Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 10 september 2022, 22:46

Veel succes met de opstart glow!
Lore, hier is de gp ook echt geen succes. Vandaag hield ze zelf haar mond bewust toe en draaide ze haar hoofd weg. Ook wel wat ziekjes geweest deze week dus stress er niet teveel over .. heb ook al vaak gelezen dat melk hoofdvoeding blijft tot 1 jaar.
Geven we haar een lege lepel in haar handen gaat deze direct (wss toevallig) de juiste manier haar mond in.
Hebben ook al gedacht om eens stukjes rijpe banaan te geven.

Vraag mij wel af, ik probeer eerst melk te geven en dan gp, maar hoelang zou ik daartussen moeten laten?
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 10 september 2022, 23:27

Ah, in de crèche geven ze eerst GP en dan melk (maar je moet de GP wel geven voor ze ambetant worden vd honger, anders lukt het zeker niet). Hier begon ze dus ook pas vanaf 7 maanden met meer dan 5 happen, maar thuis lukt het nog altijd niet. Laatste 2 dagen hier op vakantie eet ze niet meer dan 35 gram. Tja... Ook wel al eens mini stukje banaan gegeven en dat ging super vlot binnen. Mss toch ook maar eens met de fp beginnen. Maar ik vind de GP vaak een gevecht waarbij je veel geduld moet hebben en uiteindelijk toch alles vol hangt (ook al maken we het nu niet zo loperig meer), dus heb moet zoveel moed.
Ik denk dat sinds ze maar de crèche gaat, ook midden mei, ze in totaal mss 3 weken in totaal zonder snot is geweest. Ik snotzuig ze bijna elke ochtend...
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lore1 » 11 september 2022, 8:03

@zitav: ik dacht dat ze zeiden om de GP ongeveer 1,5 a 2u na de melk te geven zodat de baby honger heeft maar nog niet uitgehongerd is omdat het dan niet meer lukt doordat ze teveel honger hebben. Als de GP niet voldoende is of niet vlot gaat, mag je erna wel melk geven.

@Hillie hier gaan vaste stukjes zoals brood, gekookte reepjes wortel, banaan, mango enzo beter als papjes. Doordat ze zelf kan kiezen wanneer en hoeveel, is ze rustiger. Maar de papjes, dat is ook een hele strijd... Er kruipt zoveel tijd in maar het haalt weinig uit als ze amper eten :(
Hier spoelen we ook elke ochtend haar neusje. Ze gaat ondertussen al 4 maanden naar de crèche en er zitten al een paar dozen pipetjes door :o
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 11 september 2022, 9:13

Lore1 schreef:
11 september 2022, 8:03
@zitav: ik dacht dat ze zeiden om de GP ongeveer 1,5 a 2u na de melk te geven zodat de baby honger heeft maar nog niet uitgehongerd is omdat het dan niet meer lukt doordat ze teveel honger hebben. Als de GP niet voldoende is of niet vlot gaat, mag je erna wel melk geven.

@Hillie hier gaan vaste stukjes zoals brood, gekookte reepjes wortel, banaan, mango enzo beter als papjes. Doordat ze zelf kan kiezen wanneer en hoeveel, is ze rustiger. Maar de papjes, dat is ook een hele strijd... Er kruipt zoveel tijd in maar het haalt weinig uit als ze amper eten :(
Hier spoelen we ook elke ochtend haar neusje. Ze gaat ondertussen al 4 maanden naar de crèche en er zitten al een paar dozen pipetjes door :o
Op zich moet je geen papjes geven eh. Je kan ook gewoon voor de bwl methode gaan met de stukjes. Sommige baby's vinden dat inderdaad fijner.

Hier heeft ze voor de eerste keer een snotvalling. Dus dat valt nog goed mee, een maand nadat ze begonnen is in de opvang. Wat zijn jullie technieken om het neusje vrij te maken?

Gisteren hebben we dus voor de eerste keer kunstvoeding gegeven. Het ging vlot binnen maar daarna moest ze wel meer overgeven dan normaal. Dus dat ga ik een beetje in de gaten moeten houden.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lore1 » 11 september 2022, 10:28

Glow schreef:
11 september 2022, 9:13
Lore1 schreef:
11 september 2022, 8:03
@zitav: ik dacht dat ze zeiden om de GP ongeveer 1,5 a 2u na de melk te geven zodat de baby honger heeft maar nog niet uitgehongerd is omdat het dan niet meer lukt doordat ze teveel honger hebben. Als de GP niet voldoende is of niet vlot gaat, mag je erna wel melk geven.

@Hillie hier gaan vaste stukjes zoals brood, gekookte reepjes wortel, banaan, mango enzo beter als papjes. Doordat ze zelf kan kiezen wanneer en hoeveel, is ze rustiger. Maar de papjes, dat is ook een hele strijd... Er kruipt zoveel tijd in maar het haalt weinig uit als ze amper eten :(
Hier spoelen we ook elke ochtend haar neusje. Ze gaat ondertussen al 4 maanden naar de crèche en er zitten al een paar dozen pipetjes door :o
Op zich moet je geen papjes geven eh. Je kan ook gewoon voor de bwl methode gaan met de stukjes. Sommige baby's vinden dat inderdaad fijner.

Hier heeft ze voor de eerste keer een snotvalling. Dus dat valt nog goed mee, een maand nadat ze begonnen is in de opvang. Wat zijn jullie technieken om het neusje vrij te maken?

Gisteren hebben we dus voor de eerste keer kunstvoeding gegeven. Het ging vlot binnen maar daarna moest ze wel meer overgeven dan normaal. Dus dat ga ik een beetje in de gaten moeten houden.
Wij spoelen elke ochtend haar neusje en soms ook nog eens 's avonds als het te erg is. Wij gebruiken zo pipetjes met fysiologisch water, momenteel staan ze het goedkoopste in de medimarket volgens mij (als die winkel in jullie buurt is). Verder kan je ook nesevine baby neusdruppels gebruiken maar dan maximum 1 weekje. Dat doen wij nu ook op aanraden van de dokter door een snotneusje. Wij hebben ook nog kalip'tus babybalsem maar dat is zoals vickx voor oudere kinderen/volwassenen, meer voor een vrije ademhaling.
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 11 september 2022, 11:49

Ik spoel ook met fysiologische water, heb nog een aantal dozen in voorraad, ik koop ze online als ze in promotie staan.

Ook Nesivine druppels, maar enkel als ze moeilijk kunnen ademen. Bij geel of groen snot gebruik ik Soframycine neusdruppels, dit mag maar gedurende 5 dagen maar het helpt wel heel goed.

Als ze hoesten en het blijft duren dan gaan ze de aerosol.
Ondertussen zelf eentje gekocht en de huisarts heeft ons uiteindelijk familiepakken Atrovent en Budesonide voorgeschreven 🤣🤣🤣
Maar sindsdien nog amper moeten gebruiken 🥴
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Ada » 11 september 2022, 12:59

Lore1 schreef:
10 september 2022, 9:23
Hier verloopt het vrij vlot in het algemeen, we hebben een goedlachse actieve baby maar sinds ze naar de crèche gaat (mei 2022), heeft ze een hoestje en slijmen waar we niet vanaf geraken. Gelukkig heeft ze er zelf niet al te veel last van maar we hopen toch dat het eens beter gaat worden... Kiné en puffers al weken/maanden.

Ze is ook helemaal geen dan van GP en fp, morgen is ze 7m maar nog steeds eet ze slechts enkele hapjes. Dat blijft dus ook wat een strijd maar gelukkig drinkt ze voldoende en vlotjes haar melk. Maar volgens de kinderarts is de melk onvoldoende voor baby's na 6 maanden... Voorlopig vinden we een diëtist iets te extreem aangezien het nog kan veranderen ook?! :|

Ons meisje heeft al 2 tandjes, ze heeft veel aan haar bijtring gehad die periode.
Dat is echt foute info. Melk is het belangrijkste tot 1 jaar. Vaste voeding is ook belangrijk, voornamelijk voor ijzer. Maar het aller belangrijkste is dat een kindje er plezier in heeft en dat het geen strijd is. Misschien idd eens zoeken naar info over de rapley methode. Mijn zoontje heeft zo leren eten vanaf 6 maanden. Ik heb hem nooit 1 papje gegeven, het duurde wel maanden voor hij echt hoeveelheden binnen kreeg maar dat is helemaal niet erg. De regie heeft altijd bij hem gelegen. Hij is nu 16 maanden en eet echt super flink!
Een tip is de app “solid starts”. Ze hebben ook een interessante instagram pagina en website. Via de app kan je van elk soort eten zien hoe je het moet snijden afhankelijk van de leeftijd van je baby. Ik vond het zalig en ook tijdswinst want hij at gewoon altijd met mij samen 🙂.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lore1 » 11 september 2022, 14:05

mich75 schreef:
11 september 2022, 11:49
Ik spoel ook met fysiologische water, heb nog een aantal dozen in voorraad, ik koop ze online als ze in promotie staan.

Ook Nesivine druppels, maar enkel als ze moeilijk kunnen ademen. Bij geel of groen snot gebruik ik Soframycine neusdruppels, dit mag maar gedurende 5 dagen maar het helpt wel heel goed.

Als ze hoesten en het blijft duren dan gaan ze de aerosol.
Ondertussen zelf eentje gekocht en de huisarts heeft ons uiteindelijk familiepakken Atrovent en Budesonide voorgeschreven 🤣🤣🤣
Maar sindsdien nog amper moeten gebruiken 🥴
Hier schrijven ze steeds puffers voor maar daarmee geraakt ons meisje er toch niet 100% vanaf :(
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lore1 » 11 september 2022, 14:24

Ada schreef:
11 september 2022, 12:59
Lore1 schreef:
10 september 2022, 9:23
Hier verloopt het vrij vlot in het algemeen, we hebben een goedlachse actieve baby maar sinds ze naar de crèche gaat (mei 2022), heeft ze een hoestje en slijmen waar we niet vanaf geraken. Gelukkig heeft ze er zelf niet al te veel last van maar we hopen toch dat het eens beter gaat worden... Kiné en puffers al weken/maanden.

Ze is ook helemaal geen dan van GP en fp, morgen is ze 7m maar nog steeds eet ze slechts enkele hapjes. Dat blijft dus ook wat een strijd maar gelukkig drinkt ze voldoende en vlotjes haar melk. Maar volgens de kinderarts is de melk onvoldoende voor baby's na 6 maanden... Voorlopig vinden we een diëtist iets te extreem aangezien het nog kan veranderen ook?! :|

Ons meisje heeft al 2 tandjes, ze heeft veel aan haar bijtring gehad die periode.
Dat is echt foute info. Melk is het belangrijkste tot 1 jaar. Vaste voeding is ook belangrijk, voornamelijk voor ijzer. Maar het aller belangrijkste is dat een kindje er plezier in heeft en dat het geen strijd is. Misschien idd eens zoeken naar info over de rapley methode. Mijn zoontje heeft zo leren eten vanaf 6 maanden. Ik heb hem nooit 1 papje gegeven, het duurde wel maanden voor hij echt hoeveelheden binnen kreeg maar dat is helemaal niet erg. De regie heeft altijd bij hem gelegen. Hij is nu 16 maanden en eet echt super flink!
Een tip is de app “solid starts”. Ze hebben ook een interessante instagram pagina en website. Via de app kan je van elk soort eten zien hoe je het moet snijden afhankelijk van de leeftijd van je baby. Ik vond het zalig en ook tijdswinst want hij at gewoon altijd met mij samen 🙂.
Bedankt voor de tips, ben hen direct gaan volgen. Weer wat lectuur :lol: Hoe deden jullie dat in de crèche? Want daar geven ze altijd pap (of ze proberen toch).
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 11 september 2022, 14:34

Ja hier ook snotteren. Spoelen regelmatig haar neusje omdat we merken dat ze moeilijker drinkt..
Ze heeft dus ook hoestsiroop maar tot nu toe hoest ze eigenlijk nog veel. Indien nodig gaan we toch nog eens naar de dokter en hopen we dat ze ook aërosol of puffers gaat voorschrijven.
Vandaag zat er zo'n 2u tussen maar ook weer weinig interesse.
Hoe doen jullie dat als ze een dag naar de crèche gaan? Denk dat ze al iets moet eten voor ze daar proberen... maar zo zitten er altijd dagen tussen voor te oefenen of we moeten 's avonds geven maar dat is ook niet ideaal e
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lore1 » 11 september 2022, 14:52

Zitav schreef:
11 september 2022, 14:34
Ja hier ook snotteren. Spoelen regelmatig haar neusje omdat we merken dat ze moeilijker drinkt..
Ze heeft dus ook hoestsiroop maar tot nu toe hoest ze eigenlijk nog veel. Indien nodig gaan we toch nog eens naar de dokter en hopen we dat ze ook aërosol of puffers gaat voorschrijven.
Vandaag zat er zo'n 2u tussen maar ook weer weinig interesse.
Hoe doen jullie dat als ze een dag naar de crèche gaan? Denk dat ze al iets moet eten voor ze daar proberen... maar zo zitten er altijd dagen tussen voor te oefenen of we moeten 's avonds geven maar dat is ook niet ideaal e
Wij zijn rond 4m begonnen met in het weekend te geven en dan rond 5m hadden we 2w verlof dus hebben we elke dag geprobeerd om GP te geven maar het bleef bij enkele hapjes maar dan hebben we toch aan de crèche gevraagd om ook te proberen omdat we dachten dat het beter ging worden door vaker GP te krijgen maar tot nu toe is dat nog geen succesverhaal. We proberen 's avonds ook nog eens FP te geven maar dat is ook niet altijd haalbaar :?
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 11 september 2022, 17:57

Lore1 schreef:
11 september 2022, 14:52
Zitav schreef:
11 september 2022, 14:34
Ja hier ook snotteren. Spoelen regelmatig haar neusje omdat we merken dat ze moeilijker drinkt..
Ze heeft dus ook hoestsiroop maar tot nu toe hoest ze eigenlijk nog veel. Indien nodig gaan we toch nog eens naar de dokter en hopen we dat ze ook aërosol of puffers gaat voorschrijven.
Vandaag zat er zo'n 2u tussen maar ook weer weinig interesse.
Hoe doen jullie dat als ze een dag naar de crèche gaan? Denk dat ze al iets moet eten voor ze daar proberen... maar zo zitten er altijd dagen tussen voor te oefenen of we moeten 's avonds geven maar dat is ook niet ideaal e
Wij zijn rond 4m begonnen met in het weekend te geven en dan rond 5m hadden we 2w verlof dus hebben we elke dag geprobeerd om GP te geven maar het bleef bij enkele hapjes maar dan hebben we toch aan de crèche gevraagd om ook te proberen omdat we dachten dat het beter ging worden door vaker GP te krijgen maar tot nu toe is dat nog geen succesverhaal. We proberen 's avonds ook nog eens FP te geven maar dat is ook niet altijd haalbaar :?
Ja we hadden nu ook verlof, maar zij moest naar de crèche blijven gaan want hadden tot dec nog maar 4 dagen dat ze afwezig mocht zijn en is daarvan al 2 dagen ziek geweest.. anders waren ze allemaal al op .. stom systeem ..
Ga morgen misschien toch ook eens vragen of ze willen proberen. Maar wil er ook niet teveel druk op leggen want ik doe dat denk ik al genoeg door mijn onzekerheid met de borstvoeding
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lore1 » 11 september 2022, 20:20

Zitav schreef:
11 september 2022, 17:57
Lore1 schreef:
11 september 2022, 14:52
Zitav schreef:
11 september 2022, 14:34
Ja hier ook snotteren. Spoelen regelmatig haar neusje omdat we merken dat ze moeilijker drinkt..
Ze heeft dus ook hoestsiroop maar tot nu toe hoest ze eigenlijk nog veel. Indien nodig gaan we toch nog eens naar de dokter en hopen we dat ze ook aërosol of puffers gaat voorschrijven.
Vandaag zat er zo'n 2u tussen maar ook weer weinig interesse.
Hoe doen jullie dat als ze een dag naar de crèche gaan? Denk dat ze al iets moet eten voor ze daar proberen... maar zo zitten er altijd dagen tussen voor te oefenen of we moeten 's avonds geven maar dat is ook niet ideaal e
Wij zijn rond 4m begonnen met in het weekend te geven en dan rond 5m hadden we 2w verlof dus hebben we elke dag geprobeerd om GP te geven maar het bleef bij enkele hapjes maar dan hebben we toch aan de crèche gevraagd om ook te proberen omdat we dachten dat het beter ging worden door vaker GP te krijgen maar tot nu toe is dat nog geen succesverhaal. We proberen 's avonds ook nog eens FP te geven maar dat is ook niet altijd haalbaar :?
Ja we hadden nu ook verlof, maar zij moest naar de crèche blijven gaan want hadden tot dec nog maar 4 dagen dat ze afwezig mocht zijn en is daarvan al 2 dagen ziek geweest.. anders waren ze allemaal al op .. stom systeem ..
Ga morgen misschien toch ook eens vragen of ze willen proberen. Maar wil er ook niet teveel druk op leggen want ik doe dat denk ik al genoeg door mijn onzekerheid met de borstvoeding
Bij ons werken ze niet met zo'n aantal dagen systeem. Je blijft betalen of ze nu wel/niet komen dus voor ons maakt het niet zoveel uit. Los daarvan, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Voor een crèche is het extra werk maar ze zijn er ook om voor je kind te zorgen gedurende de tijd dat hij/haar daar is. Ze weten normaal gezien ook wel dat het ene kindje er vlugger mee weg is als het andere maar uiteindelijk is het iets dat je moet blijven proberen zeker...
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Hillie » 11 september 2022, 22:42

Ik dacht ook dat ze eerst al deftig GP moest eten voordat ik dat aan crèche kon vragen, maar iedereen zei dat dat niet moest. En in de crèche eet ze het nu wel vlot blijkbaar (eerste week ook wel elke dag teruggegeven daar. Ach, ze mogen ook wat moeite doen voor die 30 EUR per dag :D ). Ik lijk thuis ook altijd op foute moment te willen geven, als ze te hongerig is.

Wij snotzuigen ook altijd bij het spoelen. Half pipetje in 1 neusgat, dan eens aan elk neusgat zuigen, dan andere helft in ander neusgat en weer zuigen. Komt altijd veel (kleurloos) snot uit zo. De handpomp doet bij ons niets, beste is echt de zuiger: http://www.newpharma.be/apotheek/physio ... nieuw.html
(Maar niet die dure filters kopen, gewoon zelf knippen van wattenschijfjes 😉)

Morgen die Solid Starts dan eens bestuderen se
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 12 september 2022, 8:19

Ja ga dit hier ook eens navragen straks ivm de groentenpap. Misschien willen ze toch proberen 😊
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten