Uitwendige kering/ secrio

Plaats reactie
Koko
Berichten: 4
Lid geworden op: 5 mei 2021, 19:12

Uitwendige kering/ secrio

Bericht door Koko » 9 mei 2021, 14:14

Hoi

Zitten er hier dames die ook zwanger waren met een baby in dwarsligging waarbij ze een uitwendige kering of sectio hebben gehad?

Is de kering pijnlijk? Alles goed verlopen met de baby, geen complicatie door de navelstreng of loskomende placenta?

Ervaring met sectio? Hoe verloopt ongeveer de recuperatie nadien?

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitwendige kering/ secrio

Bericht door Babske84 » 10 mei 2021, 16:01

Koko schreef:
9 mei 2021, 14:14
Hoi

Zitten er hier dames die ook zwanger waren met een baby in dwarsligging waarbij ze een uitwendige kering of sectio hebben gehad?

Is de kering pijnlijk? Alles goed verlopen met de baby, geen complicatie door de navelstreng of loskomende placenta?

Ervaring met sectio? Hoe verloopt ongeveer de recuperatie nadien?
Hey, bij mij werd het voorgesteld omdat baby dwars lag. Ik heb wat advies ingewonnen van huisarts enz en besloten om het niet te laten doen. Er was 1 kans op 2 dat het zou lukken en dat was voor mij te weinig. 2 weken voor de keizersnede bleek de oorzaak van dwarsligging te zijn dat de navelstreng rond haar nekje zat. Kering had dus sowieso niet gelukt.
Nu, morgen 14dagen na keizersnede ben ik bijna volledig hersteld. Ben net nog gaan wandelen met Juliette en 15min lukt al goed. Ook thuis doe ik alles zelf (als alleenstaande). Enkel de maxi cosi heffen enz mag ik niet doen. Hoeveel pijn ik ook had na de keizersnede, zo blij ben ik nu dat het zo gelopen is. De dag na de keizersnede moest ik uit bed en douchen, het leek allemaal onoverkomelijk maar je lichaam herstelt super snel!
Veel succes met je beslissing
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitwendige kering/ secrio

Bericht door irisbloem » 13 mei 2021, 15:29

Koko schreef:
9 mei 2021, 14:14
Hoi

Zitten er hier dames die ook zwanger waren met een baby in dwarsligging waarbij ze een uitwendige kering of sectio hebben gehad?

Is de kering pijnlijk? Alles goed verlopen met de baby, geen complicatie door de navelstreng of loskomende placenta?

Ervaring met sectio? Hoe verloopt ongeveer de recuperatie nadien?
Morgen is het bij mij 3 weken na mijn keizersnede De eerste 10 dagen waren bij mij de ergste Vanaf dan kon ik zonder pijnstiller Intussen ben ik genoeg hersteld om de zaken die ik mag te doen alhoewel ik wel nog pijn heb, vooral tegen de vooravond De meeste last heb ik in de auto, vooral op de kasseiwegen En dagelijks moet ik er diverse keren in aangezien mijn dochter nog op de neonatologie ligt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten