Uitgerekend april-mei-juni 2022

Plaats reactie
Hopertje
Berichten: 12
Lid geworden op: 3 mei 2021, 15:20

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hopertje » 13 september 2021, 17:58

Floorr schreef:
13 september 2021, 17:52
Hopertje schreef:
13 september 2021, 17:35
Hallo,
Na 3 jaar proberen, 6x iui waarvan 1 miskraam.
Durf ik nu voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben +/_4 weken
Nu heb ik al een week last van menstruatie krampen en heb ik zoveel bang dat het weer een miskraam word.
Nu word mijn bloed nogmaals onderzocht. De zwangerschaps testen van thuis worden ook donkerder en donkerder.
Heeft iemand van jullie ook dit soort gelijke klachten ?
Mvg
Oh proficiat!! Herkenbaar verhaal. Was bij ons 2de ook zo. 4jaar proberen dan verschillende iui's en als we het net wouden opgeven. Zwanger!

Krampen is niet abnormaal. Zolang het nie echt hevig is.
Maar lijkt mij net een goed teken. Hoort ook bij zwangerschapssympt. Zwangerschapstesten al gelezen dit geen indicatie is dat de zwangerschap al dan niet goed loopt. Je kan bij een miskraam nog zwanger testen. Bloedresultaten zijn iets duidelijker medunkt.
Maar ik zou zeggen geniet er van!! ik begrijp de bezorgdheid volledig! Nu ook ongerust hier. Maar probeer het van mij af te zetten. Stress is ook niet goed. Aftellen duurt erg lang he. Maar wie weet binnenkort een goeie echo en binnen 8 maand een mooie baby in je handen 🥰
Inderdaad , het is ook niet continu die pijn en ook nu niet dat het heel veel pijn doen het is meer zo steekjes met golven. Zolang ik geen bloed zie ben ik nog positief, maar ga continu naar de toilet met het gedacht nu bloed het :( als je iets echt graag wil is het moeilijk om het te laten rusten. Is hier dan ons 1ste kindje 😌 heb ook wel zware pcos en is een wonder dat het op een natuurlijke weg is gelukt zonder hormonen en spuitjes.😁

Floorr
Berichten: 116
Lid geworden op: 19 juli 2017, 0:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Floorr » 14 september 2021, 14:24

Voor mijn gevoel mag ik afscheid nemen.. :cry: geen baby binnenkort.
Ze vond niets. Het is ook vroeg in de zwangerschap. Maar bloedwaardes waren ook terug niet goed gestegen.
Van 58 naar 111. In een week. Ofwel is het een vroeg miskraam ofwel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ofwel nog te vroeg in de zwangerschap. Maar ik heb van int begin altijd een voorgevoel gehad het niet juist zat. En vrees mijn gevoel gaat gelijk krijgen. Donderdag terug en zien of het dan verdubbeld indien niet dan ist wellicht geen goed nieuws. :(

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 14 september 2021, 15:22

Floorr schreef:
14 september 2021, 14:24
Voor mijn gevoel mag ik afscheid nemen.. :cry: geen baby binnenkort.
Ze vond niets. Het is ook vroeg in de zwangerschap. Maar bloedwaardes waren ook terug niet goed gestegen.
Van 58 naar 111. In een week. Ofwel is het een vroeg miskraam ofwel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ofwel nog te vroeg in de zwangerschap. Maar ik heb van int begin altijd een voorgevoel gehad het niet juist zat. En vrees mijn gevoel gaat gelijk krijgen. Donderdag terug en zien of het dan verdubbeld indien niet dan ist wellicht geen goed nieuws. :(
Oh Floorr, wat had ik gehoopt dat je beter nieuws zou krijgen. Gezien de stijging van je hcg denk ik idd ook dat dit niet goed komt. :cry:
Afwachten wat donderdag geeft en hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid ipv de onzekerheid waar je nu mee verder moet.
Sterkte meid.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Svezso » 14 september 2021, 18:00

Floorr schreef:
14 september 2021, 14:24
Voor mijn gevoel mag ik afscheid nemen.. :cry: geen baby binnenkort.
Ze vond niets. Het is ook vroeg in de zwangerschap. Maar bloedwaardes waren ook terug niet goed gestegen.
Van 58 naar 111. In een week. Ofwel is het een vroeg miskraam ofwel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ofwel nog te vroeg in de zwangerschap. Maar ik heb van int begin altijd een voorgevoel gehad het niet juist zat. En vrees mijn gevoel gaat gelijk krijgen. Donderdag terug en zien of het dan verdubbeld indien niet dan ist wellicht geen goed nieuws. :(
Oh zo jammer voor jou dat je er al niet meer in geloofd. Ik zou ook wel zo zijn denk ik. Voor het ergste voorbereiden tegen donderdag en hopelijk toch nog goed nieuws he. Dikke knuffel alvast.

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Svezso » 14 september 2021, 18:04

Vandaag bloedname en echo gehad. Op de resultaten van de bloedname is het nog even wachten maar de echo toonde niet 1 maar 2 :shock: vruchtzakjes. Momenteel was er wel ook geen kloppend hartje te zien. De gynae maakte zich nog geen zorgen precies aangezien de groei nog op schema zit maar een bevestiging van de baby's was wel leuker geweest :(

Floorr
Berichten: 116
Lid geworden op: 19 juli 2017, 0:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Floorr » 14 september 2021, 22:43

Ik zou het heel graag willen geloven dat er eentje komt. Twas zooooo gewenst geweest. Hadden zoooo graag nog een kleintje gehad. Maar mijn lijf geeft ook nie aan dat het goed loopt. Deze namiddag was een hell. Zo een pijn in mijn rug. Missellijk, pijn in mijn zij, benen heavy, druk naar onder toe, bloedverlies neemt geleidelijk aan toe en er zitten al vlokken of hoe je het ook wil noemen in .. dit klinkt niet echt pos niet.

Floorr
Berichten: 116
Lid geworden op: 19 juli 2017, 0:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Floorr » 14 september 2021, 22:47

Svezso schreef:
14 september 2021, 18:04
Vandaag bloedname en echo gehad. Op de resultaten van de bloedname is het nog even wachten maar de echo toonde niet 1 maar 2 :shock: vruchtzakjes. Momenteel was er wel ook geen kloppend hartje te zien. De gynae maakte zich nog geen zorgen precies aangezien de groei nog op schema zit maar een bevestiging van de baby's was wel leuker geweest :(
Wauw! Zalig! Dat moet serieus verschieten zijn! Hoe ver ben je?
Want heel int begin is da wel niet abnormaal! Oh leuk zeg!
Start jan 2014

1ste IUI: 27/9/17 - negatief
2de IUI: 18/11/17 - negatief
3de IUI: 14/12/17 - negatief
4de IUI: 5/1/18 - negatief

Start clomid
5de IUI: 30/01/18 - positief!! ❤

09/2021 Miskraam 😭

07/12/21 positief
10/12/21 Miskraam 💔

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Svezso » 15 september 2021, 6:57

Floorr schreef:
14 september 2021, 22:47
Svezso schreef:
14 september 2021, 18:04
Vandaag bloedname en echo gehad. Op de resultaten van de bloedname is het nog even wachten maar de echo toonde niet 1 maar 2 :shock: vruchtzakjes. Momenteel was er wel ook geen kloppend hartje te zien. De gynae maakte zich nog geen zorgen precies aangezien de groei nog op schema zit maar een bevestiging van de baby's was wel leuker geweest :(
Wauw! Zalig! Dat moet serieus verschieten zijn! Hoe ver ben je?
Want heel int begin is da wel niet abnormaal! Oh leuk zeg!
Gisteren was ik 5w5d en de echo gaf 5w4d aan van beide. Verschieten was het idd en heel blij achteraf om daarna weer met de voetjes op de grond te belanden want ja hartjes kloppen nog niet hé. Eerst denk je dat je het ergste achter de rug hebt want na zoveel jaar eindelijk een pos test en dan wordt het nog stressen he want je wilt je kindje(s) niet meer afgeven nu...

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 15 september 2021, 8:32

Svezso schreef:
14 september 2021, 18:04
Vandaag bloedname en echo gehad. Op de resultaten van de bloedname is het nog even wachten maar de echo toonde niet 1 maar 2 :shock: vruchtzakjes. Momenteel was er wel ook geen kloppend hartje te zien. De gynae maakte zich nog geen zorgen precies aangezien de groei nog op schema zit maar een bevestiging van de baby's was wel leuker geweest :(
Oh, proficiat! Wat een verrassing. De tweede tweeling hier in ons clubje. :D
Dat de hartjes nog niet klopten is normaal hoor. Het is nog vroeg he. Was bij mijn dochter ook nog niet op die termijn. :wink:
Wanneer moet je teruggaan? Hopelijk zie je dan wel 2 hartjes flikkeren en krijg je opnieuw wat geruststelling.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 15 september 2021, 8:35

Wij hebben gisteren een plaatsje gereserveerd bij de onthaalmoeder. Blijkbaar net op tijd, want alles begint vol te lopen voor volgend jaar oktober. :shock:
En dan 's avonds wat zwangerschapskledij gekocht, want de buik groeit hier echt hard. Dat maakt het toch allemaal weer wat echter.
Nu aftellen naar de afspraak bij de vroedvrouw volgende week. Geen idee of ze ook een echo zal doen, maar op zijn minst zullen we het hartje opnieuw horen.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

BruggeGirl
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 augustus 2021, 9:37

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door BruggeGirl » 16 september 2021, 10:34

Dag Dames ;)

Allereerst een super dikke proficiat gewenst! Wat een zalige tijd.
Ik zie dat er al veel echo's zijn gepasseerd ... wat leuk!
en twee tweelings ;) Moet even verschieten geweest zijn bij het gynaecoloog bezoek :D

Mag ik er ook bij? :) Onze tweede IUI was blijkbaar een succes. Ik test sinds vorige vrijdag (10 DPO) positief.
Dinsdag eerste bloedname gehad 160 HCG en 61 Progesteron. Morgen heb ik mijn tweede bloedname om de stijging te weten. Dus als die OK is zal ik al wat geruster kunnen zijn en het wat meer geloven!
Ik had een dubbel eisprong, maar met 160 HCG denk ik niet dat we een tweeling kunnen verwachten ;)
Bij mijn dochtertje was HCG op NOD ook 156 dus ;)
Ik ben voor 24 mei uitgerekend.
Momenteel enkel drukkend gevoel zo in de onderbuik, verder nog geen kwaaltjes ;) maar die starte bij mijn eerste zwangerschap ook pas rond 6 weken.
Juli '21 : IUI 1 = NEG
Aug '21 : IUI 2 = ❤️🤰🏻

Floorr
Berichten: 116
Lid geworden op: 19 juli 2017, 0:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Floorr » 16 september 2021, 12:17

Ik ga afscheid nemen van dit groepje. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Hele mooie babykes! Geniet van de komde tijden ook al loopt het niet altijd even makkelijk met alle kwaaltjes. Geniet!

Hier nu bevestigd het een vroeg miskraam was. :cry:
Voelde het al langer aankomen, van in het begin geen goed gevoel. Maar kijk hoe dan ook waardes aant dalen. Baarmoeder al helemaal leeg. Bloedingen sinds gisteren gestopt. Nu nog van die kwaaltjes afraken. En mogen wij opnieuw gaan proberen. Hopelijk volgende keer meer geluk.

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Hope88 » 16 september 2021, 13:00

Floorr schreef:
16 september 2021, 12:17
Ik ga afscheid nemen van dit groepje. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Hele mooie babykes! Geniet van de komde tijden ook al loopt het niet altijd even makkelijk met alle kwaaltjes. Geniet!

Hier nu bevestigd het een vroeg miskraam was. :cry:
Voelde het al langer aankomen, van in het begin geen goed gevoel. Maar kijk hoe dan ook waardes aant dalen. Baarmoeder al helemaal leeg. Bloedingen sinds gisteren gestopt. Nu nog van die kwaaltjes afraken. En mogen wij opnieuw gaan proberen. Hopelijk volgende keer meer geluk.
Oh Floorr. :cry: Ook al voel je het aankomen, het blijft een klap.
Neem maar de tijd voor je verdriet en om alles een plaats te geven.
Heel veel sterkte meid.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Svezso » 16 september 2021, 19:12

Floorr schreef:
16 september 2021, 12:17
Ik ga afscheid nemen van dit groepje. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Hele mooie babykes! Geniet van de komde tijden ook al loopt het niet altijd even makkelijk met alle kwaaltjes. Geniet!

Hier nu bevestigd het een vroeg miskraam was. :cry:
Voelde het al langer aankomen, van in het begin geen goed gevoel. Maar kijk hoe dan ook waardes aant dalen. Baarmoeder al helemaal leeg. Bloedingen sinds gisteren gestopt. Nu nog van die kwaaltjes afraken. En mogen wij opnieuw gaan proberen. Hopelijk volgende keer meer geluk.

Ohh zo jammer voor jou. Veel moed om dit te verwerken. Zoek maar troost en laat je verdriet toe he. Je zeker niet sterk houden. Knuff.

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: Uitgerekend april-mei-juni 2022

Bericht door Svezso » 16 september 2021, 19:24

Hope88 schreef:
15 september 2021, 8:35
Wij hebben gisteren een plaatsje gereserveerd bij de onthaalmoeder. Blijkbaar net op tijd, want alles begint vol te lopen voor volgend jaar oktober. :shock:
En dan 's avonds wat zwangerschapskledij gekocht, want de buik groeit hier echt hard. Dat maakt het toch allemaal weer wat echter.
Nu aftellen naar de afspraak bij de vroedvrouw volgende week. Geen idee of ze ook een echo zal doen, maar op zijn minst zullen we het hartje opnieuw horen.

Ja waw zo vlug al vol :shock: Ik ga dan best ook eens mails beginnen sturen ... De buik voelt hier ook al wat gezwollen aan maar ik durf nu nog geen kleding te kopen. We zijn uiteindelijk vandaag nog maar 6 weken ver en ik heb nog zoveel schrik dat het fout gaat lopen... de bloedwaarden waren wel super goed opgelopen (hcg van 755 naar bijna 55000) maar toch he. Vandaag voelde ik mij beter, minder moe dan afgelopen dagen en dan is het direct weer oei er zal toch niets zijn :roll: Dat ik al 2 dagen vroeger ga slapen en deze middag zelfs even gaan slapen ben had daar niets mee te maken 8) . Wanneer verwittig jij je werkgever eigenlijk? Na de nipt test? Soms denk ik ik zou dat beter nu al doen dan dien ik geen verlof telkens te nemen maar langs de andere kant stel dat het fout loopt wil ik niet daar ook nog medelijden...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten