HCG waarden

Plaats reactie
ChelV
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 december 2021, 19:14

HCG waarden

Bericht door ChelV » 15 december 2021, 19:25

Dag dames,

Na 1jaar en 7 maand te proberen is het eindelijk gelukt.
Vorige week testen ik met een clearblue test positief met een indicatie van “1-2weken”.

Na mijn bloedonderzoek stond mijn HCG 39.
Sinds zondag verlies ik lichtjes bloedverlies, niks in mijn klein bandje juist als ik me afveeg.
Volgens de gynaecoloog mag je maar 3 dagen bloeden dan spreek je over innestelen maar ondertussen is dit al dag 4.
Deze ochtend weer mijn bloed getrokken en ik sta 109.

Volgens mijn dokter ben ik te weinig gestegen en zal ik hoger gestaan hebben maar ben ik aan het zakken en dus kans op een miskraam.

Ik weet nu niet of dit veel hoger moet staan op een week tijd?
Ik ben zo onzeker,ben ik het aan het verliezen of heb ik het nog?
Morgen bellen naar de gynaecoloog wat zei zegt en vrijdag weer mijn bloed trekken.

Hoe was dit bij jullie? :?

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: HCG waarden

Bericht door Goedgelukje » 15 december 2021, 20:48

ChelV schreef:
15 december 2021, 19:25
Dag dames,

Na 1jaar en 7 maand te proberen is het eindelijk gelukt.
Vorige week testen ik met een clearblue test positief met een indicatie van “1-2weken”.

Na mijn bloedonderzoek stond mijn HCG 39.
Sinds zondag verlies ik lichtjes bloedverlies, niks in mijn klein bandje juist als ik me afveeg.
Volgens de gynaecoloog mag je maar 3 dagen bloeden dan spreek je over innestelen maar ondertussen is dit al dag 4.
Deze ochtend weer mijn bloed getrokken en ik sta 109.

Volgens mijn dokter ben ik te weinig gestegen en zal ik hoger gestaan hebben maar ben ik aan het zakken en dus kans op een miskraam.

Ik weet nu niet of dit veel hoger moet staan op een week tijd?
Ik ben zo onzeker,ben ik het aan het verliezen of heb ik het nog?
Morgen bellen naar de gynaecoloog wat zei zegt en vrijdag weer mijn bloed trekken.

Hoe was dit bij jullie? :?
Je waarden zou om de 2 dagen ongeveer moeten verdubbelen. Indien het effectief een week geleden is zou je waarden dus een week later toch boven de 300 moeten zitten :/ gezien je ook bloedverlies hebt, vrees ik dat je huisdokter gelijk zal krijgen.. Is het helder rood bloedverlies?

Ik vind het heel spijtig voor jou, maar ik zou me erop voorbereiden dat je het aan het verliezen bent 😔!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten