Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Plaats reactie
Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 28 december 2021, 11:41

Oh zo spannend allemaal, het komt ineens zo dichtbij 😍! Ik krijg er plots een mini paniekaanval van πŸ™ˆ Alhoewel ik normaal nog genoeg tijd heb om alles nog verder in orde te brengen, ik ben nu 32 weken, maar ineens lijkt het einde van de zwangerschap zo dichtbij! Herkenbaar?

Oh Mich, spijtig dat je zo'n twee lastige weken hebt gehad! Hopelijk kan je, nu de pijn wat beter is, ook terug wat beter slapen en op je effen komen.

Hillie & Mich: bij jullie is het einde van de zwangerschap pas echt dichtbij. Het kan stilaan elk moment gaan gebeuren!

Enja Mich: ik heb wel nog interesse in zo'n lijstje van wat je allemaal moet meenemen 😁! Lijkt me toch nog altijd handiger om het van iemand te horen die het al heeft meegemaakt :)
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❀️ Dochtertje geboren πŸ₯°
10/22: ICSI 1.3 πŸ’™ Zoontje geboren πŸ₯°

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Goedgelukje » 28 december 2021, 12:07

Lore1 schreef: ↑
28 december 2021, 9:16
Misschien is zo'n lijstje wel tof? Uitgerekend op...
- bigima: januari 22 - bevallen dec 21 πŸ₯³
- Hillie: 24/01/22
- Mich75: 29/01/22
- Lore1 & Emelie: 04/02/22
- Goedgelukje: 22/02/22
- Glow: 02/03/22
- Zitav: 06/03/22
- Eline90: jij bent ook voor ergens in januari uitgerekend, nΓ©e ?
- Lien123: 23/02/2022 geloof ik?
- Tagomi: ook ergens in februari?
..
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❀️ Dochtertje geboren πŸ₯°
10/22: ICSI 1.3 πŸ’™ Zoontje geboren πŸ₯°

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 28 december 2021, 13:33

Het best maak je 2 koffers, een bevallingskoffer en een kraamkoffer.

De eerste is voor vanaf je naar het zh gaat tot net na de geboorte, de 2de is voor je verblijf.

Voor de bevallingskoffer is het deels afhankelijk van het zh, maar hier een lijst:

Basis:
- slaapkleed of los t-shirt
- handdoek + washandje
- toiletgerief
- mutsje
- body
- boxpakje of truitje en broekje
- sokjes
- wantjes
- dekentje
- geboorteplan

Het hangt er wat vanaf hoe lang het allemaal duurt, de 1e keer heb ik maar een kwartier mijn slaapkeed aangehad en dan een operatiekleedje omdat ik een epidurale kreeg, de 2e keer gelijk een operatiekleedje want ik was binnen het half uur op het ok.
Maar het kan best zijn dat het allemaal wat langer duurt en dan kan je nog wel wat extra's gebruiken zoals:

- drinken
- licht verteerbaar voedsel
- druivensuiker
- zwangerschaps-/bv-kussen
- iets om je bezig te houden (boek ofzo)
- bril (als je lenzen draagt)
- kousen (als je vlug koude voeten hebt)
- badkleding (als je in bad wil), eventueel ook voor je partner
- oogmasker, oordopjes (als je zo beter slaapt)
- lippenbalsem
- vernevelingsbus
- ...

En dan nog de papierwinkel:

- identiteitskaart
- kaartje of papieren hospitalisatieverzekering
- zwangerschapsboekje
- ....

De kleertjes van de baby deed ik in een zipzakje zodat je ze makkelijk vindt, als je 2 verschillende maten meeneemt kan je 2 zakjes maken.

Dan de kraamkoffer:

Deze laat je best in de auto, anders moet je hem toch maar meesleuren en bij mij hebben ze 2x daar kleertjes gaan zoeken ipv in mijn bevallingskoffer. Zo hebben ze mijn dochter in een handdoek gewikkeld ipv een deken omdat ze dat niet vonden. Uiteraard geen ramp, maar niet hoe je het verwacht.

In principe ga je voor een verblijf van 3-4 dagen, neem niet te veel mee, je partner kan altijd nog extra brengen (mits de juiste instructies πŸ™ˆ)

- handdoeken + washandjes
- makkelijke (slaap)kledij, waar ik 2x ben bevallen werd er verwacht dat we overdag gewone kledij droegen en geen slaapkledij. Hou er rekening mee dat je als je bv wil geven ook aangepaste kleding hebt.
- (voedings)bh's
- ruime slips waar kraamverbanden inpassen
- pantoffels

Voor de baby:

- 6-8 body's
- 6 pakjes/setjes
- mutsje
- wantjes
- 2-3 paar sokjes
- slaapzak (hoeft niet)
- tetradoeken + washandjes
- verzorgingsproducten (krijg je meestal of kan je in het zh aankopen)

Kledij is moeilijk in te schatten, ze eten in het begin 8-12x per 24u en ze durven wel eens teruggeven, als je 2-delige pakjes hebt dan is het meestal enkel het truitje dat vuil wordt.
Mijn zoontje was kampioen in alles onderplassen, zijn bedje moest soms 2-3x/dag verschoond worden en natuurlijk zijn body en broek ook, dan vliegen de kleertjes erdoor.
Aan het eerste mutsje hangt meestal bloed, dus heb je minstens 1 ander nodig. Het vuile mutsje is trouwens ideaal om je huisdieren te laten aan snuffelen, zo kennen ze de geur van de baby al nog voor die naar huis komt.
Niet schrikken, maar sommige beestjes worden helemaal gek, ik denk eerder van enthousiasme dan van jaloezie.

Ik nam ook een draagdoek mee, mijn bv-kussen, een nachtlampje (net iets gezelliger voor nachtvoedingen)

Ook had ik een voorraad met chocomelk mee en wat lekkere versnaperingen want dat mis ik toch wel anders.

Groot voordeel van corona, je hoeft geen drank te voorzien voor het bezoek en eigenlijk ook geen doopsuiker, dat bespaart je partner een hoop gesleur.

Sorry voor de lange post, maar waarschijnlijk ben ik nog wel wat dingen vergeten of is er misschien hier of daar iets niet duidelijk, dus vul gerust aan of vraag maar.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 28 december 2021, 13:53

Amai mich, moet heftig geweest zijn! Hopelijk ben je snel terug wat op je positieve !
Leuk om zo eens een lijstje te lezen van wat je allemaal nodig hebt! Dankjewel hiervoor!
't is soms toch allemaal veel ze om te onthouden en om te weten wat je allemaal moet hebben enzo! πŸ™ˆ
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Lien123
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 maart 2021, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lien123 » 28 december 2021, 14:08

Goedgelukje schreef: ↑
28 december 2021, 12:07
Lore1 schreef: ↑
28 december 2021, 9:16
Misschien is zo'n lijstje wel tof? Uitgerekend op...
- bigima: januari 22 - bevallen dec 21 πŸ₯³
- Hillie: 24/01/22
- Mich75: 29/01/22
- Lore1 & Emelie: 04/02/22
- Goedgelukje: 22/02/22
- Glow: 02/03/22
- Zitav: 06/03/22
- Eline90: jij bent ook voor ergens in januari uitgerekend, nΓ©e ?
- Lien123: 23/02/2022 geloof ik?
- Tagomi: ook ergens in februari?
..

Klopt, 23/02/2022 uitgeteld! πŸ˜€
Ik blijf goed volgen hier op de blog, fijn om jullie ervaringen hier te lezen!

Ik vind de kerstvakantie precies een kantelpunt, vanaf januari is het opeens allemaal heel kortbij 😍
Ik moet wel zeggen dat ik ons meisje de laatste 2 weken opeens heel weinig voel. Ik heb de Doppler weer een paar keer bovengehaald en dat stelt me dan toch telkens gerust! Verder sinds gisteren ook veel last van steken helemaal onderaan, ze gaan zelfs niet weg. Een badje heeft een beetje geholpen, maar ik vermoed dat optimaal rusten voorlopig de beste optie is!

Verder zijn we momenteel druk bezig met het doopsuiker. We zijn er een beetje laat mee, dus nu toch maar eens echt werk van maken. Hoeveel doopsuiker tellen jullie? 1tje per koppel? Of 1tje per persoon? Zo moeilijk allemaal!

Deze week staat ook nog op het programma om de vluchtkoffer te maken, de babykleertjes te wassen, en de geboortelijst te vervolledigen. Het to-do lijstje blijft stiekem lang, maar stilaan komen we er! 😊
12/2018: kinderwens
12/2019: corona vertraging
09-12/2020: 4 x IUI - neg
05/2021: TP1.1 - neg
06/2021: TP1.2 - pos πŸ’• dochtertje 02/22

12/2022: opstart brusje uitgesteld
12/2023: TP1.3 - neg (bioch. zw)
01/2024: TP1.4 - neg
02/2024: TP1.5

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 28 december 2021, 19:01

Misschien nog even toevoegen dat je best ook iets voorziet om je partner bezig te houden, zeker als het een man is 😁

Als het allemaal niet te lang duurt dan lukt het nog wel, maar ze gaan zich al snel vervelen als ze niet echt iets kunnen doen.

Mijn schoonzus werd ingeleid en het ging echt niet vooruit (heeft 3,5 dagen geduurd) en haar vriend is gewoon gaan werken, is wel een heel ongeduldige persoon.

Mijn 2e bevalling is zo snel gegaan dat de kindjes er al waren tegen de tijd dat mijn man in het zh aankwam.

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Tagomi » 28 december 2021, 20:10

Uitgerekend op 24/02 :D
En hoewel er door verbouwingen bij ons nog zo goed als niets in orde is word ik nu wel echt ongeduldig om ons kleine meisje te ontmoeten!
De laatste werkjes zouden binnen 3 weken klaar moeten zijn, dan kan ik daarna eindelijk goed in actie schieten :)

Qua doopsuiker wilden wij aan de dichte familie en vrienden ieder iets aanbieden, de rest krijgt 1 doopsuikerkadootje per koppel :) Omwille van Corona hebben wij wel niet te veel voorzien, heb al veel mensen gehoord die met heel wat doopsuiker zijn blijven zitten :) Desnoods koop ik wel wat bij en maak ik er nog enkele extra :)

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Glow » 4 januari 2022, 21:44

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dit is het jaar waarin we onze baby mogen ontmoeten. 😍 Hoe gaat het met jullie?

Hier zijn we druk bezig met voorbereidingen. Vandaag een productieve dag gehad, met het kopen van babykleertjes. Onverwacht zijn we ook al doopsuiker gaan halen. We hebben een schatting gemaakt en als we tekort hebben, dan kunnen we zeker nog bijkopen. Morgen gaan we ook de belangrijkste spullen halen zodat we dat ook al in huis hebben. Het voelt nog wat vroeg aan om het al in huis te hebben, maar met het werk in januari en februari gaan we dan niet zoveel tijd hebben als nu. Ik heb ook vorige week via een reservelijst mijn booster gekregen dus ik voel me toch ook wat veiliger op dat vlak.

Qua kwaaltjes valt alles wel mee hier. Wel veel harde buiken ineens, dus ik weet dat ik meer moet rusten dan. Ook de vermoeidheid is precies weer zoals het eerste trimester. Dus ik probeer zoveel mogelijk dutjes te doen. De baby is nog altijd heel actief. Ik snap niet dat ze nog altijd zo kan friemelen, ook al is de ruimte zo beperkt. Maar ik ben blij dat ze het goed doet.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door mich75 » 5 januari 2022, 10:55

Hier ook nog een super actief meisje, ongeveer elke stamp kan je echt zien gezien de plaats nu erg beperkt is.

Mijn gyn had vanaf het begin al gezegd dat ik de keuze had tussen gewoon bevallen of ks, ze zou ook geen inleiding doen voor 40w, ks kon vanaf 39w.

Vorige week had ik een afspraak in het zh met de vroedvrouw voor vooral praktische info en die zei ineens dat ik niet over de 40w mag gaan omwille van mijn ks de vorige keer.

Gisteren controle bij de gyn op 36w+3 en daar eens nagevraagd, het hangt af van gyn tot gyn, zij doet er niet moeilijk over, maar in mijn geval, leeftijd, mmm,....mag ik niet over tijd gaan.

We moesten kiezen of we zouden wachten of gaan voor een ks of inleiding en wanneer en het moest ook nog in haar schema passen.
Het werd een beetje een chaotisch gesprek, ik vond het heel moeilijk om ineens te beslissen wat we zouden doen.
Voorlopig is er een ks vastgelegd op 2/2 op 40w+4, maar over 2 weken moet ik definitief beslissen.
Omdat het zo ingewikkeld werd, heeft de gyn 3 mogelijkheden opgeschreven.

Ik ben dus uitgerekend op 29/1, een zaterdag, dus schuift het allemaal op naar maandag en haar voorstellen zijn:
-ks op 24/1
-inleiding op 31/1
-wachten en hopen dat het spontaan begint en indien niet ks op 2/2.

Ze had 1/2 voorgesteld maar mijn man vindt 2/2/22 een veel mooiere datum, dus na veel aandringen mag het onder voorbehoud op 2/2 maar dan misschien met andere gyn omdat zij die dag normaal geen operatietijd heeft.

Mijn 2 vorige bevallingen zijn spontaan begonnen in de nacht van de dag waarop ik een afspraak had om de datum te prikken voor inleiding/ks, als het nu weer zo zou zijn dan is het al voor 18/1 😯
Op zich geen ramp qua termijn, maar er is nog zo enorm veel te doen qua voorbereiding dat we echt in hoogste versnelling moeten gaan.

Het komt allemaal zo enorm dichtbij, ik ben ondertussen wel aan de betere hand, maar ik heb echt wel last van vermoeidheid na de middag, zo rond 14u kan ik echt in slaap vallen wat ook wel gebeurt als ik thuis ben.

Blijkbaar heb ik ook een beetje last van bekkeninstabiliteit, maar aangezien ik al zo ver ben in de zwangerschap en de klachten vrij licht zijn moet er niets gebeuren.

Ik vind mezelf nog vrij mobiel, mijn vriendin haar zoon heeft met oudjaar een zwaar ongeval gehad en ik ben maandag in het autowrak gekropen om zijn persoonlijke spullen te zoeken en eruit te halen (ik was de lenigste van de 3 πŸ˜…). Ook de gyn vond dat ik heel vlotjes van mijn stoel kwam in wachtzaal.

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220101_93728232
Dit is een link van het ongeval, zo kan je zien hoe verhakkeld de auto is, de jongen heeft als bij wonder enkel een hersenschudding, maar het heeft toch ook wel een emotionele impact bij mij.
De toekomstige peter van ons kindje was er ook bij om de auto te doorzoeken en hij zei na afloop dat hij zijn petekindje ging vertellen over de gekke streken die mama heeft uitgehaald vlak van voor de geboorte 🀣🀣🀣


Benieuwd hoe het met de andere dames gaat.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Zitav » 5 januari 2022, 12:10

Hey!
Goed te lezen dat alles goed gaat met jullie!
Hier merk ik dat we toch verder beginnen te komen in het derde trimester. Sneller moe en rugpijn.. Was een dagje naar pairi daiza geweest en lang wandelen zorgt toch voor pijntjes, we zijn dan ook vroeger naar huis gegaan dan verwacht.
Hier ook wel bezig met de voorbereidingen hoor Glow!
De kleerkast en commode kast staan in elkaar, er is al een deel van de kleertjes gewassen en gestreken. Het bedje wordt 10 januari geleverd en het laatste stukje behangpapier dat eindelijk binnen is (hebben we lang moeten op wachten) wordt de 17e behangen. Dan kunnen we de kamer beginnen inrichten.
Vorige week het park en verzorgingstafel en de maxi cosy gaan halen en nog wat ander klein gerief dat we al nodig hebben. Dat moet wel nog in elkaar worden gezet. Het wordt zo wel steeds echter hΓ©. Vooral de maxi cosy vond ik ff zo 'wow' daar ligt binnen twee maanden ons kindje in..
Vanaf wanneer zetten jullie het valiesje klaar? Hier hebben al verschillende mensen gezegd dat dit toch al klaar gezet mag worden, maar is dat niet heel vroeg?
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Emelie » 5 januari 2022, 12:10

Hier alles goed, vandaag 35 + 5. Morgen nog eens op controle. Ons meisje is ook goed actief en beweegt veel. Wel vaak last van kortademigheid omdat ze nogal duwt tegen mijn middenrif. Mijn ventje heeft een matje en slaapzak id badkamer geinstalleerd, want blijkbaar snurk ik sommige nachten heeel luid πŸ˜…
Zo nu en dan al eens scherpe steken down there, volgens vroedvrouw wellicht haar hoofdje die al de weg zoekt om in te dalen. Ook heb ik last van rusteloze benen, vaak wanneer ik in bed lig. Ik neem al extra magnesium en kan er dus niets aan doen. Maar soms word ik er zot van πŸ˜‚
Alles is thuis in gereedheid voor haar komst, enkel mijn ziekenhuistas moet ik nog eens herorganiseren.
Morgenavond neem ik de laatste keer asaflow, anders kan dit gevaarlijk zijn voor de bevalling. Ik hoop maar dat dan wel mijn bloeddruk onder controle blijft en ik niet vroeger moet bevallen.
Vanaf maandag nog 3 weken voor de klas, maar ben benieuwd hoe het zal gaan. Veel wandelen is vermoeiend en ik ben ook hele dagen moe 🀣

Hoe gaat het met de rest?
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ πŸ₯° 03/02/2022 Lily ❀

Lien123
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 maart 2021, 16:28

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Lien123 » 5 januari 2022, 12:35

De beste wensen voor het nieuwe jaar! ✨

Hier ook alles goed!
Vandaag exact 33w, ik moet wel zeggen dat het zeer pittig begint te worden in combinatie met fulltime werken.

Gisteren nog een raadpleging gehad. Ons meisje ligt nog in stuit en volgens de gynaecoloog is de kans heel klein dat ze nog spontaan zal draaien. Over 2 weken hebben we een echo om na te kijken of een kering uberhaupt een optie kan zijn (afhankelijk van de navelstreng, volume vruchtwater, …). Indien mogelijk, dan is het de week erna een poging tot keren, en anders zal het keizersnede worden.

Afgelopen weekend heb ik alle kleertjes gewassen en gestreken. Komend weekend willen we de vluchtkoffer maken. Het babykamertje gaat bij ons niet af zijn op voorhand, maar we hebben een cosleeper voor bij ons op de kamer dus dat is geen ramp. 😊
12/2018: kinderwens
12/2019: corona vertraging
09-12/2020: 4 x IUI - neg
05/2021: TP1.1 - neg
06/2021: TP1.2 - pos πŸ’• dochtertje 02/22

12/2022: opstart brusje uitgesteld
12/2023: TP1.3 - neg (bioch. zw)
01/2024: TP1.4 - neg
02/2024: TP1.5

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door bigima » 5 januari 2022, 18:52

Hallo iedereen

Leuk om te lezen dat het met iedereen goed gaat,en niet teveel pijn begint te hebben door de bolle buikjes. Ik wens ook iedereen een gelukkig 2022! πŸ™‚

@Lien: ons kleintje lag nog dwaars op 34w+5d en 34w 6dagen was hij gedraaid. Onze eerste kindje draaide ook tussen 33 en 34 weken, dus er is nog zeker een kans voor je baby om te draaien πŸ™‚πŸ™‚ mijn gyne en de vroedvrouwen in het zh zeiden dat voor 37 weken kan de baby nog zeker draaien πŸ™‚

Mijn zh tas was deels klaar rond 32weken, had niet zoveel er in gestoken eigenlijk...
3 slaapkleedjes en een pyjama
2 handdoeken,toilettas
grote "oma" onderbroekjes zodat de kraamverband erin past
5 bodys en 5 pakjes voor de baby plus 2 mutskes
2 boeken, sudoku boek
kousen en pantoffels
een normale broek en trui om naar huis te gaan
gsm oplader πŸ˜›

Ze zeggen ook massageolie,cd enz.. om de moeilijke uren te overbruggen. Deze had ik niet mee maar ook niet echt gemist. πŸ™‚

Baby T is ondertussen 2.5 weekjes oud. ik zou vandaag 38weken zijn. Zo raar dat hij al hier naast mij ligt maar zou ook niet anders willen ❀️ Hij doet het supergoed, hij weegt nu 3430 grammetjes en is ookal 2centimetertjes gegroeid ❀️ Is een schatje van een baby maar slaapt liever op ons dan in zijn bedje. 😁 ( hij is buidelen zooo gewoon geworden in de paar dagen op de neo) vannacht heeft hij wel 4.5u geslapen (in zijn kamer in zijn bedje) πŸ˜‡πŸ˜‡ grote broer geniet van elk moment met de baby... is echt prachtig om te zien. ❀️
03/2014 ons zoontje is er! πŸ™‚
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❀️ zoontje geboren in december ❀️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Tagomi » 7 januari 2022, 11:46

Eventjes een ander vraagje, waar hebben jullie je wandelwagen gekocht?
De onze stond op de lijst bij de kinderplaneet maar wordt pas geleverd na de uitgerekende datum wat wil zeggen dat we hier meer dan 2 maanden op moeten wachten :(
Eerst hadden ze de kleur niet die we wilden dus moesten we een andere kiezen, maar nu heeft die ook plots een veel langere levertijd.
De eerste aankoop van de lijst is alvast geen succes :/

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: Uitgerekend jan-feb-maa 2022

Bericht door Emelie » 7 januari 2022, 13:54

Tagomi schreef: ↑
7 januari 2022, 11:46
Eventjes een ander vraagje, waar hebben jullie je wandelwagen gekocht?
De onze stond op de lijst bij de kinderplaneet maar wordt pas geleverd na de uitgerekende datum wat wil zeggen dat we hier meer dan 2 maanden op moeten wachten :(
Eerst hadden ze de kleur niet die we wilden dus moesten we een andere kiezen, maar nu heeft die ook plots een veel langere levertijd.
De eerste aankoop van de lijst is alvast geen succes :/
Babydump! Sommige hebben ze in stock denk ik, maar zelf moesten we toch ook eventjes wachten, denk levering na 5 of 6 weken. Wij kochten de uppababy vista, top wandelwagen!
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ πŸ₯° 03/02/2022 Lily ❀

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten