Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 20 juni 2023, 18:02

Vandaag dus naar de kindercardioloog

Hij heeft 3 gaatjes tussen de hartkamers en 1 gaatje tussen de voorkamer van het hart…
Als hij 6 maand is heb ik al nieuwe afspraak. Die 3 kleintjes zouden wss wel vanzelf toegaan zoals bij Luciano dat ander op die andere plaats wordt afwachten…

Momenteel kunnen ze niets doen
19 december moeten we terug…
Uiteraard als de kinderarts verschil hoort… sneller terug…

Niet erfelijk, komt ook niet door de ivf/isci… je hebt dat of je hebt dat niet…
😞

Borstvoeding verloopt gelukkig wel vlot… op vraag…
Maar de nachten zijn wel soms vermoeiend… mss zal het beter zijn als ik in de ochtend geen kleuter naar school moet doen 🤭
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 22 juni 2023, 13:18

@gioia wat jammer om dat te lezen zeg! Ik hoop op het beste en dat alle gaatjes gewoon dicht groeien zoals het hoort. Ik kan me voorstellen dat dit wel heel heftig nieuws voor jullie is.
Hier gaat de voeding wat moeilijker. Gisteren naar K&G geweest voor de gehoortest. Deze was goed, Bent hoort perfect. Hij zag wel aan Bent zijn tong (die wit beslaat) dat hij wellicht last heeft van verborgen reflux. Tijdens en na de voedingen is hij ook vrij lastig. Hij drinkt wel goed hoor. Maar veel oprispingen, boeren, heel veel windjes… dus zijn maagje en darmpjes zijn nog niet ok denk ik.
Hij weegt ondertussen op zijn 3 weken al 4,205kg en volgt goed de curve.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 29 juni 2023, 14:10

Hoi iedereen

Het is hier stil
Ik veronderstel dat iedereen wel druk bezig is met de baby of het gezin…

Hier mag onze kleuter naar het eerste leerjaar in september
Ben er zo emo over 🥹 ik kan het echt niet droog houden…hij is ook super lief en zorgzaam voor zijn klein broertje.
Morgen laatste schooldag en volgende week een sportkampje met nog vriendjes van school dus dan ook nog vroeg opstaan en nadien is het wel hopelijk met een extra blokje slaap in de ochtend 😅

Met Vittorio gaat het goed bij k&g heel positief over de borstvoeding, ze zeiden dat hij wss room krijgt ipv melk want hij komt super goed bij 🫣🤭

Ik geef toe dat ik wel moe ben… in de nacht is het toch vaak 3u en hij is er terug… dan verlies je gauw een uur met voeden, pamper, boertje of krampje… hij is vrij rustig enkel deze nacht en vandaag toch wel vaker last van lucht in de buik of krampjes 🤷🏼‍♀️

Hoe gaat het met de rest?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 29 juni 2023, 19:49

Hey hey!

Het is best pittig met onze kleine man. Het is over het algemeen een hele flinken, maar ook last van krampjes en oprispingen. Kan vaak moeilijk de slaap vatten. Valt gemakkelijk in slaap in de armen, maar niet in bed of park. Als hij toch slaapt in zijn park dan is hij vaak na een uurtje al weer wakker. Over de nachten mogen we niet echt klagen. Meestal flesje tussen 22u en 24u en dan tussen 2u en 4u en dan pas terug tussen 6u en 8u.

Vandaag druk gehad met bezoeken en onze kleine man is best lastig. Drinkt zijn flesjes niet leeg en veel gehuil en getrunt. Misschien dat overprikkeld? Ik hoop dat hij vannacht goed slaapt.
Hij heeft ons al 1 nacht eens wakker gehouden tot 5u. Maar dat is gelukkig eerder een uitzondering dan de regel.

Onze man is dinsdag ook naar K&G geweest. Hij doet het erg goed. Is al 3,5cm gegroeid (54cm) en 1,2kg bijgekomen (4,7kg). De arts zei dat hij al dingen doet die baby’s van 4 weken meestal nog niet kunnen, dus de ontwikkeling zit zeker ook goed.

Ik ben ook ontzettend moe. De vermoeidheid begint ook zijn tol te eisen. Al een paar keer een serieuze huilbui gehad en gezwollen lymfeklieren, keelpijn,… mijn weerstand gaat fel achteruit.

Grtjs
Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 3 juli 2023, 10:34

Hey, mijn reactie sluit volledig aan met wat Sproetje zei over je nieuws bij de cardioloog Gioa🍀

Heel fijn dat het zo goed bij iedereen gaat. Ik zal de club moeten joinen van gulzige drinkertjes😉
Over het algemeen is Nan een rustig meisje dat graag slaapt. Ook wel eens last van overtollig gas of te zitten duwen maar dat het niet lukt😉 Ze slaapt het liefst van al bij mij overdag wat op zich wel fijn is maar heb soms het gevoel dat ik ook maar weinig actief ben daardoor op een dag...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 5 juli 2023, 8:26

Ons mannetje is vandaag 5 weekjes oud. Wat gaat de tijd snel. Gisteren had hij een lastige namiddag en avond. Heel veel huilen. Valt stil en 5 minuten later weer hevig huilen. Hij vroeg ook meer melk en was telkens ontroostbaar. Ik had geen idee wat er gaande was en op den duur was ik ook radeloos. Ik gok op een regeldag ofzo. Groeispurtje?
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 5 juli 2023, 9:15

Sproetje schreef:
5 juli 2023, 8:26
Ons mannetje is vandaag 5 weekjes oud. Wat gaat de tijd snel. Gisteren had hij een lastige namiddag en avond. Heel veel huilen. Valt stil en 5 minuten later weer hevig huilen. Hij vroeg ook meer melk en was telkens ontroostbaar. Ik had geen idee wat er gaande was en op den duur was ik ook radeloos. Ik gok op een regeldag ofzo. Groeispurtje?
Hier ook gehad rond die tijd, was paar avonden bij ons achtereen. Idd regeldag of spurtje... Ons meisje is echt een tutterken, zo graag tutten... Echo heupdysplasie gedaan. Ze heeft afwijking maar kan er nog uit groeien, binnen 6w terug echo..🤞🏻
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 6 juli 2023, 14:23

Jena schreef:
5 juli 2023, 9:15
Sproetje schreef:
5 juli 2023, 8:26
Ons mannetje is vandaag 5 weekjes oud. Wat gaat de tijd snel. Gisteren had hij een lastige namiddag en avond. Heel veel huilen. Valt stil en 5 minuten later weer hevig huilen. Hij vroeg ook meer melk en was telkens ontroostbaar. Ik had geen idee wat er gaande was en op den duur was ik ook radeloos. Ik gok op een regeldag ofzo. Groeispurtje?
Hier ook gehad rond die tijd, was paar avonden bij ons achtereen. Idd regeldag of spurtje... Ons meisje is echt een tutterken, zo graag tutten... Echo heupdysplasie gedaan. Ze heeft afwijking maar kan er nog uit groeien, binnen 6w terug echo..🤞🏻
Oh hopelijk volgende controle goed, ik had in het kdv waar ik werk al vaker kindje met dan een harnasje ofzo aan. En was ook snel in orde gekomen maar is soms niet handig.
Goed dat ze het zo snel opmerken ook.

Hier is Vittorio sinds gisteren 1 maand. Het gaat zo snel, bijna op vakantie ook (met vliegtuig) naar Italië maar in het noorden niet naar de familie in het zuiden die tickets waren onbetaalbaar. Dus hopelijk blijft de borstvoeding vlot gaan, hoef ik amper iets mee te sleuren (buiten buggy en draagzak)

@sproetje: ik heb zo de app van oei ik groei (betalende app) en dat zal wss toch wel een sprongetje zijn… voor Vittorio zit er dat ook aan te komen net voor en als we vertrekken op vakantie.

Hier komt k&g nog is op bezoek volgende week.
31/07 mag hij ook bij de osteopaat want ik vind dat hij een voorkeurs houding/kant heeft en door de bevalling en met hoofdje gedraaid te zitten kan het wel zijn…

Het is wel een dotje 🥰 nu lijkt hij door het bijkomen weer minder op zijn grote broer. Hij is ook nog donkerder qua gelaat en ook qua haar… ogen gaan wel licht worden denk ik.

Hoe gaat het met de rest?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Hillie » 6 juli 2023, 15:23

Hier alles meestal heel goed, is toch heel anders hoor, een tweede. Die ervaring doet zooo veel. Eerste weken waren zalig, ze at en sliep alleen, je hoorde haar amper. Ook uiteindelijk tepelkloven kunnen vermijden, maar mijn tepels en vooral tepelhof blijven toch altijd zéér gevoelig hoor. Nochtans is onze techniek wel goed etc, lactatie deskundige kan niets vinden.
Oh, en ik had plots ook heel rode kleine kleine schaamlippen en binnenkant v grote ook. Schimmel dacht apotheker. Week crème op en in gedaan volgens bijsluiter, was meteen in orde, maar nu is het al weer terug 😢
Laatste dagen gaan wat moeilijker, ze is 3 weken nu (groeispurtje?). Savonds plots krampen en dan kan het soms een 2 uur duren eer ze in slaapt. Maar eens ze slaapt, gaat de nacht wel vlot, al was het deze nacht ook echt om de 3u voeden (dus weer slapen in blokken van een goeie 2 uur, ugh).
Ze heeft ook al 4 dagen geen kaka meer gedaan (sinds een week deed ze maar 1 keer per dag), mss heeft dat er ook iets mee te maken?
Met vallen en opstaan hier dus, het scheelt echt per uur. En ik was ook vergeten hoe weinig je op een dag gedaan krijgt, ik moet nog terug in de een-hele-dag-voor-je-baby-zorgen-en-verder-geen-taken-doen-is-OK modus geraken...
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 6 juli 2023, 19:23

Gioia86 schreef:
6 juli 2023, 14:23
Jena schreef:
5 juli 2023, 9:15
Sproetje schreef:
5 juli 2023, 8:26
Ons mannetje is vandaag 5 weekjes oud. Wat gaat de tijd snel. Gisteren had hij een lastige namiddag en avond. Heel veel huilen. Valt stil en 5 minuten later weer hevig huilen. Hij vroeg ook meer melk en was telkens ontroostbaar. Ik had geen idee wat er gaande was en op den duur was ik ook radeloos. Ik gok op een regeldag ofzo. Groeispurtje?
Hier ook gehad rond die tijd, was paar avonden bij ons achtereen. Idd regeldag of spurtje... Ons meisje is echt een tutterken, zo graag tutten... Echo heupdysplasie gedaan. Ze heeft afwijking maar kan er nog uit groeien, binnen 6w terug echo..🤞🏻
Oh hopelijk volgende controle goed, ik had in het kdv waar ik werk al vaker kindje met dan een harnasje ofzo aan. En was ook snel in orde gekomen maar is soms niet handig.
Goed dat ze het zo snel opmerken ook.

Hier is Vittorio sinds gisteren 1 maand. Het gaat zo snel, bijna op vakantie ook (met vliegtuig) naar Italië maar in het noorden niet naar de familie in het zuiden die tickets waren onbetaalbaar. Dus hopelijk blijft de borstvoeding vlot gaan, hoef ik amper iets mee te sleuren (buiten buggy en draagzak)

@sproetje: ik heb zo de app van oei ik groei (betalende app) en dat zal wss toch wel een sprongetje zijn… voor Vittorio zit er dat ook aan te komen net voor en als we vertrekken op vakantie.

Hier komt k&g nog is op bezoek volgende week.
31/07 mag hij ook bij de osteopaat want ik vind dat hij een voorkeurs houding/kant heeft en door de bevalling en met hoofdje gedraaid te zitten kan het wel zijn…

Het is wel een dotje 🥰 nu lijkt hij door het bijkomen weer minder op zijn grote broer. Hij is ook nog donkerder qua gelaat en ook qua haar… ogen gaan wel licht worden denk ik.

Hoe gaat het met de rest?
Ja, dat harnasje zou ik liever vermijden maar er zijn ergere dingen of ziektes denk ik dan🤷🏻‍♀️. +;Gelukkig dat het kan verholpen worden moest het nodig zijn. Kunnen ze daarmee wel goed spelen met anderen?

Ik heb ook de betalende app van oei ik.groei (7 a 8 euro)👍🏻
En ook al bezoek bij osteopaat gedaan ( vriendinnen hadden me dit aangeraden om preventief te doen).

Ooh mooi bruin velletje en donker haar, knap italiaantje😉 Welke draagzak gebruik jij? Ik heb ergobaby masr draagconsulente raadde me isara aan..

Ons Nan slaapt erg veel overdag, soms vraag ik me af of het teveel is. Op zich wel handig, daar niet van maar toch 🙈 is ook een echte tutter, wil heel vaak haar tut.

Ja Hillie en Gioa lijkt me wel extra pittig met twee kindjes! Bij mij doerlt de borstvoeding geen pijn meer maar soms toch nog gevoeligheid bij het lanceren. Wel goed dat je nu van bij het begin alles goed deed of goed ging en je zo kloven kon vermijden😊
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 7 juli 2023, 13:32

https://instagram.com/p/CuT_2eHImy2/

Moest die link hierboven werken… daar kunnen jullie hem en zijn broer is bewonderen.


@jena ik moest spontaan lachen “bij het lanceren”
Idem hier… ik heb gewoon denk ik heel gevoelige tepels…
Hier al 2 dagen wat moeilijker vooral avond. Weet niet wat hij dan wil, drinken niet, aan de borst wordt hij dan kwaad, mijn man krijgt hem het makkelijkste gekalmeerd 🤷🏼‍♀️
Ik denk aanloop naar 5weken dat is blijkbaar pittig tot 6 weken en dan is het weer even beter.

@Hillie herkenbaar wat je schrijft van niks gedaan hebben maar toch 2 kinderen in leven gehouden dus… maar soms wel lastig ik kan van die rommel soms een punthoofd krijgen en zeker nu vakantie dat gerommel van een grote kleuter erbij.

Ik slaap dus ook enkel tussen de voedingen 2 tal uurtjes per blokje, hij liet nog maar 1 keer 4,5 uurtjes tussen dusja…
Hopelijk betert het maar als er dan zoveel tussen zit zijn mijn borsten vaak overvol 😅 en als hij dan maar 1 wil leegdrinken dan is het vaak toch wat lastig…

Maar goed we zien wel. Heb al difrax mini tutje geprobeerd, 2 soorten van Frigg en nu vandaag eentje gaan kopen van Sauvinex 🙏🏼 ikzelf duimde tot mijn
10j en dat wil ik vermijden, Luciano nam difrax zonder problemen en gaf zijn tutjes flink mee aan Sinterklaas als hij 3j was… dus zou toch soms ook wat willen proberen sussen met tutje bij Vittorio…

Het moederen het is toch een zoektocht maar met een tweede merk ik echt een rust die ik bij de eerste niet had en ben ook veel meer aan het genieten ondanks het weinige werk die gedaan wordt, slaaptekort en ween-momentjes inbegrepen.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 7 juli 2023, 22:20

Hier 5,5 weken en inderdaad ook een wat lastige week achter de rug! Veel huilen naar de vooravond toe. Maar voor de rest doet hij het goed hoor.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 10 juli 2023, 16:44

Heb hier twee x willen typen dit weekend en bij verzenden liep altijd iets mis😏

Buiten difrax zijn het eigenlijk allemaal merken die ik niet ken. Hier is het Mam tot nu toe. Maar ik had daar advertentie van gezien met al hun pluspunten en nu ben ikpas tot de constatering gekomen dat al die tut merken altijd de beste zijn of allerlei pluspunten volgens hen🙈😁 Ik zag door de marketing het bos door de bomen niet meer...

Hier alles goed wel. Handjes hangen altijd vol stof of haar 😁Ze wordt beetje meer wakker overdag. Vrijdag wel bijna drie u gekrijs s avonds (kregen ze echt niet gekalmeerd) en ze heeft toen van 22u tem 7 geslapen🙈 Maar ze had nog nooit doorgeslapen of zo lang zonder eten geweest en was dan eerder echt zielig omdat ze hoogstwaarschijnlijk zo kapot was ipv dat we dachten 'jeuj eens lange rust'.

In t begin vlogen de kilo s er af zonder moeite. Nu al enkeje weken hetzelfde en wil er nog 5 af voor op mijn oud gewicht te zijn😏 pas in vele kledij niet maar ik ben zo hongerig en zonder karakter. Ik wil afvallen maar eet veel bij de naaltijden en graag een chipje s avonds...

Gioa, supermooi mannetje!! Wordt een echte italian don juan later!!!😁
Kunnen kindjes met harnas spelen? ☹️ Woensdag bij de pediater voor haar.. On twijfel om ook alternatief vr d cure te nemen, druppels zijn zo moeizaam en soms een gevecht...

Hopelijk alles goed met de rest😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Glow » 10 juli 2023, 17:01

Jena schreef:
10 juli 2023, 16:44
On twijfel om ook alternatief vr d cure te nemen, druppels zijn zo moeizaam en soms een gevecht...
Even inbreken maar we hadden ook veel moeite met die druppels. Op aanraden van de vroedvrouw overgestapt naar D-ixX. Heel gemakkelijke druppelaar en maar 2 druppels. Onze meid vindt het ook lekker dus ze neemt het nog altijd zonder problemen (16 maanden oud nu).
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 10 juli 2023, 19:17

Glow schreef:
10 juli 2023, 17:01
Jena schreef:
10 juli 2023, 16:44
On twijfel om ook alternatief vr d cure te nemen, druppels zijn zo moeizaam en soms een gevecht...
Even inbreken maar we hadden ook veel moeite met die druppels. Op aanraden van de vroedvrouw overgestapt naar D-ixX. Heel gemakkelijke druppelaar en maar 2 druppels. Onze meid vindt het ook lekker dus ze neemt het nog altijd zonder problemen (16 maanden oud nu).
Hier ook D-ixX! Is zoet en hij vindt ze lekker. Makkelijke druppelaar dus geen gevecht! Het overwegen waard!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten