Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 8 december 2023, 13:25

Gioia86 schreef:
8 december 2023, 12:49
Sproetje schreef:
6 december 2023, 21:39
Bentje heeft zwarte Piet gespeeld in de crèche. Ik heb er een fotootje van bijgestoken. Ook nog een foto van hoe hij het stelt in de crèche 🙂

https://ibb.co/bsyW9gw%0A
https://ibb.co/JmrQkQ2

Grtjs
Super schattig! 🥰


Hier gestart met GP
Worteltjes eerste keer 10 scheppen
2de dag zo een 65gr
Dan broccoli 30gr ging moeizaam
En vandaag amper met moeite 20gr nog is broccoli …
Hij zal moeten wennen denk ik. Wel terug al 4 w flesje in de ochtend bij mij gedronken om en bij de 90ml.

Maar dan consult k&g 6 maand motorisch etc perfect maar de groei van zijn hoofdje niet ok… moet dinsdag bij de kinderarts en dan zien we wel…hij is wel in proportie 63,5cm en 6kg670 ook gewicht stagneert beetje…
Ik maak me geen te grote zorgen voor dat hoofdje maar fijn is het niet…we zien wel of ik wordt verder gestuurd voor een echo van zijn hoofdje dan of.. 🤷🏼‍♀️

Hoe gaat het met jullie?
Hier geen happy periode, in huis het ene probleem na het andere, mijn man heeft het druk en is moe en dan onze Vittorio die bij iedereen weent en enkel mij wilt…. 🥺
Klinkt heel vermoeiend Gioia. Jammer dat zijn hoofdje niet goed groeit. Hopelijk niets om je zorgen om te maken. Ik duim mee. Hier ook problemen gehad in huis met condens. We proberen nu met meer verluchten en verwarmen. Hopelijk word het beter want is niet zo goed voor de luchtwegen en ons sprotje hoest alweer…
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 15 december 2023, 9:50

Schattige foto's van Bent!
Hopelijk oké met het hoofdje Gioa?
Ik vind dat jouw groentepapje heel goed gaat😉, is bij ons zeer lang speel/verkenfase geweest. Sinds vorige week weeg ik het maar ze komt zeker niet aan 200gr bij ons.

Sorry, effe niets laten weten. Zeer druk de combi met het werk en ik denk vaak 'ga nog eens posten', maar het kwam er dan niet van... Hier is ze ook even ziek (naast verkoudheid dubbele oorontsteking) maar het ergste is al voorbij denk. Piek was woensdag, gisteren diagnose bij de huisarts want pediater is ziek en vandaag al veel beter. Ze is nu zonder koorts,levendiger en geen gehuil dankzij de medicatie (wel antibiotica 🤷🏻‍♀️) sinds gisteren.
Ook jammerlijk voorval met mijn mama onlangs. Zij oppast 1 dag in de week en en ze is ermee van de laatste trede gevallen. Ze heeft Nan goed kunnen opvangen op haar, maar door haar zelfopoffering is ze zelf genaaid aan haar elleboog. Ze voelt zich zeer schuldig, wat niet moet want ongelukken kunnen gebeuren (was nu ook met omstandigheden omdat de gang geverfd wordt en er een werklamp haar verblind had). Zal voor mij stiekem in het begin ook wel beetje zorg zijn want mijn ouders zijn dol op hun eerste kleindochter en kijken uit naar hun opvangmoment maar ze zijn niet super fit.

Alles oké? Ik neem me voor meer te kijken hier😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 15 december 2023, 14:00

Jena schreef:
15 december 2023, 9:50
Schattige foto's van Bent!
Hopelijk oké met het hoofdje Gioa?
Ik vind dat jouw groentepapje heel goed gaat😉, is bij ons zeer lang speel/verkenfase geweest. Sinds vorige week weeg ik het maar ze komt zeker niet aan 200gr bij ons.

Sorry, effe niets laten weten. Zeer druk de combi met het werk en ik denk vaak 'ga nog eens posten', maar het kwam er dan niet van... Hier is ze ook even ziek (naast verkoudheid dubbele oorontsteking) maar het ergste is al voorbij denk. Piek was woensdag, gisteren diagnose bij de huisarts want pediater is ziek en vandaag al veel beter. Ze is nu zonder koorts,levendiger en geen gehuil dankzij de medicatie (wel antibiotica 🤷🏻‍♀️) sinds gisteren.
Ook jammerlijk voorval met mijn mama onlangs. Zij oppast 1 dag in de week en en ze is ermee van de laatste trede gevallen. Ze heeft Nan goed kunnen opvangen op haar, maar door haar zelfopoffering is ze zelf genaaid aan haar elleboog. Ze voelt zich zeer schuldig, wat niet moet want ongelukken kunnen gebeuren (was nu ook met omstandigheden omdat de gang geverfd wordt en er een werklamp haar verblind had). Zal voor mij stiekem in het begin ook wel beetje zorg zijn want mijn ouders zijn dol op hun eerste kleindochter en kijken uit naar hun opvangmoment maar ze zijn niet super fit.

Alles oké? Ik neem me voor meer te kijken hier😉
Amai @jena dat zal schrikken zijn geweest, hopelijk stelt je mama het al beter… ongelukken gebeuren idd…gelukkig viel het al bij al mee… 😲😣

Hier was kinderarts dus ziek dinsdag heeft ze me afgebeld dus nieuwe afspraak gemaakt aanstaande maandag, als hij fit is ook zijn bexero vaccin.
Dinsdag moeten we naar de kindercardioloog op controle met Vittorio.

Groentepap op en af… gisteren at hij 110gr op zijn Italiaans gemaakt, vandaag dan maar 50gr. Voor de rest drinkt hij bij mij en wss volgende is proberen met fruit.

Oja ik kreeg ook de eerste keer mijn menstruatie sinds bevalling 😫 amai al 5 dagen bloedverlies.

Chauffage probleem nog niet opgelost 2 de opinie maandag komen ze voor nogmaals een camera onderzoek want er was niets duidelijk aan te tonen waar het lek juist zit ergens in de leefruimte 🤯 dus nu elektrische vuurtjes a Gogo
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 15 december 2023, 16:22

Jullie weten wat doen begin volgende week😉
Ooh da's kak van de chauffage, hopelijk vinden ze het nu!🍀

Wel, ik had eerste menstruatie al eens eind juli (keiraar, want gaf nog full-time bv) maar sindsdien niets en geef nu toch al een maand ofzo geen bv meer en nog steeds niets... Wil graag opstarten voor een brusje dus ik kijk echt uit naar menstruatie😁 Please, bring it on!🙊 Ik wou dat ik in uw plaats was Gioa😁 Mag wel pas ten vroegste in cyclus van feb starten en en ma-mei zou ik overslaan om dec-jan te vermijden...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 18 december 2023, 20:37

Slecht nieuws, bij kinderarts…
Ze had al afspraak gemaakt bij kinder neuroloog/ neurochirurgie voor het niet genoeg groeien van zijn hoofdje
Ik mag 28/12 gaan in kinderziekenhuis van het uz Brussel.

Best wel beetje onder de indruk. Ik durf niet meer googelen want lees alleen maar vreselijk slechte dingen. 😓

In gewicht was hij iets bij maar niet veel, lengte nog hetzelfde. En hoofdje nog kleiner dan bij kind en gezin.
Vandaag eerste keer fruitpap toch 50gr.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 18 december 2023, 22:06

Oh Gioa, jammer om te lezen!🫂 Best niet googelen 🫂 Vrienden van ons hebben ook kindje waarbij hoofdje niet zo goed groeit (geboren in augustus), maar was al van bij de geboorte merkbaar. Iets met de fontanel, en zijn papa (onze vriend) heeft dat ook voorgehad, vandaar dat ze dat meteen zagen en herkenden. Maar daar gaat het opgelost worden met operatie, iets wat bij jullie mss niet nodig is he... Langs ene kant niet iets waar ze hard naar uitkijken, maar het positieve is dat het zo opgelost gaat geraken en onze vriend heeft die operatie 38j geleden ook gehad en toen stond dat nog in z'n kinderschoenen. Zij berusten zich er in dat het bij onze vriend volledig is goedgekomen zonder enige schade of herinnering (buiten een littekentje dat je normaal echt niet ziet) en dat de wetenschap nu nog zoveel meer ervaring heeft gedaan. Komt goed voor lieve Vittorio ♥️
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 20 december 2023, 8:43

Hoe is het geweest de afgelopen dagen Gioa?
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 20 december 2023, 16:11

Bij de cardioloog was het ok.
check Up voor de gaatjes tss zijn hartkamers en het gaatje die iets groter is in de bovenste hart kamer zijn allen onveranderd. Dus niet kleiner maar ook niet groter…
Op zijn 3de verjaardag nieuwe check Up. Indien de kinderarts intussentijd niets verandert hoort, dan
zal het vroeger zijn
… hij vermoed dat ze uit zichzelf gaan sluiten

Ik vertelde het daar ook van zijn hoofdje… hij zei dat er uiterlijk niets verkeerd aan te zien is, maar dat dit zijn “vak” niet is en ook zijn motoriek lijkt ons wel normaal.

We zullen moeten wachten tot 28/12 🥺

Deze week gaat de vaste voeding heel moeilijk, hij wil er niet veel van weten…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 20 december 2023, 20:12

Ik hoop mee dat de het vanzelf toegroeit 🙏🏻 Als de dokter dit vermoed, zit de kans er wel al dik in🙏🏻
Nog even afwachten dan voor hoofdje🍀
Hier gaat vaste voeding ook minder. Hoewel ze snel genezen was met anti biotica is ze nu weer heel slecht. Pediater was niet bereikbaar deze namiddag, ik hoop ze morgen te kunnen bereiken. Nan weent veel, koorts, eet niet goed, slaapt veel, veel g
hoesten, ze ziet er niet goed uit...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 21 december 2023, 14:13

Gioia, niet fijn om te lezen. Hoop dat alles meevalt.

Hier ook nog steeds hoesten ondanks de aerosolkuur. We vrezen dus dat we ook terug zullen moeten gaan naar de kinderarts. Wel geen koorts nog.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 21 december 2023, 16:30

Veel beterschap voor Bent!
Hier wordt het een nachtje in't ziekenhuis, heeft rsv. Is nog niet super ernstig ziek, is meer ter observatie...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 21 december 2023, 20:46

Veel beterschap voor de zieke kindjes.

Hier is hij echt geconstipeerd, daarstraks met wat hulp hard bolletje 💩 eruit…
Ook weer weinig vaste voeding vandaag. Morgen doe ik er wat van mijn gekolfde melk onder…
2 tandjes onderaan komen echt piepen en het was een helse
Nacht 😓 wss toch wat lastig…

Maar door zo weinig te eten en drinken kan hij niet groeien natuurlijk… ik hou mijn hart vast voor het onderzoek bij de neuro chirurg…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 28 december 2023, 13:30

Hey iedereen

Ik ging deze vm naar uz Brussel bij de neurochirurg

Uiterlijk leek alles normaal. (Dat dachten we al…)
Fontanel nog open en normaal.

3 januari om 16u moet ik
terugkomen voor een echografie van de schedel.

De resultaten heb ik dan 11 januari via een tele consult.
Maar hij sprak ook al over een consultatie bij endocrinologie zoals we met Luciano reeds doen, omdat het gewoon ook kan zijn dat hij een stagnering heeft van groei.

Hij deed enkele motorische testjes maar die waren ook wel ok. Enkel nog niet zelfstandig zitten maar ik denk dat dit nog niet perse hoeft… moet nog 7m worden…

Eigelijk weet ik dus nog niets meer… hij was ook niet zoveel van zeg, vrij kort dusja…
Afwachten.

En dit net voor mijn start om terug te gaan werken…
2 januari wennen met mij
5 januari half dagje zonder mij
En 8 januari starten we dan…

De vaste voeding is al 2 dagen terug iets meer maar toch nog niet wat het moet zijn… drinken aan de borst nog zeker 9 x per dag… gisteren ochtend nog is flesje van 90ml bij grote broer gelukt!
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 28 december 2023, 19:11

Hey Gioia

Het lijkt voorlopig allemaal geruststellend, niet? Bent zit ook nog niet zelfstandig hoor. En hij wordt zondag 7 maanden.
Oh wennen in de opvang, spannend!
Hier zijn we sinds een paar dagen overgeschakeld naar gewone flesvoeding weer. Voorlopig precies wel met succes.
Ook de omeprazole is stopgezet en dit lijkt ook wel goed te gaan.

Fijne feestdagen. Geniet van de eindejaarsfeesten. Ik wens jullie veel warmte en liefde toe en geniet van het samenzijn.

Grtjs
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 2 januari 2024, 10:45

Hoi allemaal,

Allereerst nog een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik hoop dat jullie hebben kunnen genieten van de feestdagen.

Hier is het ook een tijdje stil geweest. Het was een hele drukke periode. Er stonden veel concerten op de planning naast het gewone werk.
Ook is ons dametje redelijk lang ziek geweest. We hebben in totaal 5 weken moeten aerosolen en nog wat langer doorgaan met het pufje. Deze periode at ze ook slecht waardoor ze amper bij kwam. Maar ze is ook wel niet afgevallen. Ze heeft een paar dagen zelfs haar flessen volledig geweigerd en we moesten haar, haar melkje met en lepeltje geven. Dan wilde ze het wel.

Voor de rest gaat het eten hier heel vlot. Zowel bij groentjes als bij fruit zit ze nu rond 200/250 gr per keer.
Rode biet en worteltjes zijn de favoriet hier 😀
https://ibb.co/W6nPkrZ%0A
https://ibb.co/hK5kXnz
Ze heeft ook al 4 tandjes ☺️en we hebben de indruk dat er nog onderweg zijn.

Favoriete bezigheid op het moment is rollen en zitten. En t lijkt erop dat ze op t punt staat om te gaan kruipen.
https://ibb.co/MnV5M4g

Ondertussen hebben onze kleintjes dus ook hun eerste Sint en kerst ervaring gehad. Zorgde hier wel voor wat drama met slapen aangezien dat haar schematje een beetje in de war was. Maar we hebben er samen van genoten.

https://ibb.co/p3NNDZZ%0A
https://ibb.co/0JQjmvG
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 60 gasten