Uitgerekend april-mei-juni 2022

Plaats reactie
Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Emelie » 18 oktober 2021, 17:56

Toepi schreef:
18 oktober 2021, 16:08
ZonderZorgen en Gioia86: supergoed nieuws!
Dat is toch een hele geruststelling he. Echt zo'n onbeschrijfelijk gevoel zo'n echo! Kan er een hele dag naar kijken :D

Hier nog aan het wachten op resultaat van de NIPT.
Nog niks op Cozo te zien en geen post vandaag..
Het blijft spannend!
Heb sinds dit weekend een verkoudheid, niet echt aangenaam maarja.. het begint gelukkig wat te beteren vandaag.
Had net het gevoel dat hoofdpijn en vermoeidheid wat beter was en dan hup, een verkoudheid erbij :wink:

Hoe gaat het met jullie?
Bij mij stond dat indertijd niet op cozo, nu nog steeds niet. Ik kon het wel bekijken via mynexushealth :)
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Svezso » 18 oktober 2021, 18:56

Oh wat leuk dat het bij iedereen zo goed aan het gaan is. Wij hadden vorige week onze echo opnieuw en ook hier gaat alles goed met de 2 mini's. Ze liggen beide nog perfect op het groeischema. Zelf ben ik vooral ontzettend moe en eet ik als een paard. Echt elke 2 uur dien ik wat te eten precies :? . Gelukkig nog niet veel overgegeven ondanks dat het een tweeling is. Momenteel is het beperkt gebleven tot 3 keer, waar ik super blij mee ben. Nu is het weer aftellen naar de 12w echo. Hopelijk blijven ze mooi doorgroeien (momenteel aan het afbouwen met utrogestan maar door de tussentijdse bloedingen die ik al gehad heb gebeurt dit toch met een klein hartje :? ). Dit weekend dien ik ook echt wel eens te gaan shoppen want mijn jeans verdraag ik niet goed meer ondanks dat ik pas op week 10+4 zit ... . Tips voor goed zittende zwangerschapsbroeken mogen jullie dus steeds delen :D

MenSte
Berichten: 90
Lid geworden op: 8 augustus 2018, 8:54

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door MenSte » 19 oktober 2021, 8:02

Hallo iedereen,


Ik heb maar heel kort deel mogen uitmaken van jullie groepje. Na een voorzichtig positieve zwangerschapstest vorige week met een zeer lage hCG-waarde (hCG 19) , deed ik vanochtend opnieuw een zelftest en daarop was geen streepje meer te zien. Ik kan er dus van uit gaan dat het mis gelopen. Eind deze week heb ik nog een bloedname ter controle, maar een test die vorige week een licht streepje vertoonde en nu niets meer, zegt het eigenlijk allemaal al.

Ik verhuis dus terug naar het ICSI groepje, maar wens jullie hier allemaal het allerbeste toe!
05/2017: stop pil
01/2020: dochter geboren na 2 ICSI en 1 miskraam. Zware complicatie bij bevalling
03-09/2021: 2 ICSI negatief
10/2021: biochemische zwangerschap

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 19 oktober 2021, 8:59

MenSte schreef:
19 oktober 2021, 8:02
Hallo iedereen,


Ik heb maar heel kort deel mogen uitmaken van jullie groepje. Na een voorzichtig positieve zwangerschapstest vorige week met een zeer lage hCG-waarde (hCG 19) , deed ik vanochtend opnieuw een zelftest en daarop was geen streepje meer te zien. Ik kan er dus van uit gaan dat het mis gelopen. Eind deze week heb ik nog een bloedname ter controle, maar een test die vorige week een licht streepje vertoonde en nu niets meer, zegt het eigenlijk allemaal al.

Ik verhuis dus terug naar het ICSI groepje, maar wens jullie hier allemaal het allerbeste toe!
Oh, dat klinkt idd niet positief. En kan je niet vroeger gaan voor bloedafname zodat je het sneller echt zeker weet?
Dikke knuffel meid. Het is echt k*t om eerst even (heel voorzichtig) te kunnen dromen en die droom dan terug te verliezen.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 19 oktober 2021, 9:04

Amai, wat een goed nieuws hier allemaal! Zo leuk om te lezen! :D

@ZonderZorgen: Wel goed dat ze jullie nu van zo dichtbij opvolgen. En super dat het voorlopig goed blijft gaan en dat er geen vocht meer te zien was!

@Gioia: Leuk he die eerste echo. Het blijft toch een magisch moment vind ik om dat hartslagje voor de eerste keer horen.
Wel jammer van de misselijkheid. Je weet wel dat je iets mooi in de plaats krijgt, maar dat doet niets aan de last die je nu ervaart he. Neem je er iets tegen?

@Toepie: Zo spannend! Hier ook aan het wachten op het resultaat. Ik zie in cozo dat het ziekenhuis dat de test uitvoert wel al bij mijn bronnen staat (ben zelf nog nooit naar dat ziekenhuis geweest). Dus hopelijk hebben we binnenkort allebei onze uitslag. :wink:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Toepi
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 februari 2021, 11:24

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Toepi » 19 oktober 2021, 12:34

MenSte schreef:
19 oktober 2021, 8:02
Hallo iedereen,


Ik heb maar heel kort deel mogen uitmaken van jullie groepje. Na een voorzichtig positieve zwangerschapstest vorige week met een zeer lage hCG-waarde (hCG 19) , deed ik vanochtend opnieuw een zelftest en daarop was geen streepje meer te zien. Ik kan er dus van uit gaan dat het mis gelopen. Eind deze week heb ik nog een bloedname ter controle, maar een test die vorige week een licht streepje vertoonde en nu niets meer, zegt het eigenlijk allemaal al.

Ik verhuis dus terug naar het ICSI groepje, maar wens jullie hier allemaal het allerbeste toe!
Zo spijtig om dit te lezen!
Heb je nog geen bloedverlies gehad?
Ik zou ook proberen van wat vroeger te gaan voor een bloedafname. Als er nog HCG is, kan je eens gaan ter controle. Voor de zekerheid..
Ik had bij de eerste poging HCG 7 en was een leeg vruchtzakje. Uiteindelijk curettage gehad hiervoor.
Veel sterkte! Niet opgeven en hopelijk mag je snel bij het volgende groepje aansluiten.
ICSI 1.1: jan-feb 2021 - mk (1 cryo)
ICSI 1.2: mei 2021 - neg
ICSI 2.1: juni 2021 - neg (10 cryo's)
ICSI 2.2: juli 2021 - neg
ICSI 2.3: aug 2021- positief ❤️

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Gioia86 » 19 oktober 2021, 16:03

MenSte schreef:
19 oktober 2021, 8:02
Hallo iedereen,


Ik heb maar heel kort deel mogen uitmaken van jullie groepje. Na een voorzichtig positieve zwangerschapstest vorige week met een zeer lage hCG-waarde (hCG 19) , deed ik vanochtend opnieuw een zelftest en daarop was geen streepje meer te zien. Ik kan er dus van uit gaan dat het mis gelopen. Eind deze week heb ik nog een bloedname ter controle, maar een test die vorige week een licht streepje vertoonde en nu niets meer, zegt het eigenlijk allemaal al.

Ik verhuis dus terug naar het ICSI groepje, maar wens jullie hier allemaal het allerbeste toe!

Dit is niet fijn te lezen, heel jammer! Ik ken dat gevoel, ik hoop dat je snel duidelijkeid hebt. Veel moed,courage en sterkte! Hopelijk wordt je warm omringd. En kan je weldra aan een nieuw ICSI avontuur beginnen.


Hier dus UZ Brussel terug gehoord.
Volgende week maandag in nm nog is een echo en bloedafname.
Ook nog is naar secretariaat van mijn Gyne gebeld maar daar dus voor januari bij haar zelf weinig of niets mogelijk ze gaan me nu wel 02/11 bij de collega zetten en dan bekijken voor volgende afspraken. Echt jammer want heb een goeie band met mijn Gyne door de opvolging van alles voor mijn eerste zwangerschap en dan de vorige zwangerschap was toch apart, ze sleurde me er echt door op momenten dat ik er emo doorzat… na 20 weken een levend kind en een dood kind zij aan zij in de buik, ik wens niemand dat toe…maar goed ik probeer er rustig bij te kijken wie weet wordt het deze keer een normale zwangerschap zonder al te veel extra onderzoeken etc…

De misselijkheid is echt niet fijn! En al zeker niet al het overgeven…. (Hcg stond meer dan 60000 blijkbaar gisteren) ik neem er nog geen medicatie voor omdat ik dat vorige zwangerschap wel snel deed en na alles mijn maag nooit meer geworden is wat het was… ik wacht af en als het niet houdbaar is zal ik wel moeten!

Met de rest alles ok?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

VeerleW
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 april 2021, 9:00

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door VeerleW » 20 oktober 2021, 12:12

Oh, het moet nog wat doordringen, maar ik mag me hier ook melden. Denk ik! Hoop ik!
5 okt pickup gehad, 8 okt tp van 2 3daagse embryos en vandaag HCG van 207 en progesteron van 34

Dit is onze 5e keer ICSI en eerste keer positief.. het is zo vreemd. We willen het zo graag en hopen steeds zo, maar je probeert je toch te beschermen voor een te grote ontgoocheling waardoor ik het nu precies nog niet geloof. Er waren ook enkel ontgoochelingen tot nu. Oh oh, zo blij :)!!

Volgende week terug bn, dan krijgen we pas meer nieuws.. want wie weet, zijn het er twee.. Ze zeggen dat die waarde daar nu nog niks over zegt.

Thankful007
Berichten: 33
Lid geworden op: 3 februari 2021, 21:55

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Thankful007 » 20 oktober 2021, 22:14

Dag VeerleW,

Alvast een dikke proficiat!
Dat is een mooie waarde. We duimen op een mooie stijging!
Mijn eerste waarde 2 weken geleden stond op 281, een week nadien 1600. Jette zei dat het mooi doorgestegen is en nu ben ik aan het wachten tot volgende week voor een eerste echo. Bij mij zijn er ook 2 -3 daagse embryo’s teruggeplaatst dus ik heb geen idee hoe groot de kans is dat ze allebei blijven plakken. Ik weet wel dat sommigen zeggen dat je hcg waarden dan meestal aan de hoge kant moeten zijn maar hoeft ook niet perse. Dus is altijd wel spannend tot die eerste echo.
De wachtweken nu zijn ook zwaar maar we staan toch al een stap vooruit. Ik duim op een verdere oploop voor jou. Probeer nu maar te genieten. Veel succes.

VeerleW schreef:
20 oktober 2021, 12:12
Oh, het moet nog wat doordringen, maar ik mag me hier ook melden. Denk ik! Hoop ik!
5 okt pickup gehad, 8 okt tp van 2 3daagse embryos en vandaag HCG van 207 en progesteron van 34

Dit is onze 5e keer ICSI en eerste keer positief.. het is zo vreemd. We willen het zo graag en hopen steeds zo, maar je probeert je toch te beschermen voor een te grote ontgoocheling waardoor ik het nu precies nog niet geloof. Er waren ook enkel ontgoochelingen tot nu. Oh oh, zo blij :)!!

Volgende week terug bn, dan krijgen we pas meer nieuws.. want wie weet, zijn het er twee.. Ze zeggen dat die waarde daar nu nog niks over zegt.

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door ZonderZorgen » 21 oktober 2021, 6:30

MenSte schreef:
19 oktober 2021, 8:02
Hallo iedereen,


Ik heb maar heel kort deel mogen uitmaken van jullie groepje. Na een voorzichtig positieve zwangerschapstest vorige week met een zeer lage hCG-waarde (hCG 19) , deed ik vanochtend opnieuw een zelftest en daarop was geen streepje meer te zien. Ik kan er dus van uit gaan dat het mis gelopen. Eind deze week heb ik nog een bloedname ter controle, maar een test die vorige week een licht streepje vertoonde en nu niets meer, zegt het eigenlijk allemaal al.

Ik verhuis dus terug naar het ICSI groepje, maar wens jullie hier allemaal het allerbeste toe!
Dikke knuffel!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door ZonderZorgen » 21 oktober 2021, 6:30

VeerleW schreef:
20 oktober 2021, 12:12
Oh, het moet nog wat doordringen, maar ik mag me hier ook melden. Denk ik! Hoop ik!
5 okt pickup gehad, 8 okt tp van 2 3daagse embryos en vandaag HCG van 207 en progesteron van 34

Dit is onze 5e keer ICSI en eerste keer positief.. het is zo vreemd. We willen het zo graag en hopen steeds zo, maar je probeert je toch te beschermen voor een te grote ontgoocheling waardoor ik het nu precies nog niet geloof. Er waren ook enkel ontgoochelingen tot nu. Oh oh, zo blij :)!!

Volgende week terug bn, dan krijgen we pas meer nieuws.. want wie weet, zijn het er twee.. Ze zeggen dat die waarde daar nu nog niks over zegt.
Al een voorzichtige proficiat! Nu hopen dat het mooi doorstijgt.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door ViTa » 22 oktober 2021, 9:33

MenSte schreef:
19 oktober 2021, 8:02
Hallo iedereen,


Ik heb maar heel kort deel mogen uitmaken van jullie groepje. Na een voorzichtig positieve zwangerschapstest vorige week met een zeer lage hCG-waarde (hCG 19) , deed ik vanochtend opnieuw een zelftest en daarop was geen streepje meer te zien. Ik kan er dus van uit gaan dat het mis gelopen. Eind deze week heb ik nog een bloedname ter controle, maar een test die vorige week een licht streepje vertoonde en nu niets meer, zegt het eigenlijk allemaal al.

Ik verhuis dus terug naar het ICSI groepje, maar wens jullie hier allemaal het allerbeste toe!
Zo jammer dit te moeten lezen!! Dikke knuffel!!!
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door ViTa » 22 oktober 2021, 9:37

@MenSte, welkom hier!!! Ik duim mee voor een mooie stijging.

Wat fijn te lezen dat het met iedereen zo goed gaat!! 🍀🍀🍀
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

Toepi
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 februari 2021, 11:24

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Toepi » 23 oktober 2021, 13:11

Gisteren stonden de resultaten van de NIPT test online.. eindelijk zeg! Alles in orde en nu we het geslacht weten is het precies wat echter.
Nu nog proberen niet te verklappen :D
Ik ben blij dat het met iedereen zo goed gaat!
ICSI 1.1: jan-feb 2021 - mk (1 cryo)
ICSI 1.2: mei 2021 - neg
ICSI 2.1: juni 2021 - neg (10 cryo's)
ICSI 2.2: juli 2021 - neg
ICSI 2.3: aug 2021- positief ❤️

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 24 oktober 2021, 13:46

Toepi schreef:
23 oktober 2021, 13:11
Gisteren stonden de resultaten van de NIPT test online.. eindelijk zeg! Alles in orde en nu we het geslacht weten is het precies wat echter.
Nu nog proberen niet te verklappen :D
Ik ben blij dat het met iedereen zo goed gaat!
Super! Toch weer een geruststelling dat alles ok is he.

Wij zijn nog altijd aan het wachten op de resultaten van onze NIPT. Hopelijk morgen?
Woensdag is het 2 weken geleden dat de bn gebeurd is, dus het mag gaan komen. :mrgreen:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten