Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Plaats reactie
Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 4 juli 2022, 23:44

Hmm, rond hoe laat leggen jullie jullie kleintje te slapen en rond hoe laat staat ie op sochtends? Want ik lees hier bijv. 19u, terwijl wij dat pas rond 21.30 a 22u doen? Zijn wij heel laat, of gewoon lange uitslapers? 😁 Opstaan voor haar is rond 8 a 9u meestal (Wij geven laatste voeding tussen 21 en 21.30u, voorlaatste vaak rond 18.30 a 19u en soms doet ze dan niet eens meer een dutje tot slapenstijd).
Kindjes tss 3 en 6 maanden zouden 10 a 11u nachtrust moeten hebben, volgens de wakkertijden?

Ik ga het hier ook nog 1 keertje zeggen (ik wil geen zaag zijn), maar jullie zijn echt bij de weinigen die na 3 maanden nog bv geven hoor. De basis is gelegd, en alles wat er nu nog bij komt, zijn mooie extra's, maar maken niet meer het grote verschil. Ik wou zelf ook zo lang mogelijk bv geven, maar is bij mij ook altijd een gedoe geweest (met tepelhoedje etc), eigenlijk best wel een stresske. Ik was er kapot van toen ze plots mijn borst weigerde op 3.5 maanden, maar als ik er nu op terug kijk, was het eigenlijk toch ook wel een bevrijding. Ik had zelf geen oor naar iedereen die zei wat ik nu zelf hierboven heb geschreven, en nu zeg ik het zelf 😁 Als je je baby aanleert om gewoon KV op kamertemperatuur te eten, is een flesje op paar seconden gemaakt. Ook kan iemand anders dan gemakkelijk de voeding geven, en ook kan je partner dan nachten overnemen. Het is deels afscheid nemen van je innige band met je kindje, maar je krijgt ook wat vrijheid in de plaats, je krijgt precies een stukje van je leven terug πŸ™‚ Dus blijf niet super koppig doorzetten omdat je geen opgever wilt zijn (I know the feeling, ben ook nog 2 weken volledig blijven kolven), je doet er enkel jezelf slecht mee. Proficiat als de bv jullie gemakkelijk af gaat, blijven doen dan, maar denk ook aan je eigen als het niet meer vlot... Overschakelen kan je ook veel rust in je hoofd bijbrengen, en is niet noodzakelijk 'gedoe' en veel werk etc...
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 5 juli 2022, 8:48

Hillie schreef: ↑
4 juli 2022, 23:44
Hmm, rond hoe laat leggen jullie jullie kleintje te slapen en rond hoe laat staat ie op sochtends? Want ik lees hier bijv. 19u, terwijl wij dat pas rond 21.30 a 22u doen? Zijn wij heel laat, of gewoon lange uitslapers? 😁 Opstaan voor haar is rond 8 a 9u meestal (Wij geven laatste voeding tussen 21 en 21.30u, voorlaatste vaak rond 18.30 a 19u en soms doet ze dan niet eens meer een dutje tot slapenstijd).
Kindjes tss 3 en 6 maanden zouden 10 a 11u nachtrust moeten hebben, volgens de wakkertijden?
Ik wou dat we een vast ritme hadden maar dat is totaal niet het geval hier. πŸ˜… Op een goede dag slaapt ze hier al om 21u30, maar meestal is het pas rond 22u30 of later. Ik geef haar meestal een voeding nog rond dat uur. Soms kan ik dat doen terwijl ze nog slaperig is, soms slaapt ze niet tot dan. Ze slaapt wel dan tot 8 Γ  9u. We gaan dit wel vervroegen naar 7u wanneer ze in augustus naar de opvang moet en ik hoop dat ze dan ook vroeger wil gaan slapen. Maar tot nu toe beschouwt ze alles voor 21u als dutjes van een halfuur.

Over de bv: zeker een goed punt hoor, Hillie! Ik denk ook wel dat ik opgelucht zal zijn wanneer ik gestopt ben. Er hangt veel emotie rond bv. Ik heb voor mezelf die 6 maanden gezet en vind het toch precies moeilijk om dan nu toch vroeger te stoppen.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Zitav
Berichten: 656
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 5 juli 2022, 9:31

Oh ma echt ritme hebben we hier ook nog niet ze. We proberen dat. Wij hebben vanuit de bib het boekje van snuggle and dreams en daar raden ze aan tussen 18u en 19u bedje in.. 18 vinden we heel vroeg, vandaar rond 19u.. Maar hangt er ook vanaf wanneer ze nog eens moet drinken. En dat verloopt zeker ook niet altijd van een leien dakje hoor. Alst te moeilijk is komen we naar beneden. Echt geen zin in om er een hele avond mee bezig te zijn om haar in bedje te laten slapen maar we proberen. Lukt het, dan is dat super. Lukt het niet, dan ist ook zo.
En overdag al helemaal geen ritme. Soms lukt het dutten totaal niet goed. En soms slaapt ze dan weer super goed..

Ivm bv: ik wil nog niet stoppen omdat we speciale voeding nodig hebben, ik schrik heb ze daar toch nog op zal reageren en ik merk dat er veel te kort is aan die speciale voeding. En het kost een fortuin. Mijn melkje is gratis. Nuja als het kolven opt werk niet lukt zal ik wel moeten overstappen natuurlijk.
Maar wat niet wil zeggen dat ik volledig snap waarom iemand ermee zou stoppen want het is wel heel intensief natuurlijk! Iedereen moet vooral doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 5 juli 2022, 10:45

@Hillie: hier hebben we ook wel een redelijk vast ritme qua voedingen. Dit komt vooral omdat ons meisje zelden uit haar eigen naar eten vraagt. Dus wij houden ons aan de max 4u tussen laten. 's avonds krijgt ze bij ons haar laatste voeding meestal rond 21u30 (soms wat later of vroeger afhankelijk van wanneer haar vorige voeding was, maar nooit voor 21u en nooit later dan 22u). Tot een maand geleden zat ze gewoon bij ons mee in de zetel en viel ze zo in de armen van mijn man in slaap. Dat lukt nu niet meer altijd, dus nu gaan we haar om 22u30 ten laatste in haar bedje leggen. Ze wordt terug wakker ergens tussen 8u30 en 10u. In de voormiddag/middag doet ze meestal en dutje van 2u. In de namiddag is het heel verschillend. Soms ook een dut van 2u, soms maar 20min. En dan tussen haar voeding van 18-19u en haar laatste avond voeding leggen we haar niet meer in haar bedje. Soms blijft ze gewoon wakker, soms valt ze in de wipper in slaap of in onze armen, maar dat zijn altijd korte dutjes dan. Maar over een maand gaat ze naar de crΓ¨che, dus dan zullen we heel ons ritme moeten omgooien. Ik denk dat ze dan eerder, zoals zitav zegt, rond 19u in haar bed zal moeten. Ik was mij daar eerst zorgen over aan het maken, over hoe we dat voor elkaar gaan krijgen, dat nieuwe ritme. Maar ik probeer er nu vanuit te gaan, dat als ze samen met mij ineens een heel stuk vroeger moet opstaan ivm nu, dat ze wel vanzelf in dat ritme zal terecht komen en dat vroeger gaan slapen dan ook wel geen probleem zal zijn πŸ™ˆ.

En wat de borstvoeding betreft, helemaal gelijk ! Toen ik zwanger was kon ik daar op aan andere manier naar kijken, toen zei ik ook tegen mezelf 'als je de 3 maanden haalt, is het al heel goed, dan heeft ze het belangrijkste gehad' Maar eens je daar dan in zit bekijk je dat weer helemaal anders en hangt daar idd wel wat emotie aan vast zoals glow al zei. Hier kolf ik nu ook al mijn voedingen, behalve die van 's ochtends. Dit omdat ze enkel nog' s ochtends van de borst wil drinken. Bij de andere voedingen komt mijn melk te traag en dan drinkt ze uiteindelijk gewoon niet. Ik ga dit nog dik anderhalve week zo doen en dan ga ik beginnen afbouwen. 's ochtends is ze wel rustig aan de borst, dat ga ik wel heel erg missen. Maar al dat kolven en extra gedoe van in het openbaar voeden etc, ga blij zijn dat dat voorbij is.
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❀️ Dochtertje geboren πŸ₯°
10/22: ICSI 1.3 πŸ’™ Zoontje geboren πŸ₯°

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Tagomi » 5 juli 2022, 10:57

Hier hebben we wel al een goed vast ritme. Onze dame gaat al een tijdje slapen om 21 uur, langer kan ze echt niet wakker blijven. Om 20 uur gaat ze in bad, daarna nog een flesje en dan bedje in.Tegenwoordig praat ze dan nog even tegen haar knuffeltje, super schattig, en daarna valt ze rustig in slaap :) Ze begint ook al te lachen als ze haar slaapzakje ziet en lacht nog breder als ze in haar bedje wordt gelegd :)
Ze eet dan terug rond half 6 en slaapt dan weer verder tot 9 uur zoiets.
Om 11 uur eet ze dan patatjes, om 14 uur fruitpap, om 18 uur een fles en dan is het weer de fles die ze krijgt voor ze gaat slapen.

Ik ben na 3,5 maanden gestopt met alles af te kolven, maar dat is nog een andere situatie natuurlijk :) Ze wil geen fles op kamertemperatuur, maar wij nemen gewoon altijd een kleine thermoskan mee waarin water op de juiste temperatuur zit en zo is haar flesje ook binnen de minuut klaar :) Superhandig!

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door bigima » 5 juli 2022, 13:01

Ik vind dat flesjesvoeding even intiem kan zijn met je baby als bv. Plus dat je kindje dan ook een mooie band met de papa/2de mama kan opbouwen. Ik heb mij nooit beklaagd om geen bv te geven, en T is ondertussen al een flink ventje, ze worden met kv ook groot πŸ™‚β˜ΊοΈ
uiteraard als je weet dat speciale melkjes niet op voorraad zijn, of dergelijke begrijp ik dat je verder doet. maar anders.. Geniet van de vrijheid zoals Hillie zegt. ☺️

Hier gaat T rond 19u in bad, 20u in bed +laatste flesje. ongeveer 5u30-6u wakker dan flesje en om 9u terug wakker(dan drinkt hij 150ml melk). 12u patatjes, 15u fruitpap en rond 17u30 nog zo'n joghurtje van Nestle. πŸ™‚ hij heeft wel nog zijn dutjes nodig overdag zeker 2*2uren maar het kan ook 5-6x half uurtjes zijn. Hij drinkt ook veel water/babythee door de dag.
03/2014 ons zoontje is er! πŸ™‚
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❀️ zoontje geboren in december ❀️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 5 juli 2022, 20:13

Dat ritme van 1e voeding rond half zes, dat hadden wij ook tot paar weken geleden, nu kan ik daar enkel van dromen... Tegenwoordig is ze meestal al weer wakker rond half één ofzo, en dan sussen, en dan rond 2 a 3u echt eten (en rond half zeven al weer)... En dan ook nog ergens een hoestuurtje na een voeding. Benieuwd of dat ooit terug gaat later worden, want al wel tijdje stabiel πŸ˜•

Proberen ook al 2 weken om groentenpap te introduceren, maar ze heeft nog niet zo heel veel interesse, en lijkt ook nooit echt de goede moment. Na de crèche heeft ze honger, en tegen dat zij dan eten heeft gehad, zijn wij uitgehongerd, dus eigenlijk geen tijd om het rustig te introduceren. En de weekends staan ook vaak vol, dus dan ook niet. Maar moesten daar toch zeker op 5 maand mee starten v K&G, om dan een volledige voeding te kunnen doen tegen 6 maand. Maar denk niet dat dat gaat lukken (ze is 5.5 maand) 😟
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 6 juli 2022, 9:42

@Hillie, ik ben steeds op 6 maanden begonnen met gp, dit kon omdat ik volledig bv gaf tot die tijd, maar klopt wel dat jij iets vroeger moet starten.
De tweeling hun eerste gp kregen ze in de opvang denk ik. Ons meisje was vanaf dag 1 enthousiast, bij onze jongen heeft het wat langer geduurd.

Misschien dat L in de crèche al gp kan beginnen eten, dan moeten jullie het enkel doen de dagen dat ze niet gaat en ondertussen kan ze het op de crèche leren.
Ons meisje is ook 5,5m en ik ga er over 2 weken mee beginnen.

Hier is er ook nog geen ritme. Toen het nog school was moest F wel ergens tussen 7 en 8 uit haar bed, voeding was voor 7u of na 9u, afhankelijk wanneer ze honger had of hoeveel tijd er tussenzat.

Als ze honger heeft na 18u dan kleed ik haar eerst om en dan krijgt ze eten, afhankelijk van hoe laat het is gaat ze in haar bedje, 3-4u later wordt ze wakker voor haar volgende voeding en dan is het de bedoeling dat ik ook boven ben, dus als ze om 18u eet dan gaat ze nadien in haar park.

Er gaat wel meer ritme komen eens we met papjes beginnen, ik geef bv op vraag, dus het scheelt wel wat af en toe. Gp en fp geef ik min of meer op vaste tijdstippen en dus gaat er, normaal gezien, toch een beetje een vast patroon komen.
Eens de papjes goed gaan ga ik proberen van ze 's nachts water te geven, of misschien eerst gekolfde melk (in een flesje) om zo de bv 's nachts af te bouwen en haar hopelijk ook te doen doorslapen. Bij de andere kindjes was dit pas op 11 en 13 maanden, maar ik ga deze keer proberen van het wat te forceren en niet te wachten tot ze het zelf beslist.

Wat bv betreft, de meeste mama's die ik ken geven ofwel lang bv (meer dan 1 jaar) of wel helemaal niet. Er zijn er ook waarbij het gewoon niet lukt en toch zijn blijven volharden om dan na 6-8w uiteindelijk het op te geven, met als gevolg dat ze een trauma hebben en bij een brusje er gewoonweg niet meer aan beginnen.
Maar we zijn het er allemaal over eens, iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt en onze kindjes zullen wel groot worden, one way or the other.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 12 juli 2022, 15:29

Dju he, ons Lotte heeft vannacht voor het eerst koorts gemaakt. Gisterenavond haar 2e Bexsero gekregen, op vorige vaccins heeft ze nooit gereageerd. Maar vannacht rond 1u ineens 39.5Β°, is wel verschieten. Na de voeding haar dafalgan gegeven, maar ze begon te kolkhalzen (dat had ze ook bij de andere siroop vaccins bij K&G!), en toen is alles er weer uitgekomen (met melk ook). Daarna nog heel klein beetje gegeven, want ik wist niet of je dan hele dosis opnieuw moet geven, of niet --> iemand eigenlijk enig idee? (vond het niet in de bijsluiter).
Om 5u was het 37.6 en deze ochtend ook. Maar dan vanmiddag telefoon v creche dat ik ze moest komen halen, want weer 39.3Β°. Kan je nog iets anders doen dan Dafalgan geven om de 6u?

En nog een totaal ander vraagje, met die mooie weer: wat kan je doen om buiten muggenbeten bij je baby te vermijden? Voor mezelf gebruik ik een spray (want van 1 beet heb ik dagen lang jeuk), maar dat mag wrs niet op baby's... dus kan je enig iets doen?
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 12 juli 2022, 16:03

Bexsero staat er voor bekend dat de kindjes er koorts van maken, en al helemaal in combinatie met andere vaccins, maar het is normaal gezien voorbij binnen de 48u.

Als de Dafalgan eruit komt vlak na toediening dan zal er amper iets opgenomen zijn, voor de toekomst kan je misschien zetpillen overwegen, niet zo nauwkeurig te doseren maar beter dan dat ze de siroop niet verdraagt.
Je mag om de 4u geven, maar de max hoeveelheid per 24u niet overschrijden.

Als ze echt ziek zijn en langere rijd hoge koorts blijven houden dan mag je de Dafalgan afwisselen met Nurofen. Nurofen is in principe nooit 1e keus, maar bij onze zoon werkt het veel beter dan Dafalgan.

Tegen de muggen gebruik ik dit: https://be.iherb.com/pr/badger-company- ... 21-g/48936
Ik gebruik deze eigenlijk alleen als ik weet dat er muggen in de slaapkamer zijn.
Er is ook een spray van.

Buiten zal het ook wel werken, maar met dit weer blijf ik binnen, ik verdraag die warmte echt niet.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 12 juli 2022, 17:35

Die Bexsero is inderdaad een venijnige. De dokter heeft ons aangeraden om bij dit vaccin de paracetamol preventief te geven omdat de kans op koorts inderdaad groot is. Ik zou niet bijdoseren bij overgeven, wel eventueel een andere soort pijnstiller (al weet ik niet wat er precies kan bij jonge baby's). Wel opletten dat ze niet blijvend koorts maakt want dan check je best eens bij de huisarts.

Wij zijn vorige week bij k&g geweest. Alles was goed. L is 5.4 kg en 59 cm en groeit mooi volgens haar curve dus ik ben nu wel gerustgesteld. Ze had wel wat last van haar vaccins de dag erna. Geen koorts maar wel krijsen 's avonds. Gelukkig zijn de prikjes bij k&g nu voorbij voor een tijdje.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door bigima » 12 juli 2022, 22:34

Mustela heeft een nieuwe product uitgebracht tegen muggen. Uitgeprobeert en het werkt goed. πŸ˜‰
Ik geef nooit eerdt paracetamol,na 2-3uren weer evenveel koorts. Ik geef Perdofen. dan kan je om de 3-4u afwisselen met Perdolan.onze KA heeft gezegd om perdolan zeker niet om de 4u te geven maar om de 6u. Maar ja iedereen doet wat haar het beste lijkt zeker? Ik ben blij dat ik het nog niet zoveelnodig had,want zo'n hoge koorts is toch wel erg verschieten πŸ˜³πŸ˜” hopelijk is ze al beter, Hillie!
03/2014 ons zoontje is er! πŸ™‚
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❀️ zoontje geboren in december ❀️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Zitav
Berichten: 656
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 13 juli 2022, 12:29

Hier heeft ze op haar eerste baxero niet echt gereageerd. Ben benieuwd naar de tweede dosis. Die valt in augustus. Volgende week dinsdag geven ze 37 graden en ons meisje krijgt dan prikjes. Ik hoop eigenlijk dat ze die niet willen zetten met zo heet weer... 't is niet dat we ons huis fris kunnen houden ☹️' t is nual 26 graden in de slaapkamer
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door bigima » 18 juli 2022, 10:08

Dag iedereen. hebben jullie (wie al patatjes geven) wat tips voor lekkere papjes? πŸ˜„ ik doe zoveel combi's maar kan altijd wat extra inspiratie gebruiken. Vandaag staat bvb sweetpotato-patatjes-broccoli en rundsvlees op de menu. ☺️ T is gek op zoete patatjes 🀣🀣
03/2014 ons zoontje is er! πŸ™‚
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❀️ zoontje geboren in december ❀️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 18 juli 2022, 10:33

Wij zijn dit weekend net begonnen met groentepap (dus nog geen tips!). L is 4.5 maanden maar leek er al klaar voor. De arts van k&g vond het ook een goed idee, zeker met haar reflux. We zijn begonnen met een klassieke wortelpuree en ze vindt het heerlijk. Wel grappig om te zien hoe ze probeert om de lepel af te happen, maar nog niet helemaal weet hoe dat moet. Ze wordt zo groot, onze kleine meid. πŸ₯Ί
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten