Uitgerekend februari-maart 2023

Plaats reactie
YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door YDV » 16 februari 2024, 10:37

Dittyke schreef:
1 februari 2024, 22:49
Bedankt voor jullie reacties ivm het slapen. Die slaapcoach is mss wel een goed idee. K&G heb ik al 2 maal gecontacteerd ze gaan me terugbellen maar tot op heden nog steeds niets gehoord 🙄.
Wat het eten betreft hier gaan groente en fruitpapjes met moeite er in alle andere dingen gaan dan wel weer goed 😂. Boterhammen gaat hier vrij goed ook kipfilet is hier een graag gezien hapje tijdens de middag. De moeten hier vanalles bij haar zetten om haar bezig te houden tijdens het eten van het groente en fruithapje dan lukt het gelukkig wel.
😂 een hele opgave soms. En broccoli is hier helemaal een ramp, 1 hap en dan weigert ze dit. Al een aantal keren geprobeerd.
Wou even inbreken: een tip voor broccoli: beetje zoete aardappel bij doen (hoeft niet veel te zijn). Zo wou ons zoontje het wel, anders was het ook na 1 hap weigeren. 😉
Voor het slapen: bij ons ook zo periodes gehad maar hier ging het telkens na een tijdje vanzelf over. Hij startte wel telkens in zijn eigen bedje, sliep zelfstandig in maar nadien werd hij snachts wakker en niet meer ik zijn bed te krijgen. Volgens mij had het te maken met periodes dat hij veel leerde en te verwerken had. Maar het ging dus vanzelf voorbij.
Ook een goeie slaapcoach op Instagram is Snugglesanddreams. Zij heeft ook een boek dat je kan aankopen.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten