Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Plaats reactie
Esmi
Berichten: 26
Lid geworden op: 6 november 2020, 17:44

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door Esmi » 28 januari 2021, 20:40

Dag Caro,

Ja zou ik ook doen hoor naar spoed gaan, dan weet je onmiddellijk hoe het zit en kunnen ze ingrijpen indien nodig. Het kan natuurlijk iets kleins zijn maar als ik me inbeeld in jouw situatie zou ik toch te ongerust zijn om nu nog enkele dagen af te wachten
❤️ Uitgerekende bevallingsdatum 27.07.2021

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door AnieN » 29 januari 2021, 16:54

Hoe gaat het nu? Zijn de bloedingen al minder?

Vandaag een goede uitslag gekregen van de nipt :)
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

mich75
Berichten: 2998
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door mich75 » 29 januari 2021, 17:06

AnieN schreef:
29 januari 2021, 16:54
Hoe gaat het nu? Zijn de bloedingen al minder?

Vandaag een goede uitslag gekregen van de nipt :)
Ik dacht dat je die uitslag al had, of wist je het geslacht via de echo?

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door AnieN » 29 januari 2021, 17:43

Mich

Geslacht via de echo. Hebben we niet via de nipt test laten vaststellen omdat ik het toen nog niet wilde weten :wink:
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

Esmi
Berichten: 26
Lid geworden op: 6 november 2020, 17:44

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door Esmi » 29 januari 2021, 20:10

Goed nieuws Anie!
❤️ Uitgerekende bevallingsdatum 27.07.2021

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door ViTa » 1 februari 2021, 10:06

@Esmi, een meisje... en wat fijn dat je ze al voelt. 😍

@JuJu, genieten maar van die laatste echo. Zo leuk dat je je bébé al hebt zien bewegen. ❤️

@CaroCaro, hoe gaat het met jou? Geen bloedverlies meer? Ik zou toch ook naar spoed gaan als je ongerust bent. Hopelijk alles in orde! Dikke knuffel 😘

@AnieN, oh een goede nipttest. Goed nieuws! Weeral een zorg minder! ❤️

Bij mij is het nu wachten op de 12-weken echo en de nipttest volgende week dinsdag.
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door CaroCaro » 1 februari 2021, 10:47

Ik denk dat het bloedverlies niet zo heel veel gaat geweest zijn... de vrijdag teruggebeld naar gynaecoloog maar die vond een echo blijkbaar niet nodig, vermoedelijk omdat bloedverlies niet echt lang duurde en ik ook géén krampen/buikpijn had... Ik heb dus ook maar besloten het positief op te nemen en er van uit te gaan dat het wel goed komt... op 11/02 zullen we weten als dat een goed besluit was of niet... Ik vraag me ook af als het niet te maken zou hebben gehad met een toilet bezoekje... ik las dat dat ook wel kan voorkomen, alleen vond ik het relatief veel bloed... maar kijk, het positieve is dat we géén buikkrampen hadden... Maar ik twijfel nu wel eens aan mijn gynae... een vriendin heeft me gezegd dat ze het eigenlijk niet ok vond dat ik géén echo kreeg en ik mssn toch eens moest nadenken over gynae...

@Anien: een goed niptest, zeker een hele opluchting!

@Juju: ik ben geschikt bevonden voor de job, maar ze hebben toch iemand anders gekozen... :-) Ah ja, jammer mssn maar ook niet zo heel erg... blij dat die stress ook weer voorbij is :-)

@Esmi, hoe gaat het met de vlinders?

@Mich75: hoe gaat het met jou na jouw ZH bezoek van vrijdagavond? Ergens last van?

En de overige dames, hoe stellen jullie het?

mich75
Berichten: 2998
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door mich75 » 1 februari 2021, 11:02

Hier gaat het goed. Ik moest ook niet naar het zh, was gewoon in de privé praktijk onder lokale verdoving. Ik heb er eigenlijk amper iets van gevoeld, het lastigste was het speculum.
De hele consultatie, dus omkleden, curettage en nabespreking heeft maar dik 20 min geduurd.

Gyn verwacht dat ik binnen 2-3 weken mijn ms krijg en dan mag ik terug starten. Toen ik vertrok zei hij heel positief te zijn over de volgende tp en dat hij hoopt dat ze kan doorgaan ondanks de 3e coronagolf in aantocht is.

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door ViTa » 1 februari 2021, 12:38

CaroCaro schreef:
1 februari 2021, 10:47
Ik denk dat het bloedverlies niet zo heel veel gaat geweest zijn... de vrijdag teruggebeld naar gynaecoloog maar die vond een echo blijkbaar niet nodig, vermoedelijk omdat bloedverlies niet echt lang duurde en ik ook géén krampen/buikpijn had... Ik heb dus ook maar besloten het positief op te nemen en er van uit te gaan dat het wel goed komt... op 11/02 zullen we weten als dat een goed besluit was of niet... Ik vraag me ook af als het niet te maken zou hebben gehad met een toilet bezoekje... ik las dat dat ook wel kan voorkomen, alleen vond ik het relatief veel bloed... maar kijk, het positieve is dat we géén buikkrampen hadden... Maar ik twijfel nu wel eens aan mijn gynae... een vriendin heeft me gezegd dat ze het eigenlijk niet ok vond dat ik géén echo kreeg en ik mssn toch eens moest nadenken over gynae...
Oh goed dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. En dat je geen krampen gehad hebt. Als je toch zou twijfelen, gewoon bellen naar spoed. Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan, en zij zeiden toen zelf dat je beter belt als er iets is...
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door ViTa » 1 februari 2021, 12:40

mich75 schreef:
1 februari 2021, 11:02
Hier gaat het goed. Ik moest ook niet naar het zh, was gewoon in de privé praktijk onder lokale verdoving. Ik heb er eigenlijk amper iets van gevoeld, het lastigste was het speculum.
De hele consultatie, dus omkleden, curettage en nabespreking heeft maar dik 20 min geduurd.

Gyn verwacht dat ik binnen 2-3 weken mijn ms krijg en dan mag ik terug starten. Toen ik vertrok zei hij heel positief te zijn over de volgende tp en dat hij hoopt dat ze kan doorgaan ondanks de 3e coronagolf in aantocht is.
Blij te horen dat het goed gaat met jou!! En dat je waarschijnlijk weer snel verder kan. Laten we hopen dat er geen 3e golf komt. Voorlopig stijgen de besmettingen wel een beetje, maar dat hebben we nog een paar keer gehad, en dan is het wel elke keer terug gestabiliseerd. Fingers crossed!!
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

Esmi
Berichten: 26
Lid geworden op: 6 november 2020, 17:44

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door Esmi » 7 februari 2021, 19:14

Dag allemaal,
Hoe gaat het met jullie?

Vita, succès dinsdag, je hebt dan je echo en niptest he?
Caro, geen nieuws goed nieuws ga ik vanuit en je bloedingen nu volledig gestopt zijn?
Tiesie, lang geleden ik je hier gezien heb!

Morgen heb ik m'n 16 weken afspraak bij gynaecoloog. Geen idee of ik een echo mag verwachten. Heb ook een vroedpraktijk gecontacteerd om me tijdens de zwangerschap te laten begeleiden. Op 24 weken heb ik daar m'n eerste afspraak.

Groetjes
❤️ Uitgerekende bevallingsdatum 27.07.2021

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door CaroCaro » 8 februari 2021, 10:00

Hey Esmi,

Donderdag mijn 12 weken echo en erna ook NIPT, dus pas dan zal ik terug weten als echt alles (nog) goed is... ik heb tegenwoordig wel elke paar dagen een heel klein beetje bloedverlies, maar niet zoveel... is mssn van het niezen ofzo? géén idee... zal ik donderdag ook wel eens navragen... Voor de rest gaat alles wel goed, behalve de vermoeidheid... dit weekend telkens tussen 21h30 en 22h30 in slaap gesukkeld, maar dan snachts wel een dik uur liggen draaien :-D

Krijg je op 16 weken géén echo? Ik zou toch verwachten van wel? Mag jouw partner mee? Ik heb ook rond 24 weken een afspraak met een vroedvrouw in het ZH, maar dit werd door de assistente van mijn gynaecologe geregeld... géén idee wat ik daar mag van verwachten... Jouw afspraak heeft wellicht te maken met kraamhulp?

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door irisbloem » 8 februari 2021, 13:19

CaroCaro schreef:
8 februari 2021, 10:00
Hey Esmi,

Donderdag mijn 12 weken echo en erna ook NIPT, dus pas dan zal ik terug weten als echt alles (nog) goed is... ik heb tegenwoordig wel elke paar dagen een heel klein beetje bloedverlies, maar niet zoveel... is mssn van het niezen ofzo? géén idee... zal ik donderdag ook wel eens navragen... Voor de rest gaat alles wel goed, behalve de vermoeidheid... dit weekend telkens tussen 21h30 en 22h30 in slaap gesukkeld, maar dan snachts wel een dik uur liggen draaien :-D

Krijg je op 16 weken géén echo? Ik zou toch verwachten van wel? Mag jouw partner mee? Ik heb ook rond 24 weken een afspraak met een vroedvrouw in het ZH, maar dit werd door de assistente van mijn gynaecologe geregeld... géén idee wat ik daar mag van verwachten... Jouw afspraak heeft wellicht te maken met kraamhulp?
Ik had vorige week een afspraak in het ziekenhuis op materniteit en daar legde de vroedvrouw uit hoe ze in het ziekenhuis tewerk gaan nl hoe ze jou begeleiden bij de bevalling, pijnstilling of niet, kamerkeuzes, wat mee te nemen naar het ziekenhuis en wat ze zelf voorzien voor de baby, nu ook het ziekenhuisbeleid ivm covid, ook legt men uit hoe bevalling op gang komt en wat je kan verwachten, ....

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door Elvira » 9 februari 2021, 13:18

Hallo dames,
Ik heb een eindje terug gelezen en zie dat er veel mooi nieuws is hier, goede nipt testen en het geslacht al weten 🥰 Vele bekende gezichten en sommige nieuw voor mij 🙂 CaroCaro, ik hoop dat donderdag alles goed is bij je 12 weken echo!
Ik kom mij ook bij dit groepje aansluiten want ik ben uitgerekend op 24 september. Ik heb het idee dat de meesten van jullie al verder zijn in de zwangerschap, dus dan kan ik van jullie wat leren. Ik heb redelijk veel symptomen, wat me ook wel wat gerust stelt dat alles goed zit. Ik ben onwijs moe, heel de dag misselijk, heb pijnlijke borsten, en weinig zin in eten. De dokter stelde mij al voor om me ziek te schrijven maar ik zie het niet zo zitten om het al op mijn werk te vertellen... Nog even aankijken dus want de gynae zei ook dat de vermoeidheid nog erger gaat worden rond week 9. Heeft iemand daar inderdaad ervaring mee en hoe lossen jullie dat op met werk?
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2021

Bericht door CaroCaro » 9 februari 2021, 14:47

Hey Elvira, Ik heb op zich nooit veel symptomen gehad, dus daar kan ik weinig over zeggen... Maar die vermoeidheid klopte bij mij wel... viel in het begin goed mee, maar valt te laatste weken wat tegen... Als ik op sta denk ik nog dat ik goed geslapen heb, een half uur later ben ik alweer moe en tel ik af om terug te mogen gaan slapen ... In het weekend zelfs best vroeg in slaap gesukkeld... Maar ik heb het voordeel dat ik thuiswerk, dus smorgens sta ik niet zo heel vroeg op... Maar voor mij valt het dus wel te combineren nu het volledig thuiswerk is nog. Maar ik heb dan ook géén fysiek zware job... Ik kan mij voorstellen dat als je een fysieke job hebt en je veel last hebt van de zwangerschap, het een zeer lastige combo moet zijn! Ik zou me wsl ook nu nog niet graag ziek melden, maar tegelijk, moet je ook wel tijdig aan jezelf en dat kleintje denken... Als het nodig is, dan is het nodig... Dus verzorg je goed, sta op tijd op de rem en luister naar je lichaam zou ik zeggen...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten