe) dames,

Ik lees ook mee in dit groepje en dat van april.
Ik heb vooral al een paar weken last van pijnlijke borsten (ben een buikslaper dus niet ideaal), en al bijna 4 weken maagpijn/misselijk. Ik kan niets eten zonder last te hebben 😏 ik neem Navalit en Omezaprole maar het lijkt maar heeeeel traag te werken.
Maandag had ik een goeie 9w echo...2 hersenhelftjes, ruggengraatjes,... alles was int mini aanwezig. Nu is het aftellen nr 21/10 voor de 12w echo en de nipt test en dan weet ik eindelijk het geslacht. Dan kan ik bewust kleine spulletjes beginnen kopen want daar kijk ik wel naar uit 😍
Fijn weekend dames en goed rusten allemaal!
Neem.je omeprazole 20 of 40? Ik nam al 20 wegens het feit dat ik vroeger slokdarmontsteking heb gehad en ben mogen verhogen naar 40 maar de klachten gaan niet volledig weg, denk dat onze hormonen eerst zullen moeten stabiliseren Ja die borsten, ik heb mij een ander bh gekocht en s nachts bij het draaien heb ik wel pijn voor de rest ben ik de pijnlijke borsten al gewoon na jaren van hormonen nemen
Ik moet nog meer dan 1 week wachten voor een echo, ze bekijken het bij jou precies wel heel gedetailleerd
Ik neem 2x per dag 20mg dus idd ook 40 in totaal. Ik vrees dat het idd nog een paar weken zal duren. Het is niet het einde van de wereld maar daardoor heb ik wel geen fut en constant pijn.
Ja het was de laatste echo bij de fertiliteitsarts en het was fijn dat ze zo uitgebreid de tijd nam 😊
Een weekje is zo voorbij! Je kan aftellen nr de echo
Ja gewoon doorbijten voor het goede doel 😊 ik moet ook nog steeds 2 keer inprosub spuiten en 2 keer Crinone nemen en denk dat dit mijn vermoeidheid nog vergroot, evenals het feit dat het er 2 zijn
Ik moet nog 10 dagen aftellen en hoop dat dan alles goed zal zijn en we veel meer gaan kunnen zien Vandaag is mijn baby hartslagmeter al aangekomen, vroeger dan verwacht, het is wel nog wat vroeg om hem al te proberen ...

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 2 oktober 2020, 16:36

Eldiso schreef:
2 oktober 2020, 16:21
Filou008 schreef:
2 oktober 2020, 13:17
Hallo VCLN89 en Eldiso, en de rest van de dames!

Ben blij dat jullie erbij zijn gekomen! Wat een heftig traject hebben jullie gehad, ik leef met jullie mee!

Om op je vragen te antwoorden Eldiso, Ik heb enkele kwaaltjes maar: pijnlijke boobs (maar wel prachtig schoon rond :D ), een bloated gevoel zoals een blaaskikker in paringstijd (denk ik :lol: ) en van het minste buiten adem (niet simpel met die mondmaskers). Ik weet het net een week, dus vanaf week 4 eigenlijk. Ik moest op controle na de laatste terugplaatsing en die bloedafname wees het uit. Volgende vrijdag (net week 6) weer op controle en hopelijk dan iets moois te zien op een schermpje.
Ook ik ben benieuwd naar jullie kwaaltjes en eerste alles!

Ik kan maar moeilijk enthousiast zijn: ten eerste is het zo onwerkelijk om voor het eerst sinds éver zwanger te zijn, toch kan ik aan niets anders denken. Alsof je blij wil zijn maar het niet mag/kan. De statistieken van miskramen houden me ook enorm bezig en jammergenoeg hebben jullie die statistieken werkelijk meegemaakt, ik kan me amper inbeelden wat het moet zijn voor jullie nu !
Hoe houden jullie je geest rustig en de stress beperkt?

Irisbloem: ik wens je veel goeie moed, je hebt extra zorgen met je bloeding en het feit dat je er twee hebt om je zorgen over te maken...en je hebt de misselijkheid en moeheid er nog bij (en de herinneringen aan het verleden). Ik denk aan u!
Ik denk aan al jullie dames! We kennen elkaar (nog) niet, maar hopelijk kunnen we er zijn voor elkaar in goede en slechte dagen, want we zitten nu ongeveer in hetzelfde schuitje, en dat schept een grote band!
Veel liefs!
Filou008: En jij komt net een weekje na mij? Dan ben je vandaag 5 weken? Jij mag vroeg gaan voor een eerste echo, fijn!

Hier is het ook moeilijk om echt blij en enthousiast te zijn. De eerste twee keer leefde ik op een roze wolk! Nu zie ik het stap voor stap. Het blijft in mijn achterhoofd spelen dat het kan misgaan. Daarom vroeg ik ook nog een extra bloedafname voor dinsdag. De vorige keren waren mijn waardes nooit goed. Daarna ben ik terug wat geruster en kan ik uitkijken naar een hopelijk goede eerste echo...

Ik wist steeds heel snel dat er 'iets' was want ik reageer nogal snel op de HCG. Maar vorige maand waren de waardes niet goed en deze maand was ik niet misselijker. In mijn hoofd gaat het als volgt: hoe misselijker, hoe 'zwangerder'. Terwijl dit natuurlijk niet zo is maar ja... :P
Ik ben dus al sinds kort na de terugplaatsing misselijk en sinds deze week heel moe. Ik heb veel dorst, slappe benen en raak ook snel buiten adem.

Gebruiken jullie al een zwangerschapsapp? Ik wil precies wachten tot ik een goede echo heb gehad (alhoewel het kriebelt om er eentje te installeren... ).

Groetjes
Ik ken dat gevoel van onzekerheid, we leven van dag tot dag, van bloedafname en echo tot weer een echo en hopen dat alles goed gaat Ik heb ook al van in het begin veel dorst maar veel water drinken is goed voor ons
Ik heb een gratis app geïnstalleerd op 6 weken nadat ik een kloppend hartje had gehoord maar ik vind hem niet zo goed

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 2 oktober 2020, 17:07

Irisbloem: welke hartslagmeter heb je gekozen? Er zijn ook al heel wat opties op de markt hé. Is het er eentje waarvan je het hartje (of in jouw geval hartjes ❤❤) hoort vanaf 14 weken of op 16?
Kocht je hem nieuw of tweedehands?
Welke app heb je gekozen en waarom ben je niet tevreden?
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 2 oktober 2020, 19:33

Eldiso schreef:
2 oktober 2020, 16:11
YDV schreef:
2 oktober 2020, 13:26
Proficiat aan alle dames met het goeie nieuws! Het groepje hier wordt precies wat drukker! Ik heb mij aangesloten bij het groepje april (omdat er daar wat meer ‘activiteit’ was) maar ben eigenlijk uitgerekend voor 21/5/21. Vandaag 7weken en buiten moe zijn en veel plassen weinig last van kwaaltjes. Dus vind het soms moeilijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Sinds gisteren wel last van vaginale steken en sinds deze namiddag ook af en toe thv de liezen maar blijkbaar hebben nog vrouwen dit en is dit normaal.
Ik kom dus precies een weekje na jou! Fijn :)
Wanneer heb jij de eerste echo?
Ik heb maandag mijn eerste echo gehad op 6w3d. Toen was alles goed op schema en hebben we het hartje zien kloppen. De volgende is op 8w4d, hoop dat we dan het hartje ook kunnen horen! Dus we zijn hier weer aan het aftellen!
Wanneer is jouw eerste echo?
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Filou008
Berichten: 9
Lid geworden op: 1 oktober 2020, 14:12

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Filou008 » 2 oktober 2020, 20:50

Eldiso schreef:
2 oktober 2020, 16:11
YDV schreef:
2 oktober 2020, 13:26
Proficiat aan alle dames met het goeie nieuws! Het groepje hier wordt precies wat drukker! Ik heb mij aangesloten bij het groepje april (omdat er daar wat meer ‘activiteit’ was) maar ben eigenlijk uitgerekend voor 21/5/21. Vandaag 7weken en buiten moe zijn en veel plassen weinig last van kwaaltjes. Dus vind het soms moeilijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Sinds gisteren wel last van vaginale steken en sinds deze namiddag ook af en toe thv de liezen maar blijkbaar hebben nog vrouwen dit en is dit normaal.
Ik kom dus precies een weekje na jou! Fijn :)
Wanneer heb jij de eerste echo?
En ik exact een week daarna (Team Friday :lol: )
4/6/20: Eerste gesprek mbt eiceldondatie
8/7/20: Eerste TP - 1 embryo - NEG
11/8/20: Tweede TP - 1 embryo - NEG
15/9/20: Derde TP - 2 embryo's - POS

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 2 oktober 2020, 21:14

Filou008 schreef:
2 oktober 2020, 20:50
Eldiso schreef:
2 oktober 2020, 16:11
YDV schreef:
2 oktober 2020, 13:26
Proficiat aan alle dames met het goeie nieuws! Het groepje hier wordt precies wat drukker! Ik heb mij aangesloten bij het groepje april (omdat er daar wat meer ‘activiteit’ was) maar ben eigenlijk uitgerekend voor 21/5/21. Vandaag 7weken en buiten moe zijn en veel plassen weinig last van kwaaltjes. Dus vind het soms moeilijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Sinds gisteren wel last van vaginale steken en sinds deze namiddag ook af en toe thv de liezen maar blijkbaar hebben nog vrouwen dit en is dit normaal.
Ik kom dus precies een weekje na jou! Fijn :)
Wanneer heb jij de eerste echo?
En ik exact een week daarna (Team Friday :lol: )
Hahaha inderdaad! 👌🤣🤗
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 2 oktober 2020, 21:17

YDV schreef:
2 oktober 2020, 19:33
Eldiso schreef:
2 oktober 2020, 16:11
YDV schreef:
2 oktober 2020, 13:26
Proficiat aan alle dames met het goeie nieuws! Het groepje hier wordt precies wat drukker! Ik heb mij aangesloten bij het groepje april (omdat er daar wat meer ‘activiteit’ was) maar ben eigenlijk uitgerekend voor 21/5/21. Vandaag 7weken en buiten moe zijn en veel plassen weinig last van kwaaltjes. Dus vind het soms moeilijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Sinds gisteren wel last van vaginale steken en sinds deze namiddag ook af en toe thv de liezen maar blijkbaar hebben nog vrouwen dit en is dit normaal.
Ik kom dus precies een weekje na jou! Fijn :)
Wanneer heb jij de eerste echo?
Ik heb maandag mijn eerste echo gehad op 6w3d. Toen was alles goed op schema en hebben we het hartje zien kloppen. De volgende is op 8w4d, hoop dat we dan het hartje ook kunnen horen! Dus we zijn hier weer aan het aftellen!
Wanneer is jouw eerste echo?
Ik heb mijn eerste echo op 13 oktober (7w4d).
Snap ik dat je terug aftelt! Spannend allemaal!

Fijn weekend!
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 3 oktober 2020, 10:17

Eldiso schreef:
2 oktober 2020, 17:07
Irisbloem: welke hartslagmeter heb je gekozen? Er zijn ook al heel wat opties op de markt hé. Is het er eentje waarvan je het hartje (of in jouw geval hartjes ❤❤) hoort vanaf 14 weken of op 16?
Kocht je hem nieuw of tweedehands?
Welke app heb je gekozen en waarom ben je niet tevreden?
Ik heb deze nieuw gekocht https://www.bol.com/nl/p/jumper-doppler ... oductTitle
normaal kan je iets horen vanaf 12 weken maar bepaalde recensies zijn van mensen van 10 weken …
Een gratis app, in het Engels, weet niet hoe hij noemt. De info klopt niet altijd zo goed vind ik.

Rio
Berichten: 23
Lid geworden op: 8 april 2020, 13:04

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Rio » 4 oktober 2020, 12:22

Hey allemaal,

Ik volg al een tijdje mee op het IVF forum en mag dus vanaf nu ook hier meeschrijven, heel blij! Ik ben uitgeregend voor begin juni. Momenteel 4+4 weken en ook ik herken het onzekere gevoel... Buiten moe en licht gevoelige borsten (ene keer harder dan de ander) voel ik helemaal niets en dat maakt me zó onzeker.
Vrijdag 16/10 eerste echo en dat lijkt nog zoooo ver weg...

Liefs!

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 4 oktober 2020, 12:46

Rio schreef:
4 oktober 2020, 12:22
Hey allemaal,

Ik volg al een tijdje mee op het IVF forum en mag dus vanaf nu ook hier meeschrijven, heel blij! Ik ben uitgeregend voor begin juni. Momenteel 4+4 weken en ook ik herken het onzekere gevoel... Buiten moe en licht gevoelige borsten (ene keer harder dan de ander) voel ik helemaal niets en dat maakt me zó onzeker.
Vrijdag 16/10 eerste echo en dat lijkt nog zoooo ver weg...

Liefs!
Oooh wat leuk te lezen dat het bij jou ook gelukt is! Ik herken jouw naam nog van het IVF-clubje.
Super! 😁 en proficiat!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Eldiso
Berichten: 73
Lid geworden op: 2 oktober 2020, 10:59

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Eldiso » 4 oktober 2020, 13:05

Rio schreef:
4 oktober 2020, 12:22
Hey allemaal,

Ik volg al een tijdje mee op het IVF forum en mag dus vanaf nu ook hier meeschrijven, heel blij! Ik ben uitgeregend voor begin juni. Momenteel 4+4 weken en ook ik herken het onzekere gevoel... Buiten moe en licht gevoelige borsten (ene keer harder dan de ander) voel ik helemaal niets en dat maakt me zó onzeker.
Vrijdag 16/10 eerste echo en dat lijkt nog zoooo ver weg...

Liefs!
Hey Rio,
Dikke proficiat hoor! Jij mag ook vroeg gaan voor een eerste echo, ik ga in die zelfde week voor de eerste keer en ben nu 6w2d. Is inderdaad nog lang, we tellen samen af 🤗
Ga je tussendoor nog eens voor bloedafname?

Groetjes 🧡
'14: pilstop
'17: Jette - 3xIUI
'18 IVF 1.1+1.2 neg.
1.3. pos. (mk 5w)
1.4. pos. (mk 9w)
'19
2.1 pos. (mk 4w5d)
2.2 neg.
'20
Laprascopie endo (graad 4)
Operatie deel 2 endo
3.1 pos. (mk 4w5d)
3.2 positief 🧡

Rio
Berichten: 23
Lid geworden op: 8 april 2020, 13:04

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door Rio » 4 oktober 2020, 13:27

@YDV @Eldiso,

Dankjewel!!! Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Je wacht er zo lang op en dan is het plots zover... Van de ene emotie in de andere. Ik ben aan het twijfelen voor nog een bloedname te gaan doen. Hebben jullie dat gedaan?
En hoe zit het bij jullie met symptomen, kwamen die meteen of waren die bij 4,5weken ook nog redelijk beperkt?

X

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door YDV » 4 oktober 2020, 13:59

Rio schreef:
4 oktober 2020, 13:27
@YDV @Eldiso,

Dankjewel!!! Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Je wacht er zo lang op en dan is het plots zover... Van de ene emotie in de andere. Ik ben aan het twijfelen voor nog een bloedname te gaan doen. Hebben jullie dat gedaan?
En hoe zit het bij jullie met symptomen, kwamen die meteen of waren die bij 4,5weken ook nog redelijk beperkt?

X
Ik heb in totaal 3 bloedafnames gehad. Maar de eerste was enkel omdat ik te vroeg getest had en de positieve test wou laten bevestigen.
Eerste echo was bij mij op 6w3d en volgende op 8w4d.
Vandaag ben ik 7w2d en buiten het vele plassen, moe zijn en geen grote hoeveelheden kunnen eten heb ik weinig symptomen. Dus voor mij blijft het soms ook moeilijk om te geloven dat ik echt zwanger ben.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend mei 2021

Bericht door irisbloem » 4 oktober 2020, 18:49

Rio schreef:
4 oktober 2020, 13:27
@YDV @Eldiso,

Dankjewel!!! Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Je wacht er zo lang op en dan is het plots zover... Van de ene emotie in de andere. Ik ben aan het twijfelen voor nog een bloedname te gaan doen. Hebben jullie dat gedaan?
En hoe zit het bij jullie met symptomen, kwamen die meteen of waren die bij 4,5weken ook nog redelijk beperkt?

X
Ik heb in de eerste weken wel enkele bloedafnames gehad maar dat was enerzijds omdat mijn progesteron heel laag stond in het begin en ik al 2 keer gehad had dat hcg niet goed steeg, maar dan was mijn beginwaarde ook wel laag
Mijn eerste symptoom, nog voor de bloedafname, was steken naast mijn navel, die heb ik nog altijd, en vervolgens extreem duizelig Extreme vermoeidheid is begonnen aan het einde van week 5, in week 6 begon het brandend maagzuur en misselijkheid vanaf week 7 en ook walging van geuren, maar dat varieert Ook wel al van in het begin last aan darmen Ook veel steken allerhande, wat buikpijn en rugpijn, dat was ook al vanaf week 5 Duizeligheid is niet meer zo erg maar de rest is wel nog aanwezig, sommige zaken gaan wat op en af, niet elke dag is hetzelfde, sommige dagen voel ik mij slechter dan andere, een soort grieperig gevoel, is precies telkens bij inzetten van een nieuwe zwangerschapsweek, ben nu 9 weken 4 dagen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten