minder lang zwanger?

Plaats reactie
MamaNerveusje
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 december 2021, 5:20

minder lang zwanger?

Bericht door MamaNerveusje » 2 december 2021, 5:39

Hoi allemaal,
Ik maak me toch een beetje zorgen over m'n zwangerschap... Op 14/11 was ik 8 dagen overtijd. Deed ik dan ook een test en die was onmiddelijk positief. Bloed laten trekken de dag erna (15/11) en HCG stond op 4301. Dat wijst op ong 5/6 weken zwanger. Nu ik plan een afspraak bij de gyn, die was dus gisteren(1/12). Normaal zou ik dan aan 7 weken moeten zitten... Bleek dat ik volgens de echo maar aan 6+1 zat en ook nog geen hartslag. De gyn deed er ook heel vervelend over, alsof alle hoop al verloren was... Zo van ja ik heb een beetje onaangenaam nieuws voor jullie... Ik schrok me rot. Nu ja ik mag volgende week dinsdag terug gaan voor nog een echo maar ze heeft er precies niet zo n goede hoop op. Ik voel me zooo rot... Dit is m'n 2e zwangerschap, m'n eerste was nu 12 jaar geleden ( toen was ik 17) nu ben ik net geen 30. M'n man heeft dit in z'n vorige relatie ook meegemaakt maar toen was het 3 keer mis en hij zag hier zo van af. Vandaag kon hij wel janken en ik voelde me ook zo slecht. Kan dit nog goed komen? Ik maak me zo zorgen ...

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: minder lang zwanger?

Bericht door bigima » 2 december 2021, 19:34

Hallo,

Ik heb een echo gehad op juist 6 weken en toen controleerde mijn dokter juist dat het kleintje er zeker was en hoe groot hij was. Hartslag hebben ze op 8 weken pas gecontroleerd. Ik zou nu nog niet over prikkelen en afwachten tot volgende week. Ik wens jullie alleszins goede nieuws!!
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 29 gasten