Uitgerekend februari-maart 2023

Plaats reactie
Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Ada » 19 november 2022, 22:17

Ps. Zoute pindanootjes zijn allicht niet het gezondste om met de kilo naar binnen te steken. Maar ik vond dat er toch iets moest mogen. En ik had eerder een lage bloeddruk dus dat zout kon niet zoveel kwaad. Na mijn zwangerschap kon ik ze niet meer zien.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 20 november 2022, 7:53

Hoi Ada,

Heel fijn om jouw ervaring te lezen en inderdaad super herkenbaar ivm dat rouwproces! Gisteren gaan winkelen en met sinterklaas en de eindejaarsfeesten staat de hele supermarkt echt vol vol vol verboden lekkers :'( En het eenzijdige, ik ben nog maar een dag bezig en ik zie al helemaal voor me hoe ik de kaas, olijven en nootjes beu ga zijn. Ik weet dat zoute pinda's misschien niet de beste optie zijn, maar inderdaad... we moeten toch aan iets kunnen 'zondigen'. Het stoorde mij ook enorm dat de diëtisten deden alsof ik bijna geen vet mag eten. Dat is waarschijnlijk omdat veel diabetici ook overgewicht hebben, maar met mijn 8,5 kg extra gewicht op ruim 26 weken zit ik eigenlijk perfect op schema. Dus dat ga ik gewoon even naast me neer leggen!

Ik kijk al uit naar de chocolade tijdens de kraambezoekjes ;-)

Ada schreef:
19 november 2022, 22:06
Ohja ik had ook echt honger in het begin! Die diëtisten doen soms alsof je ook moet opletten met vet, maar vet is juist goed. Het verzadigt, maar het zorgt er ook voor dat suiker trager opgenomen wordt omdat je maag trager ledigt. Dus noten, kaasblokjes, en ja zoute pindanootjes, waren mijn go to's... Ik vond het vooral heel eenzijdig en was het echt kotsbeu op het einde.En ik zeg het, ik VRAT echt pindanoten en ik ben maar 4kg bijgekomen in 3 maanden tijd waarvan 3 kilo al voor de rekening van mijn zoontje waren. Ik at gelukkig mijn hoofdmaaltijden ook al goed! Ik vond het lastig om door de winkel te lopen en alles te zien liggen dat ik niet mocht eten. Maar kort na de diagnose heb ik nog andere complicaties gekregen waardoor ik 3 maanden heb moeten platliggen en mijn mama ging dan voor mij naar de winkel, probleem opgelost :lol: . Maar in het begin ben ik er ook echt niet goed van geweest, het is een soort rouwproces ofzo, dat je geen "normale zwangerschap" hebt. Ik was er ook heel perfectionistisch in want ik wilde het echt goed doen voor mijn baby en op zich vond ik het niet moeilijk om niet te zondigen want voor mijn baby deed ik alles.
Maar amai, na de bevalling heb ik dan weer chocola naar binnen gestoken... Niet normaal :mrgreen:
Mijn zus had chocola mee toen ze op bezoek kwam en daarna kon ik er niet mee stoppen haha.
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Ada » 20 november 2022, 23:09

Ohja zo doen die idd, dat is echt stom. En onnodig.Ik was 10kg bijgekomen toen ik de diagnose kreeg. Daarna dus nog 4. En 2 weken na mijn bevalling was alles weg. Ik had gelukkig een vriendin die er ook ervaring mee had en zei dat het dus juist goed is om vetten te eten.
Het is eenzijdig, maar aan de andere kant gaf het me ook rust, na een week of 2 wist ik welke dingen ik kon verdragen. Heb de eerste weken echt alles uitgetest (qua koolhydraten dan, aardappelen, pasta, rijst, couscous.. en dan wist ik hoeveel ik van alles mocht eten). Na 2 weken mocht ik ook stoppen met 4 keer per dag prikken, dan moest het enkel nuchter en na 1 van de hoofdmaaltijden (bv maandag na ontbijt, dinsdag na middagmaal etc). Dat haalde de focus ook een klein beetje weg, al is het er natuurlijk altijd. Ik probeerde me vooral vast te houden aan het feit dat er een einddatum was. En hoe die er nooit was tijdens mijn fertiliteitstraject, zo het niet weten wanneer je zwanger gaat worden vond ik hels. En nu wist ik dus wanneer het zou stoppen. Heb ook wel hard moeten vechten om tot aan mijn uitgerekende datum te gaan. Ben uiteindelijk (na dus 3 maand plat liggen en risico op vroeggeboorte) ingeleid op mijn uitgerekende datum.
Wat ik ook soms heel moeilijk vond was dat ik mezelf niet kon "troosten" met chocola als ik verdrietig was (en pfoe, door alle complicaties had ik het wel eens kunnen gebruiken). Maar goed, dan waren de pindanoten daar :lol:

diffusiongirl schreef:
20 november 2022, 7:53
Hoi Ada,

Heel fijn om jouw ervaring te lezen en inderdaad super herkenbaar ivm dat rouwproces! Gisteren gaan winkelen en met sinterklaas en de eindejaarsfeesten staat de hele supermarkt echt vol vol vol verboden lekkers :'( En het eenzijdige, ik ben nog maar een dag bezig en ik zie al helemaal voor me hoe ik de kaas, olijven en nootjes beu ga zijn. Ik weet dat zoute pinda's misschien niet de beste optie zijn, maar inderdaad... we moeten toch aan iets kunnen 'zondigen'. Het stoorde mij ook enorm dat de diëtisten deden alsof ik bijna geen vet mag eten. Dat is waarschijnlijk omdat veel diabetici ook overgewicht hebben, maar met mijn 8,5 kg extra gewicht op ruim 26 weken zit ik eigenlijk perfect op schema. Dus dat ga ik gewoon even naast me neer leggen!

Ik kijk al uit naar de chocolade tijdens de kraambezoekjes ;-)

Ada schreef:
19 november 2022, 22:06
Ohja ik had ook echt honger in het begin! Die diëtisten doen soms alsof je ook moet opletten met vet, maar vet is juist goed. Het verzadigt, maar het zorgt er ook voor dat suiker trager opgenomen wordt omdat je maag trager ledigt. Dus noten, kaasblokjes, en ja zoute pindanootjes, waren mijn go to's... Ik vond het vooral heel eenzijdig en was het echt kotsbeu op het einde.En ik zeg het, ik VRAT echt pindanoten en ik ben maar 4kg bijgekomen in 3 maanden tijd waarvan 3 kilo al voor de rekening van mijn zoontje waren. Ik at gelukkig mijn hoofdmaaltijden ook al goed! Ik vond het lastig om door de winkel te lopen en alles te zien liggen dat ik niet mocht eten. Maar kort na de diagnose heb ik nog andere complicaties gekregen waardoor ik 3 maanden heb moeten platliggen en mijn mama ging dan voor mij naar de winkel, probleem opgelost :lol: . Maar in het begin ben ik er ook echt niet goed van geweest, het is een soort rouwproces ofzo, dat je geen "normale zwangerschap" hebt. Ik was er ook heel perfectionistisch in want ik wilde het echt goed doen voor mijn baby en op zich vond ik het niet moeilijk om niet te zondigen want voor mijn baby deed ik alles.
Maar amai, na de bevalling heb ik dan weer chocola naar binnen gestoken... Niet normaal :mrgreen:
Mijn zus had chocola mee toen ze op bezoek kwam en daarna kon ik er niet mee stoppen haha.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 21 november 2022, 9:37

Amai Ada, dat klinkt als een pittig einde van de zwangerschap... Ik vind het heel mooi hoe je zegt dat er een duidelijk verschil is tussen deze situatie en die van het vruchtbaarheidstraject: er is een einddatum bekend. En dat is helemaal waar, dat helpt. Ik wens je veel succes met je vruchtbaarheidstraject pt. 2!
Ada schreef:
20 november 2022, 23:09
Ohja zo doen die idd, dat is echt stom. En onnodig.Ik was 10kg bijgekomen toen ik de diagnose kreeg. Daarna dus nog 4. En 2 weken na mijn bevalling was alles weg. Ik had gelukkig een vriendin die er ook ervaring mee had en zei dat het dus juist goed is om vetten te eten.
Het is eenzijdig, maar aan de andere kant gaf het me ook rust, na een week of 2 wist ik welke dingen ik kon verdragen. Heb de eerste weken echt alles uitgetest (qua koolhydraten dan, aardappelen, pasta, rijst, couscous.. en dan wist ik hoeveel ik van alles mocht eten). Na 2 weken mocht ik ook stoppen met 4 keer per dag prikken, dan moest het enkel nuchter en na 1 van de hoofdmaaltijden (bv maandag na ontbijt, dinsdag na middagmaal etc). Dat haalde de focus ook een klein beetje weg, al is het er natuurlijk altijd. Ik probeerde me vooral vast te houden aan het feit dat er een einddatum was. En hoe die er nooit was tijdens mijn fertiliteitstraject, zo het niet weten wanneer je zwanger gaat worden vond ik hels. En nu wist ik dus wanneer het zou stoppen. Heb ook wel hard moeten vechten om tot aan mijn uitgerekende datum te gaan. Ben uiteindelijk (na dus 3 maand plat liggen en risico op vroeggeboorte) ingeleid op mijn uitgerekende datum.
Wat ik ook soms heel moeilijk vond was dat ik mezelf niet kon "troosten" met chocola als ik verdrietig was (en pfoe, door alle complicaties had ik het wel eens kunnen gebruiken). Maar goed, dan waren de pindanoten daar :lol:
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Margootje
Berichten: 249
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Margootje » 22 november 2022, 13:06

Ada en diffusiongirl

Heel inspirerend hoe jullie licht zien in de duisternis aangaande diabetes verhaal!

diffusiongirl schreef:
19 november 2022, 18:21
Zo'n scheurtje kan echt suuuuper pijnlijk zijn, maar geneest meestal wel snel. Dat is huid die snel herstelt denk ik, beetje zoals bij je vagina (heb dat ooit daar eens gehad en dat piekte ni normaal maar was snel terug beter...)
idd, au au au, maar idd het is al aan het genezen!
diffusiongirl schreef:
19 november 2022, 18:21
Ohja, en gisteren voelde ik onze dochter echt bewegen als crazy. Je kan echt voelen dat ze groter wordt en dus minder plaats heeft. Vanmorgen lag ik op mijn rug in bed en ik kon precies echt voelen waar haar hoofdje lag omdat dat een stuk harder was. Hebben jullie dat ook al gevoeld? Heerlijk vind ik dat, en dat maakt me echt super gelukkig! :-D
Hehe, wat fijn, kon je over haar bolletje wrijven!
Heb zelf geen flauw idee hoe mijn kindje ligt. Ben 25w6d maar met voorliggende placenta dus alle bewegingen zijn gedempt en sommige dagen beweegt ze nauwelijks. Ze lag trouwens nog in stuit vorige week, volgens de gyn, met de beentjes omhoog ook, kon haar snuitje niet zien op de echo.

Hebben jullie al een naam?
Doopsuiker ideetjes?
Ontwerp kaartjes?
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 23 november 2022, 17:09

Hoi Margootje, is het niet nog een beetje vroeg om al in de juiste positie te gaan liggen voor de baby? Allez ik dacht dat er tot de 32ste week ruimte was als ik me niet vergis. Dus ze heeft nog wel even tijd ;-)

Wij hebben al een naam en zijn net bezig met het ontwerp van ons kaartje. Een vriendin van ons gaat dit ontwerpen. Over doopsuiker hebben we nog niet echt nagedacht...
Margootje schreef:
22 november 2022, 13:06
Ben 25w6d maar met voorliggende placenta dus alle bewegingen zijn gedempt en sommige dagen beweegt ze nauwelijks. Ze lag trouwens nog in stuit vorige week, volgens de gyn, met de beentjes omhoog ook, kon haar snuitje niet zien op de echo.

Hebben jullie al een naam?
Doopsuiker ideetjes?
Ontwerp kaartjes?
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Margootje
Berichten: 249
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Margootje » 24 november 2022, 19:06

Idd diffusiongirl, is nog vroeg. Allemaal nieuw voor me. Hopelijk draait ze zich vanzelf als de tijd rijp is.

Oh wat leuk dat de naam al vastligt bij jullie!
Ben benieuwd naar de namen van mijn kindje haar leeftijdsgenootjes ☺️
Ook tof dat je vriendin het kaartje doet.
Ik doe doopsuiker samen met een vriendin. Het wordt heel veel werk en ik heb er al veel centjes in gestoken, omdat ik een ongelofelijke fierheid en blijdschap heb bij haar komst en absoluut wil dat het allemaal mooi en romantisch wordt en precies zoals ik het hebben wil.

Liefst pas ik het kaartje aan op het suikergoed.

Nog een vraagje :
Slapen jullie nog op de rug? Ik slaap liefst op m’n rug maar las dat het met name vanaf 28w ronduit gevaarlijk is. Wat een raar ontwerp van “God”/ de natuur vind ik dat. Dat je opeens op je zij moet gaan liggen en dan nog de linkerzijde. Ik word nu vaak wakker ‘s nachts omdat ik op m’n rug ben beland. En ook omdat ik dan opeens denk: oei oei ik moet nog veel doen, hoe moet het kaartje er gaan uit zien? Hoe zal ze heten? 😅 het begint te korten!
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door mich75 » 24 november 2022, 19:47

@Margootje,

Ik heb bij de tweeling tot de laatste dag op mijn rug geslapen, op mijn zij lag ik niet goed.

Door op je rug te liggen 'zou' het kunnen dat er een grote ader dichtgeduwd wordt en waardoor een aantal organen en je benen minder doorbloed worden.
De natuur zorgt er wel voor dat je lichaam dit merkt en je anders gaat liggen of je wakker wordt.

Ik heb er dus geen last van gehad. Als je op je rechterzijde ligt zou de kans ook verhoogd zijn.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Bird
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 april 2022, 9:08

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Bird » 25 november 2022, 10:31

Naam:✅
Kaartje: eigen ontwerp (ik doe zelf illustraties en grafisch ontwerp)
Doopsuiker: we denken aan chocolade reepjes of flesjes limonade of zoiets. Maar daar moeten we dus nog eens over nadenken.
Kinderkamer: eigen illustratie op het behang, voor de rest al bedje en kastje gepimpt en alles ligt min of meer vast om in orde te maken.

Nu vind ik het echt leuk om er mee bezig te zijn. Kleertjes maken, dingen ontwerpen en kiezen,… echt mijn ding 😅

Verder proberen we ook wat te informeren rond borstvoeding vs flessenvoeding en wasbare luiers.

Over dat slapen, ik lig op mijn rechtse kant. Dat doe ik al altijd. Normaal rechts half op mijn buik. Nu met een Voedingskussen blijf ik wel beter op mijn zijde en slaap ik wel goed. Tot nu toe geen last van, en de baby ook niet denk ik. Die beweegt in elk geval voldoende (ook s nachts) 🥰

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 25 november 2022, 14:55

Ha, wat een toeval. Ik was net vannacht aan het denken dat ik de gynaecologe eens moet vragen hoe gevaarlijk die ruglig nu eigenlijk is. Ik lig meestal van nature op mijn linkerzij, maar als ik de hele nacht in dezelfde positie lig, dan beginnen mijn heupen echt pijn te doen en ik lig dan graag even op mijn rug. Maar dan schiet er ook door mijn hoofd "oei oei, dat is misschien niet zo goed!". Maandag vraag ik het alleszins eens aan de arts. Maar zoals Mich75 zegt: ik denk dat de baby/je lichaam op tijd aangeeft wanneer het tijd is om je te verdraaien.

Ik kocht afgelopen weekend trouwens bijna de hele babyuitzet online (uitgezonderd van de hoop spullen die we kregen/lenen van vrienden en familie uiteraard). Ik had even een paniekmomentje en ik dacht: ik ga ervoor. Natuurlijk al sterk beklaagd met alle back Friday kortingen die ik nu in mijn mailbox krijg. Dan denk ik "ma gij ongeduldig kieken!".

Ik heb echt zin om alles al te installeren, maar misschien moet ik toch nog even wachten tot de kerstperiode, dan zijn we nog twee maanden voor de uitgerekende datum :-D
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 29 november 2022, 17:22

Hey dames hopelijk alles ok met iedereen hier,
Vandaag voor mijn suiker test moeten gaan en zag net mijn waardes na 1 uur en die waren precies redelijk aan de hoge kant. 182 dus ik zal me maar op die 2de test voorbereiden zeker?? Geen verstand van eigenlijk. Maar hopelijk is er niets aan de hand. We zullen moeten afwachten wat de gynaecoloog zegt zeker.

🍀🤞🍀
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 29 november 2022, 17:41

Hoi Dittyke,

Dat is inderdaad een hoge waarde en je zal een tweede test moeten doen. Maar ik ken ook verschillende verhalen van mensen die een verhoogde eerste maar een prima tweede test hadden. Dus alles is nog mogelijk. Ik duim voor een goede tweede test! 🤞🏻🍀
Dittyke schreef:
29 november 2022, 17:22
Hey dames hopelijk alles ok met iedereen hier,
Vandaag voor mijn suiker test moeten gaan en zag net mijn waardes na 1 uur en die waren precies redelijk aan de hoge kant. 182 dus ik zal me maar op die 2de test voorbereiden zeker?? Geen verstand van eigenlijk. Maar hopelijk is er niets aan de hand. We zullen moeten afwachten wat de gynaecoloog zegt zeker.

🍀🤞🍀
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 30 november 2022, 15:22

Hoi dames! Hoe gaat het met de bolle buikjes?

Hier mag ik deze week 30w aanvinken! Kan het niet eens geloven, the count down has begun :lol: Heb niet echt last van fysieke klachten maar ik ben echt ZO MOE heel de dag door... Nu nog werken tem 38w ofzo klinkt als een marteling!

Had vorige week even een kleine paniekaanval en voelde baby boy op 2 verschillende dagen minder (intens) dan normaal en heb dan maar naar het verloskwartier gebeld om te horen wat hun advies was. Meteen mogen langsgaan, 30min aan de monitor gehangen en dan afspraak gekregen met de gyn van wacht. Niet de meest vriendelijke man (dat pakken we er in zo'n situatie wel bij) maar heb wel een korte echo gekregen en volgens de metingen ligt baby boy al 2wkn voor op de groei. Ik kijk nu opeens een pak minder uit naar de bevalling... :roll: Alles was wel dik in orde maar ze zien je liever een keertje te veel dan te weinig, dus ladies, vooral niet aarzelen bij de minste twijfel!

Ben ondertussen al begonnen met wassen van de eerste dekentje en kleertjes. Wat een werk! Moet ook nog een afspraak maken voor een geboortelijstje. Misschien wat laat maar denk dat we er vooral spullen gaan opzetten voor binnen een paar maanden of later zelfs. Ik heb me al sufgezocht op tweedehans.be en onze hele uitzet is zo goed als compleet.

@Margootje, ik lig altijd dubbel van het lachen bij jouw comments :lol:

Onze naam ligt al een hele tijd vast. Het geboortekaartje laten we door m'n schoonzus ontwerpen, zij is een creatieve mastermind en was superblij met onze vraag. Wel denk ik dat we alleen digitale kaartjes gaan uitsturen. Ook suikerbonen zijn nog een vraagteken.

Oh ja, over het rugslapen. Ik val altijd in slaap op m'n linker- of rechterzijde en word ook elke keer wakker (iedere 500 keer dat ik naar toilet moet :shock: ) op m'n rug. Kan niet op m'n rug in slaap vallen, krijg dan precies geen adem maar op een of andere manier draai ik wel op m'n rug terwijl ik slaap. Zal dan wel geen kwaad kunnen denk ik...

@Dittyke, ik hoop dat je tweede test wel binnen de waarden ligt. Mijn vroedvrouw zei ook dat de uitgebreide test vaak wel goed is, zelfs al lagen je waarden te hoog bij de eerste test. Wanneer moet je gaan? Ik duim ook mee!

Oh ja, hoe vallen de harde buiken mee bij jullie? Ik heb er wel een paar per dag en heb dan altijd het gevoel dat ik zo rood word als een tomaat :mrgreen:
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 30 november 2022, 20:13

Ik mag eigenlijk gaan wanneer ik wil. Maar denk dat ik morgen of vrijdag even langs ga in het ziekenhuis. Des te sneller weten we of er iets aan de hand is of niet.
Dus hopelijk is de 2 de test idd wel goed. En anders zullen ze er toch door moeten en luisteren naar wat de hieraan kunnen doen.
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 2 december 2022, 13:10

De 2de test ziet er goed uit, gelukkig nergens boven de waardes. Raar toch hoe dat kan . Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. 🤞🍀🤞🍀
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 33 gasten