Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Plaats reactie
Minosh
Berichten: 1361
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 23 februari 2021, 18:52

Pindanootje schreef:
23 februari 2021, 18:18
Ik ben vanmiddag al in m'n "zwangerschapschriftje" beginnen te schrijven aan het kleintje. Uitleggen en vertellen wat ik allemaal mee maak en hoe blij we zijn met zijn /haar komst enz. Is echt leuk om te doen :) heb ook een leuke app ontdekt "zwangerschap +" die allerlei info aanreikt en animatie video van hoe je embryo er al uit ziet enz.
M'n vriend zegt dat ik echt straal, een "wereld v verschil" zelf zie ik dat niet maar voel me wel echt op een wolk zitten sinds eigenlijk al de aller eerste streep de 15e febr. Een droom😍
Geniet er maar echt van!! Je moet dat echt doen. :-)
Ik heb die app ook, eveneens als zwangerHap, wat je mag eten en wat niet :-).

Minosh
Berichten: 1361
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 23 februari 2021, 18:53

anneliesd schreef:
23 februari 2021, 13:10
Minosh schreef:
23 februari 2021, 11:15
Merci dames😘! Het is/was zo onwezenlijk, kleintje zit perfect op schema, hartje klopt ❤️! Nu nog een bn😅, dat kennen we ondertussen❤️!
Ik heb wel pas een echo op 12 w, hier doen ze geen tussendoor enkel op indicatie 😞! 4 weekjes wachten dus😏.
Super goed nieuws!!!
Nu jij donderdag :-)!!! Ik duim heel hard mee :-)

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 23 februari 2021, 18:55

Ik ben ook een dagboekje begonnen, super leuk om bij te houden! Ga er denk ik een fotoboek van maken uiteindelijk 😀 Ik heb de app "24 baby", die is ook leuk, ik denk wel vergelijkbaar met "zwangerschap +"
Minosh wij hebben deze week ook een afspraak bij de opvang, die wachtlijsten zijn niet normaal 😱
Mijn slapeloosheid is echt op een hoogtepunt deze week (of eigenlijk dieptepunt, haha) dus mijn gynae heeft me natuurlijke medicatie voorgeschreven die zou moeten helpen... mocht er iemand ook last van hebben, dan zal ik laten weten of ze werken!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1361
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 23 februari 2021, 19:10

Elvira: Ooch super als het werkt laat maar weten want het is hier ook verschrikkelijk.
Inderdaad, de wachtlijsten zijn groot, 2 hadden al geen plaats meer🤦‍♀️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 23 februari 2021, 20:15

Heb net ook zwangerHap geïnstalleerd, super handig idd !!
Haha en ik heb eig zelfs ook al een afspraak gemaakt voor opvang vanmiddag, 5 maart gaan m'n vriend en ik hier een straat verder op intake/rondleiding bij een crèche. Vriendin van me zei namelijk dat daar een jaar wachttijd is dusja leek wel de moment al😂🙈

Ook rekende ik uit dat ik op onze trouwdag al 15w zwanger ga zijn en mogelijk al een buikje heb? Dus de fitting van m'n trouwkleed kon gelukkig tot net ervoor worden verplaatst haha dan kunnen ze 't nog mooi wegwerken indien nodig :p
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

momofpgd
Berichten: 331
Lid geworden op: 17 augustus 2020, 14:25

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door momofpgd » 23 februari 2021, 21:28

Elvira schreef:
23 februari 2021, 9:44
Minosh schreef:
23 februari 2021, 9:15
Merci❤️! ik ben enorm nerveus! Gelukkige mag ik de voormiddag gaan😅!
Succes Minosh, dat wordt een speciaal moment vandaag 💛 Ik had gisteren avond mijn tweede echo op 9 weken. Alles helemaal in orde, een sterke hartslag en perfect qua grootte: 2,5 centimeter. Ben ook weer gerustgesteld 😉 Mijn gynae heeft vrij veel afspraken ingepland voor mij wat ik eigenlijk wel fijn vind. Weet niet of het normaal is, maar ik heb ongeveer om de 3 weken een echo.

Super nieuws! En inderdaad wel fijn dat je veel opvolging hebt - zou ik ook wel willen 😉

momofpgd
Berichten: 331
Lid geworden op: 17 augustus 2020, 14:25

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door momofpgd » 23 februari 2021, 21:29

Minosh schreef:
23 februari 2021, 11:15
Merci dames😘! Het is/was zo onwezenlijk, kleintje zit perfect op schema, hartje klopt ❤️! Nu nog een bn😅, dat kennen we ondertussen❤️!
Ik heb wel pas een echo op 12 w, hier doen ze geen tussendoor enkel op indicatie 😞! 4 weekjes wachten dus😏.
Super fijn nieuws! Het hartje horen kloppen is toch al weer een hele geruststelling!

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 23 februari 2021, 22:14

Minosh ik laat zeker weten of het helpt. De gynae zei dat het een paar dagen zou duren voor het beter zou gaan. Het is zeker niet instant want die pil heb ik om 21 u genomen en lig nog altijd wakker 😂
Pindanootje hoe mooi en speciaal gaat dat zijn, zwanger tijdens je trouw 💛 ik heb nu al een buikje en tis toch zeker geen tweeling 😀
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 24 februari 2021, 8:35

Elvira schreef:
23 februari 2021, 22:14
Minosh ik laat zeker weten of het helpt. De gynae zei dat het een paar dagen zou duren voor het beter zou gaan. Het is zeker niet instant want die pil heb ik om 21 u genomen en lig nog altijd wakker 😂
Pindanootje hoe mooi en speciaal gaat dat zijn, zwanger tijdens je trouw 💛 ik heb nu al een buikje en tis toch zeker geen tweeling 😀
Amai Elvira hoe zalig dat jij al een buikje ziet!!! Zo snel! Spijtig dat er hier nooit foto's kunnen worden geüpload hé haha! Ik las wel dat dat ook kan zijn door opgeblazen gevoel of darmen of zo iets in die aard!? Iig geeft 't wel een extra zwanger gevoel denk ik als je die buik al ziet groeien 🤩
Gisteravond overviel mij zelf toch ff een paniekje. Dat ik toch eigenlijk eerst wat symptomen merkte maar de laatste 3 dagen al niet meer zo, en of dat eigenlijk toch niet alarmerender is dan ik besef. Er gaat tenslotte zoveel mis zo vaak en wie weet ben ik hier te snel en te hard aant juichen 🤨😕 kon er niet van slapen.. Ik heb vrijdag pas afspraak voor bn. Maar kga zo meteen nog maar eens zo'n weken indicator kopen. Vorige donderdag stond daar 2-3 weken op. Als alles goed is blijven gaan zou er vandaag 3+ weken op moeten staan redeneer ik dan maar. En als dat niet zo is, is er mss echt iets mis? Of ben ik veel te pessimistisch ah denken🤷‍♀️ m'n vriend zegt dat ik dan wel n bloeding zou krijgen, maar met 6 utro per dag kan er wss helemaal geen bloeding afkomen!?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door CaroCaro » 24 februari 2021, 9:23

Pindanootje, ik herken jouw gevoel van twijfel... ik heb nooit echt symptomen gehad en dan heb je idd niet echt iets van houvast... Maar tegelijk heb ik vaak tegen mezelf gezegd dat het ook géén zin had om zoveel te tobben, want wat moet zijn, zal toch zijn... Die eerste 12 weken kunnen ze niet echt iets doen als het fout loopt... maar kijk, ondanks mijn vele getwijfel, heb ik de 12 weken eigenlijk wel vlot gehaald! Probeer er vooral van te genieten en het toch allemaal positief te zien ;-)

Mbt de crèche, ik vond dat ook zeer lastig om nog voor de eerste echo te beginnen zoeken naar een crèche, maar ook hier bij ons is het nodig (en bovendien super duur ... ) maar we hebben gelukkig eentje gevonden na de kerstvakantie ... We moeten dan wel ongeveer een maand zien te overbruggen en vooral hopen dat we niet vroeger bevallen... Een crèche hebben was voor mij erna wel een geruststelling... We kijken ook al even om te verhuizen, en het idee dat ik dan mssn achter een nieuwe crèche zou moeten zoeken, bezorgt me toch wel een beetje stress ;-)

Ik heb gisteren ook nog een paar utrogestans gevonden in mijn lade (wist niet dat ik die had :-D), mocht er iemand uit het Gentse er zoeken, wil ik ze gerust delen...

Minosh
Berichten: 1361
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 24 februari 2021, 9:27

Ik zou nog nog niet direct stressen, ik heb buiten slapeloosheid geen symptomen ( 1x per week misselijk) Symptomen komen en gaan.
Het kan zijn dat de clearblue nog 2-3 w is, ik had ergens gelezen dat de waarde +3 vanaf 2000 hcg is, mits het om de 2 a 3 dagen verdubbeld kan dat misschien een vertekend beeld zijn. Ik hoop dat je bn vrijdag een mooie waarde is❤️❤️🍀🍀

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Elvira » 24 februari 2021, 9:47

Pindanootje ik snap dat volledig, ik had soms ook een dag geen last van mijn borsten, dan ben ik ook meteen wat in paniek. En heb ook al eens een dag gehad met meer energie, dat vond ik dan ook weer raar 😅 Maar je moet maar zo denken, er zijn vrouwen die geen enkele symptomen hebben dus het hoeft niks te betekenen. Ik zeg tegen mezelf dat ik gewoon rustig moet blijven tot de volgende afspraak (in het begin bn, nu echos). Dat lukt niet altijd natuurlijk, haha!

Caro fijn dat je de creche hebt vastgelegd, ik kijk ook uit naar dat moment want het is idd lastig.

Minosh - vanochtend vroeg rond 5 uur werd ik weer wakker om te plassen, en ik ben erna wel weer in slaap gevallen 👏🏻 Voor het eerst sinds weken, dus wellicht helpen die pillen echt. Ik houd je op de hoogte!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

momofpgd
Berichten: 331
Lid geworden op: 17 augustus 2020, 14:25

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door momofpgd » 24 februari 2021, 10:13

Hier gaan de symptomen ook op en neer - heel verwarrend allemaal. Ik hoop zo hard dat het niet opnieuw misloopt want het is hier echt de laatste kans (op een derde kindje dus ik prijs mezelf al heel gelukkig) maar toch als je er dan weer zo dicht bij bent,. 15 maart is echt nog een eeuwigheid 😥

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Pindanootje » 24 februari 2021, 10:16

Met trillende handen en bijna hyperventilerende ademhaling heb ik het testje gedaan en godzijdank staat er 3+. Er valt precies een beton blok van m'n schouders af. Niet te geloven.. Wat een opluchting dat alles oké is. Ik mag me gewoon gelukkig prijzen dus momenteel geen symptomen te hebben, maar 't kleintje is goed bezig. Terwijl ik volgens m'n berekening vrijdag pas aan 2400 hcg zou zitten ongeveer. Hier ga ik weer ff van genieten nu😄
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Minosh
Berichten: 1361
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Uitgerekend okt-nov-dec 2021

Bericht door Minosh » 24 februari 2021, 10:36

Pindanootje: Dat is keigoed nieuws :-)

Inderdaad momofpgd de dagen duren heel lang vooraleer de echo komt.
Ik hoop dat de tijd heel snel vooruit mag gaan en dat je een goede echo hebt. :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten