Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Goedgelukje » 23 februari 2023, 16:42

Hillie schreef:
23 februari 2023, 12:44
Sproetje schreef:
23 februari 2023, 8:36
Hillie schreef:
22 februari 2023, 23:11
Ik had vandaag mijn suikertest deze namiddag, maar ik moest helemaal niet nuchter zijn?
Ik ook niet hoor. Maar ik heb nogal zin ik alles wat zoet is, en wil voorkomen dat mijn suiker al torenhoog staat door alle zoetigheid die ik overdag in mijn mond steek haha.
Haha, ik herken het gevoel. En in de voormiddag lukt het mij vaak nog wel om te weerstaan, maar in de namiddag kan ik de verleiding vaak niet meer aan :-D


Pff, wij komen er maar niet uit wat betreft een naam. 't Is te zeggen, we weten wel ongeveer wat we willen, maar je kan het op 4 of 5 verschillende manieren schrijven. En ik had altijd 1 regel: het moet een naam zijn die je maar op 1 manier kan schrijven, zodat je dat niet altijd moet verduidelijken aan de telefoon bv. Dus nu zou ik al ingaan tegen mijn eigen regel, pfff... Ik denk dat eens de naam beslist is, dat ik eindelijk weer rust in mijn hoofd ga vinden (en dan kan je ook verder met geboortekaartje etc).
@hillie: Daar zou ik niet zo veel rekening mee houden. Ik denk dan 'gaat mijn kind gelukkiger zijn omdat het zijn of haar naam niet moet spellen? Of omgekeerd, gaat hij/zij ongelukkiger zijn omdat het zijn/haar naam wel moet spellen'? Neen, heus niet.. Ik heb een hele simpele voornaam en toch moet ik ook altijd aangeven wat de eerste letter van mijn naam is. Mijn achternaam is minder eenvoudig en moet ik bijgevolg ook altijd spellen, maar nog nooit heb ik dat als een nadeel of een last ervaren.
Als je de naam mooi vindt en jullie hebben er een goed gevoel bij, zou ik er gewoon voor gaan!

PS. Sorry dat ik hier even binnen val in dit groepje!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 24 februari 2023, 21:47

Hey dames

Mijn suiker stond helaas te hoog. Ik zal dus de uitgebreide test moeten doen. Daarnaast stond mijn ijzer en B12 ook te laag en heb ik lichte bloedarmoede. Ik zal dus wat supplementen bij moeten nemen. Huisarts sprak al van ijzer, B12 heeft hij niets van gezegd, maar ik zal nog extra advies vragen aan de gynaecoloog bij mijn volgende afspraak 7/3.

Fijn weekend!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 25 februari 2023, 8:15

Goeiemorgen dames

Hier op de luchthaven in zuid Italië aan het wachten op de terugvlucht.
Heel fijne vakantie met een mooi zonnetje en toch al 16-19 graden sommige dagen echt al beetje lente hier, dat deed deugd. ♥️😎

Het enige nadeel… eten, eten en nog is eten… Total loss gegaan dus vanaf maandag wat opletten want volgende vrijdag heb ik de suikertest en nieuwe controle bib Gyne op 25w4d 😅 ben veel bijgekomen aan de buik te zien 🤭

Heel actieve baby in de buik en ook heel flinke meegaande kleuter gehad, soms wel compromissen zoeken en is naar speelpleintje ofzo maar al bij al altijd goed meegestapt zonder zagen…

We zagen bijna in elk stadje dat we bezochten de naam van baby 2 🤭 hebben paar foto’s genomen om nadien te posten… dan was onze kleuter wel wat kwaad omdat hij het niet kon lezen welke naam het is 😅

@sproetje ik heb zware bloedarmoede sinds de start van zw en al 2 x van medicatie moeten veranderen omdat ik door de ene niet meer naar toilet kon gaan… nu neem ik een organische vorm van ijzer maar het is nog niet echt verbetert
mijn waarden…
Courage voor de lange suikertest ik moest die in 2013 in uz Brussel doen voor start vruchtbaarheidsbehandelingen en dat was toen niet echt aangenaam daar…

Hoe gaat het met de rest van de dames hier?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 1 maart 2023, 15:08

Hey iedereen 😉

Fijn dat het hier vrij goed gaat met iedereen hier.
Leuk dat je baar Italië bent kunnen gaan met de familie gioa!
Ook goed dat er een goede band is met je vroedvrouw en dat je goede ondersteuning hebt sproetje.
Ook goed nieuws voor muzieknootje en hillie🎉

Hier alles goed. Derde trim in en nog geen fysieke ongemakken gehad ofzo. Uitgebreide suikertest was negatief, oef. Ben juist wat minder tevreden over mijn gynaecoloog, da's echt ambetant 😁. Hij is een top dokter in fertiliteit en ik had hem gevraagd of hij onze zwangerschap verder wou opvolgen en hij zei dat hij dat normaal niet doet maar dat hij uitzondering wou maken. Maar nadat mn vorige echo 3min was met enkel de boodschap dat het hartje goed klopte, heb ik nu bij de echo van deze week weer hetzelfde voorgehad. Heb twee zwangere vriendinnen en die krijgen te horen hoe groot hun baby is, hoe de positie is van de baby, de navelstreng, krijgen ern foto mee... Ik voel me net nog in het eerste trimester waarbij je gewoon hoort of er een hartslag is. Ik had dan deze keer gevraagd of hij eens kon kijken hoe groot de baby is of het gewicht (was net geen 29w ver, heb dat nog nooit te horen gekregen en was benieuwd), en dan zei hij 'daar wordt nu nog niet naar gekeken. Volgende maand heb je uitgebreide echo bij andere dr, en die kan je dat zeggen. Ik heb gezwegen maar dacht 'mijn vrienden of mensen op forum weten meer dan gewoon dat het hartje klopt🙈'. Nu, het is een top dokter dus ik denk ook wel dat er niets aan de hand is. Maar hij kijkt zo kort en aangezien er nooit geen metingen zijn of worden opgeschreven kan men ook niet naar de vooruitgang kijken... Eigenlijk wil ik zo graag veranderen van gynae maar ja, ik had hem wel gevraagd voor me verder op te volgen, hoewel hij dat niet doet. Mijn vriend is er ook niet tevreden mee (denkt ook wel van 'alles zal wel oké zijn maar twijfelt ook wat met de echo echt zo kort is en gewoon de hartslag bekeken wordt) maar hij denkt dan van 'gij moet nu op de gebakken peren zitten, gij hebt het hem gevraagd 😬.
Dus ja beetje ambetante situatie 😁🙈

+ Hou me op de hoogte van de suikertesten aub, ik volg weer beter mee😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 1 maart 2023, 20:43

+ zijn er hier nog met hooikoorts? Wat nemen jullie in? Hier loratadine, maar heb niet het gevoel dat het veel uit doet (ook al effe over datum🙈)
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 4 maart 2023, 13:54

Hoi dames

Gisteren had ik een nieuwe echo en ook de suikertest 🤢

Echo was goed gegaan en vlot deze keer niet te lang gewacht 😅
Bebe 👶🏼 alles perfect 775gr
Alles goed dus…
Hij ligt nu gedraaid met zijn hoofd schuin naar boven en zijn voeten opzij 🤭 had al gedacht dat hij gedraaid was aan de manier waar ik hem soms voel. Maar dan vannacht amper geslapen die heeft constant bewogen (overdosis suiker 🤭)

Nu nog geen telefoontje van het ZH maar op de app van mynexuzhealth staan al verschillende waarden…
Bij Glucose (Challenge) staat er nu
93 mg/dL < 130 dus
Doorgestuurd naar mijn vroedvrouw en ze bevestigde dat dit goed resultaat is!

Sws is ook de titer voor mijn Anti D nogmaals getest… dat weet ik pas volgende week…

Ik moet nu 31/03 teruggaan.
Maar 17/03 komt de vroedvrouw thuis.

Hoe met de rest?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 5 maart 2023, 10:49

Ooh fijn dat je weer een goede echo achter de rug hebt gioa!
Weet jij tot wanneer de baby kan draaien? Ik weet dat het ook de laatste dagen of tijdens zwangerschap kan,maar ik dacht dat ze naar de positie kijken tot een bep moment om te weten of het natuurlijk kan? Of ben ik verkeerd?🙈
Hier alles goed. Juist veel gesnuk 's nachts😁
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 5 maart 2023, 11:09

Jena schreef:
5 maart 2023, 10:49
Ooh fijn dat je weer een goede echo achter de rug hebt gioa!
Weet jij tot wanneer de baby kan draaien? Ik weet dat het ook de laatste dagen of tijdens zwangerschap kan,maar ik dacht dat ze naar de positie kijken tot een bep moment om te weten of het natuurlijk kan? Of ben ik verkeerd?🙈
Hier alles goed. Juist veel gesnuk 's nachts😁
Mijn Gyne zei tijd tot 36w …
Tot wanneer ze effectief draaien is denk ik sterk afhankelijk van de plaats etc ze hebben.
Kennis van ons stond gepland voor een keizersnede omdat kindje niet gedraaid was, laatste controle bleek die toch gedraaid te zijn… zonder dat ze het gemerkt had 🤷🏼‍♀️
Een zwangerschap het is toch iets apart!

Intussen hebben we een grafisch ontwerper ook gevonden die bezig is met een ontwerp voor een geboortekaartje…
Ben is benieuwd.

Intussen wel bijna 10kg bij 😅 bij een tweede gaat het hier toch sneller want vorige zwangerschap kwam ik er maar 10 bij wel een mini baby toen…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 6 maart 2023, 21:40

Gioia86 schreef:
5 maart 2023, 11:09
Jena schreef:
5 maart 2023, 10:49
Ooh fijn dat je weer een goede echo achter de rug hebt gioa!
Weet jij tot wanneer de baby kan draaien? Ik weet dat het ook de laatste dagen of tijdens zwangerschap kan,maar ik dacht dat ze naar de positie kijken tot een bep moment om te weten of het natuurlijk kan? Of ben ik verkeerd?🙈
Hier alles goed. Juist veel gesnuk 's nachts😁
Mijn Gyne zei tijd tot 36w …
Tot wanneer ze effectief draaien is denk ik sterk afhankelijk van de plaats etc ze hebben.
Kennis van ons stond gepland voor een keizersnede omdat kindje niet gedraaid was, laatste controle bleek die toch gedraaid te zijn… zonder dat ze het gemerkt had 🤷🏼‍♀️
Een zwangerschap het is toch iets apart!

Intussen hebben we een grafisch ontwerper ook gevonden die bezig is met een ontwerp voor een geboortekaartje…
Ben is benieuwd.

Intussen wel bijna 10kg bij 😅 bij een tweede gaat het hier toch sneller want vorige zwangerschap kwam ik er maar 10 bij wel een mini baby toen…
Oh oké, had trucje geleerd tijdens de yoga om baby te doen keren maar ja geen idee hoe ze ligt momenteel 🙈 hier is het baby kaartje af😉 Hebben proefdruk ontvangen. Ga zelf de geschenkjes maken en heb daarvoor ook materiaal besteld. Heb er toch de tijd voor, allez mss beklaag ik het mij wel nog dat ik niet gewoon suikerbonen etc koop😁🙈

Hier 9kg bij🙈 ik eet ook wel veel meer qua porties en hoewel ik heel graag kook, zondigen we af en toe ook wel met een ongezonde take away. En chipjes voor de tv en ik lust nu nog liever chocolade dan voordien (vroeger at ik niet zo graag chocolade)😁🙈. Gelukkig is het wel hoofdzakelijk buik + borsten hier (ook beetje dijen, en beetje in gezicht). Ik hoor van iedereen dat je bij een tweede sneller aankomt, dus zal daar aan liggen gioa🙈.

Trouwens aangezien je naar Asse gaat. Onlangs in Ternat bij een Italiaan gegeten op de markt, echt super lekker!
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 6 maart 2023, 21:56

Jena schreef:
6 maart 2023, 21:40
Gioia86 schreef:
5 maart 2023, 11:09
Jena schreef:
5 maart 2023, 10:49
Ooh fijn dat je weer een goede echo achter de rug hebt gioa!
Weet jij tot wanneer de baby kan draaien? Ik weet dat het ook de laatste dagen of tijdens zwangerschap kan,maar ik dacht dat ze naar de positie kijken tot een bep moment om te weten of het natuurlijk kan? Of ben ik verkeerd?🙈
Hier alles goed. Juist veel gesnuk 's nachts😁
Mijn Gyne zei tijd tot 36w …
Tot wanneer ze effectief draaien is denk ik sterk afhankelijk van de plaats etc ze hebben.
Kennis van ons stond gepland voor een keizersnede omdat kindje niet gedraaid was, laatste controle bleek die toch gedraaid te zijn… zonder dat ze het gemerkt had 🤷🏼‍♀️
Een zwangerschap het is toch iets apart!

Intussen hebben we een grafisch ontwerper ook gevonden die bezig is met een ontwerp voor een geboortekaartje…
Ben is benieuwd.

Intussen wel bijna 10kg bij 😅 bij een tweede gaat het hier toch sneller want vorige zwangerschap kwam ik er maar 10 bij wel een mini baby toen…
Oh oké, had trucje geleerd tijdens de yoga om baby te doen keren maar ja geen idee hoe ze ligt momenteel 🙈 hier is het baby kaartje af😉 Hebben proefdruk ontvangen. Ga zelf de geschenkjes maken en heb daarvoor ook materiaal besteld. Heb er toch de tijd voor, allez mss beklaag ik het mij wel nog dat ik niet gewoon suikerbonen etc koop😁🙈

Hier 9kg bij🙈 ik eet ook wel veel meer qua porties en hoewel ik heel graag kook, zondigen we af en toe ook wel met een ongezonde take away. En chipjes voor de tv en ik lust nu nog liever chocolade dan voordien (vroeger at ik niet zo graag chocolade)😁🙈. Gelukkig is het wel hoofdzakelijk buik + borsten hier (ook beetje dijen, en beetje in gezicht). Ik hoor van iedereen dat je bij een tweede sneller aankomt, dus zal daar aan liggen gioa🙈.

Trouwens aangezien je naar Asse gaat. Onlangs in Ternat bij een Italiaan gegeten op de markt, echt super lekker!

Ik ga ook op basis van kaartje en label dan doosjes ofzo vullen met suiker en afwerken 😅
Ik deed het vorige keer ook zo, dan hebben wel mijn schoonmoeder en mijn man zijn tante ook attenties gehaakt waar suiker in kon.

Ja de kilo’s etc ik blijf er rustig onder, ik was in zomer 2020 begonnen met “IF vasten” ben zo 20kg verloren in 2j dus ik hoop dat dit zal helpen om na bevalling etc suiker inname en zin terug kan doen minderen…. ☺️🙏🏼want eens je weer ontbijt is je brein direct je aan het aanzetten voor suikers te eten… echt niet normaal wat een verschil met toen ik dus vaste!

Als je Made in Italy bedoeld…. Is idd heel lekker… obers zijn goeie kennissen geworden, ook echte Italianen wat belangrijk is voor mijn man… gaan er dus ook 🤭
Hij vind het altijd jammer als we ergens gaan dat het dan geen Italianen zijn wat we echt heel vaak al zijn tegengekomen.
Hij zal 11j in België zijn dit jaar en we zijn dan 12j samen maar hij wil geen Belg worden… die zijn echt fier op hun afkomst en dat mag…
Heel raar ons zoontje is voor België een Belg maar voor Italië een Italiaan 🤷🏼‍♀️ terwijl dubbele nationaliteit niet meer bestaat hier toch is het zo…en dus zal dat bij nummer 2 ook zo zijn… wat dat dan betekent als ze meerderjarig zijn weet ik wel niet.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 7 maart 2023, 20:00

Morgen krijg ik mijn uitgebreide suikertest. Ik heb best wel wat zenuwen. Ik heb een fobie voor overgeven, dus ik ben heel bang dat ik het goedje niet zal binnen krijgen of super misselijk zal worden…
De baby weegt al 1 kg ondertussen en doet het goed. Ligt nog in stuit, maar nog tijd genoeg om te draaien zei ze.
De gynaecoloog heeft ijzer en magnesium voorgeschreven ook.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 7 maart 2023, 20:58

Sproetje schreef:
7 maart 2023, 20:00
Morgen krijg ik mijn uitgebreide suikertest. Ik heb best wel wat zenuwen. Ik heb een fobie voor overgeven, dus ik ben heel bang dat ik het goedje niet zal binnen krijgen of super misselijk zal worden…
De baby weegt al 1 kg ondertussen en doet het goed. Ligt nog in stuit, maar nog tijd genoeg om te draaien zei ze.
De gynaecoloog heeft ijzer en magnesium voorgeschreven ook.
Veel moed en succes voor morgen 🍀🤞🏼🙏🏼
Wanneer heb je daarvan resultaat?

Fijn dat met jullie baby’tje alles goed gaat!
Ik neem ook ijzer (organische vorm) en ook magnesium.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 7 maart 2023, 22:06

Sproetje schreef:
7 maart 2023, 20:00
Morgen krijg ik mijn uitgebreide suikertest. Ik heb best wel wat zenuwen. Ik heb een fobie voor overgeven, dus ik ben heel bang dat ik het goedje niet zal binnen krijgen of super misselijk zal worden…
De baby weegt al 1 kg ondertussen en doet het goed. Ligt nog in stuit, maar nog tijd genoeg om te draaien zei ze.
De gynaecoloog heeft ijzer en magnesium voorgeschreven ook.
Amai! 1 kilo al! Super. Hier is afgelopen keer ook ijzer voorgeschreven.
Wanneer zou je de uitslag van de test weten?
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 7 maart 2023, 22:33

Muzieknootje schreef:
7 maart 2023, 22:06
Sproetje schreef:
7 maart 2023, 20:00
Morgen krijg ik mijn uitgebreide suikertest. Ik heb best wel wat zenuwen. Ik heb een fobie voor overgeven, dus ik ben heel bang dat ik het goedje niet zal binnen krijgen of super misselijk zal worden…
De baby weegt al 1 kg ondertussen en doet het goed. Ligt nog in stuit, maar nog tijd genoeg om te draaien zei ze.
De gynaecoloog heeft ijzer en magnesium voorgeschreven ook.
Amai! 1 kilo al! Super. Hier is afgelopen keer ook ijzer voorgeschreven.
Wanneer zou je de uitslag van de test weten?
Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg. Bij de vorige test had ik daags nadien al resultaat. Dus ik hoop bij deze ook snel

Het ijzersupplement die ik moet nemen heet tardyferon. Had er nog nooit van gehoord.

Ja 1 kg. Zot hè. Zit goed op schema zei ze. Hartje ook goed 159bpm. Bewoog goed. Dus alles ziet er tot nu toe nog steeds goed uit. Baarmoederhals ook nog steeds 5cm. Moet boven de 3 zijn zei ze. Die houdt ze wel in de gaten door de baarmoederkrampen. Maar de magnesium zou daar ook tegen moeten helpen. Dus ben benieuwd.
Grtjs!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 8 maart 2023, 19:49

Gioia86 schreef:
6 maart 2023, 21:56
Jena schreef:
6 maart 2023, 21:40
Gioia86 schreef:
5 maart 2023, 11:09


Mijn Gyne zei tijd tot 36w …
Tot wanneer ze effectief draaien is denk ik sterk afhankelijk van de plaats etc ze hebben.
Kennis van ons stond gepland voor een keizersnede omdat kindje niet gedraaid was, laatste controle bleek die toch gedraaid te zijn… zonder dat ze het gemerkt had 🤷🏼‍♀️
Een zwangerschap het is toch iets apart!

Intussen hebben we een grafisch ontwerper ook gevonden die bezig is met een ontwerp voor een geboortekaartje…
Ben is benieuwd.

Intussen wel bijna 10kg bij 😅 bij een tweede gaat het hier toch sneller want vorige zwangerschap kwam ik er maar 10 bij wel een mini baby toen…
Oh oké, had trucje geleerd tijdens de yoga om baby te doen keren maar ja geen idee hoe ze ligt momenteel 🙈 hier is het baby kaartje af😉 Hebben proefdruk ontvangen. Ga zelf de geschenkjes maken en heb daarvoor ook materiaal besteld. Heb er toch de tijd voor, allez mss beklaag ik het mij wel nog dat ik niet gewoon suikerbonen etc koop😁🙈

Hier 9kg bij🙈 ik eet ook wel veel meer qua porties en hoewel ik heel graag kook, zondigen we af en toe ook wel met een ongezonde take away. En chipjes voor de tv en ik lust nu nog liever chocolade dan voordien (vroeger at ik niet zo graag chocolade)😁🙈. Gelukkig is het wel hoofdzakelijk buik + borsten hier (ook beetje dijen, en beetje in gezicht). Ik hoor van iedereen dat je bij een tweede sneller aankomt, dus zal daar aan liggen gioa🙈.

Trouwens aangezien je naar Asse gaat. Onlangs in Ternat bij een Italiaan gegeten op de markt, echt super lekker!

Ik ga ook op basis van kaartje en label dan doosjes ofzo vullen met suiker en afwerken 😅
Ik deed het vorige keer ook zo, dan hebben wel mijn schoonmoeder en mijn man zijn tante ook attenties gehaakt waar suiker in kon.

Ja de kilo’s etc ik blijf er rustig onder, ik was in zomer 2020 begonnen met “IF vasten” ben zo 20kg verloren in 2j dus ik hoop dat dit zal helpen om na bevalling etc suiker inname en zin terug kan doen minderen…. ☺️🙏🏼want eens je weer ontbijt is je brein direct je aan het aanzetten voor suikers te eten… echt niet normaal wat een verschil met toen ik dus vaste!

Als je Made in Italy bedoeld…. Is idd heel lekker… obers zijn goeie kennissen geworden, ook echte Italianen wat belangrijk is voor mijn man… gaan er dus ook 🤭
Hij vind het altijd jammer als we ergens gaan dat het dan geen Italianen zijn wat we echt heel vaak al zijn tegengekomen.
Hij zal 11j in België zijn dit jaar en we zijn dan 12j samen maar hij wil geen Belg worden… die zijn echt fier op hun afkomst en dat mag…
Heel raar ons zoontje is voor België een Belg maar voor Italië een Italiaan 🤷🏼‍♀️ terwijl dubbele nationaliteit niet meer bestaat hier toch is het zo…en dus zal dat bij nummer 2 ook zo zijn… wat dat dan betekent als ze meerderjarig zijn weet ik wel niet.
Aah wist niet dat dubbele nationaliteit niet meer bestaat. Little Italy had ik het op😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 75 gasten