Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 16 november 2022, 10:54

Jena schreef:
16 november 2022, 8:03
Hoe gaat het nog met iedereen hier?
Ik heb echt veel waterige, zoete afscheiding 🙈 Kleurloos en echt waterig, zoeterig....
Hey Jena

Ik heb ook wel veel afscheiding, maar zit ook nog met die utro/progebel. Ik heb soms ook het gevoel dat ik soms wat urine verlies zonder dat ik er controle over heb. Inlegkruisjes zijn al een paar maand mijn beste vriend.
Voor de rest is het wat rustiger in mijn hoofd geworden. Ik ben wel nog steeds enorm angstig voor alles en dat maakt dat ik niet veel nodig heb om in crisis te gaan. Ik voel vanalles in mijn onderbuik, zoals drukkend gevoel die naar mijn gevoel wat pijnlijk is, soms kleine steekjes (die ik ook soms voel in mijn vagina), ik ben nog steeds super misselijk ondanks de navalit, maandag voelde ik me plots wat onwel, ik draaide helemaal en dacht dat ik ging flauwvallen. Ik heb toen mijn bloeddruk laten checken en die stond aan de hoge kan. Heb toen cola gedronken omdat ik dacht dat het misschien mijn suiker was, maar dat hielp niet. Dus ik heb geen idee waarom ik me zo voelde. Ik slaap ook heel veel, want ben nog steeds zo uitgeput. En ik vraag me constant af of alles daarbinnen nog ok is. Nog 2 weken tot de volgende echo. Het is echt lang wachten.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 16 november 2022, 15:34

Jena schreef:
16 november 2022, 8:03
Hoe gaat het nog met iedereen hier?
Ik heb echt veel waterige, zoete afscheiding 🙈 Kleurloos en echt waterig, zoeterig....
Hier inderdaad ook wel best veel afscheiding en inderdaad heel waterig. Toch niet zo leuk precies. 🙈 natuurlijk ook Nog in combinatie met de utro.
Morgen hier onze 12weken echo (op 13weken) nu toch weer flink zenuwachtig aan het worden ervoor.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 16 november 2022, 15:40

Sproetje schreef:
16 november 2022, 10:54
Jena schreef:
16 november 2022, 8:03
Hoe gaat het nog met iedereen hier?
Ik heb echt veel waterige, zoete afscheiding 🙈 Kleurloos en echt waterig, zoeterig....
Hey Jena

Ik heb ook wel veel afscheiding, maar zit ook nog met die utro/progebel. Ik heb soms ook het gevoel dat ik soms wat urine verlies zonder dat ik er controle over heb. Inlegkruisjes zijn al een paar maand mijn beste vriend.
Voor de rest is het wat rustiger in mijn hoofd geworden. Ik ben wel nog steeds enorm angstig voor alles en dat maakt dat ik niet veel nodig heb om in crisis te gaan. Ik voel vanalles in mijn onderbuik, zoals drukkend gevoel die naar mijn gevoel wat pijnlijk is, soms kleine steekjes (die ik ook soms voel in mijn vagina), ik ben nog steeds super misselijk ondanks de navalit, maandag voelde ik me plots wat onwel, ik draaide helemaal en dacht dat ik ging flauwvallen. Ik heb toen mijn bloeddruk laten checken en die stond aan de hoge kan. Heb toen cola gedronken omdat ik dacht dat het misschien mijn suiker was, maar dat hielp niet. Dus ik heb geen idee waarom ik me zo voelde. Ik slaap ook heel veel, want ben nog steeds zo uitgeput. En ik vraag me constant af of alles daarbinnen nog ok is. Nog 2 weken tot de volgende echo. Het is echt lang wachten.
Fijn dat het al wat rustiger is in je hoofd. Vaak minderen de lichamelijke klachten in het tweede trimester, dus nog twee weken en ik hoop dat er daar dan verbetering is voor jou. De moeheid,de hoge/lage bloeddruk zal er allemaal weer bijhoren😬 Spijtig van de navalit, zouden er nog alternatieven zijn op de markt? Niet dat je daar moet naar zoeken als dat niet hoeft he. Mocht het wachten te vervelend zijn, zou ik misschien toch eens horen of je niet nog eens vroeger kan voor echo? Jij moet het weten he, en ik denk niet dat er iets scheelt. Maar mss kan je eens polsen of er echt geen gaatje vrij is, dan heb je toch weer effe een geruststelling? Ik heb ook echo op 8w, 10w en 12w gehad...
Ja mss moet ik me ook eens inlegkruisjes aanschaffen. Ben daar niet zo echte voorstander van, maar die zoete geur trekt helemaal door miin onderbroeken door in mijn broeken🙈 is echt wel waterig bij mij, totaal niet slijmerig of vast van consistentie. Had gedacht dat het na utro beter ging zijn qua verlies of ja qua 'vuiligheid' in mijn kledij🙈😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 16 november 2022, 15:41

Muzieknootje schreef:
16 november 2022, 15:34
Jena schreef:
16 november 2022, 8:03
Hoe gaat het nog met iedereen hier?
Ik heb echt veel waterige, zoete afscheiding 🙈 Kleurloos en echt waterig, zoeterig....
Hier inderdaad ook wel best veel afscheiding en inderdaad heel waterig. Toch niet zo leuk precies. 🙈 natuurlijk ook Nog in combinatie met de utro.
Morgen hier onze 12weken echo (op 13weken) nu toch weer flink zenuwachtig aan het worden ervoor.
Ooh spannend!🍀
Laat ons ervan uitgaan dat het goed zal zijn😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 16 november 2022, 16:33

Hey iedereen…

Hier ook nog altijd dezelfde klachten beetje zoals @Sproetje soms buikpijn achtige krampen of drukkend gevoel, navalit en toch ook nog misselijkheid (dag per dag wisselend), extreem moe en soms echt lui en geen fut (met een kleuter die volgende week 5 wordt niet ideaal)
Verder vooral in de late avond die opkomende maagpijn/tot in rug met dan overgeven tot gevolg, ik volgde het advies van licht en minder te eten in de avond maar ik merk dat dat geen verschil maakt…
Met soep super veel last gehad en met Pizza niets aan de hand dus 🤷🏼‍♀️

Verder was er in mijn bloed ook een mini beetje aanmaak van antistoffen (ik ben A- mijn partner A+) ik kreeg altijd al na een mk, bbz of gewoon bij vorige zw een anti spuitje en het zou raar zijn dat dit een jaar nadien (nov’21 MK) nog in bloed aanwezig is, opzich niet ernstig als ze dit goed opvolgen want kan gevaarlijk zijn voor bloedarmoede etc bij het kindje als daar dan niet wordt ingegrepen… dus afwachten hoe het komt en rond de 16de week een nieuwe BN daarvoor… morgen mag ik ook bij mijn eigen Gyne zal dan 10W3D zijn op papier… hier stelt het gerust dat ik toch wat korter wordt opgevolgd…
Met de voorgeschiedenis… dan 28/11 heb ik de 12w en nipt maar dan zit er wel ff tussen tot 03/01 maar ga dat morgen is toch is melden of dit wel normaal is, maar vermoedelijk door verlof periode…

Afscheiding het is hier ondanks stop utro ook nog met inlegkruisjes te doen en vind het ook niet zo fijn… ik neem ook nog medicatie voor mijn ijzer tekort en bloedarmoede dus niet goed voor mijn darmen enzo… maar goed we bijten door… ik breng morgen wel een update na de Gyne (late nm)
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 16 november 2022, 18:55

Ik had vandaag een councelinggesprek bij de vroedvrouw. Ze zei dat ik echt zal moeten proberen om 6 keer per dag een kleinere portie te eten. Ook drink ik te weinig waardoor ik dus ook duizelig kan worden. Werkpuntjes dus komende weken…. Voor die echo zal ik het wel volhouden denk ik. Zekerheid heb je nooit in een zwangerschap, zelfs met een extra echo kan het de volgende keer toch nog fout zijn, dus ja… zal maar braaf wachten. Ik heb het wel gezegd dat ik zeer angstig ben. Ik heb ook verteld dat ik sinds kort de diagnose ASS heb gekregen en dat ik het wel zwaar heb. Ze heeft alles genoteerd in mijn dossier zodat ik goed opgevolgd kan worden. Ze stelde een psycholoog voor van het ziekenhuis, maar voorlopig heb ik er al eentje ik het revalidatiecentrum en nog eentje extern ook. Dus het zou dat teveel zijn. Maar voor de toekomst kan het nog altijd moest het nodig zijn. Het was een heel lieve vrouw en een aangenaam gesprek. We hebben het vooral over de komende onderzoeken gehad en over voeding, beweging en welzijn.
Daarnet ook bij de huisarts geweest om bloed te trekken om te kijken naar mijn vitamines en of ik geen bloedarmoede heb.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 17 november 2022, 17:21

Vandaag nog is controle bij mijn eigen Gyne
Alles perfect, 3d voor op schema zoals elke controle….
Hartje klopte heel goed, heel beweeglijk ook.
Gek om te zien hoeveel dat groeit op zo korte termijn.

Ze heeft me nu een extra maagbeschermer voorgeschreven omdat ik toch ook vaak last heb met de vertering met bijhorende maagpijn (ze sprak van als het blijft toch gastroscopie te doen om maagzweer ofzo uit te sluiten) kan ook zijn door dat ijzer tegen de bloedarmoede daar moet ik er nog 3 van nemen en dan is de doos leeg en ze zei van ff te stoppen daarmee en zien of dat verbetering brengt, maar dus morgen om de maagbeschermer.
Navalit ook nog blijven nemen.
Dan het extra labo voor die antistoffen gezien mijn negatieve bloedgroep zal wss nog is gecheckt worden als ik moet gaan voor de nipt…
Nu is het 28/11 de 12w en nipt test,

Dan neemt ze er me tussen 22/12 op een avond gezien de voorgeschiedenis met het open buikje bij ons Mia’ die helaas dan overleden is tijdens de tweelingzw in omdat ze het best kunnen zien vanaf de 15de week…
En me laten wachten tot 03/01 vind ze te lang.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 18 november 2022, 14:22

Gioia86 schreef:
17 november 2022, 17:21
Vandaag nog is controle bij mijn eigen Gyne
Alles perfect, 3d voor op schema zoals elke controle….
Hartje klopte heel goed, heel beweeglijk ook.
Gek om te zien hoeveel dat groeit op zo korte termijn.

Ze heeft me nu een extra maagbeschermer voorgeschreven omdat ik toch ook vaak last heb met de vertering met bijhorende maagpijn (ze sprak van als het blijft toch gastroscopie te doen om maagzweer ofzo uit te sluiten) kan ook zijn door dat ijzer tegen de bloedarmoede daar moet ik er nog 3 van nemen en dan is de doos leeg en ze zei van ff te stoppen daarmee en zien of dat verbetering brengt, maar dus morgen om de maagbeschermer.
Navalit ook nog blijven nemen.
Dan het extra labo voor die antistoffen gezien mijn negatieve bloedgroep zal wss nog is gecheckt worden als ik moet gaan voor de nipt…
Nu is het 28/11 de 12w en nipt test,

Dan neemt ze er me tussen 22/12 op een avond gezien de voorgeschiedenis met het open buikje bij ons Mia’ die helaas dan overleden is tijdens de tweelingzw in omdat ze het best kunnen zien vanaf de 15de week…
En me laten wachten tot 03/01 vind ze te lang.
🎉🥳 Dat alles er goed uit zag!
Mijn volgende echo is geloof ik ook 28/11🙂
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 18 november 2022, 20:35

Hoi allemaal,
Gisteren onze 12-weken echo gehad (op 13-weken)
Toch wel best zenuwachtig voor geweest.
Maar alles was helemaal in orde! 🥳 Ze kreeg alleen tijdens de eerste echo niet alles gemeten. Babytje wou echt niet stil liggen en draaide de hele tijd de verkeerde kant uit. 😅 Ook voor de eerste keer het hartje kunnen horen! ❤️
Aangezien ze toch de nekplooi graag wou meten moest ik een aantal bekertjes water drinken. Vollere blaas geeft meer druk.
Na een 20minuten terug binnengeroepen voor een 2e echo. Hierbij ging hij/zij wel goed liggen en kon alles nog eens gemeten worden. En alles was prima!! Daarna nog snel even langs geweest voor de niptest. Volgende week zouden we de uitslag al moeten krijgen.

Vanaf vandaag afbouwen met medicatie en dan binnen 4 weekjes weer terug.

Hoe is het met jullie?
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 19 november 2022, 8:47

Hoi dames,
Hier helaas minder nieuws. Afgelopen dinsdag een leerling in mijn les gehad, die woensdag positief heeft getest op corona. Helaas hier sinds donderdag symptomen. Gisteren was de test negatief. Vandaag helaas positief.
Tis op zich maar een gewone verkoudheid en geen koorts. Maar toch wel wat ongerust erover.
Iemand hier ervaring mee?
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 19 november 2022, 9:37

Muzieknootje schreef:
19 november 2022, 8:47
Hoi dames,
Hier helaas minder nieuws. Afgelopen dinsdag een leerling in mijn les gehad, die woensdag positief heeft getest op corona. Helaas hier sinds donderdag symptomen. Gisteren was de test negatief. Vandaag helaas positief.
Tis op zich maar een gewone verkoudheid en geen koorts. Maar toch wel wat ongerust erover.
Iemand hier ervaring mee?
Hey muzieknootje

Een kennis van mij was in de eerste Corona golf hoogzwanger en kreeg het (3 weken voor bevalling)
Ze heeft 3 dagen wat koortsig en verkouden geweest en gewoon thuis in afzondering…
Kindje is gezond geboren…

Een ouder van het kdv waar ik werk was zwanger rond 18w als ze ook covid kreeg ze was al 2 x gevaccineerd, kindje ook ok verder niets gehad, 1 dag wat koorts en paar dagen wat slapjes….

Ik zou gewoon is contact opnemen met je Gyne en is vragen of er iets speciaal is waar je moet opletten of…


Hopelijk passeert het snel en zonder al teveel kwaaltjes en ziek zijn!

Courage….
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 19 november 2022, 10:35

Hey muzieknootje

Ik ken iemand die het binnen haar 16 weken gehad heeft en best wel ziek van geweest is. Haar zoontje is kerngezond geboren.
Hopelijk geeft je dit wat geruststelling. Maar zoals hieronder al vermeld zou ik ook eens contact opnemen met je arts om het alvast te melden en te vragen of je ergens op moet letten ofzo.
Veel beterschap!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 19 november 2022, 11:44

Muzieknootje schreef:
19 november 2022, 8:47
Hoi dames,
Hier helaas minder nieuws. Afgelopen dinsdag een leerling in mijn les gehad, die woensdag positief heeft getest op corona. Helaas hier sinds donderdag symptomen. Gisteren was de test negatief. Vandaag helaas positief.
Tis op zich maar een gewone verkoudheid en geen koorts. Maar toch wel wat ongerust erover.
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb maandag een test staan bij apotheker (ben daar niet zo goed in om zelf te doen en dan leek resultaat iets betrouwbaarder om daar te doen😉). Hier ook verkouden en keelpijn vandaar. + Normaal gezien heb ik do vaccin (lang getwijfeld om te nemen maar ga het nu toch doen en dan wil ik zeker zijn dat ik het niet neem als ik dan nog corona er bovenop heb). Had in sep nog vriendin die corona had tijdens zwangerschap, alles oké (derde trim). Vroeger ook collega gehad met corona en was oké maar geen idee meer op welke termijn. Ik denk dat het geen kwaad kan.

Tiens, ik denk niet dat ik een nekplooi meting heb gehad🙈 Allez kan er mij niets van herinneren. Baby zat ook wel zo ja op een bolletje helemaal gebold, ga eens navragen over twee w. Veel succes met de nipt😉 Voorkeur van geslacht of niet?
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 19 november 2022, 15:24

Hoi allemaal,
Net even contact gehad. T kan inderdaad normaal geen kwaad. En aangezien ik de meeste vaccins gehad heb. Behalve de laatste. Zou ik er niet ernstig ziek van mogen worden. Enige is om iets in te nemen tegen de hoofdpijn. Maar een dafalgan als het niet meer te houden is mag wel.

Nee hoor, eigenlijk totaal geen voorkeur voor geslacht. Na zo een lange periode proberen maakt het ons eigenlijk helemaal niet meer uit. Als hij/zij maar gezond is. Zelf ook totaal geen “gevoel” wat het zou kunnen zijn.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 19 november 2022, 15:52

Hey dames, morgen 11 weken ver. Ik heb de laatste tijd redelijk wat buikpijn. Het maakt me wat angstig omdat je nooit zeker weet waarom je buikpijn hebt. Zijn het de darmen? Zijn het de banden die goed beginnen op te rekken? Of is er toch iets gaande in de baarmoeder? Ik heb geen bloedverlies dus dat is wel positief. Maar toch leiden mijn gedachten nu een eigen leven…

Ik heb ook geen voorkeur voor geslacht. Beiden zijn zeer welkom. De Chinese geslachtskalender zegt dat het een meisje zal zijn 🤣 mijn vriendin heeft gependeld en dat gaf ook een meisje aan. Ik ben dus wel zeer benieuwd. Hebben jullie nog zo’n grappige testjes die helemaal niet betrouwbaar zijn maar wel eens leuk om te doen?

Grtjs
Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten