Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 9 februari 2022, 18:57

Hier heb ik net lekker samen gekookt met de babyπŸ˜… ik zet hem regelmatig in z'n eetstoeltje bij mij in de keuken, kan hij beetje kijken wat ik doe, super leuk. Ik kijk er al naar uit als ie paar jaar oud is dat ie op zo'n trapje bij mij staat aan 't aan recht en mee helpt enzo 😍πŸ₯°
Drinken jullie eig koffie met de bv?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 9 februari 2022, 20:24

Ja wat een goed idee! Ik hou ook enorm van koken dus ga dat ook eens doen ☺️ Zou idd super tof zijn om dit later samen te kunnen doen πŸ₯°
Ik drink uit gewoonte eigenlijk nog zonder caffeine, maar volgens mij mag je wel een kopje per dag of zo? Ik drink het wel eens als ik op restaurant ben, gebeurt niet heel vaak maar volgens mij kan het in kleine hoeveelheden geen kwaad. Tijdens de zwangerschap mag je ook 1 kopje per dag weet ik.
Ik hoop dat we allemaal een goede nachtrust tegemoet gaan!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 9 februari 2022, 21:27

Ja das echt leuk. Hij zit ook wel zo'n beetje op de hoogte vh aan recht, wel ver genoeg weg dat er niks op hem kan spatten. En soms is ie 't ff beu en pak ik m op en kijkt ie wat er allemaal ligt, vol verwonderingπŸ˜…πŸ˜
Vandaag heeft ie echt weinig geslapen overdag, en heb alles behalve effect vd osteopaat gemerkt overigens. Nu is ie rond 19u op m'n arm in slaap gevallen. En slaapt nog altijd... Had in badje willen gaan samen maar ging dus niet. Zo meteen maar ff wakker maken voor eten en dan naar bedje. Hopelijk wil ie vannacht ook nog braaf slapen 😬
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 11 februari 2022, 8:09

Klopt momo, ik heb hem aangesproken want op deze manier kan het niet verder.
Waarschijnlijk heeft ons dochtertje dit gehoordπŸ˜…πŸ€ͺ, want ze heeft voor de 1ste x doorgeslapen van 19:30 tot 7:00 zonder voeding πŸ˜…! ik was meer wakker omdat ik dacht dat er iets mis wasπŸ˜…, nochtans hoor ik haar naast mij in de cosleeper! Hopelijk πŸ™πŸ» is dit begin vzn vele nachten, of toch al betere nachtenπŸ˜€!

ik kijk er ook naar uit om samen te koken, ik vind dat ook super fijnπŸ˜€!
Mooie vooruitzichten ❀️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 11 februari 2022, 11:42

Wauw Minosh de klok rond geslapen 😱😍 proficiat voor de kleine dame, dat is een hele overwinning zeg, een mijlpaal πŸ˜…β€οΈ wat fijn!!! Heel blij voor je! Houden zo πŸ™
Ik vraag me af of 't mogelijk is dat baby's op 14w al beetje eenkennig zijn? Merk nu al meermaals achter elkaar dat ie huilt zodra iemand anders m pakt en weer stil is als ik m neem. Bij zn meter was dat zo woensdag, toen zelfs ook beetje bij mijn mama en vriend, net weer bij een vriendin. En echt krijsen tot en met. Als dit nu ineens zo ontwikkelt word de crΓ¨che volgende week helemaal een ramp πŸ˜₯πŸ˜₯
PS : Elvira ken je een koemelkvrij alternatief voor cΓ΄tΓ© d'or voor op brood ? πŸ˜¬πŸ˜•
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 11 februari 2022, 21:38

Minosh, dat is fantastisch!!!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘ inderdaad houden zo, nu jij terug leren doorslapen πŸ˜‰
Pindanootje ik denk dat het normaal gezien pas later begint, die eenkennigheid. Maar jij kent je zoontje het best en dit klinkt wel zo, dus ja, dan maar extra knuffels van de mama zeker πŸ₯°
Wat is CΓ΄te d’Or voor op brood? Zijn dat zo van die plakjes / tabletjes? Dat heb ik nog nooit koemelk vrij gevonden 😬😩
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 12 februari 2022, 12:20

Nee das gewoon smeerpasta, ma dacht ook al dat 't moeilijk zou zijn daar een km-vrije variant op te vinden πŸ˜… no worries. Ja hopelijk is hij nog te klein om eenkennig te zijn en waren 't toevalligheden...
Boh gister ben k heel dom geweest πŸ™„ was smorgens dus bij vriendin (die wat m pakte en hij bleef huilen) en die had iets van gebak gemaakt en ik had enorme honger dus stuk genomen. Maja dan heeft al de rest vd dag "diΓ«ten" natuurlijk geen enkele zin. Vannacht was een ramp, en ik denk dat 't door de krampjes waren van dat gebak. Voelde me zo schuldig πŸ˜ͺ en doodmoe natuurlijk ook. Heb nu voormiddag nog ff 1,5u terug in bed gelegen en baby bij m'n vriend gelaten. (Mja dan hoor ik m na tijdje 2 verdiepen lager zo huilen datk maar terug ben opgestaan, hij had duidelijk honger en m'n vriend kent zn huiltjes nog niet dus. Mja zo moet ie 't natuurlijk leren...)
Nu dus maar weer extra streng alles laten want ff zondigen en tis om zeep.
Kleintje is zelf ook heel moe nu merk ik. En dan moeten we sffs ook nog naar m'n schoon ouders ermee.. πŸ˜‘
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 12 februari 2022, 12:59

Pindanootje, die klote krampen he, jij doet zo hard je best, je hebt niet op alles controle he! ik kan me wel voorstellen dat je slecht voelt hierdoor! Het feit dat je er zo hard mee bezig bent, verteld al hoe een goede mama dat je bent! Vergeet dat niet, lieve meid!

Mijn partner is deze morgen wel opgestaan en mij laten rusten❀️, was een kl*te nacht, 6* , viel in slaap op mij, leg ik ze weg, klaar wakker πŸ™„, 4 maanden slaapregressie πŸ™„, nog ff te gaan!
Dinsdag eerste wenmoment ik de opvang, spannend πŸ˜…!

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 12 februari 2022, 18:55

Pindanootje wees niet te streng voor jezelf he, je let al zo enorm op met wat je eet en doet zo je best! Ik snap dat je je slecht voelt maar jij bent echt een goede mama. Vergeet dat niet he.
En, er is wel koemelk vrije choco pasta πŸ˜€
https://www.hollandandbarrett.be/shop/p ... uid=034588
of deze: https://www.hollandandbarrett.be/shop/p ... uid=055324

Minosh, wat fijn dat je ff hebt kunnen bijslapen, al zal dat hard nodig geweest zijn na zo een zware nacht! En soms zijn die ook nog erger na juist een goede nacht he? Ik heb trouwens een consult geboekt bij Snuggles & Dreams, die slaap regressie duurt mij nu te lang πŸ˜‚ nu een week een logboekje bijhouden en dan krijg ik de week erna advies. Ik Hous jullie op de hoogte.
Ohh eerste wen moment, wat ga jij zelf doen die dag? Ik had echt wat afleiding nodig die dag! Zet de tissues maar klaar πŸ™ƒ
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 12 februari 2022, 22:13

Dank voor de lieve woorden dames ❀️ tis soms niet evident nee. Hij heeft vandaag en gister geen πŸ’© kunnen doen en daar echt last van, zo zielig, mss nog altijd door dat gebakπŸ€·β€β™€οΈπŸ˜₯.. benieuwd of ie vannacht wat meer gaat kunnen slapen dan gister πŸ˜• is al de 3e x nu dat ie geconstipeerd is voor een paar dagen. Vorige x was 't met z'n buikje masseren opgelost maar tot nu toe nog geen geluk. Zou zo graag z'n pijntjes overnemen..

Fijn dat je vriend is bij gesprongen Minosh, anders niet vol te houden voor jou he!! Hopelijk vannacht rust voor iedereen... πŸ€
Oh thx Elvira, Holland & barret heeft hier in de buurt een winkel, kwartiertje v hier, denk datk daar es wat voorraad ga in slaan :p
Fijn dat consult bij snuggles, heel benieuwd wat ze kunnen doen, hou ons maar op de hoogte ❀️
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 13 februari 2022, 13:05

Ben wel benieuwd naar je consult met snuggels en dreamsπŸ˜€! Soms twijfel ik ook om dit te doenπŸ˜…!

Mijn uurtjes staan al volgepland hoor, ff wat bij poetsen, wat koken (diepvries is leeg) en een fysieke groeples mee pikken, de laatste kilo’s proberen weg te werken…
Ik kijk wel naar uit hoe zij gaat reageren πŸ˜…, ik hoop dat ze het fijn vindt πŸ˜€!

Pindanootje, inderdaad ik snap het, ik hoop dat hij er snel geen last meer van heeft❀️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 14 februari 2022, 9:58

Wat goed Minosh dat je de uren al wat ingevuld hebt, als je kleine meisje naar de opvang is!
Ik moet woensdag van 9 tot 10 met hem samen gaan wennen en de maandag nadien gaat hij alleen van 9 tot 12. Ik heb dan nog geen invulling gepland voor mezelf maar moet dat wel gaan doen. De 2e keer als hij gaat heb ik werk afspraken gepland. Denk dat er de 1ste x teveel traantjes en zenuwen zullen zijn om te kunnen werken πŸ˜‚
Hij heeft na 4dagen eindelijk een flinke pamper explosie gedaan net, heel blij om 😁
En ook trots dat gister z'n eerste dag in zeer lang was dat ie geen enkele fles kv nodig had en alles bv had 😌 eindelijk genoeg melk, ofwel had ie dag minder honger 🀣
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 14 februari 2022, 13:09

Kei goed pindanootje, ik hoop dat je het voorlopig niet meer nodig hebt.

Ik ga het morgen toch wat moeilijk hebben, want ik heb nu al tranen als ik er aan denkπŸ˜…! Pfff een nieuwe mijlpaal van loslaten ( niet mijn sterkste kant πŸ˜…)

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 14 februari 2022, 14:20

Minosh schreef: ↑
14 februari 2022, 13:09
Kei goed pindanootje, ik hoop dat je het voorlopig niet meer nodig hebt.

Ik ga het morgen toch wat moeilijk hebben, want ik heb nu al tranen als ik er aan denkπŸ˜…! Pfff een nieuwe mijlpaal van loslaten ( niet mijn sterkste kant πŸ˜…)

Oh ik kan 't me helemaal voorstellen meid, vind t zelf ook doodeng. Onze kleine baby'tjes ineens droppen daar. Voelt helemaal onnatuurlijk he. Ik probeer steeds tegen mezelf te zeggen dat 't voor hem zelf op termijn juist heel erg goed is, lekker spelen daar, contacten opdoen. Zou 't liefst ook thuis in m'n coconnetje met m blijven tot ie naar schooltje moet maar stel je voor hoe lastig 't dan wel niet zou zijn. Vooral voor hun.
Mn werk is absoluut niet zo belangrijk meer voor me nu dat ik mama ben als 't vroeger was, en dat zal ook altijd zo blijven nu, maar mss brengt 't ook wel weer goede en leuke dingen. We gaan onze kleintjes gigantisch missen maar nadien als we ze ophalen gaat eens zo zalig zijn en genieten we extra van die quality time samen. We gaan t kunnen πŸ€πŸ’ͺ❀️ ik ga aan je denken morgen!! Laat de tranen gewoon komen, die horen er bij..
Hoeveel dagen per week gaat ze eig erheen?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 14 februari 2022, 14:32

Oh Minosh dat wordt echt ff moeilijk, ik ga het niet verbloemen voor je! Maar je gaat dat wel kunnen, echt waar. Laat gewoon alle emoties de vrije loop, dat gaat opluchten. Ik vind loslaten ook heel moeilijk maar elke dag is het makkelijker om haar naar de crèche te brengen. Vandaag was het heeeeel makkelijk, ze was namelijk om 4 uur wakker 🀣 Dus ik had weinig geduld na zo weinig slaap haha. En tis inderdaad zoals Pindanootje zegt, ik geniet nu nog meer van de momenten die we wel samen hebben. Minosh bij jou gaat ze wennen zonder jou he? (was bij mij ook zo!) En hoe gaat het met slapen?

Pindanootje, voor jou is het ook bijna zo ver! Wel fijn dat je er zelf ook een uurtje bij bent woensdag. Die eerste keer dat hij alleen gaat zou ik ook niet gaan werken, zoek een leuke afleiding voor jezelf, je gaat je toch niet kunnen concentreren idd πŸ˜‰ Fijn dat je zoontje weer stoelgang maakt, en dat je genoeg bv hebt! Dat is toch weer geruststellend he?

Ik kan in mijn logboekje voor Snuggles nog niks vinden qua reden... of ze nu veel of weinig slaapt overdag, ze is altijd te vroeg paraat! Ik ben zo benieuwd he, ik zal het zeker laten weten natuurlijk wat ze me aanraden. Heb ook de nieuwe opvoedingsgids van hen gekocht vandaag, lijkt me ook zeer interessant.
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten