Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 27 december 2022, 17:19

Muzieknootje schreef:
27 december 2022, 11:51
Hoi allemaal,
Hier de kerstdagen ook goed doorgekomen. Toch best wel druk en wat vermoeiend. Maar genoten van de gezelligheid en het lekkere eten. Hier ook niets tekort gekomen en er werd steeds een goed alternatief voorzien!
Wij hebben ook eindelijk onze brief open gedaan op kerstdag en….
Het wordt een meisje 😍🥰
Ondertussen ook sinds een paar dagen de eerste trapjes aan het voelen als ik rustig zit/lig denk ik..

Oh wat fijn, eindelijk weten ook jullie het geslacht
💖 proficiat…
Ja ik dacht ook soms iets te voelen heel oppervlakkig maar nu twijfel ik toch of het echt wel het kindje is en niet gewoon 1 van mijn organen ofzo 😅

@sproetje bijna bijna en je hebt een nieuwe controle 🙏🏼
Fijn dat ook daar rekening gehouden is 🤰🏼
En super nieuws dat je zo goed begeleid en omringd wordt dat is toch wel super belangrijk.
Ik heb ook geleerd met alle tegenslagen ook altijd eerlijk te zijn over bezorgdheden, emoties, angsten en gevoelens des te meer kunnen ze er rekening mee houden!
Ah fijn ook 11 jaar dat is al een hele tijd toch hè wij hebben wel nog een jaar gependeld tussen Italië en België voor hij definitief naar België kon komen…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 27 december 2022, 17:24

Ooh een meisje muzieknootje !😉

Hier 20w ver net maar nog niets te voelen in mijn buik. Geen geplop, of pijn of gevoel...
Ooh, nog even tot vrijdag sproetje!😉
Bij mij is het nog wachten tot volgende week woensdag, beetje spannend die uitvoerige echo dan.
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 30 december 2022, 17:07

Mijn echo was goed vandaag! Ze heeft al veel dingen kunnen zien die pas op 20 weken gecontroleerd worden. Hartje met 4 kamers, maagje, niertjes, blaas, aorta, hersenen. Alles zag er goed uit. Ongeveer 13 cm van kruin tot stuit en 200gr. Hij is bijna te groot geworden om nog goed te kunnen meten 😀 kon niet meer volledig op het beeld. Ik heb een prachtige 3D echo gekregen van zijn gezichtje. Zalig mooi gewoon. Als ik ernaar kijk, dan ben ik even vergeten hoe spannend ik alles eigenlijk wel vind.
Ze liet me ook weten dat de placenta vanachter ligt. Ik veronderstel dus dat ik babyboy snel zal kunnen voelen 🙂

Fijn oudejaar morgen! Geniet er allemaal van. En 2023 wordt voor ons allemaal een heel bijzonder jaar 🥰

Grtjs
Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 30 december 2022, 17:26

Sproetje schreef:
30 december 2022, 17:07
Mijn echo was goed vandaag! Ze heeft al veel dingen kunnen zien die pas op 20 weken gecontroleerd worden. Hartje met 4 kamers, maagje, niertjes, blaas, aorta, hersenen. Alles zag er goed uit. Ongeveer 13 cm van kruin tot stuit en 200gr. Hij is bijna te groot geworden om nog goed te kunnen meten 😀 kon niet meer volledig op het beeld. Ik heb een prachtige 3D echo gekregen van zijn gezichtje. Zalig mooi gewoon. Als ik ernaar kijk, dan ben ik even vergeten hoe spannend ik alles eigenlijk wel vind.
Ze liet me ook weten dat de placenta vanachter ligt. Ik veronderstel dus dat ik babyboy snel zal kunnen voelen 🙂

Fijn oudejaar morgen! Geniet er allemaal van. En 2023 wordt voor ons allemaal een heel bijzonder jaar 🥰

Grtjs
Sproetje

Oh zalig Sproetje zo blij voor jou 💛 zo ga je een fijn weekend tegemoet!

Hier 3/1 nieuwe controle.

Aan iedereen fijne feesten dit weekend!
En voor iedereen dezelfde wens een gezond baby’tje in 2023 🤞🏼🙏🏼💛
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 31 december 2022, 8:53

Ooh ideaal, fijn nieuws sproetje!!!😚🎉🤸🏻‍♀️
Leuk om zo het nieuwe jaar in te gaan😉

Ik de dag na jou gioa🖖🏻 Maar maak me er eigenlijk niet veel zorgen in met de goede pretecho, dat gaf al wat pos nieuws prijs...

Fijn eindejaar! En idd 2023 wordt ons jaar waarin onze wens verwuld werd en er een extra gezinslid bij komt🥳

Voelt echt wel helemaal anders nu de feestdagen. Anders probeerde ik wel ervan te genieten maar voelde ik binnen in mij de gedachten + emoties 'het is weer niet gelukt dit jaar☹️😩, zal het volgend jaar hopelijk prijs zijn?'. Ben in 2018 gestopt met de pil en ondertussen al wat feestdagen gepasseerd. Einde vh jaar was zo een moment van 'terug een jaar verder zonder positief nieuws op dat vlak' en dan moest ik ook weer al mijn moed bijeen rapen om er toch in te vertrouwen en hoopvol te zijn dat er een nieuw jaar kwam, wat niet altijd zo makkelijk was... Vorig jaar had ik voor de feesten een tp en ik weet nog dat ik toen intern in spanning was of deze gelukt was tijdens het 'feestvieren' door en het zorgde ook wel voor extra belading die je moeilijk kan uitzetten.

Maar nu voelt het zo zen, gelukkig en vrij aan🥳
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 3 januari 2023, 11:28

Goeiemorgen

Eerst en vooral nog is mijn beste wensen hier, voor ons allemaal een zorgeloze zwangerschap en een wolk van een baby 🤞🏼🙏🏼

Hier nog is extra controle en eerste keer dat ons zoontje mee was, nogal onder de indruk van die echo beelden zo te zien 🤭 super flink geweest ook in het labo als ik moest laten bloed trekken en urine staal, hopelijk geen extra antistoffen in het bloed dat wordt weekje afwachten en geen blaasontsteking ofzo…

Alles was goed, weer flink gegroeid want kan niet meer volledig op het scherm, was ook heel actief terug.

Ik moet terug de maagbeschermer nemen tegen het zuur want het was gisterenavond onhoudbaar heb er amper van geslapen! Sinds vrijdag al dat het zo erg is vaak tot overgevend toe als ik in bed lig.
Niet zo fijn! Mijn man zei voor te lachen, dat is het haar die zal beginnen groeien, in Italië is er een mythe dat als je vaak het zuur hebt in je zwangerschap het kindje veel haar heeft, bij mijn vorige zwangerschap klopte dus wel effectief 😅

Hoe gaat het met de rest?

Hier zal geduld nu op de proef worden gesteld want nu pas op 3/2 op controle als ik 21w voorbij zal zijn voor de 20w echo dan…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 3 januari 2023, 16:45

Gioia86 schreef:
3 januari 2023, 11:28
Goeiemorgen

Eerst en vooral nog is mijn beste wensen hier, voor ons allemaal een zorgeloze zwangerschap en een wolk van een baby 🤞🏼🙏🏼

Hier nog is extra controle en eerste keer dat ons zoontje mee was, nogal onder de indruk van die echo beelden zo te zien 🤭 super flink geweest ook in het labo als ik moest laten bloed trekken en urine staal, hopelijk geen extra antistoffen in het bloed dat wordt weekje afwachten en geen blaasontsteking ofzo…

Alles was goed, weer flink gegroeid want kan niet meer volledig op het scherm, was ook heel actief terug.

Ik moet terug de maagbeschermer nemen tegen het zuur want het was gisterenavond onhoudbaar heb er amper van geslapen! Sinds vrijdag al dat het zo erg is vaak tot overgevend toe als ik in bed lig.
Niet zo fijn! Mijn man zei voor te lachen, dat is het haar die zal beginnen groeien, in Italië is er een mythe dat als je vaak het zuur hebt in je zwangerschap het kindje veel haar heeft, bij mijn vorige zwangerschap klopte dus wel effectief 😅

Hoe gaat het met de rest?

Hier zal geduld nu op de proef worden gesteld want nu pas op 3/2 op controle als ik 21w voorbij zal zijn voor de 20w echo dan…
Hey Gioia

Ook mijn beste wensen voor jou! Wat goed dat alles goed gaat met je kleintje. Bij mij kon hij ook niet meer volledig op het scherm :D hier ook pas 31/1 terug op controle, dan ben ik ook al 21w voorbij. Ze kon 30/12 wel al veel zien wat ze normaal controleren op 20w en dat zag er al goed uit, dus voor mij was dat wel al een opluchting. Maar wachten duurt lang hè! Hihi
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 4 januari 2023, 17:32

Proficiat gioa!!🎉
Hier vandaag echo van 20w gehad (op 21w).
Alles in orde🥳
Gisteren ook eerste zwangerschapsyoga gedaan, was wel fijn.
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 6 januari 2023, 16:00

Hey dames

Na 3 weken het gevoel gehad te hebben dat de misselijkheid beter werd, ben ik nu toch al weer een aantal dagen meer misselijk. Ik was een maand geleden afgebouwd met de Navalit, en de misselijkheid kwam pas tegen de avond terug. Nu heb ik het ‘s morgens al weer ondanks de medicatie. Beuh… ik wist niet dat dat kon. Ik dacht als het beter werd dat dan ook uiteindelijk weg zou gaan, maar niet dat het plots weer zou toenemen. :(
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 7 januari 2023, 9:28

Sproetje schreef:
6 januari 2023, 16:00
Hey dames

Na 3 weken het gevoel gehad te hebben dat de misselijkheid beter werd, ben ik nu toch al weer een aantal dagen meer misselijk. Ik was een maand geleden afgebouwd met de Navalit, en de misselijkheid kwam pas tegen de avond terug. Nu heb ik het ‘s morgens al weer ondanks de medicatie. Beuh… ik wist niet dat dat kon. Ik dacht als het beter werd dat dan ook uiteindelijk weg zou gaan, maar niet dat het plots weer zou toenemen. :(
Hier begon het ook terug een week geleden
Ben sinds woensdag terug aan de pantomed
Ik had ook alleen in de avond last maar het begon in nm niet de misselijkheid maar zuur, brandend en ambetant gevoel tot overgeven 🤮 toe van zodra ik in de avond in bed lag…
Nu na 3 dagen pantomed kan ik zeggen dat het terug beter is… voorlopig geen navalit nodig dus 🤞🏼
Mijn vorige zwangerschap heb ik tot de dag van de bevalling misselijkheid gehad.

Hopelijk brengt bij jou de navalit ook terug verlichting

Prettig weekend iedereen, hopelijk alles ok?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 9 januari 2023, 17:37

Hoi allemaal,
Vandaag onze 20 weken echo gehad. Alles in orde en verloopt volgens schema.
Kreeg alleen 1 ding aan het hartje niet goed gemeten aangezien ze weer helemaal ging dwarsliggen of met een arm ervoor lag. Maar na wat rond lopen heeft ze zich gedraaid en kon het nog bekeken worden. Ook dat was in orde.
Het enige minpunt was dat de placenta recht voor de baarmoederhals lag. Ze vreesde dat dit niet meer voldoende ging opschuiven en het dus waarschijnlijk een keizersnede zal worden. Ook was ze een beetje aan het twijfelen of de navelstreng wel in de placenta uitkwam en niet in de vliezen. Was niet heel duidelijk te zien. Dit zou kunnen zorgen voor wat groeiachterstand. Hiervoor dus op 28 weken een nieuwe groeiecho.
Voor de rest doet ze het helemaal prima en is ze lekker beweeglijk.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 9 januari 2023, 21:52

:roll:
Muzieknootje schreef:
9 januari 2023, 17:37
Hoi allemaal,
Vandaag onze 20 weken echo gehad. Alles in orde en verloopt volgens schema.
Kreeg alleen 1 ding aan het hartje niet goed gemeten aangezien ze weer helemaal ging dwarsliggen of met een arm ervoor lag. Maar na wat rond lopen heeft ze zich gedraaid en kon het nog bekeken worden. Ook dat was in orde.
Het enige minpunt was dat de placenta recht voor de baarmoederhals lag. Ze vreesde dat dit niet meer voldoende ging opschuiven en het dus waarschijnlijk een keizersnede zal worden. Ook was ze een beetje aan het twijfelen of de navelstreng wel in de placenta uitkwam en niet in de vliezen. Was niet heel duidelijk te zien. Dit zou kunnen zorgen voor wat groeiachterstand. Hiervoor dus op 28 weken een nieuwe groeiecho.
Voor de rest doet ze het helemaal prima en is ze lekker beweeglijk.
Oh wat goed om te lezen dat alles ok is met de baby! Wel jammer dat het wellicht keizersnede wordt, het herstel is wat langer. De navelstreng in de vliezen? Ik wist zelfs niet dat dat kon. Hopelijk valt het goed mee of heeft de dokter het niet zo goed gezien. Goed dat ze nu wel nog op schema zit. Dat is toch al goed hè. Nu wachten tot 28 weken of ga je met 24 ook nog eens?
Ik ga mijn suikertest doen bij de huisarts, maar ga ook voor een extra echo bij de assistent. Gewoon als geruststelling voor mezelf en ons kleintje nog eens te kunnen zien.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 9 januari 2023, 21:58

Sproetje schreef:
9 januari 2023, 21:52
:roll:
Muzieknootje schreef:
9 januari 2023, 17:37
Hoi allemaal,
Vandaag onze 20 weken echo gehad. Alles in orde en verloopt volgens schema.
Kreeg alleen 1 ding aan het hartje niet goed gemeten aangezien ze weer helemaal ging dwarsliggen of met een arm ervoor lag. Maar na wat rond lopen heeft ze zich gedraaid en kon het nog bekeken worden. Ook dat was in orde.
Het enige minpunt was dat de placenta recht voor de baarmoederhals lag. Ze vreesde dat dit niet meer voldoende ging opschuiven en het dus waarschijnlijk een keizersnede zal worden. Ook was ze een beetje aan het twijfelen of de navelstreng wel in de placenta uitkwam en niet in de vliezen. Was niet heel duidelijk te zien. Dit zou kunnen zorgen voor wat groeiachterstand. Hiervoor dus op 28 weken een nieuwe groeiecho.
Voor de rest doet ze het helemaal prima en is ze lekker beweeglijk.
Oh wat goed om te lezen dat alles ok is met de baby! Wel jammer dat het wellicht keizersnede wordt, het herstel is wat langer. De navelstreng in de vliezen? Ik wist zelfs niet dat dat kon. Hopelijk valt het goed mee of heeft de dokter het niet zo goed gezien. Goed dat ze nu wel nog op schema zit. Dat is toch al goed hè. Nu wachten tot 28 weken of ga je met 24 ook nog eens?
Ik ga mijn suikertest doen bij de huisarts, maar ga ook voor een extra echo bij de assistent. Gewoon als geruststelling voor mezelf en ons kleintje nog eens te kunnen zien.
We hebben op 24 weken ook nog een afspraak opstaan.
Enkel die op 28 weken komt dan extra. Dit was normaal enkel bij de vroedvrouw. Nu hebben we dan dus een afspraak bij de vroedvrouw en de gynae.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 10 januari 2023, 9:30

Muzieknootje schreef:
9 januari 2023, 17:37
Hoi allemaal,
Vandaag onze 20 weken echo gehad. Alles in orde en verloopt volgens schema.
Kreeg alleen 1 ding aan het hartje niet goed gemeten aangezien ze weer helemaal ging dwarsliggen of met een arm ervoor lag. Maar na wat rond lopen heeft ze zich gedraaid en kon het nog bekeken worden. Ook dat was in orde.
Het enige minpunt was dat de placenta recht voor de baarmoederhals lag. Ze vreesde dat dit niet meer voldoende ging opschuiven en het dus waarschijnlijk een keizersnede zal worden. Ook was ze een beetje aan het twijfelen of de navelstreng wel in de placenta uitkwam en niet in de vliezen. Was niet heel duidelijk te zien. Dit zou kunnen zorgen voor wat groeiachterstand. Hiervoor dus op 28 weken een nieuwe groeiecho.
Voor de rest doet ze het helemaal prima en is ze lekker beweeglijk.
Hey Muzieknootje
Fijn dat de metingen enzo toch wel goed zijn…
Die placenta ligt hier deze keer ook laag en niet optimaal voor een natuurlijke bevalling maar ze herbekijken dat idd verder in de zw omdat het nog kan verschuiven, ik sta ook niet te springen voor een keizersnede, met al een kleuter in huis zou dat absoluut niet optimaal zijn, terwijl ik vorige keer na een bevalling met inleiding die 16uur duurde direct weer te been was, ik duim dus voor jou dat de volgende controle uitsluitsel brengt.

Hier gisteren telefoon gehad van de Gyne blijkbaar in urine staal toch een bacterie gevonden en dus 7 dagen aan de medicatie ondanks ik geen symptomen heb van een blaasontsteking 🤷🏼‍♀️
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 17 januari 2023, 13:24

Hey iedereen
Vroedvrouw aan huis geweest.
Heel lieve vrouw, veel tijd genomen, ook het mentale aspect (ik zat precies bij de psycholoog, dus heb wel wat kunnen ventileren ook)

Hartje klopte perfect ff mogen horen en hij beweegt dus idd wel veel, dat voel ik echt al duidelijk wss door de achterliggende en lage placenta

Gisteren heel de dag pijn aan en rond de navel dat ik zo toch wat ongerust was 😕
is ook van het rekken van de huid en dat littekenweefsel die er zal zijn door die operatie via laparoscopie….(door de 2’buitenbaarmoederlijke zwangerschappen) en met dat op een week tijd mijn buik enorm gegroeid is…echt hallucinant 🤷🏼‍♀️

Ze woont heel dichtbij dus ze opteerde om desnoods tussen de volgende Gyne controles ook nog is aan huis te komen…zodat ik altijd beetje geruster ben en niet hoef te piekeren…

Hoe gaat het met jullie?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten