Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 14 februari 2022, 18:53

Merci dames, ik laat zeker iets wetenπŸ˜…!
Rationeel vind ik goed dat ze gaat, emotioneel is iets anders! Nieuwe fase in het moederschap!
Ze gaat vanaf volgende week 4 dagjes, mijn vriend en ik wisselen elkaar af..

benieuwd wat ze van je logboek zullen zeggen πŸ˜…, elvira!

Voor jou komt het ook dichterbij, wel fijn, pindanootje, dat je samen mag gaan wennen😁!

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 14 februari 2022, 19:39

Amai Elvira al op van 4u, jij zal ook wel kapot zijn😫 wil ze dan eten of babbelen of..? Hoop ook dat je snel meer weet. Michaël slaapt overdag super weinig en kort eigenlijk maar is snachts dan wel goed in slaap, tenzij er krampjes zijn..
Ja 't was eig erg grappig hoe iedereen euforisch was vanmorgen over de πŸ’©pamper haha, m'n vriend en z'n 2 omas ook, iedereen blij πŸ˜‚
Idd nieuwe fase begint Minosh, ik vrees 't eerste loslaten wat we hierna ons/hun leven lang alleen maar meer zullen moeten doen... Maar ze zullen altijd maar 1 mama hebben en dat is onvervangbaar, we zullen hun altijd met liefde opwachten als ze v hun avonturen terugkeren.
Maar ik heb 't er emotioneel ook moeilijk mee, ook al ist voor mij pas volgende week. Als ik m oppak en z'n zachte ademhaling hoor tegen m'n oor, z'n lekkere baby geurtje ruik van z'n hoofdje, z'n lieve brabbeltjes, die kleine handjes en voetjes zie of dat schattige getutter als ie in z'n dekentje gewikkeld zit te soezen. Doet m'n hart allemaal sneller slaan en apart van hem zijn zal met momenten echt afschuwelijk aan voelen. Maar we gaan dit kunnen ❀️

Morgen ist exact 1 jaar geleden dat ik voor 't eerst een positieve zwangerschap test had😍
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 15 februari 2022, 9:37

Minosh veel succes vandaag, ik denk aan je en stuur je een virtuele knuffel!!

Vanochtend was het 5.45, das al veel beter dan 4 uur πŸ˜… Vandaag is dus een goede dag! Al tel ik toch af naar het advies van Snuggles πŸ˜€ Ze was vanochtend niet aan het babbelen (vaak doet ze dat wel), enkel heel veel bewegen, ze lag weer overdwars als ik haar uit bed haalde om 7 uur.

Pindanootje zo lief hoe jij over MichaΓ«l praat, moederschap doet toch iets met een vrouw he πŸ₯° Ik lees wel echt dat je er zo enorm van geniet, fijn om dat zo bewust te beleven allemaal. Ik kan soms ook echt nog niet geloven dat ik een baby heb, haha! En ja, vandaag een jaar geleden dat jij positief testte, dat is toch een bijzonder moment geweest. Ik herinner me dat echt nog heel goed.
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 15 februari 2022, 10:38

Ja die positieve test gaat altijd een onvergetelijk moment blijven πŸ’• ben nu dat Fotoboekje op de computer over de zwangerschap aant afmaken en ga er een foto bij zetten van alle troep die ik nog heb liggen vh fertiliteit traject, al die spuiten en pillen en utro capsules enz. Allemaal in een pijl leggen en de baby ernaast πŸ˜‚ leek me wel tof. Het was 't allemaal waard...

Minosh ik ben zo benieuwd hoe 't daar gaat voor jou ❀️ bij ons adviseerde de crΓ¨che ook om iets mee te geven trouwens. Voor de bv mama's een doekje met geur vd melk maar vooral doekjes met je zweet geur blijkbaar, hoe viezer hoe liever πŸ˜‚ dat leggen ze dan bij hun en stelt gerust..
Het is wat he. Nu kijken ze nog naar ons en hebben ze niks anders nodig dan mama's aandacht en zorg en liefde, en eens ze de wereld in gaan wordt dat allemaal anders πŸ™ˆ nu nog maar van hun focus op ons genieten, ook al ist ook wel eens vermoeiend heπŸ˜…πŸ˜΄

Elvira ik heb trouwens gezien ivm die Chocopasta dat die van t Boerinnetje (puur) ook geen koemelk bevat! "kan sporen van bevatten" staat er wel bij maar dat staat vaak op dingen he zonder dat 't een ingredient is...
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 15 februari 2022, 12:10

Dankjewel lieve meiden ❀️! Traantjes zijn gevloeid, maar pas als ik ze daar had gelaten, ze is nog aan slapen, dus kan ze nog niet gaan halen, maar volgens de foto’s heeft ze het naar haar zin!
De crΓ¨che had ook gevraagd om iets mee te nemen met onze geur en een knuffel! Mijn t-shirt en papa heeft met de knuffel geslapen πŸ˜…!

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 15 februari 2022, 12:17

Amaai 4 uur is wel heel vroeg, hier brabbelt ze ook heel veel, maar valt wel uiteindelijk terug in slaap, behalve in de vroege morgend dan neem ik haar op mij en leg haar weg als ze slaapt!

Hier vind ik het ook nog onwezenlijk dat er een kindje isπŸ˜…!
kga ook eens werk maken van die fotoboeken!
Ik had toevallig de dag van de tp een foto genomen, kijk altijd met blijheid terug naar die foto πŸ˜€

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 15 februari 2022, 13:48

Ze is blij terug gekomen πŸ˜€, pak van mijn hart, wel weinig geslapen, hopelijk slaapt ze nu goedπŸ˜…!

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 15 februari 2022, 14:04

Wat fijn dat ze weer terug is meid en dat 't goed is gegaan ❀️ zalig ook dat ze foto's sturen. Dat is hier niet, kan enkel bellen. Gaat 't beetje met jou? Spannend ochtend ongetwijfeld he!! Wanneer gaat ze opnieuw?

Die foto met de ferti spullen is eig heel leuk geworden. Had alles bewaard en was wel tof om terug te zien. Beginnend met die clomid pillen, dan puregon pen, menopur,.. Dan al die spuitjes. Menopur, orgalutran. Al die zw.testjes. Zelfs de ziekenhuis-onderbroek die ze na de pickup aan deden had ik nog. En Minosh jij hebt me ook nog eens een doos utro opgestuurd toen mijne op was en jij nog over had ❀️ ieder pilletje prikje en pijntje was ie waard en duizend x meer ook 😍
Had 't graag ge upload hier en hem eens getoond, echt spijtig dat dat niet kan eigenlijk πŸ™ˆ
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 15 februari 2022, 14:23

Mss is 't wel een leuk idee om een whatsapp groepje te maken πŸ˜€!? Beetje zoals hier op 't forum maar dan met foto's πŸ˜πŸ˜† al gaat 't dan natuurlijk beetje voorbij aan 't concept van anoniem zijn.. Maarja volgen mekaar al zolang 😍 kweet 't niet. Ik gooi 't idee maar eens in de groep hier, mocht dat iets tof zijn maak ik wel n groepje aan, maar ook helemaal okΓ© als dat niet zo is 😚
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 15 februari 2022, 16:12

Doordat ze vrolijk terug is gekomen, ben ik wat gerustgesteld, hopelijk slaapt ze vanavond goedπŸ˜…!

Voor mij kan het, zo whatsapp groepjeπŸ˜€!

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 15 februari 2022, 17:08

Minosh fijn dat je ook foto's kreeg toegestuurd vandaag, dat helpt toch echt he! Goed gedaan vandaag, fijn dat ze vrolijk is terug gekomen van haar eerste dagje! Ik ga ook eens werk maken van dat fotoboek πŸ˜€ Heb ook een foto van al mijn spuiten, en van de dag van TP.

Pindanootje I'm in voor het whatsapp groepje. Ik stuur je een PB met mijn gsm nummer! Hoe tof dat jij zo alles bewaard hebt, ik enkel de lege spuiten, niet de testjes of utro. Maar idd, het was het meer dan waard!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

momofpgd
Berichten: 331
Lid geworden op: 17 augustus 2020, 14:25

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door momofpgd » 15 februari 2022, 17:38

Minosh ; die mijlpaal zit er ook weeral op! Goed gedaan!

Pindanootje: ik heb via mynexus een foto teruggevonden van de echo van de tp : hoe mini waren ze toen! Eindelijk terug bij mama!

Hier gaat het helemaal terug in zijn ritme... geen veranderingen dus ook goed :D. Leon is een vrolijk b
Ventje.. Tijd heb ik niet meer over nu maar volg jullie verhaaltjes!

Whatsapp groepje lijkt me leuk! Ik ben wel eens benieuwd naar jullie foto's!

Pindanootje: stuur ik mijn nummer ook via een pb dan kan jij het groepje aanmaken?

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 15 februari 2022, 17:59

Yes stuur me pb maar jullie nummer allemaal en ik maak een groepje, wat tof πŸ˜€β€οΈ
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Juju
Berichten: 150
Lid geworden op: 18 februari 2020, 10:54

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Juju » 18 februari 2022, 9:10

Hey allemaal,

Super lang geleden dat ik nog iets gepost heb, in "mijn" groep werd er niet zo veel gebabbeld! leuk dat jullie dit hier wel doen :-)

Proficiat aan iedereen met de kleine bolletjes!

Ik heb een vraagje, ben beetje einde raad... Hier slaapt mijn dochter al eventjes in haar eigen kamer, want anders sliep ik zelf bijna niet - ik werd wakker van elk zuchtje, kreuntje en zat dan te wachten tot wanneer ze melk ging vragen :D

Ze begon goed te slapen zowel in de dag als snachts (wel 2 nachtvoedingen), maar nu sinds een week of 2 begint ze te krijsen vanaf we haar kamer binnen komen om te gaan slapen... zelfs op de arm is ze niet te kalmeren en krijg ik ze niet in slaap.. gisteren heb ik uiteindelijk geplooid en een fles melk gegeven na 30 minuten, dan was ze natuurlijk meteen verkocht, ze was al moe en nog meer moe van al het gehuil...

Zou dit een sprongetje zijn? of heeft er iemand tips? ze is 5 maand van vorige week
ICSI 1/2 -2020 - neg
Overstap Jette
ICSI 3 - 10/20 - 3.1: neg - 3.2: dochter
ICSI 4 - 12/22 - 4.1, 4.2, 4.3: neg - 4.4: neg (Biochemisch)
ICSI 5 -12/23 - 6 rijpe EC, 2 bevrucht, freeze all: 1cryo
TP 5.1 positief

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 18 februari 2022, 11:20

Dat klinkt als slaapregressie, 4-5 maanden treedt dit op, er gaat veel om in hun kopje en er komen nieuwe mijlpalen en blijkbaar willen ze dan niet meer slapen, dat kan ff duren, maar nadien wordt het wel beter. Ik heb er al schrik voorπŸ˜…. Nog 2 weken en ze is 5 maanden πŸ˜…

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten