Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 19 november 2022, 19:53

Sproetje schreef:
19 november 2022, 15:52
Hey dames, morgen 11 weken ver. Ik heb de laatste tijd redelijk wat buikpijn. Het maakt me wat angstig omdat je nooit zeker weet waarom je buikpijn hebt. Zijn het de darmen? Zijn het de banden die goed beginnen op te rekken? Of is er toch iets gaande in de baarmoeder? Ik heb geen bloedverlies dus dat is wel positief. Maar toch leiden mijn gedachten nu een eigen leven…

Ik heb ook geen voorkeur voor geslacht. Beiden zijn zeer welkom. De Chinese geslachtskalender zegt dat het een meisje zal zijn 🤣 mijn vriendin heeft gependeld en dat gaf ook een meisje aan. Ik ben dus wel zeer benieuwd. Hebben jullie nog zo’n grappige testjes die helemaal niet betrouwbaar zijn maar wel eens leuk om te doen?

Grtjs
Sproetje
Moch nog niet van gehoord, cool🤣
Als het een zeer snelle hartslag was bij echo, is de kans wel groter op een meisje. Wij hadden ook geen echte voorkeur, ik had wel echt het idee dat ik een jongen ging krijgen, maar 't is een meisje😉 Heeft een tiental min geduurd eer het doordrong dat het toch geen jongen zou zijn. Ineens bij uitslag dan toch precies effe voorkeur voor jongen op dat moment gehad, idem bij mijn vriend want we waren effe van 'ooh toch geen jongen☹️ maar allez 't maakte toch niet uit, maar ooh toch geen jongen'🙈)
Laten we ervan uitgaan dat de buikpijn een goede zwangerschap niet in de weg staat en 30 nov een mooie echo wordt😉🍀
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 20 november 2022, 14:48

Ondertussen is er naast de buikpijn ook licht bruinverlies bijgekomen. Rationeel weet ik dat ik niet meteen moet panikeren, maar mijn angsten nemen het toch weer volledig over. Ik ben zo bang dat het weer fout zal lopen…
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 20 november 2022, 17:16

Sproetje schreef:
20 november 2022, 14:48
Ondertussen is er naast de buikpijn ook licht bruinverlies bijgekomen. Rationeel weet ik dat ik niet meteen moet panikeren, maar mijn angsten nemen het toch weer volledig over. Ik ben zo bang dat het weer fout zal lopen…
Volkomen begrijpelijk dat dit angsten bezorgd. Ik zou me ook wel ongerust voelen dan, of in paniek schieten, maar het kan echt volledig onschuldig zijn, echt wel. Angst is daarom niet altijd reëel gevaar. Het is best mogelijk dat jullie embryootje gewoon lekker in je buik zit zich verder te ontplooien. Ik heb zware bloeding gehad (5,5 w) en bleek bloeduitstorting omdat placenta in baarmoeder groeit en daarbij had ik een kwetsuurtje in baarmoeder opgelopen (bij mij was het zelfs helder met klonters, maar mijn gynae zij dat dit vaak bruin bloed geeft). Jij moet het zelf weten, anders toch eens gynae bellen hiermee? Wil jou niet pushen maar voor mezelf zou 30 nov nog lang lijken. Maar als jij tot dan kan wachten, dan doe je maar he😉 Onthou dat dit echt niet negatief hoeft te zijn. Mss ook google proberen achterwege te laten want ik las vooral dat helderrood bloed, stolsels en krampen een slecht teken was en ik had deze klachten wat het moeilijker maakte door google info, en was dan uiteindelijk niets. Ik las vooral btw dat bruin bloed niet zo erg is en zeer vaak voorkomt, maar zou echt proberen niet te googelen als dat lukt. Hou de hoop en het vertrouwen er in, ik hoop dat dit gewoon er even bij hoort in het proces naar een goede zwangerschap 🍀🍀🍀
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 20 november 2022, 21:08

Sproetje schreef:
20 november 2022, 14:48
Ondertussen is er naast de buikpijn ook licht bruinverlies bijgekomen. Rationeel weet ik dat ik niet meteen moet panikeren, maar mijn angsten nemen het toch weer volledig over. Ik ben zo bang dat het weer fout zal lopen…

Oh sproetje ik snap je gevoel hoor, ik heb al buikpijn van voor de tp en tot op heden heb ik het nog maar niet dagelijks of constant… 1 keer had ik bruin verlies op 8w ook op een zondag, wij vertrokken op woe voor 3 daagjes met onze kleuter op vakantie dus ik heb de maandagochtend gebeld naar uz Brussel
(Omdat ik dacht dat ik daar wel terecht zou kunnen, omdat ik bij mijn eigen Gyne toen sws pas 17/11 terecht kom) in uz overlegde ze met de dokter en belde ze me op toch te komen, alles was gelukkig ok.

Ik wou gewoon zekerheid met dat het dan herfstvakantie was en we dan er even tussenuit gingen en met mijn voorgeschiedenis van mk…
Maar jij moet doen wat voor jou het beste aanvoelt…. Zoals hierboven aangegeven niet Googlen want dan….
Veel moed. Het hoeft echt niets negatiefs te betekenen
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 21 november 2022, 21:09

Alles oké sproetje?
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 21 november 2022, 21:59

Jena schreef:
21 november 2022, 21:09
Alles oké sproetje?
Nog steeds veel buikpijn en bekkenpijn met uitstraling naar mijn bovenbenen. Maar bruinverlies is gestopt.
Ik heb wel veel huilbuien. Voel me echt helemaal van de kaart en ik heb totaal geen controle meer over mijn emoties. Ik hoop dat die hormonen allemaal snel wat zakken.. en die ellendige tijd snel voorbij is.

Hoe gaat het met jou?
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 22 november 2022, 16:07

Sproetje schreef:
21 november 2022, 21:59
Jena schreef:
21 november 2022, 21:09
Alles oké sproetje?
Nog steeds veel buikpijn en bekkenpijn met uitstraling naar mijn bovenbenen. Maar bruinverlies is gestopt.
Ik heb wel veel huilbuien. Voel me echt helemaal van de kaart en ik heb totaal geen controle meer over mijn emoties. Ik hoop dat die hormonen allemaal snel wat zakken.. en die ellendige tijd snel voorbij is.

Hoe gaat het met jou?
Goed dat het bruinverlies al gestopt is. En hopelijk je buik en lichamelijke klachten ook niet te lang meer. Ik had al amper of geen kwaaltjes in eerste trim, maar de tweede trim voelt echt wel veel beter hoor en daar ben jij bijna. Meer zekerheid en dat is goed voor het gemoed. Ik voel me ook niet meer moe enz. Neem jij nog utro in? Je hormonen zullen zakken🍀
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 22 november 2022, 20:32

Jena schreef:
22 november 2022, 16:07
Sproetje schreef:
21 november 2022, 21:59
Jena schreef:
21 november 2022, 21:09
Alles oké sproetje?
Nog steeds veel buikpijn en bekkenpijn met uitstraling naar mijn bovenbenen. Maar bruinverlies is gestopt.
Ik heb wel veel huilbuien. Voel me echt helemaal van de kaart en ik heb totaal geen controle meer over mijn emoties. Ik hoop dat die hormonen allemaal snel wat zakken.. en die ellendige tijd snel voorbij is.

Hoe gaat het met jou?
Goed dat het bruinverlies al gestopt is. En hopelijk je buik en lichamelijke klachten ook niet te lang meer. Ik had al amper of geen kwaaltjes in eerste trim, maar de tweede trim voelt echt wel veel beter hoor en daar ben jij bijna. Meer zekerheid en dat is goed voor het gemoed. Ik voel me ook niet meer moe enz. Neem jij nog utro in? Je hormonen zullen zakken🍀
Ja nog steeds utro. Moest ik tot 12 weken nemen. Dus ik vermoed dat ze 30/11 zal zeggen dat ik mag stoppen ofzo. Wel geen idee of je dat moet afbouwen of zat ik meteen zal mogen stoppen. Ik hoop dat ze snel zakken de hormonen. Dat ik me snel terug weer wat “normaal” kan voelen.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 22 november 2022, 20:54

Sproetje schreef:
22 november 2022, 20:32
Jena schreef:
22 november 2022, 16:07
Sproetje schreef:
21 november 2022, 21:59


Nog steeds veel buikpijn en bekkenpijn met uitstraling naar mijn bovenbenen. Maar bruinverlies is gestopt.
Ik heb wel veel huilbuien. Voel me echt helemaal van de kaart en ik heb totaal geen controle meer over mijn emoties. Ik hoop dat die hormonen allemaal snel wat zakken.. en die ellendige tijd snel voorbij is.

Hoe gaat het met jou?
Goed dat het bruinverlies al gestopt is. En hopelijk je buik en lichamelijke klachten ook niet te lang meer. Ik had al amper of geen kwaaltjes in eerste trim, maar de tweede trim voelt echt wel veel beter hoor en daar ben jij bijna. Meer zekerheid en dat is goed voor het gemoed. Ik voel me ook niet meer moe enz. Neem jij nog utro in? Je hormonen zullen zakken🍀
Ja nog steeds utro. Moest ik tot 12 weken nemen. Dus ik vermoed dat ze 30/11 zal zeggen dat ik mag stoppen ofzo. Wel geen idee of je dat moet afbouwen of zat ik meteen zal mogen stoppen. Ik hoop dat ze snel zakken de hormonen. Dat ik me snel terug weer wat “normaal” kan voelen.
Bruinverlies kan dan ook zijn door de utro mss door in te brengen zo zeiden ze het bij mij toch toen ik het had…

Hier was dat met een afbouw plan op dan 7 dagen was alles afgebouwd (utro, progynova en duphaston) en eigenlijk voel ik me nu op emotioneel vlak toch wel beter dan toen ik al die medicatie nam.
Buiten de vermoeidheid die is er nog steeds…
En ook de misselijkheid nog steeds navalit en dan ook de maagbeschermer (die doet goed zijn werk)

Voor de rest alles normaal hier, ons zoontje wordt donderdag 5 jaar 🥹 dus er komt wel feest weekend aan en dan volgende week woensdag nog een feestje voor de klas 😅 ik hoop dat ik het dit weekend toch nog kan verstoppen voor de familie en vrienden want tegen de avond toe heb ik toch wat een buikje vind ik, zal dus moeten goed nadenken wat ik me ga aandoen… ik kan nog overal in maar een gewone jeans is tegen de avond niet meer zo aangenaam ook…
We willen eerst de nipt etc afwachten en ook graag het extra onderzoek om de buikwand te checken gezien de voorgeschiedenis van ons Mia 💫 dit was achteraf bekeken niet erfelijk ofzo gewoon pech maar toch… ben liever zeker..

Als dat allemaal ok is kunnen we het nieuws dan delen met onze naasten…
En met ons zoontje want ook hij weet het niet uit zelfbescherming willen we ook daarmee wachten tot we zekerheid hebben dat echt alles ok is.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 23 november 2022, 7:39

Sproetje schreef:
22 november 2022, 20:32
Jena schreef:
22 november 2022, 16:07
Sproetje schreef:
21 november 2022, 21:59


Nog steeds veel buikpijn en bekkenpijn met uitstraling naar mijn bovenbenen. Maar bruinverlies is gestopt.
Ik heb wel veel huilbuien. Voel me echt helemaal van de kaart en ik heb totaal geen controle meer over mijn emoties. Ik hoop dat die hormonen allemaal snel wat zakken.. en die ellendige tijd snel voorbij is.

Hoe gaat het met jou?
Goed dat het bruinverlies al gestopt is. En hopelijk je buik en lichamelijke klachten ook niet te lang meer. Ik had al amper of geen kwaaltjes in eerste trim, maar de tweede trim voelt echt wel veel beter hoor en daar ben jij bijna. Meer zekerheid en dat is goed voor het gemoed. Ik voel me ook niet meer moe enz. Neem jij nog utro in? Je hormonen zullen zakken🍀
Ja nog steeds utro. Moest ik tot 12 weken nemen. Dus ik vermoed dat ze 30/11 zal zeggen dat ik mag stoppen ofzo. Wel geen idee of je dat moet afbouwen of zat ik meteen zal mogen stoppen. Ik hoop dat ze snel zakken de hormonen. Dat ik me snel terug weer wat “normaal” kan voelen.
Misschien dat het afbouwen met de utro ook wel al een verschil kan maken later qua lichamelijke en psychische bijwerkingen 🍀
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Bear1234
Berichten: 33
Lid geworden op: 7 september 2021, 15:49

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Bear1234 » 23 november 2022, 11:58

Gisteren 16 weken echo gehad.
Alles ok volgens de doctor.
ik heb soms last van krampen in mijn benen, en voel me ook snel moe. Volgens de doctor een tekort aan magnesium, moet nu extra magnesium nemen (neem ook al extra vitamine D en omnibionta pronatal dagelijks).
Iemand daar ervaring mee ?
Soms ook wat lage rugpijn en wat steken aan de zijkant (niet elke dag, meer wanneer ik wat vermoeid ben) , volgens doctor normaal , zegt dat het waarschijnlijk komt van de baarmoeder die aan het vergroten is .
Dit is mijn 1e zwangerschap, dus voel mij wat onzeker telkens ik iets voel.
Heb gisteren ook wel last gehad een drietal keer van een 1 a 2 seconden pijn steek in de rug. Maar niet meer vandaag.

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 23 november 2022, 12:42

Bear1234 schreef:
23 november 2022, 11:58
Gisteren 16 weken echo gehad.
Alles ok volgens de doctor.
ik heb soms last van krampen in mijn benen, en voel me ook snel moe. Volgens de doctor een tekort aan magnesium, moet nu extra magnesium nemen (neem ook al extra vitamine D en omnibionta pronatal dagelijks).
Iemand daar ervaring mee ?
Soms ook wat lage rugpijn en wat steken aan de zijkant (niet elke dag, meer wanneer ik wat vermoeid ben) , volgens doctor normaal , zegt dat het waarschijnlijk komt van de baarmoeder die aan het vergroten is .
Dit is mijn 1e zwangerschap, dus voel mij wat onzeker telkens ik iets voel.
Heb gisteren ook wel last gehad een drietal keer van een 1 a 2 seconden pijn steek in de rug. Maar niet meer vandaag.
Ik herken die onzekerheid. Het is ook mijn eerste zwangerschap langer dan 7 weken. Ik heb al sinds vrijdag buikpijn, bekkenpijn en pijn in mijn bovenbenen. De vroedvrouw had me woensdag gewaarschuwd dat ik last kon beginnen krijgen door het uitzetten van mijn baarmoeder. Ik had dit weekend toen opeens bruinverlies waardoor ik panikeerde maar dit is nu gelukkig al voorbij. Ik zou naar verloskunde kunnen bellen en mijn bezorgdheid uiten, maar ze zullen wellicht toch hetzelfde zeggen als de vroedvrouw dat het bandenpijn is. Dus ik denk dat bellen niet heel veel nut heeft als ik toch dezelfde info zal krijgen. Dat zal me niet verder helpen. Enkel echo kan me geruststellen en daar kan ik pas 30/11 voor gaan. Nog even op mijn tanden bijten dus. Nog een weekje. Voor de 16 weken controle moest ik naar de huisarts… ik kon ook in het ziekenhuis maar dan is het volle pot betalen, want maar 3 echo’s terugbetaald. Maar aangezien ik altijd maar zo ongerust ben, denk ik er toch over na om de tussentijdse controles toch in het ziekenhuis te laten uitvoeren. Mijn partner zal dan wel niet mee kunnen, omdat ze moet werken. Maar dan ben ik misschien wel geruster. Ik zal er nog eens over nadenken en nog eens goed doorspreken thuis.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 23 november 2022, 13:12

Bear1234 schreef:
23 november 2022, 11:58
Gisteren 16 weken echo gehad.
Alles ok volgens de doctor.
ik heb soms last van krampen in mijn benen, en voel me ook snel moe. Volgens de doctor een tekort aan magnesium, moet nu extra magnesium nemen (neem ook al extra vitamine D en omnibionta pronatal dagelijks).
Iemand daar ervaring mee ?
Soms ook wat lage rugpijn en wat steken aan de zijkant (niet elke dag, meer wanneer ik wat vermoeid ben) , volgens doctor normaal , zegt dat het waarschijnlijk komt van de baarmoeder die aan het vergroten is .
Dit is mijn 1e zwangerschap, dus voel mij wat onzeker telkens ik iets voel.
Heb gisteren ook wel last gehad een drietal keer van een 1 a 2 seconden pijn steek in de rug. Maar niet meer vandaag.
Hey bear, fijn nieuws dat je een mooie echo hebt gehad!🎉
Ik neem al van iets voor de tp extra magnesium in (werd me oa aangeraden door osteopate en een orthomoleculaire therapeut) bovenop multi.
Ja steken voelen nooit prettig🙈, maar zal idd wat groeipijn zijn daar binnen. Ik heb hier voorlopig geen last meer van maar had het wel ergens rond de 10 of 8 weken en stelde me steeds op de proef om niet te panikeren en rustig te blijven. Het is ook zo dubbel. Ik viel niets en dan ben ik vaak ongerust of er nog iets aan het groeien is in mij. En mochten er steken komen zal ik denken 'aah ze groeit en dan mss van oei alles toch oké he?'🙈😉
Laatst gewijzigd door Jena op 23 november 2022, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 23 november 2022, 13:13

Sproetje schreef:
23 november 2022, 12:42
Bear1234 schreef:
23 november 2022, 11:58
Gisteren 16 weken echo gehad.
Alles ok volgens de doctor.
ik heb soms last van krampen in mijn benen, en voel me ook snel moe. Volgens de doctor een tekort aan magnesium, moet nu extra magnesium nemen (neem ook al extra vitamine D en omnibionta pronatal dagelijks).
Iemand daar ervaring mee ?
Soms ook wat lage rugpijn en wat steken aan de zijkant (niet elke dag, meer wanneer ik wat vermoeid ben) , volgens doctor normaal , zegt dat het waarschijnlijk komt van de baarmoeder die aan het vergroten is .
Dit is mijn 1e zwangerschap, dus voel mij wat onzeker telkens ik iets voel.
Heb gisteren ook wel last gehad een drietal keer van een 1 a 2 seconden pijn steek in de rug. Maar niet meer vandaag.
Ik herken die onzekerheid. Het is ook mijn eerste zwangerschap langer dan 7 weken. Ik heb al sinds vrijdag buikpijn, bekkenpijn en pijn in mijn bovenbenen. De vroedvrouw had me woensdag gewaarschuwd dat ik last kon beginnen krijgen door het uitzetten van mijn baarmoeder. Ik had dit weekend toen opeens bruinverlies waardoor ik panikeerde maar dit is nu gelukkig al voorbij. Ik zou naar verloskunde kunnen bellen en mijn bezorgdheid uiten, maar ze zullen wellicht toch hetzelfde zeggen als de vroedvrouw dat het bandenpijn is. Dus ik denk dat bellen niet heel veel nut heeft als ik toch dezelfde info zal krijgen. Dat zal me niet verder helpen. Enkel echo kan me geruststellen en daar kan ik pas 30/11 voor gaan. Nog even op mijn tanden bijten dus. Nog een weekje. Voor de 16 weken controle moest ik naar de huisarts… ik kon ook in het ziekenhuis maar dan is het volle pot betalen, want maar 3 echo’s terugbetaald. Maar aangezien ik altijd maar zo ongerust ben, denk ik er toch over na om de tussentijdse controles toch in het ziekenhuis te laten uitvoeren. Mijn partner zal dan wel niet mee kunnen, omdat ze moet werken. Maar dan ben ik misschien wel geruster. Ik zal er nog eens over nadenken en nog eens goed doorspreken thuis.
Oh dat wist ik niet dat er naar drie echo's werden terug betaald? Ik heb er al meer gehad🙈
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 23 november 2022, 13:34

@jena welja, bij een normale zwangerschap toch. Ik denk bij ICSI dat de vroege echo ook terugbetaald wordt. En voor de rest de 12, 20 en 30 weken echo. Alles ertussen niet als er geen medische noodzaak toe is.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten