Nog geen nieuwe baby’s geboren🥰🥰🥰?
Hier is ons meisje ondertussen al 2 weekjes.
De nachten zijn redelijk vermoeiend aangezien onze meid de nacht voor dag neemt.

Hoe gaat het met de rest ondertussen.
Morgen net 3 weken, de vroedvrouw komt morgen nog eens langs eens horen of ze dat kent wat jij net zegt.Want momenteel zijn we jammer genoeg weer vertrokken met de krampjes.Liesjeb schreef: ↑8 maart 2023, 16:57Hey Dittyke, de verpleegster van Kind & Gezin had ons ‘Mama Natura’ aangeraden mochten er bij ons ook krampen optreden na een sprongetje. Vrij te verkrijgen in de apotheek. Hoeveel weken is ze nu? Veel moed alleszins, ik kan me inbeelden hoe hartverscheurend het moet zijn om ze zo te horen huilen![]()
Dat klopt wel dat ze het aanvoelen en overnemen en als nieuwe mama ben je vermoeid en ben je ook gevoeliger voor die dingen en is het vicieuze, want door haar huilen ben jij weer meer opgejaagd.Dittyke schreef: ↑8 maart 2023, 16:21Hey mich,
Bedankt voor de uitleg. Vandaag eens proberen of er nu iets helpt.
Mijn man krijgt haar als enige gesust heb ik de indruk het kan ook zijn omdat ik ongerust ben dat ze dit oppikt van mij als e ze zo huilt. Hopelijk is het idd gewoon een sprongetje en anders moeten we vrijdag maar om andere melk gaan als het niet beterd.
Dat kan je dan echt missen als kiespijn hé! Het is zo al stressvol genoegdiffusiongirl schreef: ↑9 maart 2023, 7:45Hier nog een zot stresske gehad toen de vroedvrouw haar woog en ze op drie dagen tijd niet bleek bijgekomen te zijn. Heel schema opgelegd gekregen met afkolven (heb veel melk blijkbaar) en bijvoeden met flesje maar dat laatste wou ze écht niet. Dag erna komt Kind&Gezin, ze weegt ons dochter en ze is 135gr zwaarder. De vroedvrouw had slecht gewogen
Zotte stress en onzekerheid en zeer zwaar voedingsschema voor niets. Echt, ik ben zo teleurgesteld in haar.
Liesjeb schreef: ↑9 maart 2023, 17:27Dat kan je dan echt missen als kiespijn hé! Het is zo al stressvol genoegdiffusiongirl schreef: ↑9 maart 2023, 7:45Hier nog een zot stresske gehad toen de vroedvrouw haar woog en ze op drie dagen tijd niet bleek bijgekomen te zijn. Heel schema opgelegd gekregen met afkolven (heb veel melk blijkbaar) en bijvoeden met flesje maar dat laatste wou ze écht niet. Dag erna komt Kind&Gezin, ze weegt ons dochter en ze is 135gr zwaarder. De vroedvrouw had slecht gewogen
Zotte stress en onzekerheid en zeer zwaar voedingsschema voor niets. Echt, ik ben zo teleurgesteld in haar.
Gelukkig is ze dan toch mooi bijgekomen!
Hier was onze jongen toch zo'n 10% afgevallen en pas na 3 weken terug op z'n geboortegewicht, wat ze blijkbaar eerder na 2 weken al verwachten dus ik heb ook een paar dagen licht gepanikeerd... maar ondertussen weegt hij al een mooie 5kg dus de stress was helemaal voor niets nodig!![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast