Uitgerekend februari-maart 2023

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Hoop88 » 11 juli 2022, 11:28

Ik heb ook af en toe echt lage rugpijn (moet dan in 2 bewegingen uit de auto stappen). Heb hiervoor even naar de osteopaat geweest wat tijdelijk wel hielp. Nu wacht ik wat af. Alles verandert vanbinnen he. Baarmoeder die uitrekt, de banden er rond. Eigenlijk een aanslag op je lichaam een kind op de wereld zetten. Zou me niet meteen zorgen maken.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

Bird
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 april 2022, 9:08

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Bird » 11 juli 2022, 13:37

Hey,
Wij zijn superpril zwanger (4a5 weken) maar proberen er met zo veel mogelijk vertrouwen in te staan.
Tis wel niet altijd eenvoudig wanneer je bij de uitslag van de bn te horen krijgt: ‘goed, maar aan de lage kant’
Op 8/7:hcg 98
Op 11/7: hcg 218

Wat denken jullie, bereid ik me al voor op slecht nieuws?

Is dat ook zo intensief wanneer je natuurlijk zwanger wordt? Of maken we ons meer zorgen omdat we er met een vergrootglas op zitten?

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 11 juli 2022, 14:20

Dittyke schreef:
11 juli 2022, 10:44
Even een vraagje aan jullie? Is het normaal dat je last hebt van je onder rug zo vroeg in de zwangerschap?
Ik heb geen buikkrampen ofzo maar echt wel redelijk veel last van mijn onder rug?
Of neem ik best even contact op met het crg hierover?
Heb er zelf geen last van maar heb het al vaak gelezen dat dit een kwaaltje kan zijn. Sommige vrouwen ervaren hun eerste bandenpijn als rugpijn. Volgens mij helemaal ok! Succes 😉🍀
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 11 juli 2022, 14:27

Bird schreef:
11 juli 2022, 13:37
Hey,
Wij zijn superpril zwanger (4a5 weken) maar proberen er met zo veel mogelijk vertrouwen in te staan.
Tis wel niet altijd eenvoudig wanneer je bij de uitslag van de bn te horen krijgt: ‘goed, maar aan de lage kant’
Op 8/7:hcg 98
Op 11/7: hcg 218

Wat denken jullie, bereid ik me al voor op slecht nieuws?

Is dat ook zo intensief wanneer je natuurlijk zwanger wordt? Of maken we ons meer zorgen omdat we er met een vergrootglas op zitten?
Proficiat met je zwangerschap! Ik zou gewoon zo positief mogelijk blijven. Op welke manier ben je zwanger geworden en blijf je opgevolgd worden door het ziekenhuis? Als je waarden verder gewoon goed blijven evolueren lijkt me dat het belangrijkste.

Ik ben zelf extra op controle moeten gaan omwille van een laag HCG maar we zijn toch al 9w ver en op een gegeven moment pieken die waarden ook wel. Probeer vooral te genieten 😉
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Bird
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 april 2022, 9:08

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Bird » 11 juli 2022, 15:12

Liesjeb schreef:
11 juli 2022, 14:27
Bird schreef:
11 juli 2022, 13:37
Hey,
Wij zijn superpril zwanger (4a5 weken) maar proberen er met zo veel mogelijk vertrouwen in te staan.
Tis wel niet altijd eenvoudig wanneer je bij de uitslag van de bn te horen krijgt: ‘goed, maar aan de lage kant’
Op 8/7:hcg 98
Op 11/7: hcg 218

Wat denken jullie, bereid ik me al voor op slecht nieuws?

Is dat ook zo intensief wanneer je natuurlijk zwanger wordt? Of maken we ons meer zorgen omdat we er met een vergrootglas op zitten?
Proficiat met je zwangerschap! Ik zou gewoon zo positief mogelijk blijven. Op welke manier ben je zwanger geworden en blijf je opgevolgd worden door het ziekenhuis? Als je waarden verder gewoon goed blijven evolueren lijkt me dat het belangrijkste.

Ik ben zelf extra op controle moeten gaan omwille van een laag HCG maar we zijn toch al 9w ver en op een gegeven moment pieken die waarden ook wel. Probeer vooral te genieten 😉
Bedankt! Fijn te horen dat het ook goed kan gaan.
Na 2,5 jaar zijn hebben we voor het eerst een positief resultaat. Dit na 6xIUI en 2x ICSI.
Ik heb zoveel schrik dat het tóch weer niks wordt.
Woensdag opnieuw bloed prikken en hopen dat er nu wel gewoon positief nieuws is, zonder voorbehoud.

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Goedgelukje » 11 juli 2022, 22:23

Bird schreef:
11 juli 2022, 13:37
Hey,
Wij zijn superpril zwanger (4a5 weken) maar proberen er met zo veel mogelijk vertrouwen in te staan.
Tis wel niet altijd eenvoudig wanneer je bij de uitslag van de bn te horen krijgt: ‘goed, maar aan de lage kant’
Op 8/7:hcg 98
Op 11/7: hcg 218

Wat denken jullie, bereid ik me al voor op slecht nieuws?

Is dat ook zo intensief wanneer je natuurlijk zwanger wordt? Of maken we ons meer zorgen omdat we er met een vergrootglas op zitten?
Ik val hier even binnen in jullie groepje. Ik had ook lage hcg waarden. 45 bij de eerste bloedname. 2 dagen later 87. Ondertussen is daar een dochtertje van 5 maanden oud uit voor gekomen. Het hoeft dus zeker niet negatief te zijn. Zo lang je waarden maar blijven verdubbelen om de 2 dagen is het goed! Veel succes hier allemaal!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Margootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Margootje » 12 juli 2022, 9:41

mich75 schreef:
8 juli 2022, 14:43
https://datayze.com/miscarriage-chart?mode=table

Op deze site kan je je gegevens invullen en dan berekent die de kans op een mk (dag per dag), maar je kan het ook omdraaien en de kans dat het niet misgaat laten zien, zowel in tabelvorm als grafiek.

Het verandert de uitkomst niet, maar het gaf me wel een houvast bij mijn eerste zwangerschap.

Qua voeding kan je heel ver gaan, als je overal moet opletten wordt het uiteindelijk heel triestig.
Zo mogen rauwe eieren niet, maar dus ook geen chocomousseof tiramisu, nadien geleerd dat een zacht gekookt eitje of spiegelei eigenlijk ook niet mag 😓

Voor de liefhebbers/controlefreaks er is de app zwangerhap, hier kan je zien wat je wel of niet mag eten en drinken.
Hi Mich, idd die site was ik ook tegengekomen, idd een statistische houvast :)
Die zwangerhap lijkt me wel wat, heb hem meteen geïnstalleerd. Heel overzichtelijk.
Het is godgeklaagd dat ze ons geen chocomousse of zachtgekookt eitje gunnen tijdens onze zwangerschap. Ik heb kippen en daar zit ik dan met m'n berg eiers. Hardgekookt spreekt het me voor het ogenblik niet aan. Heb wel gelezen dat je rauwe eieren kan pasteuriseren, je "kookt" ze dan op 57°C. Maar ja, je moet wel heel precies meten want te koud en de bacterie gaat niet dood en te warm en het ei gaat stollen. Enfin dat zal jij ondertussen ook allemaal wel weten :lol:
Hoop88 schreef:
8 juli 2022, 22:10
@Margootje: je hoeft helemaal niet sterk te zijn. Laten we samen bang zijn en stap per stap een stapje verder geraken. Trouwens je kan toch een bloedafname bij de huisarts doen? Ik deed 1 extra in mijn ziekenhuis langs hier (ik doe alle bloedafnames en echo's niet in Jette). Doen zou ik zeggen, 19 juli is inderdaad nog lang. In welk ziekenhuis ga jij weer?
Mijn buikgriep was na 1-2 dagen weer weg. Ik had/heb alleen schrik dat ik iets besmet gegeten had ofzo (veel hamburgers enzo op de bbq).
Ik ben nu elke dag misselijk tot rond een uur of 15u in de namiddag (echt lang...) en ook al weer last van rugpijn.
Ik ga in Middelheim in Antwerpen. Ik heb er wel een echo tussengefoefeld gisteren: bij mijn vorige gyn toch een plaatsje gevonden, want ik kon echt niet wachten op 19/7. Mannen ik heb gelukkig vakantie nu want ik slaap 14 uur per dag en de wakkere uren stellen weinig voor. Ik had zo een schrik dat het puur door de utrogestan kwam en ik moest het echt weten of ik dit allemaal deed voor een lege zak of een baby, dus gisteren toch echootje gehad en er was wel degelijk een vruchtje. 6-7 mm, één dag jonger geschat (al helemaal de mama :lol: ). Liet die toch wel tot 2x toe de hartslag horen zeg, gvd was ik wel (vanbinnen) pissed door, ik had van Liesje hier namelijk geleerd dat dit gevaarlijk was! Was gister immers nog maar 6w5d en embryo is dan in feite nog te fragiel voor al die interfererende toestellen. Gadsdamme was ook kwaad op mezelf natuurlijk, met mijn ongeduld. Nu ja, wel blij dat er toch een vruchtje was en de hartslag klonk heel familiair.

Omg dat lijkt me vreselijk zo misselijk zijn. En dan rugpijn erbij... Misselijkheid schijnt te pieken tussen 8-10 weken.
En ja 't is waar wat je zegt, we mogen bang zijn samen....is normaal...
Ja van die bbq, dat zijn van die dingen die we niet meer kunnen veranderen maar wat we vandaag en morgen eten dat hebben we dan wel weer in de hand.
Liesjeb schreef:
11 juli 2022, 0:09
Mijn teller staat op 38 en heb een zoon(tje) van 12 die in september naar het middelbaar gaat. Gaat dus heel vreemd zijn om na al die jaren terug in de pampers gegooid te worden lol 😅
Ik grap altijd dat ze gaan denken dat ik de Oma ben die aan de schoolpoort staat :lol:
Bird schreef:
11 juli 2022, 13:37
Tis wel niet altijd eenvoudig wanneer je bij de uitslag van de bn te horen krijgt: ‘goed, maar aan de lage kant’
Op 8/7:hcg 98
Op 11/7: hcg 218
Welkom Bird! Proficiat!
Is dat op zelfde uur genomen? Indien op zelfde uur genomen is je verdubbelingstijd 62.5 uur.
Verdubbelingstijd moet tussen 48 en 72 uur liggen. Dus 62.5 u valt daar alleszins binnen.

Dittyke, mijn symptomen zijn:
1. gezwollen tietjes
2. dromen
3. ik lijk de slaapziekte te hebben (14 u per dag, gelukkig in mijne congé... de overige 10 uur is ook maar plattekes)

Maar de twee laatste kunnen ook een nevenwerking zijn van de utrogestan!
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

Bird
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 april 2022, 9:08

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Bird » 12 juli 2022, 12:08

@margootje: inderdaad op zelfde tijdstip afgenomen. Maar kan niet anders dan wachten op het resultaat van morgen hè…
Tis vooral die onzekerheid en nooit eens langer dan een paar dagen goed nieuws hebben….
Ben wel vrij optimistisch dat ik voorlopig geen alarmsignalen krijg van mijn mijn lichaam (bloedverlies, krampen,…)

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 12 juli 2022, 12:18

Het is alsof het hier nooit stopt.
Nu nog een positieve zelftest van Corona ook nog.
Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. 😢🤞🍀
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 13 juli 2022, 18:03

Dittyke schreef:
12 juli 2022, 12:18
Het is alsof het hier nooit stopt.
Nu nog een positieve zelftest van Corona ook nog.
Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. 😢🤞🍀
Hopelijk heb je niet te veel last?

Hier net terug van de huisarts. De buikgriep heeft me stevig in z’n greep. Uitzieken is de boodschap… 🥴🤢
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 13 juli 2022, 19:08

Liesjeb schreef:
13 juli 2022, 18:03
Dittyke schreef:
12 juli 2022, 12:18
Het is alsof het hier nooit stopt.
Nu nog een positieve zelftest van Corona ook nog.
Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. 😢🤞🍀
Hopelijk heb je niet te veel last?

Hier net terug van de huisarts. De buikgriep heeft me stevig in z’n greep. Uitzieken is de boodschap… 🥴🤢

Een zware verkoudheid voorlopig. Dus hopelijk blijft het hierbij.
Veel beterschap allesinds hopelijk ben je snel verlost van je buikgriep.
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Ada » 13 juli 2022, 20:02

Margootje schreef:
12 juli 2022, 9:41
mich75 schreef:
8 juli 2022, 14:43
https://datayze.com/miscarriage-chart?mode=table

Op deze site kan je je gegevens invullen en dan berekent die de kans op een mk (dag per dag), maar je kan het ook omdraaien en de kans dat het niet misgaat laten zien, zowel in tabelvorm als grafiek.

Het verandert de uitkomst niet, maar het gaf me wel een houvast bij mijn eerste zwangerschap.

Qua voeding kan je heel ver gaan, als je overal moet opletten wordt het uiteindelijk heel triestig.
Zo mogen rauwe eieren niet, maar dus ook geen chocomousseof tiramisu, nadien geleerd dat een zacht gekookt eitje of spiegelei eigenlijk ook niet mag 😓

Voor de liefhebbers/controlefreaks er is de app zwangerhap, hier kan je zien wat je wel of niet mag eten en drinken.
Hi Mich, idd die site was ik ook tegengekomen, idd een statistische houvast :)
Die zwangerhap lijkt me wel wat, heb hem meteen geïnstalleerd. Heel overzichtelijk.
Het is godgeklaagd dat ze ons geen chocomousse of zachtgekookt eitje gunnen tijdens onze zwangerschap. Ik heb kippen en daar zit ik dan met m'n berg eiers. Hardgekookt spreekt het me voor het ogenblik niet aan. Heb wel gelezen dat je rauwe eieren kan pasteuriseren, je "kookt" ze dan op 57°C. Maar ja, je moet wel heel precies meten want te koud en de bacterie gaat niet dood en te warm en het ei gaat stollen. Enfin dat zal jij ondertussen ook allemaal wel weten :lol:
Hoop88 schreef:
8 juli 2022, 22:10
@Margootje: je hoeft helemaal niet sterk te zijn. Laten we samen bang zijn en stap per stap een stapje verder geraken. Trouwens je kan toch een bloedafname bij de huisarts doen? Ik deed 1 extra in mijn ziekenhuis langs hier (ik doe alle bloedafnames en echo's niet in Jette). Doen zou ik zeggen, 19 juli is inderdaad nog lang. In welk ziekenhuis ga jij weer?
Mijn buikgriep was na 1-2 dagen weer weg. Ik had/heb alleen schrik dat ik iets besmet gegeten had ofzo (veel hamburgers enzo op de bbq).
Ik ben nu elke dag misselijk tot rond een uur of 15u in de namiddag (echt lang...) en ook al weer last van rugpijn.
Ik ga in Middelheim in Antwerpen. Ik heb er wel een echo tussengefoefeld gisteren: bij mijn vorige gyn toch een plaatsje gevonden, want ik kon echt niet wachten op 19/7. Mannen ik heb gelukkig vakantie nu want ik slaap 14 uur per dag en de wakkere uren stellen weinig voor. Ik had zo een schrik dat het puur door de utrogestan kwam en ik moest het echt weten of ik dit allemaal deed voor een lege zak of een baby, dus gisteren toch echootje gehad en er was wel degelijk een vruchtje. 6-7 mm, één dag jonger geschat (al helemaal de mama :lol: ). Liet die toch wel tot 2x toe de hartslag horen zeg, gvd was ik wel (vanbinnen) pissed door, ik had van Liesje hier namelijk geleerd dat dit gevaarlijk was! Was gister immers nog maar 6w5d en embryo is dan in feite nog te fragiel voor al die interfererende toestellen. Gadsdamme was ook kwaad op mezelf natuurlijk, met mijn ongeduld. Nu ja, wel blij dat er toch een vruchtje was en de hartslag klonk heel familiair.

Omg dat lijkt me vreselijk zo misselijk zijn. En dan rugpijn erbij... Misselijkheid schijnt te pieken tussen 8-10 weken.
En ja 't is waar wat je zegt, we mogen bang zijn samen....is normaal...
Ja van die bbq, dat zijn van die dingen die we niet meer kunnen veranderen maar wat we vandaag en morgen eten dat hebben we dan wel weer in de hand.
Liesjeb schreef:
11 juli 2022, 0:09
Mijn teller staat op 38 en heb een zoon(tje) van 12 die in september naar het middelbaar gaat. Gaat dus heel vreemd zijn om na al die jaren terug in de pampers gegooid te worden lol 😅
Ik grap altijd dat ze gaan denken dat ik de Oma ben die aan de schoolpoort staat :lol:
Bird schreef:
11 juli 2022, 13:37
Tis wel niet altijd eenvoudig wanneer je bij de uitslag van de bn te horen krijgt: ‘goed, maar aan de lage kant’
Op 8/7:hcg 98
Op 11/7: hcg 218
Welkom Bird! Proficiat!
Is dat op zelfde uur genomen? Indien op zelfde uur genomen is je verdubbelingstijd 62.5 uur.
Verdubbelingstijd moet tussen 48 en 72 uur liggen. Dus 62.5 u valt daar alleszins binnen.

Dittyke, mijn symptomen zijn:
1. gezwollen tietjes
2. dromen
3. ik lijk de slaapziekte te hebben (14 u per dag, gelukkig in mijne congé... de overige 10 uur is ook maar plattekes)

Maar de twee laatste kunnen ook een nevenwerking zijn van de utrogestan!
Ik heb wekelijks de hartslag gehoord tussen week 6 en week 10 en een kerngezond kindje van 14 maanden 😉.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Hoop88 » 14 juli 2022, 8:43

Paniek hier... daarnet naar het groot toilet moeten gaan en enkele druppeltjes bloed in de wc. Voorlopig niets in mijn broek... ik hoop dat het komt doordat ik wat geobstipeerd was. Kan dat? :shock: Morgen 1e echo. Ik hoop dat het niet slecht uitdraait. Voelde me al 2 dagen minder misselijk ook. O God mijn hart klopt zo tekeer. Vorige keer ging het ook mis na de 2e bloedafname. Heb er nu wel al 3 gehad. Of kan dat ook nog een innestelingsbloeding zijn een maand na de terugplaatsing?
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

mich75
Berichten: 2999
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door mich75 » 14 juli 2022, 9:54

@Hoop88, veel kans dat het bloedverlies komt door te veel druk te zetten, dit gebeurt wel meer.

Het eerste trimester is het niet abnormaal om af en toe bloedverlies te hebben.

Alarmsignalen zijn, veel bloedverlies en krampen. Als het een spontane mk is dan kan dit beginnen met een weinig bloedverlies, maar dan is meestal omdat het progesteron (veel) te laag staat.

Ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat je je geen zorgen moet maken.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 14 juli 2022, 11:06

Hoop88 schreef:
14 juli 2022, 8:43
Paniek hier... daarnet naar het groot toilet moeten gaan en enkele druppeltjes bloed in de wc. Voorlopig niets in mijn broek... ik hoop dat het komt doordat ik wat geobstipeerd was. Kan dat? :shock: Morgen 1e echo. Ik hoop dat het niet slecht uitdraait. Voelde me al 2 dagen minder misselijk ook. O God mijn hart klopt zo tekeer. Vorige keer ging het ook mis na de 2e bloedafname. Heb er nu wel al 3 gehad. Of kan dat ook nog een innestelingsbloeding zijn een maand na de terugplaatsing?
Hier hetzelfde voorgehad en wss ook door dezelfde reden 😁 heeft zo’n 2 a 3 dagen geduurd, af en aan met erna telkens wat bruinverlies. Ik natuurlijk in paniek naar het zkh gebeld en mogen langskomen voor controle. Alles was dik ok met ons boontje ;)
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten