Uitgerekend jan-feb-maa 2022

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 18 juli 2022, 11:35

Wij gaan komend weekend met gp beginnen, F is dan 6 maanden. In de zomer gebruik ik vooral diepvriesgroenten omdat wij zelf eerder rauwkost eten. Voordeel is dat je dan heel makkelijk een mix kan maken, maar ook koop ik soms een groentemix zoals couscousgroenten, groentenmacedoine, wokmix of een soepgroentenmix. Onze zoon was echt zot van die couscousgroenten.

Ook kocht ik soms een vismix of scharrolletjes uit de diepvries, handig om te doseren.

Hoe maken jullie fp? Ik gebruikte steeds nicnacjes omdat deze minder suiker dan Vitabis en Betterfood bevatten, maar in de opvang vertelden ze dat ze de fp vaak maken met de buitenste sneetjes van brood.
Laatst gewijzigd door mich75 op 18 juli 2022, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 18 juli 2022, 12:14

Ik heb geen idee hoe je het best zo'n dingen maakt, wij gaan ongv beginnen rond 5,5 maand of rond 6 maand. Dan zijn we in verlof en is ze opgestart in de crèche. Komt nu toch dichterbij 🥺.
Ik heb haar vaccin afgebeld en gaan ze laten zetten bij KA omdat het via K&G niet meer op tijd ging. Ze weegt nu 5,575 en meer 63,5. Ze heeft een groeispurtje gehad. Daar loopt ze nu boven de curve. En haar gewicht begint eindelijk ook te steigen.
Gisteren rolde ze voor het eerst van rug naar buik 😍 ze wordt zo groot 🥺.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door bigima » 18 juli 2022, 21:01

Ik gebruik koekjesmeel om de fruitpap dikker te maken.
En idd de diepvriesgroenten zijn top. beetje van dit beetje van dat... 🤣 Is wel goede tip van groentemix van verschillende gerechtjes. zo heb je wat nieuwe combis. 🙂
We geven oal joghurtjes en groesmeelpapjes van Nestle. Hij vindt het lekker en zo is er een beetje meer afwisseling in zijn eten. 🙂
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 18 juli 2022, 22:24

Hier zijn we ook sinds gisteren begonnen met groentepap. Ze is 5 maand en 1 week nu. Gisteren was niet echt een succes, het was vooral proeven en weer uitspuwen 🙈. Maar vandaag ging het al wat beter. Hier dus ook nog geen tips gezien we nog maar pas begonnen zijn.

Vandaag had ons meisje haar eerste wendagje in de crèche 😭. Ze start pas op 10 augustus maar de crèche gaat in verlof na deze week dus de wenmomentjes konden enkel nog deze week plaatsvinden. Dat klinkt zo stom, maar ik was echt emotioneel om haar daar af te zetten. En het was maar voor 3 uurtjes. Gelukkig is het daar wel goed verlopen en was ze ginder ook haar vrolijke zelve 🥰!

Interessant om te lezen hoe jullie de papjes klaar maken!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 19 juli 2022, 11:45

@goedgelukje: ik denk dat iedere ouder die eerste halve dag in de creche de baby afgeeft met iets van tranen in de ogen... En iedereen zegt ook 'ik ging niet wenen', maar ik heb me er zelf op betrapt en ook al 2 andere recentere ouders in de creche :-D
Hoe is het nog met de HPV plannen afgelopen? Moet je nu echt die 6 maanden wachten?

@bigima: ik wou die Mustela anti-muggenmelk bestellen, maar is overal uitverkocht! :-(

Hier is Lotte gelukkig weer beter. Ben ook nurofen gaan halen om af te wisselen met Dafalgan dan (en supo's voor allebei), maar toen ze de 3e nacht op rij koorts had (de 2e is ze tot 39.9° gegaan, das verschieten) zijn we toch naar pediater gegaan. Uiteraard maakte ze dan overdag weer geen koorts meer, typisch he... Wrs virale infectie want zo lang zou het niet mogen zijn van een vaccin. Ze wilde voor de veiligheid ook nog haar urine onderzoeken, maar da's niet gelukt want we hebben geen staal kunnen verzamelen. "ge doet dit of dat, en dan binnen het half uur plassen ze normaal, dus je legt ze op een kussen en staat klaar met je potje". Really??? Ik heb wel betere dingen te doen, en ze plast stiekem en snel (hebben jullie dat ook dat je luier ververst, en ze toevallig een minuutje zonder luier lag en plots het kussen nat is, maar dat je echt niets gemerkt had?). En dan met een plaszakje geprobeerd, maar daar is ook alles naast gelopen...
Enige waar we nu nog last van hebben, is dat ze weer 2 nachtvoedingen wilt, aaarrrgghhh! Rond 1u en 5u, is echt om kapot te gaan, en weet niet wat we daar aan kunnen doen... Ik weet ook niet altijd of ze echt honger heeft of om een ander reden weent, maar ik krijg ze niet rustig en ze drinkt dan wel altijd heel haar fles leeg (135 ml - 6 voedingen per dag).

Week geleden ook regels terug doorgekregen, dus een goede maand na het volledig stoppen met kolven. Goed zo, cyclus meteen weer op gang, nice! Normaal starten wij in oktober weer op voor een brusje (al weet ik niet of ik er al klaar voor ga zijn, maar de klok tikt...).

Wij zijn al 2 weken bezig met groentepap te introduceren, maar is moeilijk om de goede moment te vinden om dat te geven? Na de creche is ze moe en hongerig, dus niet echt kalm. Dan eet zij, dan moeten wij nog eten, en dan is het al bijna bedtijd voor haar... Ze doet gelukkig wel vaak al heel mooi haar mondje open voor de lepel, maar ik weet niet of ze het echt allemaal doorslikt. Ze 'stikt' ook vaak, dan ben ik echt bang, ze wordt knalrood en ik raak beetje in paniek. En dan komen de hapjes er precies in 1 keer allemaal weer uit (maar heel netjes, gewoon zoals het er voordien uit zag)... echt vreemd. Dat kokhalzen had ze ook bij haar siroop vaccin en bij Dafalgan via de mond. Het lijkt of ze geen dikkere dingen kan verdragen dan melk? Hopelijk verandert dit snel, ik ben altijd bang dat iets vast blijft zitten (alhoewel we de pap heel goed mixen en aanlengen met water).
Fruitpap zijn we dus nog niet aan begonnen, ik wist niet eens dat je dat moest aanlengen met iets van koek ofzo? Dacht dat dat ook zonder mocht? Waarom is dat eigenlijk?
Benieuwd of we volgende week naar ons voeten gaan krijgen van K&G, dat we nog geen volledige maaltijd groentenpap geven...

PS: mijn hoofdharen blijven massaal uitvallen, echt eng, enig idee wanneer dit stopt?
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 19 juli 2022, 14:57

@Hillie: eet ze geen groentepap op de crèche? Bij ons wordt er wel groentepap aangeboden bij de opvang 's middags dus ze gaat het dan eten. Wat lastig van die urinestaal zeg! Gelukkig voelt ze zich nu beter. Ik denk dat nachtrust zich vaak als laatste herstelt. Misschien is het iets dat je kan aanhalen bij kind & gezin? Misschien hebben ze tips, ook op vlak van eten? Ik kan me niet voorstellen dat ze lastig gaan doen over het feit dat ze nog geen volledige maaltijd eet als ze moeite heeft met eten..

We zitten nu aan dag 4 gp en ze begint nu al enthousiast te worden als we de lepel bovenhalen. Ze is goed aan het oefenen op het happen, maar op dit moment is het eerder zuigen en hopen dat de tong niet in de weg zit. 😅

Bij ons gaan we geen wendagje hebben aangezien we er niet meer toe geraakt zijn. Beide onthaalmoeders zijn nu met verlof en daarvoor waren we zelf op vakantie. Dus het zal direct afgeven zijn voor een volledige dag. Ik wil er niet teveel aan denken.. 😥

Over haaruitval: ik had gelezen dat de piek vaak rond de 6 maanden ligt? Geen idee. Ik heb het zelf ook hard maar ik had echt veel te veel haar tijdens de zwangerschap, dus buiten het feit dat het irritant is om overal haren te vinden, vind ik het zelf niet zo erg. Ik had wel al van andere mama's de tip gekregen dat er bepaalde middeltjes tegen haaruitval in de apotheek te vinden zijn.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 19 juli 2022, 20:00

@Hillie, je hoeft de fp niet in te dikken als je niet wil. Bij gp zorgen de patatjes een beetje voor de stevigheid en kan je eventueel aanlengen met water, ik gebruikte meestal het kookvocht en een scheutje olijfolie.

Maar bij fp is soms nogal vrij lopend en daardoor een smosboel, dus doen we er iets (droge koek, koekjesmeel, (oud) brood,...) bij zodat het makkelijker is om te geven.

Hier trouwens ook weer meer haaruitval sinds enkele weken, geen idee wanneer het weer betert, maar hier ook meer dan voldoende haar.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 19 juli 2022, 22:30

@Hillie: fijn dat het terug beter gaat met je meisje! Hopelijk volgen de nachten nu ook snel. ik wens het je heel erg toe, want slaap doet toch veel he. Wat het haaruitval betreft, ik lees verschillende dingen online dus kan er niet echt iets uit opmaken. Denk dat het heel verschillend is van persoon tot persoon. Bij mij is het twee maanden geleden begonnen en nu lijkt het te minderen. Ik heb nu ook zo van die nieuwe babyhaartjes 🙈. Ik heb opzich ook heel veel haar, dus daar is het niet erg voor. Maar ik irriteer me mateloos aan het feit dat mijn haren echt OVERAL te vinden zijn. Douchen en klaarmaken duurde ook telkens langer omdat er zo enorm veel haren bleven uitvallen.
En de HPV, twee weken geleden heb ik die ingreep gehad. Die was succesvol, alles is weg en het waren nog geen kankercellen. Wel derde graad afwijkend. Heb nu ook eerste vaccin tegen baarmoederhalskanker laten zetten. Dat zou de kans halveren dat het terug komt. De prof die de ingreep uitvoerde liet verstaan dat er enkel duidelijke cijfers bestaan over de eerste drie maanden. Dan zou er verhoogd risico op vroeggeboorte zijn. Van hem mochten we na 3 maanden wel starten. Nadien werd dat dan zo ook naar fertiliteit gecommuniceerd dus we mogen starten in oktober/november, afhankelijk van hoe mijn cyclus valt. Daar ben ik zeker oké mee :)!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 20 juli 2022, 14:40

@glow: ja, in de creche geven ze groentenpap als we dat willen, maar ik vind het ergens fout dat ik hun ga vragen om het haar aan te leren (zij moeten immers elk 8 baby's voeden...). Plus ik vind het nog wel leuk om zelf haar ontwikkelingen te kunnen zien. Gisteren heeft ze wel heel enthousiast en kalm gegeten en niet gekokhalsd, en geen tong die alles naar buiten duuwde, jeej! Ongelooflijk hoe trots je kan zijn op je kindje, voor zulke kleine dingetjes :-D Nu verlengd weekend, dus ik ga wel vragen om vanaf maandag in de creche ook de GP te geven, hopelijk gaan de komende dagen even vlot als gisteren.
De kapper had ook haarvitaminen tegen haaruitval, maar dat kost stukken van mensen, ging me voor een goede en volledige kuur toch bijna 200 EUR kosten en dat had ik er niet voor over. Bij de apotheek hadden ze ook wel iets voor een 60 EUR ofzo, maar vond dat nog veel en of het echt werkt...

@Goedgelukje: ik ken het gevoel! Voor ik de deur uit ga, kijk ik naar mijn rug in de spiegel, en moet ik er echt veel te veel lange haren afhalen, pfff. En de mat in de badkamer ligt 2 dagen na het kuisen alweer vol...
En goed nieuws van de HPV, fijn dat je dan maar 3 maanden moet wachten! Amaai, 3e graad das wel al ver :shock: Ik heb sinds ik HPV had in 2015 ook de 3 vaccins laten zetten (best wel nog kostelijk toen), maar geen idee of het echt invloed had. De 1e graad was tijdje later wel weg gelukkig, maar het virus zelf was pas weg tijdens mijn zwangerschap vorig jaar (en nu aan het wachten op uitslag v nieuw uitstrijkje, om het bevestigd te zien). Allé, dan zien we elkaar weer in het ICSI clubje in oktober/november? :-D
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 20 juli 2022, 14:57

@hillie: oh dat begrijp ik van de crèche hoor. Wat fijn dat het al beter lukt! Het is ook een leerproces voor die kleintjes. Ik ben ook altijd superblij als ze weer iets nieuws kan. Echt het hoogtepunt van mijn dag of week dan. Zo kan L bijvoorbeeld sinds deze week goed grijpen naar haar speelboog enzo. Daarvoor leek ze niet geïnteresseerd. Ik kan echt blijven kijken naar hoe ze alles vastpakt. 😍

@goedgelukje: goed om te horen dat de ingreep succesvol was! Ik hoop voor jou dat dit het dan was en je vol goede moed over een paar maanden kan starten voor een brusje.

Hier heb ik net een afspraak vastgelegd in september voor de intake voor een brusje. Dus het wordt waarschijnlijk weer IUI clubje in oktober ofzo voor mij. Mijn menstruatie blijft nu al drie maanden uit dus ik vrees dat 'the good old' pcos weer de overhand heeft genomen in mijn lijf.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 21 juli 2022, 0:15

@Hillie: heel herkenbaar, hier ook altijd super fier bij het minste. En dan wil ik dat zo graag vertellen aan mensen maar voor anderen is dat zo banaal 😅🙈. Nu je over vitamines spreekt, mijn kapster raadde me aan om SUPS te nemen. Heb het voorlopig nog niet gedaan. Maar mss is dat iets wat je kan bekijken? En wat de HPV betreft, hoe lang heeft het dan in totaal geduurd eer je lichaam het virus opgeruimd had? Ik loop er intussen minimum 5 jaar mee rond, hoe langer het duurt, hoe minder hoop ik precies heb dat het zal weggaan. En klopt, dat vaccin is niet goedkoop 😏 140€ per vaccin, dus 420€ in totaal. Enja idd, in oktober/november zal ik ook terug in het ICSI clubje terug te vinden zijn. Leuk wel om samen met mensen uit ons groepje terug op te starten voor een brusje!

@glow: jij zal dan ook in dezelfde periode terug starten.

Zou al helemaal leuk zijn moesten we terug samen zwanger zijn he, Hillie en Glow 😁.
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Tagomi » 21 juli 2022, 9:41

Hier wordt er enkel nog maar groentenpap gegeven zonder vlees in, dus geen goede tips voor combinaties helaas :)
Fruitpap maken we met koekjesmeel, betterfood of een snede brood. Onze dame heeft wel duidelijk een voorkeur voor betterfood :) Zonder koekjes/brood in is de fruitpap echt veel te lopend en wordt alles een plakboel :)

Onze dame begint nu al haar flessen te weigeren, dus ze krijgt ook geregeld een vanillepapje speciaal voor babys gemaakt met hun eigen flesvoeding :) Vindt ze wel heerlijk!

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 24 juli 2022, 10:00

Ik zit met een vraag. Ik ben momenteel de borstvoeding aan het afbouwen, toch wel met spijt in het hart. Op dit moment geef ik enkel nog 's ochtends borstvoeding. Dit al sinds maandag, ik had gedacht dat mijn productie al zou stil gevallen zijn. Niet dat ik dat erg vind, in tegendeel, ik geniet heel erg van elke ochtendvoeding die ik nog kan geven. Maar nu krijgt ze dus ook 3 flessenvoedingen per dag. En sinds ze dat krijgt is enerzijds haar stoelgang veranderd. Normaal hadden wij slechts per 2 dagen 1 kaka pamper. En nu zijn dat er wel 6 of 7 per dag. Ook 's nachts, iets wat ze al heel lang niet meer had. En ze wordt daar wakker van 🙈. Anderzijds geeft ze ook veel vaker melk terug. Wij gebruiken momenteel Evian en voor de eerste keer had ik Nutrilon gekocht (was de enige die er op dat moment in de winkel lag). Is dit gewoon een aanpassingsfase? Of zou ik best ander water proberen? Of ander poeder?
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 24 juli 2022, 18:37

@goedgelukje: hier heb ik 6 jaar met HPV gezeten. Ik wacht nog op resultaat v laatste uitstrijkje om te zien of het wel degelijk weg is, want volgens uitstrijkje jaar geleden was het weg in baarmoederhals, maar nu zit het aan de buitenkant 😕

En ja, flessenvoeding geeft idd veel meer kakapampers, maar wij hebben er wel geen 6 a 7 per dag. Wij kwamen ook van 1 om de 2 dagen naar een 2-tal per dag. En ook wat andere consistentie en geur etc.
Bij ons gaf ze niet echt meer terug dan daarvoor denk ik. Wij namen op aanraden vd apotheker de NAN Evolia, die is speciaal gemaakt voor als je van borstvoeding overschakelt. Merk van water doet er denk ik niet echt toe? Wij hebben de goedkoopste die ik kon vinden, met roze dop vd Aldi. Heb nooit flessenwater gedronken, dus ik vind dat al kostelijk genoeg :)
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 24 juli 2022, 19:01

@goedgelukje, je productie valt pas stil als je helemaal stopt. Er zijn mama's (vooral in Nederland) die heel lang bv blijven geven, sommigen tot het kindje 6-7 jaar is en dat is dan ook maar 1x/dag.

Bij de oudste heb ik de bv afgebouwd naar 1x/dag om mijn cyclus terug op gang te brengen en dan heb ik nog een aantal maanden bv gegeven.

Bij de tweeling gaf ik op het einde ook nig maar 1 of 2x per dag.

Ik heb niet super veel ervaring met kv, maar hier ook gewoon goedkoop flessenwater en ik gebruikte poeder van dm/ah/kv.
Ik weet dat het stoelgangpatroon, consistentie, geur,... veranderen, maar dit is ook het geval als je overschakelt naar vaste voeding.

Gisteren hier voor de 1e keer gp, een kleine ramp. Ze was hongerig en ik had haar even aangelegd zodat ze wat rustiger zou zijn. Dit was het geval, maar na 2 mini hapjes begon ze te kokhalzen en kwam alles eruit, ook de melk en heel veel slijmen.
Vandaag was het nog niet met volle overtuiging, maar ze heeft toch al wat gegeten. Volgens mij ging het bij de andere kids vlotter, zo herinner ik het mij alleszins 😅😆
Het was misschien ook iets te vroeg om te starten aangezien ze deze week toch wat op de sukkel was, 39⁰ koorts (waarschijnlijk door de hitte, is ook overgegaan zonder medicatie) en een dubbele oogontsteking die sond6s vandaag zo goed als weg is.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten